PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Games Forum
Grote Hattrick.org topic (Part V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 145 pagina's: « 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 145 »

Poster
Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) 
Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 7 april 2003
Gepost op 21 augustus 2008 om 19:50:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er zijn binnen de Frits Philips competitie voor jeugdteams 3 teams waar al weken niets meer gebeurt. Het gaat om:

Jong FC Groningen
Erus Caelum
Football Club Desseltje

Ik vind het prima dat zij wel betalen voor de jeugdopleiding maar er niet naar om kijken maar het gaat ook ten koste van de training van andere jeugdteams. Deze week weer geen training omdat ik weer een walkover mee krijg.

Is het mogelijk dat de oprichter van de competitie deze teams eruit gooit of dat de eigenaren zelf hun teams terugtrekken?
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.405,6VoVo: -Opstelling: -
Bastie-FCG
Legende

Uit: Grunn City
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 september 2002
Gepost op 22 augustus 2008 om 08:08:32.       ICQ: 1  MSN: eduard_batelaan@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toevallig dat ik hier nu langs kom, maar ik ben net weer begonnen met hattrick. Heb bijna alle jeugdspelers eruit gegooid, heb er nu geloof ik nog 6, maar ik ben dus weer actief.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.483,4VoVo: 1243e / 1268e / 907eOpstelling: incompleet
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Uit: Utrecht
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 22 augustus 2008 om 08:08:36.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weinig boeiende update vandaag.
Vormstijgers vooral in de basis. de dalers alleen klaverjassers of mijn trainer.

TSI: 4490 (+4740/-250)
Passen: 1 (+1/0)
Vorm 8 (+12/-4)
Conditie: 1 (+1/0)

Als het goed is komt hier eind augustus verandering in.
Dan krijgen die teams automatisch een opstelling van straatjochies. dit doet hattrick zelf.
Volgens mij krijg je wel training bij de jeugd dacht ik. Gelukkig heb ik zaterdag nog een oefenwedstrijd, heb ik iig nog training deze week...

[Dit bericht is veranderd door Ibi Fires! (op 22 augustus 2008 10:08:19).]
 Help mods!
Pool: 242e, AZ-PSV 2-0 (1-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Reg.: 7 april 2003
Gepost op 22 augustus 2008 om 10:23:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bastie-FCG schreef:

Toevallig dat ik hier nu langs kom, maar ik ben net weer begonnen met hattrick. Heb bijna alle jeugdspelers eruit gegooid, heb er nu geloof ik nog 6, maar ik ben dus weer actief.

Weer actief worden en meedoen mag uiteraard ook, nog beter zelfs
Het gaat mij erom dat niet zoveel wedstrijden verloren gaan omdat een aantal teams niet meer mee doen.

Bij mijn weten krijgen ook de jeugdteams dan geen training maar ik kan me vergissen. Die nieuwe instelling zou ik wel toejuichen, ook voor de hoofdteams scheelt dat aanzienlijk. Dan worden tenminste de wedstrijden nog gespeeld met alle voordelen die daarbij horen. Het beste zou zijn als het niet-volledige team dat automatisch aangevuld wordt dan toch verliest maar dat de wedstrijd wel gespeeld wordt. De inactieve wordt gestraft met de nederlaag en de andere partij krijgt zn training en de overwinning net als bij een walkover in de huidige situatie.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.405,6VoVo: -Opstelling: -
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Vak: Oost - X
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 22 augustus 2008 om 11:40:39.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan op deze pc niet kijken wat mijn update is, want ik heb hier geen HT ratings maar heb wel 5 poppers op passen waarvan 4 trainees, ideaal.

Nu eens uitzoeken of het nog zin heeft om door te gaan of terug naar vleugel.
 Help mods!
Pool: 1137e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MiKaZa
Legende

Gepost op 23 augustus 2008 om 11:53:56.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb gezien dat het poppen op passen zo lang duurt dat ik dus stop met passen, ga weer verder met vleugelspel, op zich wel een aantal leuke poppers gehad.

Nu gaan er de komende weken 2 trainees uit, dat wordt cashen. Ik houd jullie op de hoogte van de opbrengsten maar die zullen fors zijn hoop ik
 Help mods!
Pool: 1137e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MiKaZa
Legende

Gepost op 24 augustus 2008 om 21:59:18.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

5-0 gewonnen tegen de nummer 6 omdat hij dus zijn spelers verkocht heeft, dat is echt klote want nu sta ik dus 6e.

Hij zal de komende weken elke week met 5-0 gaan verliezen (1x gelijkspelen tegen het andere dode team) en ik moet daar dus onder zien te komen want sta nu 2 goals voor......

Het wordt een moeilijk, héél moeilijk verhaal om te degraderen
 Help mods!
Rinko7
Basisspeler

Uit: Hoogerheide, Noord-Brabant
Reg.: 14 september 1999
Gepost op 24 augustus 2008 om 22:07:17.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop in de 6e te blijven, maar het zal lastig worden...

Iemand een tip waarop te letten bij mn vleugelmiddenvelders?

[Dit bericht is veranderd door Rinko7 (op 24 augustus 2008 22:07:55).]
 Help mods!
Pool: 358e, AZ-PSV 0-1 (0-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 24 augustus 2008 om 22:12:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hmm, thuis de koploper op PIC op 1-1 gehouden. Ben nu gezakt naar de 4e plek, maar de top-4 ligt op 3 punten van elkaar. Wel een spits van mij met +3 eruit, dat is dan weer jammer Maar goed dat ik mijn 3 dokters nog even aangehouden heb.

Nu eerst eindelijk eens op vakantie, hopelijk kijkt m'n vriendin nog eens de andere kant op, kan ik mijn team nog een beetje bijhouden, daar in het Spaanse (internet)cafééhéé

@ Rinko7: ligt eraan hoe je ze wil gebruiken en wat je wil bereiken quequa ratings...

Edit: Begin nu al Spaans te typen

[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 24 augustus 2008 22:14:49).]
 Help mods!
Pool: 519e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 5-2-3
MiKaZa
Legende

Gepost op 24 augustus 2008 om 22:22:51.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rinko7 schreef:

Ik hoop in de 6e te blijven, maar het zal lastig worden...

Iemand een tip waarop te letten bij mn vleugelmiddenvelders?

Wat wil je er mee doen?

Naar de midden zetten of niet? Welke tactiek wil je spelen? Counter, vleugelaanval enz. enz.
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 24 augustus 2008 om 22:49:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er viel me net trouwens iets op... Mijn middenvelder had tot vorige week 2 gele kaarten staan, eentje verwijderd van een schorsing dus. In de wedstrijd van vorige week ontving hij een directe rode kaart, dus geschorst voor vandaag. Nu na de wedstrijd kijk ik weer bij hem en zijn alle kaarten weg. Die 2 gele kaarten die al stonden zijn dus na de schorsing doorgestreept. Is alweer een meevaller.
 Help mods!
zalwel
Bankzitter

Uit: tilburg
Reg.: 28 oktober 2007
Gepost op 24 augustus 2008 om 23:28:24.       MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

vanavond 2-1 gewonnen ondanks een blunder in mijn opstelling sta nu 2 punten voor op de nummer 2 en 4 punten over de nr. 3 kans op promotie in mijn eerste seizoen in de 7e dus. Vanavond uitverkocht huis, 35000 man, zorgt toch weer voor een dikke 3 ton aan inkomsten.
Overigens die jeugdspeler met uitstekend verdedigen en goed passen ( 17 jaar en 102 dagen) waarvoor ik 6 ton hoopte te vangen ging er uit voor 1,1 miljoen

Daarnaast zojuist een nieuwe vleugelspeler gekocht aangezien ik er nog geen een had
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: uitstekend
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

21 jaar, maar 1000 euro salaris, het is voor mij gewoon niet meer op te brengen om spelers van +10000 salaris te kopen zonder dat er eerst eentje uit gaat, vandaar.

Kostte me 1,5 miljoen

[Dit bericht is veranderd door zalwel (op 25 augustus 2008 00:16:09).]
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MiKaZa
Legende

Gepost op 25 augustus 2008 om 09:22:31.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
zalwel schreef:

vanavond 2-1 gewonnen ondanks een blunder in mijn opstelling sta nu 2 punten voor op de nummer 2 en 4 punten over de nr. 3 kans op promotie in mijn eerste seizoen in de 7e dus. Vanavond uitverkocht huis, 35000 man, zorgt toch weer voor een dikke 3 ton aan inkomsten.
Overigens die jeugdspeler met uitstekend verdedigen en goed passen ( 17 jaar en 102 dagen) waarvoor ik 6 ton hoopte te vangen ging er uit voor 1,1 miljoen

Daarnaast zojuist een nieuwe vleugelspeler gekocht aangezien ik er nog geen een had
Positiespel: matig Passen: uitstekend
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

21 jaar, maar 1000 euro salaris, het is voor mij gewoon niet meer op te brengen om spelers van +10000 salaris te kopen zonder dat er eerst eentje uit gaat, vandaar.

Kostte me 1,5 miljoen

Ik mis alleen het positiespel!
 Help mods!
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Gepost op 25 augustus 2008 om 12:53:00.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gisteren met 3-0 gewonnen tegen de nr 5.

Volgende week PIC en dan thuis tegen de nr2.

Kan er verder iemand nog op de volgende vraag antwoorden:

Heb nu Firefox geinstalleerd met Foxtrick.
PcicoTSI krijg ik echter niet geinstalleerd omdat deze geen updates heeft ofzo?

wie o wie kan mij hiermee helpen.
 Help mods!
Pool: 242e, AZ-PSV 2-0 (1-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Demenkovets
Legende

Gepost op 25 augustus 2008 om 15:42:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ibi Fires! schreef:

Gisteren met 3-0 gewonnen tegen de nr 5.

Volgende week PIC en dan thuis tegen de nr2.

Kan er verder iemand nog op de volgende vraag antwoorden:

Heb nu Firefox geinstalleerd met Foxtrick.
PcicoTSI krijg ik echter niet geinstalleerd omdat deze geen updates heeft ofzo?

wie o wie kan mij hiermee helpen.

Je hebt nu Firefox 3? Daar heb je een andere plugin voor nodig van Psico, te downloaden via de add-ons op mozilla.com.

Hier de link, je moet wel even (gratis) registreren: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addons/versions/7694
 Help mods!
Rinko7
Basisspeler

Gepost op 27 augustus 2008 om 09:09:49.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb eigenlijk geen idee wat ik wil.
Speel nu 4-3-3 op de counter, maar daar moet ik vanaf.
Train dit hele seizoen op passen...

Alle hulp is welkom!

[Dit bericht is veranderd door Rinko7 (op 27 augustus 2008 09:10:11).]
 Help mods!
Pool: 358e, AZ-PSV 0-1 (0-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MiKaZa
Legende

Gepost op 27 augustus 2008 om 09:37:52.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rinko7 schreef:

Heb eigenlijk geen idee wat ik wil.
Speel nu 4-3-3 op de counter, maar daar moet ik vanaf.
Train dit hele seizoen op passen...

Alle hulp is welkom!

Nou goed, waar vleugelspelers, naast de vleugelrating, aan mee kunnen helpen is dit:

Middenveldrating dmv positiespel. Is na het positiespel van de middenvelders de belangrijkste factoor voor de middenveldrating.

Aanvalrating dmv passen. Is de laagste van de 4 factoren voor scoren die mee telt.

Dus zo zie je maar dat ze voornamelijk voor het middenveld van belang kunnen zijn, zeker als je ze met een order naar de midden zet.

Succes ermee!
 Help mods!
Rinko7
Basisspeler

Gepost op 28 augustus 2008 om 10:23:52.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb deze vleugelspeler gekocht:

Rob Örjansson
TSI = 3 820, 26 jaar en 85 dagen, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider [Koppen]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Mn middenveldrating moet echt omhoog!
 Help mods!
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Gepost op 28 augustus 2008 om 15:47:51.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb mijn training nu nog op Passen staan, maar wil deze week toch wel PM trainen. kan ik deze nu nog omzetten en krijg ik dan ook PM training of is het sowieso passen deze week.

thanks
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 28 augustus 2008 om 15:51:32.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ibi Fires! schreef:

Ik heb mijn training nu nog op Passen staan, maar wil deze week toch wel PM trainen. kan ik deze nu nog omzetten en krijg ik dan ook PM training of is het sowieso passen deze week.

thanks

Kan je nog omzetten. Alle spelers die de afgelopen week op de juiste posities stonden krijgen training.
 Help mods!
Bastie-FCG
Legende

Uit: Grunn City
Reg.: 8 september 2002
Gepost op 28 augustus 2008 om 19:38:08.       ICQ: 1  MSN: eduard_batelaan@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mensen, ik heb wat tips nodig.
Ik ben mijn team opnieuw aan het opbouwen. Alle oudere spelers gaan er binnenkort uit, omdat ze anders niks meer waard zijn. Nou ben ik vooral op zoek naar 2 aanvallende vleugelmiddenvelders, maar op welke eigenschappen moet ik nou letten? De spelers moeten geschikt zijn voor de counteraanval, mijn taktiek.

Ook zoek ik eigenlijk nog een nieuwe spits voor in mijn 5-4-1 systeem, zijn hier nog belangrijke eigenschappen die nodig zijn? Tips zijn welkom!
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.483,4VoVo: 1243e / 1268e / 907eOpstelling: incompleet
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Gepost op 29 augustus 2008 om 11:46:56.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een leuke update.
een trainee naar uitstekend PM en nog een spits naar matig.
Verder wat vormdalers en conditie stijgers.
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 29 augustus 2008 om 12:21:05.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn update was kut: vergeten om te zetten van passen naar vleugel

quote:
Bastie-FCG schreef:

Mensen, ik heb wat tips nodig.
Ik ben mijn team opnieuw aan het opbouwen. Alle oudere spelers gaan er binnenkort uit, omdat ze anders niks meer waard zijn. Nou ben ik vooral op zoek naar 2 aanvallende vleugelmiddenvelders, maar op welke eigenschappen moet ik nou letten? De spelers moeten geschikt zijn voor de counteraanval, mijn taktiek.

Ook zoek ik eigenlijk nog een nieuwe spits voor in mijn 5-4-1 systeem, zijn hier nog belangrijke eigenschappen die nodig zijn? Tips zijn welkom!

Aanvallende vleugelspelers moeten hebben: vleugelspel, positiespel en ook passen. Dat maakt ze geschikt voor counteren.

Je spits kan evt (naast scoren en passen, staat in verhouding 1 tot 3) ook vleugelspel hebben en naar de vleugel worden gezet maar of dat handig is bij 5-4-1 betwijfel ik.
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 30 augustus 2008 om 15:58:23.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo, 2 miljoen is al binnen voor een reservetrainee. Loopt nog niet af dus kan wat mij betreft nog wel een paar ton bij

Dan komende weken nog een pop bij een andere trainee, die gaat er dan ook uit en dan is de oorlogskas gevuld met zo'n 6 miljoen waar ik een middenvelder en een spits (+spelhervatter) voor moet halen zodat ik in de 7e in ieder geval één van de allerbeste teams ben
 Help mods!
zalwel
Bankzitter

Uit: tilburg
Reg.: 28 oktober 2007
Gepost op 31 augustus 2008 om 16:13:08.       MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

was bezig om te zoeken naar een nieuwe keeper toen ik plots helemaal weg was van deze speler

22 jaar en 91 dagen, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.

Volgende verjaardag: 21-09-2008
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 10 600
Loon: 2 852 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mastermind FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Positiespel: briljant Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

toch best lekker voor 1,75 miljoen

was zoiezo ook op zoek naar een nieuwe middenvelder, ander oudje was er net uit, scheelt super in de salariskosten
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 145 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk