PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Games Forum
Grote Hattrick.org topic (Part V)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 135 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 135 »

Poster
Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) 
lefeu
Bankzitter

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 7 mei 2007 om 12:22:42.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gisteren 10-0 gewonnen van de nummer laatst. slechtste botteam in mijn poule!
Een speler scoorde 5x en is nu topscoorder van de competitie. Nr2 is ook van mij.

Als ik mijn topscoorder verkoop en hij blijft degene met de meeste doelpunten in de competitie, krijg ik dan wel de 10k aan het einde van het seizoen? Iemand er al ervaring mee?
3 dokters aangenomen deze week en voor zondag weer ontslaan. heb ik er toch een week profijt van. hoop zo 2 spelers, waaronder mijn keeper weer fit te krijgen voor zondag
 Help mods!
Pool: 296e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,9VoVo: 1034e / 349e / 979eOpstelling: incompleet
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Vak: Oost - X
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 7 mei 2007 om 12:25:28.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lefeu schreef:

Gisteren 10-0 gewonnen van de nummer laatst. slechtste botteam in mijn poule!
Een speler scoorde 5x en is nu topscoorder van de competitie. Nr2 is ook van mij.

Als ik mijn topscoorder verkoop en hij blijft degene met de meeste doelpunten in de competitie, krijg ik dan wel de 10k aan het einde van het seizoen? Iemand er al ervaring mee?
3 dokters aangenomen deze week en voor zondag weer ontslaan. heb ik er toch een week profijt van. hoop zo 2 spelers, waaronder mijn keeper weer fit te krijgen voor zondag

Nee, dan krijgt dat andere team de knaken...

Maar het lijkt me toch dat hij met nog 8 wedstrijden te gaan nog wel in te halen is... Zeker in een competitie met allemaal botteams?
 Help mods!
Pool: 1465e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Vak: -
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 7 mei 2007 om 12:34:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met 3-1 gewonnen van de nummer 2, was ook op alle fronten beter. Sta nog steeds 4e, maar heb wel weer een beetje aansluiting gekregen. Komende 2 weken moeten de nrs 2 en 3 2x tegen elkaar en ik tegen een laag team. Als het een beetje meezit doe ik dan weer helemaal mee voor plaats 2.
 Help mods!
Pool: 2257e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
StonedCamel
Talentje

Uit: Rhenen
Reg.: 23 juni 2005
Gepost op 7 mei 2007 om 12:56:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met 3-1 verloren van de nummer 3. Op zich niet zo vreemd aangezien ik een wereldklasse en een bovennatuurlijk verdedigen miste door schorsingen. Ik sta nu 6e met 3 punten achterstand op de nummers 1 t/m 4 die allemaal 12 punten hebben. Inmiddels sta ik wel 6 punten los van de degradatieplaatsen, dus daar hoef ik me nog even geen zorgen over te maken.
 Help mods!
Pool: 1343e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1079e / 61e / 1604eOpstelling: 4-4-2
lefeu
Bankzitter

Gepost op 7 mei 2007 om 13:10:33.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiKaZa schreef:

(...)

Nee, dan krijgt dat andere team de knaken...

Maar het lijkt me toch dat hij met nog 8 wedstrijden te gaan nog wel in te halen is... Zeker in een competitie met allemaal botteams?

Dan verkoop ik m maar niet en probeer ik een andere spits te verkopen als deze gepopt is.
 Help mods!
Pool: 296e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,9VoVo: 1034e / 349e / 979eOpstelling: incompleet
pimforpsv
Internationale topspeler

Uit: eindhoven
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 20 januari 2005
Gepost op 7 mei 2007 om 15:51:49.       MSN: psv_inside@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

2-2 gelijkgespeeld doordat ik in de 22e minutt bij een 1-0 voorsprong een rode kaart kreeg
Hierdoor sta ik nu 5e maar doordat alles behalve de nummer 1 maar 2 punten hoger als mij staat is promotie nog wel binnen bereik en dit moet dan ook weer een keer binnengehaald worden.

Deze week een wonderbaarlijke middenvelder verkocht voor 1400k en daarvoor een briljante verdediger teruggekocht voor 675k. Daardoor zijn mijn verdediging ratings voor het eerst overal redelijk(hoog). Nu nog van de overgebleven 700k die ik kan investeren, 2 formidabel of hoger trainees terugkopen.
 Help mods!
Pool: 2810e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.480,3VoVo: 1681e / 795e / 1565eOpstelling: incompleet
E-T
Meervoudig international

Uit: mierlo
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 23
Reg.: 25 december 2005
Gepost op 7 mei 2007 om 18:22:05.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Giallorossi schreef:

0-2 gewonnen van Brazilie. Ik sta met Argentinie nog steeds 2e en moet vannacht thuis tegen Italië.

Met Fulham heb ik 1-0 gewonnen van Wigan Atletic. Ik sta nu 12e en moet vannacht uit tegen Manchester City.

Volgens mij moet je in het OSM-forum zijn.
 Help mods!
Pool: 478e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.416,9VoVo: 483e / 515e / 416eOpstelling: 4-4-2
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 7 mei 2007 om 18:24:38.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
E-T schreef:

(...)

Volgens mij moet je in het OSM-forum zijn.

Ik zat gewoon in het verkeerde topic! Ik ga het gelijk veranderen
 Help mods!
Pool: 2390e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.618,1 (daag uit)VoVo: 1528e / 1004e / 1455eOpstelling: 4-4-2
De arTies
Legende

Uit: Paris
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 7 mei 2007 om 18:42:00.       MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Je trainer Hendrik-Jan Noordam heeft het volgende vastgesteld:

Hendrik-Jan Noordam:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van positiespel terug van waardeloos naar rampzalig.
Hendrik-Jan Noordam:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij slecht in spelhervattingen, nu is dat afgezakt naar waardeloos.
Hendrik-Jan Noordam:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van passen terug van waardeloos naar rampzalig.
HJ toch... Haha.
 Help mods!
Pool: 680e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.462,0VoVo: 688e / 1107e / 671eOpstelling: 4-5-1
Chief Hooligan
Vedette
Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Zilst & Deventer
Reg.: 16 april 2004
Gepost op 7 mei 2007 om 19:18:00.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gisteren op PIC met 8-0 gewonnen van een bot-team. Met 2 goals
van mijn 17 jarige trainee.
Er is nu nog maar een concurrent over voor mij.
Ik heb de volle winst uit 6 wedstrijden en een doelsaldo van +28.
Mijn naaste concurrent heeft 3 punten minder en een doelsaldo van +19.
Op naar de titel dus!

[Dit bericht is veranderd door Chief Hooligan (op 7 mei 2007 19:18:38).]
 Help mods!
Pool: 982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.494,3VoVo: -Opstelling: incompleet
pimforpsv
Internationale topspeler

Gepost op 7 mei 2007 om 20:26:26.       MSN: psv_inside@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chief Hooligan schreef:

Gisteren op PIC met 8-0 gewonnen van een bot-team. Met 2 goals
van mijn 17 jarige trainee.
Er is nu nog maar een concurrent over voor mij.
Ik heb de volle winst uit 6 wedstrijden en een doelsaldo van +28.
Mijn naaste concurrent heeft 3 punten minder en een doelsaldo van +19.
Op naar de titel dus!

haha, had ik nog maar zo'n makkelijke competitie
Ik zit nu al voor het 3e jaar vast in de VII divisie
 Help mods!
Pool: 2810e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.480,3VoVo: 1681e / 795e / 1565eOpstelling: incompleet
Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 8 mei 2007 om 19:12:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pimforpsv schreef:

(...)

haha, had ik nog maar zo'n makkelijke competitie
Ik zit nu al voor het 3e jaar vast in de VII divisie

Drie jaar in een klasse blijven is niet zo heel lang toch? 1e jaar boven de degradatiestreep blijven, tweede jaar in de middenmoot, derde jaar in de top meedraaien en het vierde jaar promoveren. Lijkt mij een mooie opwaartse beweging
 Help mods!
Pool: 2294e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Chief Hooligan
Vedette

Gepost op 8 mei 2007 om 19:23:00.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb ook al 2 jaar eerder in de VIII gespeeld, maar heb
toen moeten strijden tegen degradatie. Was er gewoon nog niet
klaar voor. Nu ben ik goed voorbereid en heb ik de kans en
wil ik hem kost wat kost pakken, voordat ik onnodig langer in
deze divisie blijf hangen

Mijn jeugdtrainingsverslag:
quote:
Goedendag!

Bastiaan van Elst: Als het aan hem ligt, moet je de Scoren-training maar niet veranderen. Hij heeft er echt veel aan op dit moment!

Jordy Tempelman: Dit is een goede soldaat. Hij loopt nooit uit de pas en doet wat hem gezegd wordt.

Dat is het wel zo'n beetje. Tot de volgende keer.
Die Jordy Tempelman heeft nog geen ster gehaald en een wedstrijd
als keeper gefungeert. Heb ik er iets aan of moet ik hem lozen?
 Help mods!
Pool: 982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.494,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Demenkovets
Legende

Gepost op 8 mei 2007 om 21:54:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bericht bij systeeminformatie in Hattrick:

08-05-2007 om 13:26 (Global)
There currently is a problem with reporting the costs for the new youth system at the economy. The costs are deducted at the economical update, but not (yet) visible beforehand as they should. Please keep this in mind when you are close to bancruptcy. We are working on solving the issue.

Snel vertaald: Er is een probleem met de weergave van de kosten voor de nieuwe jeugdopleiding. De kosten worden afgetrokken bij de economische update, maar worden (nog) niet zichtbaar, wat wel zou moeten. Hou dit in gedachten als je dicht tegen een bankroet aanzit. We werken aan een oplossing van dit probleem.

Blijkbaar komen de kosten dus toch in mindering?
Heb er nog niks van gemerkt, maar misschien is het eindsaldo van de week ongelijk aan het beginsaldo van de week erop. Dat zou kunnen verklaren dat je met het berekenen van je weekmutaties nog steeds goed uitkomt, omdat het eindsaldo dan dus voor de onzichtbare correctie is. Zal er komende eco-update eens op letten of dit echt zo is. Het bedrag tussen haakjes zou dan na de update ongelijk moeten zijn aan het bedrag zonder haakjes na de update. Als het dan nog niet opgelost is tenminste.
 Help mods!
Pool: 2257e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
lefeu
Bankzitter

Gepost op 8 mei 2007 om 22:19:23.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan iemand mij de site geven waar ik kan vinden hoeveel woordvoerders je moet hebben bij welk aantal supporters.
heb net zo'n 40 pag teruggelezen van topic IV, maar ze daar even niet kunnen vinden.

Mikaza, Demenkovets??
 Help mods!
Chief Hooligan
Vedette

Gepost op 8 mei 2007 om 22:22:03.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lefeu veel wat je over hattrick wil weten kun je of op de
forums van hattrick vinden of op
http://wiki.hattrick.org

[Dit bericht is veranderd door Chief Hooligan (op 8 mei 2007 22:24:06).]
 Help mods!
lefeu
Bankzitter

Gepost op 8 mei 2007 om 22:27:29.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

daar had ik al gezocht, maar op 'wiki' heb ik daar niks over kunnen vinden (geen cijfers)
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 8 mei 2007 om 22:48:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lefeu schreef:

Kan iemand mij de site geven waar ik kan vinden hoeveel woordvoerders je moet hebben bij welk aantal supporters.
heb net zo'n 40 pag teruggelezen van topic IV, maar ze daar even niet kunnen vinden.

Mikaza, Demenkovets??

U vraagt, wij draaien

http://club.hattrick.org/Hubert/default.asp?Page=freePage&FPID=19418&open=
 Help mods!
Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 9 mei 2007 om 10:21:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Pff fijn is dat, ik heb nu al voor de tweede wee kachter elkaar 3x niks met mijn scouts. Dat is dus al 6x een baggerspeler
 Help mods!
Pool: 2294e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RobertoToemba
Nationale topspeler

Uit: Helmond
Vak: Noord - M
Reg.: 25 juli 2005
Gepost op 9 mei 2007 om 14:38:42.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap niet veel van het spel . Lijkt me wel leuk als ik dit allemaal zo lees,
 Help mods!
Pool: 817e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.403,3VoVo: 1267e / 502e / 1094eOpstelling: 4-3-3
Demenkovets
Legende

Gepost op 9 mei 2007 om 15:08:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RobertoToemba schreef:

Ik snap niet veel van het spel . Lijkt me wel leuk als ik dit allemaal zo lees,

Heb je al een team? Je kunt het spel ook totaal niet vergelijken met spellen als Football Manager, die je misschien speelt. Als je begint kun je het beste (liefst nog voordat je een team krijgt!) de spelregels en het vragenforum in Hattrick doorlezen. Neem er echt de tijd voor, want als je het spel niet snapt ga je hele domme dingen doen en kun je grote vertraging oplopen in de ontwikkeling van je team. Blader hier de Hattrick topics een beetje door als je eens wat tijd hebt, heel leerzaam en je leest zo wat ervaren Hattrickers met hun team doen. Het belangrijkste wat je moet hebben: geduld. Een topteam heb je niet in een paar weken tijd. Naarmate je het spel beter leert kennen zul je zien dat het een geweldig spel is, tenminste dat is mijn mening.
 Help mods!
lefeu
Bankzitter

Gepost op 9 mei 2007 om 16:25:54.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Football Manager komt trouwens ook met een Hattrick-versie,
maar volgens mij dan met echte spelers. kijk maar op de website http://www.footballmanagerlive.com/en/article/88/index.html

@RobertoToemba, Ik ben ook een paar maanden bezig en het werkt behoorlijk verslavend. join the club en verdiep je in het spel. Als je van FM2007 of iets dergelijks houdt, is dit ook leuk en bovendien gratis
 Help mods!
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 9 mei 2007 om 16:37:44.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lefeu schreef:

Football Manager komt trouwens ook met een Hattrick-versie,
maar volgens mij dan met echte spelers. kijk maar op de website http://www.footballmanagerlive.com/en/article/88/index.html

@RobertoToemba, Ik ben ook een paar maanden bezig en het werkt behoorlijk verslavend. join the club en verdiep je in het spel. Als je van FM2007 of iets dergelijks houdt, is dit ook leuk en bovendien gratis

Het wordt nog druk dan op de markt...

Hattrick, OSM, FM en iemand die ik ken is ook al begonnen aan een NL variant: http://www.eredivisietrainer.nl
 Help mods!
Pool: 1465e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
pimforpsv
Internationale topspeler

Gepost op 9 mei 2007 om 17:11:57.       MSN: psv_inside@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Lemming schreef:

(...)

Drie jaar in een klasse blijven is niet zo heel lang toch? 1e jaar boven de degradatiestreep blijven, tweede jaar in de middenmoot, derde jaar in de top meedraaien en het vierde jaar promoveren. Lijkt mij een mooie opwaartse beweging

nee ik moet dit jaat echt promoveren, ik heb nooit tegen degradatie hoeven vechten. Werd meteen 3e mijn eerste seizoen en ik denk dat ik wel klaar ben voor de VI divisie
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 9 mei 2007 om 19:01:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

09-05-2007
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 12 197 € aan entreegeld.

Hiervoor was mijn hoogste € 8000 voor een oefenwedstrijd. Nu 3615 toeschouwers, ruim 1000 meer dan mijn hoogste aantal ooit.
Maar speel dan ook tegen een 3e klasser uit Uruguay, sta met nog 10 minuten te gaan met 5-1 voor
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 135 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk