| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) |  |
|
lefeu Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 14 augustus 2001 | Dit was mijn laatste jeugdspeler... 6 sterren...
quote: Zijn overall vaardigheden zijn slecht. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24850 Reg.: 8 juni 2001 | Ik ben eigenlijk steeds minder te spreken over de nieuwe jeugdopleiding.
Het leuke is er wel een beetje van af vind ik.
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 2177 Reg.: 8 april 1999 | Komt denk ik vooral omdat je nog geen/nauwelijks resultaten ziet. Het is nu elke week een beetje hetzelfde. Pas als er spelers doorgeschoven kunnen gaan worden, wordt het weer interessant. Vergeet ook niet dat er niet méér succesvolle jeugdspelers zullen zijn dan in het oude systeem. Het lijkt nu soms of je halve team enorm talentvol is (behalve bij mij dan ), terwijl er volgens de verhalen gemiddeld slechts 1 à 2 echt bruikbare spelers per seizoen zullen zijn. Afhankelijk natuurlijk ook van het niveau van je hoofdteam.
|
|
|
farfan II Nationale topspeler
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 860 Reg.: 12 januari 2005 | Dit is mijn coach:
Rogier Boomaarts (150560668)
43 jaar, slecht in vorm, gezond
Een zwak coach die aanvallend is ingesteld.
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Is dit een goeie of moet ik hem vervangen? Ik heb er mijn 1e (halve) seizoen mee gedaan, en nu het nieuwe seizoen gaat het uitstekend met mijn team. Alleen ik weet dus niet wat een coach kan toevoegen op een team en of deze dan de juiste is.
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 2177 Reg.: 8 april 1999 |
quote: farfan II schreef:
Dit is mijn coach:
Rogier Boomaarts (150560668)
43 jaar, slecht in vorm, gezond
Een zwak coach die aanvallend is ingesteld.
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Is dit een goeie of moet ik hem vervangen? Ik heb er mijn 1e (halve) seizoen mee gedaan, en nu het nieuwe seizoen gaat het uitstekend met mijn team. Alleen ik weet dus niet wat een coach kan toevoegen op een team en of deze dan de juiste is.
Dit is niks nee
Als je het geld ervoor hebt zou ik hem heel snel vervangen voor een redelijk coach met slecht leiderschap (kost 79.600). Een coach zorgt voor de verbetering van de vaardigheden van je spelers met de trainingsupdate (betere coach = snellere verbetering) en hoe beter de coach, des te beter de achtergrondvorm van je spelers. Leiderschap is ook wel belangrijk, maar vooral in de hogere divisies. Aan je huidige coach heb je echt niks, het is echt de investering waard om hem te vervangen. En op termijn een goed coach nemen, als je wat meer geld hebt.
Mijn nieuwe jeugdspeler:
quote: Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Guido Milde en hij is 16 jaar.
Volgens mij is deze speler klasse op het gebied van Scoren. Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Passen. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Lijkt me wel aardig, alleen jammer van zijn leeftijd (net 16). Mijn beste jeugdspelers zijn nu spitsen, dus ik denk dat ik maar definitief scoren ga trainen met de jeugd.
Lukt alleen nog steeds niet om een keeper te pullen (heb ik 1 scout op gezet) 
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 |
quote: Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Antoine Grimmelikhuijsen en hij is 17 jaar.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.
Geven we hem een contract, baas?
Dit is mijn jeugspeler, hij was laatste keus, en is een beetje oud...
Verder heb ik een oud speler uit mijn begin team teruggekocht... Redelijk verdedigen en uitstekend ervaring, ik heb er niks aan, maar is eventjes leuk voor m'n 2e en daarna komt ie in de eregallerij!
|
|
|
bibben Aanstormend talent
Uit: Asten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 148 Reg.: 13 augustus 2004 | HELP! haha, ik ga iedere week ~11k de min in. Nu kom ik volgende week al negatief uit omdat ik nog maar 7k vermogen heb. Is dit erg, of is het noodzaak om een positief vermogen te blijven houden.
Ik kan eventueel wel een speler verkopen.
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 |
quote: bibben schreef:
HELP! haha, ik ga iedere week ~11k de min in. Nu kom ik volgende week al negatief uit omdat ik nog maar 7k vermogen heb. Is dit erg, of is het noodzaak om een positief vermogen te blijven houden.
Geen reden tot paniek, ik vind het geen schrikbarende bedragen. Maar als je even je uitgaven en inkomsten post met hoeveel personeel je hebt, dan kunnen wij ff kijken of je ergens teveel uitgeeft of dat je gewoon te weinig verdient...
|
|
|
Uit: Asten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 148 Reg.: 13 augustus 2004 | Rest is allen 0:
Inkomsten
Sponsorgeld 19 329
Uitgaven
Stadionkosten 7 275
Spelersloon 17 132
Personeel 6 000
Jeugdopleiding 0
Totale inkomsten 19 329 Totale uitgaven 30 407
Verwachte winst/verlies -11 078
Ik heb overigens aan personeel:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 1
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 0
Economen: 1
Fysiotherapeuten: 0
Dokters: 1
Ik heb zomaar wat aangesteld, weet eigenlijk niet wat noodzakelijk is voor mij. Ik heb 1 geblesseerde speler
[Dit bericht is veranderd door bibben (op 6 mei 2007 12:48:52).]
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7704 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
HELP! haha, ik ga iedere week ~11k de min in. Nu kom ik volgende week al negatief uit omdat ik nog maar 7k vermogen heb. Is dit erg, of is het noodzaak om een positief vermogen te blijven houden.
Je wordt pas failliet verklaard bij 500k in de min, dus zo'n noodzaak is het niet. In het begin stond ik ook altijd ongeveer 100k in de min. Enige 'nadeel' is dat je als je 200k in de min staat niets meer uit kan geven en je een rente moet betalen als je in de min staat (hoe dieper in de min, hoe hoger de rente).
Edit: Hoeveel verdien jij (gemiddeld) als je een thuiswedstrijd speelt?
[Dit bericht is veranderd door Ricardo Izecson Santos (op 6 mei 2007 12:50:41).]
|
|
|
Uit: Asten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 148 Reg.: 13 augustus 2004 | Ik verdien ongeveer ~1200 per wedstrijd. Dat is natuurlijk niet veel 
Heb pas 4 wedstrijden gespeeld, newbe puur sang!
EDIT: bedankt voor de tips! Ik kom er zo wel uit!
[Dit bericht is veranderd door bibben (op 6 mei 2007 13:01:33).]
|
|
|
Ricardinho International
Vak: - Posts: 573 Reg.: 14 oktober 2002 |
Rest is allen 0:
Inkomsten
Sponsorgeld 19 329
Uitgaven
Stadionkosten 7 275
Spelersloon 17 132
Personeel 6 000
Jeugdopleiding 0
Totale inkomsten 19 329 Totale uitgaven 30 407
Verwachte winst/verlies -11 078
Ik heb overigens aan personeel:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 1
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 0
Economen: 1
Fysiotherapeuten: 0
Dokters: 1
Ik heb zomaar wat aangesteld, weet eigenlijk niet wat noodzakelijk is voor mij. Ik heb 1 geblesseerde speler
Je econoom kan weg, haal er 2 of 3 woordvoerders voor. Een fysio is ook handig tegen blessures.
Rood staan is niet erg, maar woordvoerders zorgen wel voor meer structurele inkomsten.
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 | Ja Econoom weg, 2 woordvoerders er voor in de plaats, misschien dat je enkele overbodige spelers nog weg kan doen...
Binnenkort gaan je inkomsten aan kaartverkoop snel omhoog, dan begin je snel winst te maken...
Kijk ondertussen even wat voor training je wilt gaan doen etc. Dan kan je daar je extra assistenten en inkopen op afstemmen...
|
|
|
|
lefeu Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 14 augustus 2001 | in hoeverre helpen woordvoerders... Ik dacht per 250 supporters 1 woordvoerder. Bibben heeft volgens mij meer aan 3 á 4 assistent trainers.
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 2177 Reg.: 8 april 1999 | Als je net begint is 1 woordvoerder voorlopig genoeg. Eentje per 250 toeschouwers is grofweg de benadering, in werkelijkheid nog per iets meer toeschouwers (al hele discussies over gehad met Mikaza ).
Dacht trouwens dat je de mijlpaal 'geld maakt gelukkig' pas bij een miljoen op de bank kreeg. Ik heb nu ruim 600.000 en toch de mijlpaal erbij gekregen. Nou ja vooruit, weer 5 puntjes 
|
|
|
ZSC Westerhovuh Meervoudig international
Uit: Westerhovûh Vak: - Posts: 644 Reg.: 15 juli 2002 |
quote: Demenkovets schreef:
Dacht trouwens dat je de mijlpaal 'geld maakt gelukkig' pas bij een miljoen op de bank kreeg. Ik heb nu ruim 600.000 en toch de mijlpaal erbij gekregen. Nou ja vooruit, weer 5 puntjes 
Bij meer dan 1 miljoen op de bank krijg je daar 15 punten voor 
Bij mijn team is het op dit moment trouwens een slagveld, 6 spelers in totaal die of pleisters hebben of langer geblesserd zijn
Hoop dat ik er nu geen meer bij krijg, want dan kan ik mijn promotie zeker wel vergeten!
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 5444 Reg.: 18 juli 2002 | YP was ruk....
Wedstrijd moest tegen een team dat nog geen 1 keer genoeg spelers op stelde dus dat verwachtte ik nu ook, toch maar goede ploeg opgesteld en is maar goed ook. Nu spelen we namelijk gewoon, maar goed ik ga winnen, het is al 4-0
|
|
|
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7704 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Commentaar van de scout
Ik meen een toekomstige ster ontdekt te hebben. Hij zei me dat hij Sidney Menheer heet en 15 jaar oud is.
Zonder extra training blijft hij wellicht zwak wat betreft Verdedigen.
Wat denk je? Geven we hem een kans?
-----------------------------------------------------------
Toch maar aangenomen, aangezien mijn andere scout geen geschikte speler gevonden had
|
|
|
E-T Meervoudig international
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1345 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 | Vandaag met 3-1 verloren. Die promotie kan ik zoiezo wel vergeten, maar vandaag zijn er ook weer 2 geblesseerden bij gekomen waaronder mijn keeper (goed voor keepen) de komende weken zal mijn reserve keeper het dus over moeten nemen, hij heeft slechts matig voor keepen dus dat schiet niet echt op...
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24850 Reg.: 8 juni 2001 | 3-0 gewonnen. Ik sta nu 5 punten los van de nummer 4. Ik zal dit seizoen dus wel 3e worden.
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 | Weer verloren, 1-3 dit keer, m'n team is nog steeds belachelijk uit vorm, vergeleken met vorig jaar scoor ik een stuk slechter.
Maar ik zie perspectief, eerst ff wat geld binnenhalen, helaas regend het steeds als ik thuis speel.
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4269 Reg.: 7 april 2003 | Oef, 5-0 verloren in een uitwedstrijd bij de nummer 2. Ik had al verwacht dat ik het er erg moeilijk zou krijgen aangezien zijn team op alle fronten 3x zo goed is en ik uitgerekend vandaag 2 van mn beste mensen moest missen door blessures...maar 5-0?
Nou ja, nog 2 punten voorsprong en dan maar MOTSen in de thuiswedstrijd...
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 5444 Reg.: 18 juli 2002 |
quote: E-T schreef:
Vandaag met 3-1 verloren. Die promotie kan ik zoiezo wel vergeten, maar vandaag zijn er ook weer 2 geblesseerden bij gekomen waaronder mijn keeper (goed voor keepen) de komende weken zal mijn reserve keeper het dus over moeten nemen, hij heeft slechts matig voor keepen dus dat schiet niet echt op...
Zoveel minder was je niet hoor vandaag dus ik zie niet in waarom je niet meer kan promoveren....
Verder is een redelijke keeper niet heel erg duur hoor!
|
|
|
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7704 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Heb gisteren met 2-0 thuis van de nummer 3 gewonnen, terwijl mijn spits al snel een rode kaart kreeg. Volgende week (en week erna) tegen de nummer 2. Dus dan zal het kampioenschap zo'n beetje beslist worden. Als ik beide wedstrijden weet te winnen, kan het kampioenschap nauwelijks mis gaan.
|
|
|
Kampioenuh 2007-2008! Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 90 Reg.: 16 augustus 2006 | 2 basis spelers al een tijdje geblesseerd en m'n basisspits was geschorst... dan voetballen tegen de nummer 1 is vrij kansloos.
Toch maar met 1-2 verloren thuis.
Sta nu 4de met 3 punten achterstand op de koploper.
|
|
|