| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) |  |
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4664 Reg.: 7 april 2003 | Ik kreeg afgelopen weekend deze speler aangeboden:
quote: Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Maximiliaan Gemser en hij is 15 jaar.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt. Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Toch maar aagenomen
quote: Je belde 11 dag(en), 0 uur en 30 minuten geleden voor het laatst met Holger.
En nog steeds niet kunnen bellen he?! 
[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 3 mei 2007 18:51:28).]
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2957 Reg.: 23 oktober 2001 |
quote: Kobe Bryant schreef:
Ik kreeg afgelopen weekend deze speler aangeboden:
(...)
En nog steeds niet kunnen bellen he?! 
Als je iemand hebt aangenomen, kun je niet meer bellen. Ik pull uit de oude jeugdopleiding en mijn teller staat al op 21 dagen en voorlopig kan ik nog niet bellen.
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4664 Reg.: 7 april 2003 |
quote: Just_Waal schreef:
(...)
Als je iemand hebt aangenomen, kun je niet meer bellen. Ik pull uit de oude jeugdopleiding en mijn teller staat al op 21 dagen en voorlopig kan ik nog niet bellen.
Oh ja, dat is waar ook. Ik maakte een stomme denkfout, ging er namelijk vanuit dat als ik een speler zou ontslaan ik wel weer kon bellen maar dat werkt natuurlijk niet zo.
Bedankt 
|
|
|
Kampioenuh 2007-2008! Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 99 Reg.: 16 augustus 2006 | met 0 - 8 een uitwedstrijd gewonnen. Gaat lekker!
M'n net aangeboden verdediger scoort meteen 5 sterren! Jammer dat hij al 16 is.
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | TSI: 3740 (+5830/-2090)
Vorm: 5 (+10/-5)
Vleugelspel: 2 (+2/-)
Aardige vormstijging, net nu ik tegen botteams enzo moet
Maar wel weer een gepopte trainee (vleugelverdediger)
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8887 Reg.: 2 maart 2000 | Bij mij is de vorm ook heerlijk gestegen!
TSI: 2740 (+3340/-600)
Vorm: 8 (+12/-4)
Middenveld: 1 (+1/-)
+12
En een 18 jarige naar redelijk positiespel (met uitstekend passen).
Gisterenavond trouwens weer gewonnen, maar echt nieuwe inzichten heb ik er niet uit opgedaan. Mijn spelers halen op dezelfde posities nu zelfs wat minder sterren, eerst 4,5 en nu 3 sterren. Maarja, dat zal wel aan de vorm liggen.
En die klotescouts hebben me ook weer niets opgeleverd deze week, 3x een baggerspeler. (Zwak scoren, zwak passen, twijfelachtig passen. Dar betaal ik geen 20.000 voor per week )
[Dit bericht is veranderd door Lemming (op 4 mei 2007 09:32:27).]
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8647 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | 2 trainees die zijn gestegen naar goed spelmaken Verder heb ik ook een 22 jarige speler gekocht met goed vleugelspel en redelijk spelmaken. Zocht nog een reserve, omdat mijn 35-jarige vleugelspeler geblesseerd was geraakt. Ook deze is geblesseerd, maar daarom was het wel een koopje 
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - W Posts: 6691 Reg.: 28 november 2001 | Vleugelspeler gepopt naar Uitstekend PM... Das wel goed nieuws!
Met de jeugd weer een leuk potje neergezet, die 6-2-2 opstelling van Just_Waal levert dan ook weinig weerstand... Krijg je met 6 spelers wel training?
Ps. Ik heb de bovenstaande lijst aangepast aan ieders wensen.
|
|
|
StonedCamel Aanstormend talent
Uit: Rhenen/Delft Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 131 Reg.: 23 juni 2005 |
quote: De arTies schreef:
Vleugelspeler gepopt naar Uitstekend PM... Das wel goed nieuws!
Met de jeugd weer een leuk potje neergezet, die 6-2-2 opstelling van Just_Waal levert dan ook weinig weerstand... Krijg je met 6 spelers wel training?
Ps. Ik heb de bovenstaande lijst aangepast aan ieders wensen.
Als je met een opstelling speelt die niet in het lijstje staat bij de vaardigheden krijg je geen training. Dan zijn je spelers in de war
Voeg mij ook maar toe aan de lijst als je wilt:
StonedCamel
1 FC De Schoffelaars
subtop VIe divisie
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 |
quote: StonedCamel schreef:
(...)
Als je met een opstelling speelt die niet in het lijstje staat bij de vaardigheden krijg je geen training. Dan zijn je spelers in de war
Voeg mij ook maar toe aan de lijst als je wilt:
StonedCamel
1 FC De Schoffelaars
subtop VIe divisie
Weet je zeker dat dat bij de jeugd ook zo werkt?
|
|
|
StonedCamel Aanstormend talent
Uit: Rhenen/Delft Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 131 Reg.: 23 juni 2005 |
quote: MiKaZa schreef:
(...)
Ik denk het wel, lijkt me iig wel het meest logische anders kun je positiespel gaan trainen met 10 centrale middenvelders. Dan worden trainingstypen als verdedigende posities ed compleet nutteloos.
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8887 Reg.: 2 maart 2000 |
quote: MiKaZa schreef:
(...)
Ja volgens mij wel, anders zou iedereen met 11 verdedigers/middenvelders etc spelen. En bij de jeugd zit ook zo'n lijstje van opstellingen waar je een bepaald ervaringsniveau hebt. Lijkt mij dus van wel.
|
|
|
lefeu Vaste waarde in elftal
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | Ook mij lijkt het dat het bij de jeugd net zo werkt als bij de senioren.
Gisteren met 5-0 gewonnen met de jeugd en 34 sterren gescoord!
Mijn Keeper had er 6. Jammer dat ik die niet eerder had gepulld. nog 4 posities invullen, hadden 2,5 ster of lager en dan is het team wel compleet.
Weer geen trainees die gepopt zijn, maar geduld is een schone zaak (ook al begint de zaak nu een beetje vies te worden) 
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | TSI: 2440 (+3310/-870)
Vorm: 3 (+11/-8)
Scoren: 1 (+1/-)
Nog steeds een vormstijging en bij de dalers zit ook nog mijn coach, dus eigenlijk +4. Vijf basisspelers gestegen, geen enkele gedaald
Verder mijn formidabele vleugelspeler gepopt naar redelijk scoren. Volgende week komt er nog een uitstekend scoren bij, die mag dan meteen weg. Daarna nog even een vleugelspeler laten poppen die dan weg mag en dan kan eindelijk het middenveld aan de beurt komen.
quote: StonedCamel schreef:
Klopt niet helemaal, hier gaan 2 dingen door elkaar. Je kunt bijvoorbeeld best 5-2-3 spelen en toch training krijgen. Deze formatie staat niet in de lijst, maar het gevolg is alleen dat je geen ervaring in deze formatie opbouwt (blijft altijd op slecht staan en bij de jeugd waardeloos zo te zien) en je hebt kans op verwarring in de wedstrijd. Maar trainen doen ze wel degelijk (als je 2 vleugelverdedigers opstelt)!
Je komt pas in de problemen als je 4 of meer spelers op dezelfde trainingspositie zet (waarbij vleugelposities afzonderlijk tellen). Bij de 6-2-2 van Just_Waal krijg je dus geen training, omdat je dan minstens 4 centrale verdedigers hebt en dat mag niet, dus geen training.
quote: Lemming schreef:
En die klotescouts hebben me ook weer niets opgeleverd deze week, 3x een baggerspeler. (Zwak scoren, zwak passen, twijfelachtig passen. Dar betaal ik geen 20.000 voor per week )
Betaal je er al voor dan? Ik zie het nog steeds niet op mijn economisch overzicht staan en per saldo berekend sluit het gewoon aan met mijn eindsaldo. Zelfs de 5.000 die ik deze week voor een nieuwe scout kwijt zou moeten zijn zie ik nergens terug. Of is dit nog een bug, waardoor ik mazzel heb? Vind het wel prettig, zo'n gratis jeugdteam 
|
|
|
Lemming Legende
quote: Demenkovets schreef:
(...)
Betaal je er al voor dan? Ik zie het nog steeds niet op mijn economisch overzicht staan en per saldo berekend sluit het gewoon aan met mijn eindsaldo. Zelfs de 5.000 die ik deze week voor een nieuwe scout kwijt zou moeten zijn zie ik nergens terug. Of is dit nog een bug, waardoor ik mazzel heb? Vind het wel prettig, zo'n gratis jeugdteam 
Ik ga er maar vanuit dat ik er al voor betaal, misschien indirect via personeelskosten. En anders doe ik lekker met je mee met een gratis jeugdopleiding, want daar staat bij mij ook een mooie grote 0 
|
|
|
Ricardinho International
Vak: - Posts: 571 Reg.: 14 oktober 2002 |
(...)
Ik ga er maar vanuit dat ik er al voor betaal, misschien indirect via personeelskosten. En anders doe ik lekker met je mee met een gratis jeugdopleiding, want daar staat bij mij ook een mooie grote 0 
Zelfde hier.
Vandaag twee middenvelders gepopt naar uitmuntend! 
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 |
Dit vroeg ik mij ook al af... Alle kosten zijn bij mij nog steeds hetzelfde als voor de jeugdopleiding. Alleen degene met de ´zaakwaarnemers´ betalen volgens mij. De nieuwe is bij mijn weten nog steeds gratis.
Vandaag maar 2 extra scouts ingehuurd. levert misschien nog wat op volgende week.
Heeft de ervaring van je coach nog effect of gaat het om hoe redelijk mijn coach is of zijn leiderschap?
Kan je je coach ook opstellen in een (oefen)wedstrijd? scheelt misschien weer een pizzabakker 
[Dit bericht is veranderd door lefeu (op 4 mei 2007 15:12:02).]
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 |
quote: lefeu schreef:
Dit vroeg ik mij ook al af... Alle kosten zijn bij mij nog steeds hetzelfde als voor de jeugdopleiding. Alleen degene met de ´zaakwaarnemers´ betalen volgens mij. De nieuwe is bij mijn weten nog steeds gratis.
Vandaag maar 2 extra scouts ingehuurd. levert misschien nog wat op volgende week.
Heeft de ervaring van je coach nog effect of gaat het om hoe redelijk mijn coach is of zijn leiderschap?
Kan je je coach ook opstellen in een (oefen)wedstrijd? scheelt misschien weer een pizzabakker 
Ervaring van je coach telt alleen als je hem als speler opstelt. Heeft verder geen nut (wel bij een speler die je coach wilt maken, dan bepaalt ervaring wat de coachvaardigheid kan worden, tot maximaal uitstekend).
Je kunt je coach dus gewoon opstellen, al zal hij er waarschijnlijk niks van bakken (behalve pizza's dan).
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | die twee extra scouts hebben me wel 10k gekost. misschien is het alleen de eerste keer dat je ze moet betalen. anders gaan ze er weer snel uit. Ik weet net een beetje richting de 0k te komen dus dat kan ik niet gebruiken.
TSI: 390 (+660/-270)
Vorm: 1 (+4/-3)
Scoren: 1 (+1/-)
scoren was een middenvelder van zwak naar matig... 
|
|
|
Lemming Legende
quote: Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...
Arnold van Boshuizen: Het is duidelijk dat hij in het verleden niet de juiste training heeft gehad en kan profiteren van de juiste aandacht.
Arnold van Boshuizen: Ik moet je zeggen dat hij op dit moment onze beste speler is. Hij kan een goede professional worden.
Benny Ziel: Hij had een bevlogen wedstrijd deze week. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.
Erben Bezemer: Het is me deze week opgevallen dat hij zijn Positiespel-vaardigheid heeft verbeterd.
Bauke Femer: We moesten hem alweer uit een vechtpartij sleuren deze week. Dat joch leert het nooit!
Oké. We praten binnenkort verder.
Dat eerste bericht is onzin, hij werd aangeboden als verdediger ("hij kan redelijk in verdedigen worden" en heeft altijd verdedigen getraind. Hij heeft ook wel positiespel erbij, misschien wordt daar op gedoeld.
Dat tweede bericht is waar, hij haalt tot nu toe de meeste sterren.
Het derde bericht is ook onzin, hij speelde net zo goed als vorige week en de week daarvoor.
Het vierde bericht heb ik ook niet veel aan aangezien hij een halve ster haalde op het middenveld
Uit het vijfde bericht blijkt dat ik een temperamentvol spelertje erbij heb zitten. Maar als aanvaller, keeper en middenvelder heeft hij tot nu toe gefaald. Dus hij zit dichtbij een ontslag.
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 |
quote: Hallo,
1 Frank de Wildt: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.
2 Manus van der Zijde: Goed nieuws over hem. Hij reageert goed op de trainingsessies die gericht zijn op Passen.
Tot ziens maar weer!
1 Wat een grap, 0 sterren als keeper en met 0-8 aan de broek gekregen
2 Dat kan kloppen, hij zou in no-time uitstekend passen kunnen krijgen
Verder krijg ik nog altijd nauwelijks bruikbare tips, ook nooit meer dan voor 3 spelers iets (1x voor 3, rest voor 2 spelers). Tips voor posities of training zelfs nog nooit gehad, alleen karakterbeschrijvingen en commentaar op de huidige training.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8647 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Het enige wat bij mij gemeld is, is dat m'n keeper jarig is 
|
|
|
Rinko7 Basisspeler
Uit: Hoogerheide, Noord-Brabant Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 358 Reg.: 14 september 1999 | Hoe kan ik er het beste achterkomen waar mn jeugdteamspelers sterk in zijn?
Verander nu elke keer zelf de opstelling.... EN hoop dan veel sterren te krijgen bij spelers om er zo achter te komen!!
Mijn team heet trouwens Rinko.
Ik speel in Noord-Brabant, VIII.889.
Speel al best lang maar heb Hattrick nooit erg goed bestudeerd. Vind het leuk om spelers beter te zien worden, maar train ze gewoon lang en zie dan wel wat er gebeurd.... 
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 | Dit was mijn nieuws voor deze week...
quote: Hoe is 't?
Don Schoemans: Laat me je één ding over hem vertellen - hij heeft meer natuurlijk talent dan welke andere speler in het team.
Don Schoemans: Na een slechte wedstrijd is hij de eerste die zich over de teleurstelling heen zet en begint te praten over de volgende wedstrijd.
Meer heb ik niet te melden. Toedeledokie!
3 sterren als centrale middenvelder... kan beter
Wat zou zo'n tweede opmerking betekenen? goed leiderschap?
@rinko, Ik heb een excel bestand waarin in opsla op welke positie spelers hebben gespeeld en hoeveel sterren ze op die positie hebben gescoord. Daarnaast is het goed om spelers op zoveel mogelijk posities te zetten en te kijken wat de coach te melden heeft na de wedstrijd.
voor iedereen die zijn scout belt... de gradaties volgens Hattrick zelf
Inschatting jeugdspeler door scout
topklasse
klasse
getalenteerd
bemoedigend
twijfelachtig
hopeloos
|
|
|
Ricardinho International
Vak: - Posts: 571 Reg.: 14 oktober 2002 |
quote: lefeu schreef:
voor iedereen die zijn scout belt... de gradaties volgens Hattrick zelf
Inschatting jeugdspeler door scout
topklasse
klasse
getalenteerd
bemoedigend
twijfelachtig
hopeloos
Klasse = eerste wedstrijd 3,5 ster, tweede wedstrijd 4,5 ster (aanvaller)
Een toekomstige ster haalt 4,5 sterren de eerste wedstrijd (keeper)
|
|
|
|