PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Games Forum
Grote Hattrick.org topic (Part V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 145 pagina's: « 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 ... 145 »

Poster
Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) 
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 30 september 2008 om 13:24:04.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

Nog een vraagje mbt die friendlies. Is het op die nieuwe manier ook mogelijk om een minimumniveau van tegenstanders te kiezen? Ik speel bijv. nooit meer tegen 8e klassers of lager. Probeer altijd zo hoog mogelijk, beter voor de inkomsten. Kan dat op die manier nog steeds zo of word je willekeurig ergens aan gekoppeld?

Wanneer je supporter bent dan kan je dat wel instellen. Anders wordt je gekoppeld aan een willekeurig team.
Je kan natuurlijk ook altijd nog de oude manier gebruiken door teams uit te nodigen. Het scheelt alleen een hoop tijd op de nieuwe manier.

De keeper wil niet echt lukken. Te weinig tijd en iedere keer een een of andere lam*^) die op het laatste moment er overheen biedt.
 Help mods!
Pool: 242e, AZ-PSV 2-0 (1-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Charly
Vaste waarde in elftal

Uit: Reeuwijk
Vak: Noord - PP
Reg.: 3 maart 1999
Gepost op 30 september 2008 om 17:15:41.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat voor soort keeper zoek je dan ? Hoeveel keepen, verdedigen en spelhervatting moet hij hebben ? Je budget is 1,3 miljoen, toch ? Ik had voor 1,6 een formidabele met redelijk verdedigen (inmiddels goed) en rampzalig spelhervatting (inmiddels zwak) van 19 jaar. Mijn advies: nog heel even sparen en je hebt er ook zo een.
 Help mods!
Pool: 767e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Gepost op 1 oktober 2008 om 10:53:35.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Charly schreef:

Wat voor soort keeper zoek je dan ? Hoeveel keepen, verdedigen en spelhervatting moet hij hebben ? Je budget is 1,3 miljoen, toch ? Ik had voor 1,6 een formidabele met redelijk verdedigen (inmiddels goed) en rampzalig spelhervatting (inmiddels zwak) van 19 jaar. Mijn advies: nog heel even sparen en je hebt er ook zo een.

Heb nu 1.4 miljoen. Volgende week is het toch al weer voor de beker? Moet dan eigenlijk wel mijn nieuwe keeper binnen hebben voor de SH training van die week.
Met een redelijk keeper zonder bijstats kom je niet ver in de 7e. Ik kan de inkomsten uit de beker nog wel erbij gebruiken, maar dan moet ik in 3 dagen een keeper kopen en ik ben nu al 1 week bezig. Vandaag weer een paar potentiele aankopen gezien, maar het blijft lastig.
Straks is die gast uit de jeugd nog eerder dan mijn nieuwe keeper .
Hij moet minimaal formidabel keepen hebben en het liefst zwak of hoger verdedigen. SH maakt niks nu nog niks uit. dat kan ik wel een paar keer trainen.

Redelijk moet je ook geluk mee hebben. had er van de week bijna een voor 1.3 maar toen moest ik weg en kon er nog net iemand overheen bieden.

Wil ook niet roodstaan, maar kan dat misschien wel riskeren gezien de inkomsten tijdens het seizoen. heb dan dus 1.6 te besteden.

ps. de meeste keepers staan er vanaf 18.00uur op en ik heb s avonds niet veel tijd om op zoek te gaan naar een keeper.

[Dit bericht is veranderd door Ibi Fires! (op 1 oktober 2008 10:54:43).]
 Help mods!
Pool: 242e, AZ-PSV 2-0 (1-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Charly
Vaste waarde in elftal

Gepost op 1 oktober 2008 om 11:41:09.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tsja, er zijn 2 oplossingen. Of je bent wel een keer on-line tot en met de deadline of je gaat iets boven de transfervergelijking zitten. Succes.
 Help mods!
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Gepost op 1 oktober 2008 om 13:02:01.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De nieuwe keeper is eindelijk binnen!
Haalde bij zijn vorige club 4 sterren.
Vandaag kijken hoeveel hij er bij mij haalt en wat de ratings zijn van mijn verdediging. heeft geen zin bedenk ik me net... speel 5-5-0 en train passen.

voor 1275000 marktconforme prijs.
Ligt ook hoeveel verdedigen een speler heeft.

Artur Izosimov (208428693)
18 jaar en 77 dagen, redelijk in vorm, gezond

Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Volgende verjaardag: 05-11-2008
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 8 670
Loon: 3 093 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Agrykola87
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: formidabel
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

[Dit bericht is veranderd door Ibi Fires! (op 1 oktober 2008 13:04:54).]
 Help mods!
Charly
Vaste waarde in elftal

Gepost op 1 oktober 2008 om 14:14:28.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heel goed, mooie speler en een mooie prijs. Is absoluut 7e divisie waardig en als je verdedigen traint, dan wordt hij nog veel beter de komende seizoenen. Gefeliciteerd, die gaat je verdediging een boost geven.
 Help mods!
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Vak: Oost - X
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 2 oktober 2008 om 15:37:27.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Trainee gaat er vanavond uit, nu al meer dan 3.1 miljoen voor geboden Wat mij betreft wordt er nog wel een paar keer geboden op deze gozer

Daar binnenkort maar eens een middenvelder van halen.

Edit: is er uit gegaan voor 3.735.000. Steek ik toch bijna 3.500.000 van in mijn zak. Daarnaast nog drie oud spelers op de lijst voor een prijs waarvoor ze er wel uit gaat lijkt mij, sowieso 1 a 2, dan heb ik toch weer bijna 250.000 erbij, mooi meegenomen.

Ik zal me morgen eens verdiepen in de middenvelders, wie weet kan ik wel mee doen om de prijzen dit jaar terwijl ik vorig jaar nog wilde degraderen, het kan gek lopen

[Dit bericht is veranderd door MiKaZa (op 2 oktober 2008 21:42:50).]
 Help mods!
Pool: 1137e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Vak: -
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 4 oktober 2008 om 17:49:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo mijn keeper was nodig aan vervanging toe met zijn 30 jaar en formidabel keepen. Inmiddels heb ik er een 18-jarige uitmuntend keepen, zwak verdedigen voor terug gehaald.
Nu wordt het tijd om te gaan sparen voor een nieuwe verdediger en een winger. Nog één seizoen in de middenmoot van de 6e divisie en volgend seizoen wil ik om de prijzen gaan spelen.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 6 oktober 2008 om 13:07:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben van plan één dezer dagen een nieuwe coach (intern) aan te nemen. Nu zit ik alleen te twijfelen wat voor type coach ik ervan moet maken. Mijn huidige coach is verdedigend ingesteld, waardoor ik behoorlijke verdedigingsratings haal (doorgaans uitstekend), min of meer de kracht van mijn team. Wil echter mijn aanval wel wat sterker hebben, dus twijfel nu over een aanvallende of een neutrale coach. Ben bang dat met een aanvallende coach de verdediging teveel terugvalt. Weet iemand wat je ongeveer voor verschil in ratings krijgt bij elke tussenstap (verdedigend-neutraal-aanvallend)? Heb in elk geval de neiging een neutrale coach te nemen, aangezien ik niet teveel op mijn verdediging in wil leveren.
 Help mods!
Pool: 519e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 5-2-3
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Gepost op 7 oktober 2008 om 13:47:18.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nieuwe regels voor komend seizoen.
Hebben we natuurlijk allemaal op ingespeeld
quote:

06-10-2008 Welkom in het nieuwe seizoen!
Het nieuwe Hattrick-seizoen is weer begonnen, en daarmee zijn ook enkele wijzigingen in de match engine aangebracht. Allereerst willen we je herinneren aan drie al eerder aangekondigde wijzigingen die verband houden met spelhervattingen:

• Indirecte vrije trappen zijn nu realiteit in alle wedstrijden. Zie de spelregels voor meer informatie.
• Je keeper moet vaardigheid hebben in zowel keepen als spelhervatten om vrije trappen en strafschoppen te kunnen stoppen. Even goed zijn in beide is beter dan erg bedreven zijn in een van de twee vaardigheden.
• Je keeper kan niet meer als spelhervatter ingesteld worden.

Als laatste hebben we ook de tactiek 'creatief spel' effectiever gemaakt, omdat we vinden dat die niet effectief genoeg was. Als je nu creatief spel speelt, vergroot je de kans op speciale gebeurtenissen nog meer dan in het verleden.
Mijn nieuwe keeper alleen niet echt. voor de rest maak ik me niet echt druk. deze week nog SH trainen.

Wat zouden jullie doen voor de beker als je supporters zeggen dat je aan elkaar gewaagd bent. maar qua sterren/ratings duidelijk de mindere bent tov je tegenstander. daarnaast is competitie belangrijker.
Op pic of op Normaal? geen MOTS. als jullie andere ideeen hebben zou ik het graag horen.
 Help mods!
Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 7 oktober 2008 om 18:43:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ibi Fires! schreef:

Nieuwe regels voor komend seizoen.
Hebben we natuurlijk allemaal op ingespeeld
(...)

Mijn nieuwe keeper alleen niet echt. voor de rest maak ik me niet echt druk. deze week nog SH trainen.

Wat zouden jullie doen voor de beker als je supporters zeggen dat je aan elkaar gewaagd bent. maar qua sterren/ratings duidelijk de mindere bent tov je tegenstander. daarnaast is competitie belangrijker.
Op pic of op Normaal? geen MOTS. als jullie andere ideeen hebben zou ik het graag horen.

Hmmm net een nieuwe keeper gekocht zonder spelhervatten, lekker is dat dan.... Vliegen er komende seizoenen flink wat vrije trappen in tegen mij..

Verder zou ik als ik jou was geen mots spelen, maar gewoon op normaal. Die supporters moet je je niet zo veel van aantrekken, twee keer winnen en ze zijn weer helemaal blij. Je teamgeest daarentegen opkrikken is wat moeilijker.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
E-T
Internationale topspeler

Uit: mierlo
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 23
Reg.: 25 december 2005
Gepost op 7 oktober 2008 om 19:47:57.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aan de ene kant heel leuk die nieuwe regels met spelhervatten, maar aan de andere kant ook minder...
Mijn keeper heeft uitstekend keepen en bovennatuurlijk spelhervatten.
Maarja dan mag ik hem dus ook niet meer als spelhervatter instellen waarvan ik dus terug ga van een bovennatuurlijk naar een uitmuntent spelhervatter.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.416,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Charly
Vaste waarde in elftal

Gepost op 7 oktober 2008 om 20:08:21.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van die nieuwe regels is toch al een tijd bekend dat die eraan komen? Niemand kan hier verrast door zijn, toch? Wat halen jullie als aanvallende en verdedigende shv rating ? Ik ga morgen voor 2x redelijk minstens. Ik vond het al zo gek dat ik vorige week helemaal nul reacties kreeg op mijn posting.
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 7 oktober 2008 om 22:20:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Charly schreef:

Van die nieuwe regels is toch al een tijd bekend dat die eraan komen? Niemand kan hier verrast door zijn, toch? Wat halen jullie als aanvallende en verdedigende shv rating ? Ik ga morgen voor 2x redelijk minstens. Ik vond het al zo gek dat ik vorige week helemaal nul reacties kreeg op mijn posting.

Inderdaad, als je de nieuwsberichten en achtergrondverhalen een beetje volgt had je dit kunnen weten.
Voor wat betreft je eerdere posting, je hebt helemaal gelijk hoor

Mijn ratings voor indirecte vrije trappen zijn zowel aanvallend als verdedigend zwak, maar dat waren dan ook steeds mijn reserveteams. Deze week spelhervatting om het nog een beetje op te krikken, dan kijken wat mijn basis gaat halen.
 Help mods!
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Gepost op 8 oktober 2008 om 09:52:20.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn SH ratings zijn zwak (hoog).
dit was echter in een 5-5-0 opstelling. benieuwd hoe het vandaag in de beker is. met mijn standaard opstelling 3-5-2.

Ga vandaag ook de ratings bekijken van mijn team op normaal zonder tactiek.
 Help mods!
Bastie-FCG
Legende

Uit: Grunn City
Reg.: 8 september 2002
Gepost op 8 oktober 2008 om 18:51:03.       ICQ: 1  MSN: eduard_batelaan@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zonet mijn eerste rondewedstrijd in de beker gespeeld, en het is maar liefst een 10-0 overwinning geworden, heerlijk! Speelde weliswaar tegen een bot-team, maar 10-0 is natuurlijk altijd lekker.

Hoop dat ik de tweede ronde een beetje een lekkere loting heb, wil de derde ronde sowiezo halen.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.483,4VoVo: 1243e / 1268e / 907eOpstelling: incompleet
Charly
Vaste waarde in elftal

Gepost op 8 oktober 2008 om 19:43:12.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben ook door, 0-3 overwinning. Wel een heel vervelende blessure bij een basisverdediger (+4 weken). Hierdoor ook lagere shv verdedigingsrating: matig (hoog). Aanvals shv rating was nu redelijk (laag). Gaat de goeie kant op.
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 8 oktober 2008 om 19:48:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jammer, ik ben niet verder dan 0-9 gekomen tegen een botje
Nieuwe trainer trouwens ook vandaag aangesteld, goed trainer met redelijk leiderschap noch verdedigend nog aanvallend is het geworden.

Hiermee haal ik de volgende ratings (op PIC dus sterk gedevalueerd middenveld):

Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (zeer hoog)
Aanval matig (laag)

Middenveld zwak (laag)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging goed (hoog)
Linkerverdediging goed (hoog)
Rechteraanval redelijk (hoog)
Centrale aanval redelijk (laag)
Linkeraanval redelijk (zeer hoog)

Effect is wel vrij duidelijk te zien voor mij, verdediging een rating lager en aanval een rating hoger.
Mijn sh-ratings vallen me ook niet tegen eigenlijk. Na de training van deze week (spelhervatting) zullen die nog iets hoger liggen, al weet ik niet of dat veel effect op de ratings heeft.
 Help mods!
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 8 oktober 2008 om 21:49:51.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben gewoon de beker vergeten, ****** zeg.....

Wat stom, ongelooflijk. Bekeravontuur direct voorbij tegen een team waartegen dat echt niet nodig was geweest......
 Help mods!
Pool: 1137e, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ibi Fires!
Vaste waarde in elftal

Gepost op 8 oktober 2008 om 22:05:07.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een onverwachte 2-0 overwinning in de beker, en volgende week weer thuis
ook de ratings waren in zijn voordeel.
Ben wel tevreden met mijn verdediging ratings.

Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (zeer hoog)
Aanval zwak (zeer hoog)

Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linkerverdediging goed (heel laag)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval matig (heel laag)

zijn ratings waren:
Middenveld slecht (heel laag)
Rechterverdediging wonderbaarlijk (heel laag)
Centrale verdediging wereldklasse (heel laag)
Linkerverdediging briljant (laag)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval waardeloos (hoog)
Linkeraanval slecht (hoog)

De match-engine is lekker up-to-date.
quote:
Ondanks de bewolking en de financiële crisis kwamen er toch nog 22593 toeschouwers naar Fire Arena.

Help mods!
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 8 oktober 2008 om 22:18:18.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben na een 0-6 overwinning op een 8e klasser door naar de 2e ronde. Ik moet nu uit tegen een 7e klasser. Dat wordt dus waarschijnlijk weer een overwinning op pic
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
zalwel
Bankzitter

Uit: tilburg
Reg.: 28 oktober 2007
Gepost op 8 oktober 2008 om 22:43:57.       MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

0-6 overwinning tegen botje, helaas dus maar 30 000 inkomsten.. hoop toch op n thuiswedstrijd woensdag, anders kom ik in financiele nood:P zo jammer zijn als ik een trainee moet verkopen.

dit waren overigens mn ratings op PIC

Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval matig (zeer hoog)

Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval goed (laag)
Linkeraanval slecht (laag)

geen idee hoe ik in hemelsnaam aan matig& matig kom.. na mijn spelhervatter (bovennatuurlijk) is het hoogste zwak SH
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 8 oktober 2008 om 22:46:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
zalwel schreef:

0-6 overwinning tegen botje, helaas dus maar 30 000 inkomsten.. hoop toch op n thuiswedstrijd woensdag, anders kom ik in financiele nood:P zo jammer zijn als ik een trainee moet verkopen.

Wees blij, ik had maar 16.000 inkomsten.. had net zo goed een friendly kunnen hebben
 Help mods!
zalwel
Bankzitter

Uit: tilburg
Reg.: 28 oktober 2007
Gepost op 8 oktober 2008 om 22:54:59.       MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

(...)

Wees blij, ik had maar 16.000 inkomsten.. had net zo goed een friendly kunnen hebben

das nog veel kariger ja

gelukkig heb ik volgende week wel een thuiswedstrijd helaas wel tegen de nr. 3 uit een 6e klasse. Moet ik kunnen hebben dit waren zijn stats van vanavond:

Verdediging zwak (zeer hoog)
Aanval slecht (hoog)

Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval matig (laag)

deze waren van mij, neem aan dat hij ook op pic speelde:

Verdediging matig (laag)
Aanval matig (zeer hoog)

Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval goed (laag)
Linkeraanval slecht (laag)

hij heeft als tactiek vleugelspel (formidabel), ik speel 3-4-3 hoe kan ik hem het beste bestrijden?
 Help mods!
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 8 oktober 2008 om 22:56:05.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

(...)

Dat is wel heel weinig zeg. Ik had 48.987 aan inkomsten.
 Help mods!
Pool: -, AZ-PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 145 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk