PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Games Forum
Grote Hattrick.org topic (Part V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 145 pagina's: « 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 ... 145 »

Poster
Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) 
E-T
Internationale topspeler

Uit: mierlo
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 23
Reg.: 25 december 2005
Gepost op 31 augustus 2008 om 20:40:16.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ligt het alleen aan mij dat ik Hattrick niet kan openen?
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.416,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
K.K.
Jeugdspeler

Uit: Nieuw-Vennep
Vak: -
Reg.: 8 februari 2006
Gepost op 31 augustus 2008 om 21:17:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb geen optstelling kunnen doorgeven, waardoor ik 2-4-2 speel. Sta dan nu ook al 2-0 achter terwijl ik normaal had gewonnen
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Vak: Oost - X
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 31 augustus 2008 om 23:20:58.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nette aankoop zalwel, geen geld voor zo'n speler.

Ik een slecht elftal opgesteld omdat ik erg veel tegengoals moet krijgen (nog steeds ivm degradatiepoging), ik dus met 8-0 verloren. Verliest de concurrent dus met 10-0, dat schiet niet op zo....
 Help mods!
Pool: 1137e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 31 augustus 2008 om 23:42:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goeie zaak, weer gewonnen voor de 6e keer op rij. Sta nu derde met iets van 7 punten voorsprong op de nummer 4. Die derde plek komt dus niet meer in gevaar. Volgende week eens kijken of ik het De Waal FC nog een beetje moeilijk kan maken, maar dan verwacht ik mijn eerste verliespartij sinds tijden weer eens. Maar dat mag tegen de aanstaande kampioen.

Komende tijd eens kijken of ik nog wat kan verkopen en versterken, dan moet ik volgend seizoen mee kunnen doen om de eerste plek. Zou toch leuk zijn in mijn derde seizoen 6e klasse.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 31 augustus 2008 om 23:46:38.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb vandaag met 4-3 gewonnen van de nummer 3. Met een beetje mazzel ben ik volgende week al kampioen!

Ik ga volgend seizoen trouwens een seizoen passen trainen, dus van m'n reserve team ga ik alle oude middenvelders en spitsen verkopen en daar koop ik spelers voor terug die tussen 18 jaar en 20 jaar zijn en minimaal goed scoren/positiespel en zwak/matig passen hebben. Die spelers kan ik dan over een seizoen voor veel geld verkopen en dan koop ik er weer wat oudere spelers voor terug, en dan heb ik nog veel geld over om m'n team te versterken, stadion te vergroten en een toekomstige trainer te kopen

[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 31 augustus 2008 23:46:55).]
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
zalwel
Bankzitter

Uit: tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 oktober 2007
Gepost op 1 september 2008 om 01:31:56.       MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

7-3 verloren achja nou laat ik het ook lopen, heb geen zin in een heeeel zwaar seizoen in de 6e.. Volgend seizoen waarschijnlijk passen trainen. Heb al jonge spitsen en dan nog paar middenvelders kopen op de manier die Giallorossi eerder al noemde. Maak je inderdaad flinke winsten mee zeg hoe lang duurt 1 niveau passen-training voor bijvoorbeeld een 17-jarige?

[Dit bericht is veranderd door zalwel (op 1 september 2008 01:37:46).]
 Help mods!
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Uit: Utrecht
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 1 september 2008 om 12:49:23.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gisteren met 8-0 gewonnen, volgende week ben ik kampioen of anders ws nog een seizoen in de 8e (wel een teveel dan) Ben het sterkste team en verdien dan ook om te promoveren, maar de bal is rond...
Gelijkspel is genoeg volgende week, maar een overwinning is mooier. daarna nog twee bots.

Mijn topscoorder (14 doelpunten) en beste spits is tegen zijn 3e gele kaart aangelopen dus die moet ik missen volgende week.
Deze week even Keepers trainen, heb een jeugdspeler gepromoveerd die tegen poppen aanzit, daarnaast ook mijn eerste keeper als het goed is, dus dat is dan mooi meegenomen.
 Help mods!
Pool: 242e, AZ-PSV 2-0 (1-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
psv devil
Lid 2e elftal

Reg.: 29 april 2004
Gepost op 2 september 2008 om 22:43:54.     MSN: dark_danny_7@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Paar pagina's terug had ik gevraagd of sterren nou wel of niet uitmaakte. Daar kreeg ik de antwoord op van niet van Mikaza. Maar dan waarom bestaan die sterren eingelijk dan? En dan nog een vraag, train je bijvoorbeeld vleugelspelers sneller dan verdedigers of is dat gewoon uit de lucht gegrepen gerucht?
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Charly
Vaste waarde in elftal

Uit: Reeuwijk
Vak: Noord - PP
Reg.: 3 maart 1999
Gepost op 3 september 2008 om 00:54:04.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
zalwel schreef:

7-3 verloren achja nou laat ik het ook lopen, heb geen zin in een heeeel zwaar seizoen in de 6e.. Volgend seizoen waarschijnlijk passen trainen. Heb al jonge spitsen en dan nog paar middenvelders kopen op de manier die Giallorossi eerder al noemde. Maak je inderdaad flinke winsten mee zeg hoe lang duurt 1 niveau passen-training voor bijvoorbeeld een 17-jarige?

volgens mij 6 weken bij een 17 jarige.
 Help mods!
Pool: 767e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MiKaZa
Legende

Gepost op 3 september 2008 om 08:16:16.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psv devil schreef:

Paar pagina's terug had ik gevraagd of sterren nou wel of niet uitmaakte. Daar kreeg ik de antwoord op van niet van Mikaza. Maar dan waarom bestaan die sterren eingelijk dan? En dan nog een vraag, train je bijvoorbeeld vleugelspelers sneller dan verdedigers of is dat gewoon uit de lucht gegrepen gerucht?

De sterren per speler geven aan hoeveel invloed deze speler heeft gehad op de totale teamrating. Een middenvelder met goed positiespel, goed passen en goed verdedigen die 3 sterren haalt zou bijv. 2 sterren aan het middenveld bijdragen, 1/2 ster aan de verdediging en 1/2 ster aan de aanval.

Dat staat er op een andere site. Sterren worden echter ook deels bepaald door zaken als ervaring.

Over je trainingsvraag: er is wel degelijk verschil in de tijd dat het duurt voor een speler popt! Dat komt omdat je bij bepaalde trainingsvormen minder mensen tegelijk kunt trainen en daarom zo gecompenseerd wordt. Kijk maar bij de trainingstool op http://www.hagonline.org/ om uit te rekenen hoelang één niveau optrainen duurt.
 Help mods!
Pool: 1137e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Gepost op 3 september 2008 om 10:35:51.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vanaf vandaag kan je je jeugdopleiding sluiten! dus degene die er geen gebruik van maken GRAAG!. Is er weer plek voor anderen en dan krijgen de echte teams tenminste weer training. Daarnaast kan je ook geen spelers Pullen uit de oude opleiding. Het is dus Kiezen!!
 Help mods!
Pool: 242e, AZ-PSV 2-0 (1-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
JB
Bankzitter

Uit: Almere
Reg.: 13 mei 2000
Gepost op 5 september 2008 om 15:13:02.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kreeg onderstaand bericht in mijn inbox van hattrick:

Hello! My name is Kefkovitch and I am the Belgian Winger scout.

I’m updating my database on all the 17 year old wingers and your player was in my database. I was therefore hoping you would be willing to share his stats with me (in English please) so that I can update them. Can you also provide me the last date when he raised his skill or his additional training weeks? In that way our U20 coach has a nice view on the eventually future U20 players.

Kan het kwaad om deze gegevens weg te geven? En hoe weet ik de engelse benamingen van de stats?
 Help mods!
Pool: 1366e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.487,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
psv devil
Lid 2e elftal

Reg.: 29 april 2004
Gepost op 5 september 2008 om 19:51:52.     MSN: dark_danny_7@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Taal even veranderen. Kreeg ook eens een keer zo'n beriricht. Had wel gewoon erop gereageerd, verder geen problemen ofzo gehad. Was toch niet zo'n goede speler waar ze info over vroegen.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
zalwel
Bankzitter

Gepost op 5 september 2008 om 21:33:49.       MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb ook ooit zon bericht gehad bij een jeugdkeeper. Was 17 jaar en uiteindelijk uitstekend keepen nu bijna een seizoen later is ie bij zn nieuwe club 13000 tsi dus ben benieuwd of er nog eens een u-20 uit mn jeudg komt:P
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 6 september 2008 om 19:55:41.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb ik ook gehad en is daarna nog geselecteerd ook (niet voor onder 20 maar voor gewoon) maar toen had ik hem al verkocht, was niet meer op te brengen voor mij.
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 7 september 2008 om 20:52:54.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zat te hopen op een ongenadig pak slaag vanavond in eigen huis.

Vanavond moet de concurrent die ook kan gaan degraderen tegen een niet bestaand team dus hij gaat 5-0 winnen en dat ga ik volgende week doen.

Ik sta op dit moment 4 goals voor op hem dus ik wil dat nog inlopen de komende 3 wedstrijden..... Zodoende wil ik er vanavond ruim meer dan 10 tegen krijgen en met de rust staat de teller pas op 5.
 Help mods!
E-T
Internationale topspeler

Uit: mierlo
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 23
Reg.: 25 december 2005
Gepost op 7 september 2008 om 21:25:05.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lekker dan. Weer een walk-over.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.416,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 7 september 2008 om 22:07:15.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben vandaag kampioen geworden! Ik won zelf met 3-0 van de nummer 4 en de grote concurrent speelde met 1-1 gelijk tegen de nummer 5.

KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLE OLE KAMPIOENEN OLE OLE KAMPIOENEN OLE OLE KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLE OLE
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 7 september 2008 om 22:44:20.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gefeliciteerd!

Ik ben vandaag slechts met 8-0 onderuit gegaan.....

Sta nu 9 goals en 3 punten negatiever dan de concurrent. Volgende week tegen een team dat 0-0-0 speelt dus dat is klote, dan sta ik weer gelijk in punten en ook qua goals ga ik hem dan vermoedelijk voorbij want hij zal dik klop gaan krijgen.....

Ik blijf broeden op een meesterplan
 Help mods!
zalwel
Bankzitter

Gepost op 7 september 2008 om 22:53:19.       MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Giallorossi schreef:

Ik ben vandaag kampioen geworden! Ik won zelf met 3-0 van de nummer 4 en de grote concurrent speelde met 1-1 gelijk tegen de nummer 5.

KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLE OLE KAMPIOENEN OLE OLE KAMPIOENEN OLE OLE KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLE OLE

Gefeliciteerd!

Ikzelf blijf toch nog maar een seizoen in de 7e, 3-0 uit verloren nadat mijn verdediger die tegen een 7 sterren aanvaller stond geblesseerd raakte. Maar goed volgend seizoen denk ik nog even beginnen met scoren trainen en dan zodra mijn topaanvaller naar wonderbaarlijk gaat overstappen op passen.
 Help mods!
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid

Gepost op 8 september 2008 om 00:10:16.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bedankt

Ik moet nu nog 1 wedstrijd winnen. Ik wil namelijk direct promoveren zonder promotie/degradatiewedstrijd en aangezien ik volgende week tegen de nummer 7 moet, mag dat geen enkel probleem zijn. Dan ben ik eindelijk na 8 seizoenen weg uit deze competitie!
 Help mods!
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Gepost op 8 september 2008 om 09:43:02.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gisteren in een voor het eerst uitverkocht huis (30000) met 5-4 gewonnen van de nr2. daar nu 5 punten op voor. nr3 heeft wel gewonnen en staat nu 2e op 3 punten.

Kampioenschap is nu wel binnen!
heb nog 2 botjes om tegen te spelen en dan mag ik zelfs een keer gelijkspelen
Topscoorderstitel ook wel denk ik. nu 4 doelpunten los van de nr 2.

Nu kijken naar mijn selectie voor een kwaliteitsinjectie.
Verdediging heeft nog wel iets nodig.
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 8 september 2008 om 21:47:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo, weer terug van vakantie...

In tussentijd koploper geworden door 2 wedstrijden op rij te winnen, waarvan 1 vrij verrassende uit bij een normaal gesproken iets beter team. Sta nu 2 punten los, maar de top 5 staat maar op 5 punten van elkaar. Kan nog alle kanten op. Promotie hoef ik nog niet zo bang voor te zijn, want als ik eerste word moet ik nog promotie/degradatie spelen. Sta nu al 4 punten onder de scheidingslijn, dus dat is wel een zekerheidje als ik 1e blijf. Misschien leuk voor wat extra inkomsten, naar de 5e hoef ik echt nog niet zo nodig na 1 seizoen 6e klasse...

Voor de rest weinig bijzonders gebeurd, slechts 1 popper in die 2 weken. Een multiskill talentje naar goed PM (na 5 weken al!). Verder eigenlijk weinig. Volgende training mijn beste speler waarschijnlijk naar wereldklasse PM, dat zou dan voor het eerst zijn

quote:
MiKaZa schreef:

Gefeliciteerd!

Ik ben vandaag slechts met 8-0 onderuit gegaan.....

Sta nu 9 goals en 3 punten negatiever dan de concurrent. Volgende week tegen een team dat 0-0-0 speelt dus dat is klote, dan sta ik weer gelijk in punten en ook qua goals ga ik hem dan vermoedelijk voorbij want hij zal dik klop gaan krijgen.....

Ik blijf broeden op een meesterplan

Waarom speel je met 11 man als je dik wilt verliezen? Ik zou dan de trainingsplaatsen normaal opvullen (met de reservetrainees uiteraard), een niet-keeper op doel zetten en de overige benodigde plaatsen met prutsers opvullen (8 spelers is geloof ik minimaal vereist?)
Je normale basisspelers kunnen dan in de friendlies opgesteld worden om conditie en vorm te blijven behouden.

Edit: jammer dat je uit moet tegen dat 0-0-0 team, anders had je die wedstrijd ook met een 0-0-0 opstelling kunnen doen. Thuisteam krijgt dan de 0-5 uitslag als straf. Kost je een week training, maar degradatie is dan zo goed als zeker. Maar dat gaat nu dus niet op...

[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 8 september 2008 21:50:40).]
 Help mods!
Pool: 519e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 5-2-3
MiKaZa
Legende

Gepost op 9 september 2008 om 10:35:45.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

Waarom speel je met 11 man als je dik wilt verliezen? Ik zou dan de trainingsplaatsen normaal opvullen (met de reservetrainees uiteraard), een niet-keeper op doel zetten en de overige benodigde plaatsen met prutsers opvullen (8 spelers is geloof ik minimaal vereist?)
Je normale basisspelers kunnen dan in de friendlies opgesteld worden om conditie en vorm te blijven behouden.

Edit: jammer dat je uit moet tegen dat 0-0-0 team, anders had je die wedstrijd ook met een 0-0-0 opstelling kunnen doen. Thuisteam krijgt dan de 0-5 uitslag als straf. Kost je een week training, maar degradatie is dan zo goed als zeker. Maar dat gaat nu dus niet op...

Er moet iets fout gegaan zijn bij Hattrick want ik had inderdaad mijn opstelling zo gezet dat er maar 9 spelers stonden...... Wel de slechtste uiteraard die ik heb (ook de reservetrainees).

Die week mijn training opgeven wilde ik sowieso liever niet en het werkt niet zoals gezegd. Maar mijn tegenstrever voor degradatie (die speelt het spel niet echt serieus meer dus als ik hem wat vraag doet hij dat ) speelt 2x met een ongeldige opstelling dus die krijgt nog 10 tegengoals dus die komt op -29 goals. Ik sta na de 5-0 van komende zondag op -23.

Zodoende moet ik er dan dus met 7 goals verschil verliezen in de laatste wedstrijd tegen de koploper die gaat MOTS'en tegen mij. Ik denk dat dat wel lukken gaat. Zo niet moet ik maar in die kutdivisie blijven
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 9 september 2008 om 10:45:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiKaZa schreef:

(...)

Er moet iets fout gegaan zijn bij Hattrick want ik had inderdaad mijn opstelling zo gezet dat er maar 9 spelers stonden...... Wel de slechtste uiteraard die ik heb (ook de reservetrainees).

Die week mijn training opgeven wilde ik sowieso liever niet en het werkt niet zoals gezegd. Maar mijn tegenstrever voor degradatie (die speelt het spel niet echt serieus meer dus als ik hem wat vraag doet hij dat ) speelt 2x met een ongeldige opstelling dus die krijgt nog 10 tegengoals dus die komt op -29 goals. Ik sta na de 5-0 van komende zondag op -23.

Zodoende moet ik er dan dus met 7 goals verschil verliezen in de laatste wedstrijd tegen de koploper die gaat MOTS'en tegen mij. Ik denk dat dat wel lukken gaat. Zo niet moet ik maar in die kutdivisie blijven

Had je bij die wedstrijd dan wissels opgegeven die automatisch de lege plaatsen opvulden?

En niet vergeten de laatste wedstrijd dan nog even op PIC in te stellen

[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 9 september 2008 10:46:14).]
 Help mods!
Pool: 519e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 5-2-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 145 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk