| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) |  |
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 |
quote: Giallorossi schreef:
(...)
Dat is wel heel weinig zeg. Ik had 48.987 aan inkomsten.
Moet je nagaan dat het nog uitverkocht was ook Stadion was niet groter dan 7.000 toeschouwers, die er dus ook waren. Als je dan maar 1/3 krijgt hou je niet veel over. Volgende ronde naar een 8e klasser met een stadion van 16.200, wordt nog geen vetpot maar wel iets beter. Die speler is al vanaf 2004 bezig, maar nooit hoger dan de 7e klasse geraakt. Weinig progressie dus, dat je het dan nog niet zat bent... In elk geval weer goede kansen op een ronde verder! 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Demenkovets schreef:
(...)
Moet je nagaan dat het nog uitverkocht was ook Stadion was niet groter dan 7.000 toeschouwers, die er dus ook waren. Als je dan maar 1/3 krijgt hou je niet veel over. Volgende ronde naar een 8e klasser met een stadion van 16.200, wordt nog geen vetpot maar wel iets beter. Die speler is al vanaf 2004 bezig, maar nooit hoger dan de 7e klasse geraakt. Weinig progressie dus, dat je het dan nog niet zat bent... In elk geval weer goede kansen op een ronde verder! 
Bij de wedstrijd van mij waren er bijna 17.000 toeschouwers. Dus ik denk dat jij volgende week rond de 45k gaat krijgen.
|
|
|
E-T Internationale topspeler
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1889 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 | Bekerwedstrijd met 3-0 gewonnen. Moet volgende week tegen een 6e divisionist.
|
|
|
Ibi Fires! Vaste waarde in elftal
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | 9 poppers op SH.
Nu 6 uit mijn basis met Goed SH
2 met Redelijk
2 met Matig
en mijn keeper met waardeloos
Denk aan nog 1 week SH en dan de PM training weer op te pakken. Dan stijgen er ook nog wat reserves naar een hoger niveau. dat is beter wanneer ik er een paar verkoop...
|
|
|
Charly Vaste waarde in elftal
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 | Hoop komende zondag op 2x redelijk hoog shv ratings en 50 sterren. Heb een voor mij kansloze bekerloting. Ga die wedstrijd dus gewoon weggeven en weer rendabel trainen.
|
|
|
PSVlatare Aanstormend talent
Vak: - Posts: 131 Reg.: 8 september 2007 | Ik zat afgelopen woensdag niet helemaal vol, misschien door het wat mindere weer. Ik ben wel een ronde verder, maar dat is dan ook meteen het eindpunt. Zal het moeten opnemen tegen iemand uit het 6e die simpelweg gewoon te sterk voor mij is. Wel is het een thuiswedstrijd dus hoop op een paar mooi centen. Aan de eerste ronde heb ik 70K overgehouden, dat is toch wel aardig.
Probeer de draad van hattrick weer wat op te pakken, als je het nu eenmaal twee weken niet echt meer bij houdt, de trainingen etc. dan loop je al snel achter. Heb niet echt een idee of ik nog poppers had vandaag. Wel heb ik nog drie nieuwe 'grote' aankopen gedaan voor mijn team. Een keeper en een verdediger. Qua TSI ben ik er flink op vooruit gegaan, qua leeftijd ook. Niet echt een grote verbetering van mijn team, en aangezien ik vorig jaar ook moesten vechten voor de 6e plaats zal dat dit seizoen niet minder wezen denk ik. Dit keer ook geen bot's.
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | Hier 9 poppers op spelhervatting, waaronder mijn standaard spelhervatter (wonderbaarlijk) en mijn keeper (uitstekend). Vorm wel gedaald met +7 en -11, hoewel mijn basisspelers per saldo op +1 staan. Volgende week weer gewoon positiespel trainen. Benieuwd hoeveel toeschouwers ik zondag kan trekken tegen de nr. 2 van vorig seizoen..
quote: PSVlatare schreef:
Ik zat afgelopen woensdag niet helemaal vol, misschien door het wat mindere weer.
Nee dat is altijd zo aan het begin van het seizoen, als de supportermood net gereset is.
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Haha, netjes 3 punten opgehaald bij een van de sterkste teams van de competitie.
Ik wilde eerst gaan PIC'cen (ondanks dat ik volgende week een BOT tegenkrijg) omdat ik het niet dacht te redden. Gezien het feit dat er 3 spelers ontbraken bij hem, 1 was geschorst en 2 geblesseerd, zag ik toch mogelijkheden.
Zodoende heb ik toch maar mijn sterkste team op MOTS de wei in gestuurd en zodoende blijk ik hem op te rollen, sta nu al 3-0 voor.
Ik had het besef dat ik aardig mee kon doen voor de hogere plaatsen ondanks mijn streven van vorig jaar om te degraderen. Dit kwam doordat alle 3 de teams die er bij kwamen aardig zwak waren en ik aardig wat geld beschikbaar had. Nu ik ook nog uit de beker lig heb ik wat mogelijkheden tot focussen op de competitie. We zien wel waar het schip stranden gaat dit jaar 
Edit, ratings vandaag tijdens mijn uitwedstrijd (op MOTS):
Middenveld goed (laag)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging goed (heel laag)
Rechteraanval redelijk (hoog)
Centrale aanval goed (hoog)
Linkeraanval goed (heel laag)
Niet verkeerd dacht ik zo. Ik zal mijn concurrenten eens gaan bekijken/analyseren.
[Dit bericht is veranderd door MiKaZa (op 12 oktober 2008 21:51:16).]
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 | Ik heb met 5-1 gewonnen van een directe concurrent! Verder zijn er 2 verdedigers geblesseerd geraakt en een spits is met een rode kaart van het veld gestuurd.
Maar goed, ik ben het seizoen dus goed begonnen!
|
|
|
zalwel Bankzitter
Uit: tilburg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 198 Reg.: 28 oktober 2007 | 1-2 gewonnen bij een team met de beste ratings van de competitie. Hoop snel mijn middenveld op te kunnen krikken, heb alleen geen idee waar ik het geld momenteel vandaan moet halen:P mijn trainees uit mijn 2e team zijn te zwak voor de basis. Hopen op een bekerstuntje woensdag dus
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | Gisteren met 3-2 gewonnen van de medepromovendus.
Zondag ga ik verliezen volgens mijn supporters, maar statistisch gezien maak ik kan om te winnen. dus MOTS zondag
Mijn ratings van gisteren op normaal.
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval matig (laag)
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval redelijk (laag)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
De beker ga ik denk ik op PIC spelen aangezien mijn tegenstander niet zijn sterkste 11 heeft opgesteld gisteren.
Heb wel een competitie waarbij iedereen van iedereen kan winnen of verliezen... is de nr 155 van divisie 7.
qua sterren ligt de nr 1 en de nr 8 met 8 sterren uit elkaar
(49om41).
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Ibi, je moet meer naar de ratings kijken. Hoeveel heb jij gehaald volgens Alltid en wat haalt de rest?
Mijn competitie is nu 751 / 1024, terwijl we vorig jaar nog als ik niet had lopen verzaken in een poging om te degraderen, zeker 1e waren geworden (werden nu uiteindelijk 4e geloof ik).
moet er wel bij zeggen dat het sterkste team van de competitie verstoppertje heeft gespeeld, hij heeft zijn B-ploeg opgesteld. Voorlopig sta ik echter wel ruim bovenaan qua ratings, 232 gisteren 
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | Hier een keurige 5-0 overwinning op de nr. 2 van vorig seizoen Gelijk weer bovenaan nu. Had de teamgeest nog op kalm staan, dus net iets hoger dan gemiddeld en dus een iets hoger middenveld. Hiermee deze ratings behaald:
Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (laag)
Aanval matig (zeer hoog)
Middenveld redelijk (zeer hoog)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging goed (hoog)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval goed (heel laag)
Linkeraanval redelijk (zeer hoog)
Niet ontevreden.. 
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | Mijn ratings waren 170 en die van de degradant uit VI: 190.
de overige zijn:
168, 155, 154, 153, 147, 135.
Maar niet iedereen heeft met zijn sterkste team gespeeld.
vooral het team waar ik volgende week tegen moet speelde met een zwakke aanval.
Hij wil ver komen in de beker, dus hopen dat hij iig nog een rondje verder komt 
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2957 Reg.: 23 oktober 2001 |
quote: MiKaZa schreef:
Ibi, je moet meer naar de ratings kijken. Hoeveel heb jij gehaald volgens Alltid en wat haalt de rest?
Mijn competitie is nu 751 / 1024, terwijl we vorig jaar nog als ik niet had lopen verzaken in een poging om te degraderen, zeker 1e waren geworden (werden nu uiteindelijk 4e geloof ik).
moet er wel bij zeggen dat het sterkste team van de competitie verstoppertje heeft gespeeld, hij heeft zijn B-ploeg opgesteld. Voorlopig sta ik echter wel ruim bovenaan qua ratings, 232 gisteren 
Ik bevind me sinds een week in de 5e divisie en haalde de eerste wedstrijd 241 punten. Daarmee ben ik de beste van mijn competitie en nummer 562/2048 van alle teams in de 5e. Dus promoveer maar gauw, zou ik zeggen.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 |
quote: Just_Waal schreef:
(...)
Ik bevind me sinds een week in de 5e divisie en haalde de eerste wedstrijd 241 punten. Daarmee ben ik de beste van mijn competitie en nummer 562/2048 van alle teams in de 5e. Dus promoveer maar gauw, zou ik zeggen.
Sow, dan is 232 niet zo verkeerd dus (ook al was het MOTS), maar er zijn toch wel 3 concurrenten voor de titel hoor dus of dat 'gauw' kan is maar de vraag
Op zich liggen de mogelijkheden er wel moet ik zeggen, we zullen het wel zien.
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | Ik had volgens Alltid ook de hoogste ratings van mijn competitie, 226 om precies te zijn. En waar ik vorig seizoen nog rond plek 3900 zat van de 8192 6e-klassers ben ik nu 766e. Zo te zien komt de 5e klasse dus binnen handbereik. Kan wel merken dat ik vooruit ben gegaan met mijn nieuwe trainer 
|
|
|
CVCdames1 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Reeuwijk Vak: Zuid - F Posts: 514 Reg.: 16 juli 2002 | Ik maakte altijd gebruik van HT ratings om mijn opstelling te maken en bv de training in de gaten te houden.
Dit programma werkt nu niet meer.
Waar maken jullie gebruik van?
|
|
|
Demenkovets Legende
quote: CVCdames1 schreef:
Ik maakte altijd gebruik van HT ratings om mijn opstelling te maken en bv de training in de gaten te houden.
Dit programma werkt nu niet meer.
Waar maken jullie gebruik van?
Ik heb nu 3 programma's ernaast lopen, Hattrick Control, Hattrick Coach Professional en Hattrick Organizer. Denk dat ik het meeste met de laatste ga doen, lijkt me het beste alternatief. Voor trainingsresultaten is de eerstgenoemde ook wel prettig.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Ik heb ook wat testen gedaan en ik vond HO toch ook wel prima.
Doe sowieso steeds meer een beetje op gevoel/uit het hoofd maar toch bevalt dat HO wel aardig.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Ik ben overigens gestopt met investeren in mijn oude jeugdopleiding. Ik had weer een kut-pull en ik was het zat na bijna een half jaar met geen fatsoenlijke pull meer.
Na een bepaalde wijziging in het spel was het over dus ik denk dat er toen wat variabelen in het algoritme naar beneden zijn gezet.
Voorlopig pull ik nog wel even door, kost tenslotte heel weinig en voorlopig staat mijn opleiding nog vrij hoog dus die gok wil ik nog wel een tijdje aan gaan, maar daarna is het over en sluiten. Ik begin ook (voorlopig) niet aan de nieuwe opleiding, heb eigenlijk geen tijd daarvoor denk ik.
|
|
|
Charly Vaste waarde in elftal
Uit: Reeuwijk Vak: Noord - PP Posts: 384 Reg.: 3 maart 1999 | Nou, ik heb mijn zin gekregen wat betreft ratings en sterren afgelopen zondag. Precies de 50 sterren en 2x redelijk shv ratings (1x hoog, 1x laag). Alltid ratings 177, kan er ook mee door, want mijn beste verdediger was geblesseerd. Alles hosanna dus, behalve de uitslag > 1-0 verloren van een team wat op alle fronten ruim minder was. Sta gelijk op nr. 1 bij de verrassende uitslagen.
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4664 Reg.: 7 april 2003 |
quote: MiKaZa schreef:
Ik ben overigens gestopt met investeren in mijn oude jeugdopleiding. Ik had weer een kut-pull en ik was het zat na bijna een half jaar met geen fatsoenlijke pull meer.
Na een bepaalde wijziging in het spel was het over dus ik denk dat er toen wat variabelen in het algoritme naar beneden zijn gezet.
Voorlopig pull ik nog wel even door, kost tenslotte heel weinig en voorlopig staat mijn opleiding nog vrij hoog dus die gok wil ik nog wel een tijdje aan gaan, maar daarna is het over en sluiten. Ik begin ook (voorlopig) niet aan de nieuwe opleiding, heb eigenlijk geen tijd daarvoor denk ik.
Vergeet niet dat je waarschijnlijk niet meer terug kunt. En dan bedoel ik niet als je eenmaal met de nieuwe jeugdopleiding begint. Ik zie bijvoorbeeld nergens meer de mogelijkheid om in zaakwaarnemers te investeren waardoor het oude systeem al niet meer toegankelijk is voor me.
De nieuwe jeugdopleiding vind ik waardeloos: mn scouts vinden nooit toppers en als ik een speler naar het hoofdteam promoveer met 6 sterren of meer in de jeugdopleiding blijkt het nog maar een matige of redelijke speler te zijn in zijn hoofdstat. En dan zijn ze dus ook al 18 jaar!
|
|
|
Demenkovets Legende
quote: Kobe Bryant schreef:
(...)
Vergeet niet dat je waarschijnlijk niet meer terug kunt. En dan bedoel ik niet als je eenmaal met de nieuwe jeugdopleiding begint. Ik zie bijvoorbeeld nergens meer de mogelijkheid om in zaakwaarnemers te investeren waardoor het oude systeem al niet meer toegankelijk is voor me.
De nieuwe jeugdopleiding vind ik waardeloos: mn scouts vinden nooit toppers en als ik een speler naar het hoofdteam promoveer met 6 sterren of meer in de jeugdopleiding blijkt het nog maar een matige of redelijke speler te zijn in zijn hoofdstat. En dan zijn ze dus ook al 18 jaar!
Je kunt investeren in zaakwaarnemers wanneer je wilt, tenzij je de nieuwe jeugdopleiding hebt. Dan zijn de zaakwaarnemers geblokkeerd. Zo gauw je de nieuwe jeugdopleiding hebt gesloten zijn je zaakwaarnemers weer toegankelijk.
Train je je spelers wel optimaal? Het is al vaker gezegd, maar je kunt beter je hele training volledig op 1 topper afstemmen, dan een half team proberen op te trainen.
Ik ben nu een keeper aan het optrainen die goed kan worden, was bij scouten 15 jaar en inmiddels al redelijk (ong. 16 1/2 jaar nu). Verder nog een verdediger van 17 rondlopen met 7 sterren (goed?) en pas een speler genomen van 15 die in no time goed positiespel kan halen. Die laatste ga ik na de keeper optrainen, heb nog even de tijd. Ze zijn er dus nog wel. Per saldo zit ik ook nog steeds op winst met de nieuwe opleiding. Kwestie van wat geluk hebben en gericht trainen. Dat geluk moest je bij de oude opleiding ook hebben, had je soms ook tijden niks bijzonders, zoveel is er dus niet anders.
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | Ik heb mijn jeugdopleiding er nog niet uit, maar ik heb dan ook weinig verkocht. Heb wel een paar trainees of basisspelers uit mijn jeugdopleiding rondlopen. Gaan genoeg opleveren om de kosten goed te dekken, samen wel een 2,5 tot 3 miljoen.
Verder ook 2 keepers aan het trainen. 1 op verdedigen en de ander op keepen. Straks is een keeper uitgetraint op keepen en dan ruil ik van positie. Hij haalt als keeper 7 sterren en is maar redelijk hoop dat hij goed wordt en dan ook aardig wat verdedigen heeft. Verder niet veel toppers rondlopen bij de jeugd. Helpt zeker om je op de toppers te richten en niet op het hele team.
Overigens blij dat ik vandaag mijn bekerwedstrijd heb. Het is vandaag half bewolkt en morgen regent het. Dat zou een hoop inkomsten schelen. 
|
|
|
|