| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) |  |
|
E-T Meervoudig international
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1345 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 | Ik moet nog veel langer wachten:
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 26-05-2007 
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7704 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Yups, omdat het dan 3 weken geleden is dat ik je met 12-0 vernederde 
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 2177 Reg.: 8 april 1999 | TSI: 140 (+2380/-2240)
Vorm: -2 (+11/-13)
Scoren: 1 (+1/-)
Niet veel bijzonders. Een verdediger naar slecht scoren en de vorm is voor het eerst sinds weken tijd weer iets gedaald. Had wel een popper naar uitstekend scoren verwacht, HT Ratings geeft hem nu zelfs een waarde van 99,9%, maar toch niet gebeurd. Kan me niet voorstellen dat het volgende week niet gebeurd. Maar goed, nog ff 2 uitstekend verdedigers lozen deze week en de eerste paal kan de grond in 
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 | Popperd naar uitstekend PM, werd eens tijd voor hem...
Verder is m'n vorm nog niet echt bijster goed, vooral omdat wat reserves wel goeie vorm hebben en basisspelers niet echt....
|
|
|
E-T Meervoudig international
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1345 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 |
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
Yups, omdat het dan 3 weken geleden is dat ik je met 12-0 vernederde 
Ik heb niet tegen jou gespeeld hoor :
29-04-2007 20:25 (Internationale vriendschappelijke jeugdwedstrijd) Jong E T - Hammarby Talang FF 7 - 0
Dat ben jij niet. 
|
|
|
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7704 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Hmms, dan was het iemand anders hier die op dezelfde datum met 12-0 op de broek kreeg 
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vianen / Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 2193 Reg.: 23 oktober 2001 |
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
Yups, omdat het dan 3 weken geleden is dat ik je met 12-0 vernederde 
Jeetje! Zo erg heb ik het nog niet eens meegemaakt met mijn 15 buurjochies. Zelfs in een opstelling met 6 centrale verdedigers en zonder centrale middenvelders verloor ik slechts met 6-0.
Training:
1 18-jarige trainee naar formidabel positiespel. Dat is een mooie YP geweest vorig seizoen, nu al formidabel en nog steeds pas 18.
1 31-jarige spits naar briljant ervaring
Vorm (+10/-3), maar vooral reserves.
|
|
|
StonedCamel Talentje
Uit: Rhenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 69 Reg.: 23 juni 2005 | Vorm: 1 (+7/-6)
TSI: -8100 (+3400/-11500)
Middenveld: 1 (+1/-)
1 van mn reserve trainees gepopt??? zat er blijkbaar dicht tegenaan want hij heeft niet eens gespeeld. Verder vorm allemaal beroerd TSI kan verschrikkelijk hard gaan als er eentje met bijna 20000 uit wordt geschopt, hij is bijna 5000 gezakt. Volgende week hoop ik op een pop van mn beste trainee, die is er onderhand volgens mij wel klaar voor.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24850 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Hoe is 't?
Yke Verhoeven: Als het aan hem ligt, moet je de Passen-training maar niet veranderen. Hij heeft er echt veel aan op dit moment!
Beorn Haufe: Ik begrijp hem niet. Hij staat altijd vooraan om een ruzie uit te lokken!
Wieger Wieringa: Hij was deze week jarig. Hou er rekening mee dat deze jongens uit de jeugdopleiding weg moeten wanneer ze negentien jaar zijn geworden.
Dat is het wel zo'n beetje. Tot de volgende keer.
Ik train helemaal geen passen 
Die tip over Beorn Haufe geeft aan dat het geen prettig persoon is neem ik aan Maar het is wel m'n beste speler 
[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 11 mei 2007 21:14:47).]
|
|
|
lefeu Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: Hallo daar,
Don Schoemans: Het is duidelijk dat hij in het verleden niet de juiste training heeft gehad en kan profiteren van de juiste aandacht.
Jef Avezaat: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.
Peter-Jan Oude Middendorp: Goed nieuws over hem. Hij reageert goed op de trainingsessies die gericht zijn op Passen.
Bye, bye - tot binnenkort.
Voor het eerst iets waar ik wat aan heb. Alleen train ik steeds het zelfde. korte pass en vorm... dus die bovenste begrijp ik niet helemaal. die andere 2 kloppen wel redelijk.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24850 Reg.: 8 juni 2001 | Misschien heeft hij wel andere training nodig dan passen?
Ik denk dat je op een gegeven moment wel af en toe moet switchen van training.
[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 11 mei 2007 21:26:53).]
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 2177 Reg.: 8 april 1999 |
quote: Goedemorgen,
1 Gait-Jan van Berkel: Hij had een bevlogen wedstrijd deze week. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.
1 Gait-Jan van Berkel: Naar mijn mening bereikt hij niet zijn volle potentieel als voetballer wanneer hij niet ook getraind wordt op Verdedigen.
2 Lenny Kuyper: Hij vierde deze week zijn verjaardag. Zijn moeder had taart meegenomen voor iedereen. Een leuk gebaar toch?
Oké. We praten binnenkort verder.
Speler 1: had als rapport nu rampzalig verdedigen en zou hopeloos verdedigen kunnen zijn, speelde zijn eerste wedstrijd op het middenveld en had 2 sterren. Leek me dat het dan juist geen verdediger zou zijn. Snap dus niet echt dat ik hem op verdedigen moet trainen.
Speler 2: zou dit een aanwijzing zijn voor een populaire speler? Met taart word je natuurlijk erg populair bij de kids 
[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 11 mei 2007 21:34:21).]
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24850 Reg.: 8 juni 2001 | Hoe zie je bij je jeugdteam dat iemand van slecht naar matig is gegaan? Veranderd de tekst rechts van de speler dan ofzo?
[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 11 mei 2007 21:38:56).]
|
|
|
|
pimforpsv Internationale topspeler
Uit: eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 943 Reg.: 20 januari 2005 | Lekker, een speler naar wereldklasse PM gepopt en een andere trainee is naar briljant gepopt
Mijn jeugdteam heeft met 6-0 gewonnnen, en over de training die mijn spelers volgen zijn PM omdat ik dat zelf ook train met mijn hoofdteam en verdedigen zodat ik extra veel spelers kan trainen, 9 in totaal nu door mijn 4-5-1 opstelling. Alleen heb ik nu nog problemen met een goede keeper te zoeken :P
|
|
|
Breadfan Lid 2e elftal
Uit: Ede Vak: Noord - TT Posts: 170 Reg.: 15 april 2005 | Sinds seizoen 17 actief Hattricker.
Team : VXI (1012176)
Momenteel #1 in VIII.1772

|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8620 Reg.: 2 maart 2000 |
quote: Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.
Benny Ziel: Verschillende spelers hebben zich deze week verbeterd dankzij de training, maar ik licht hem er toch even uit omdat hij hard gewerkt heeft aan het verbeteren van zijn Verdedigen.
Bauke Femer: Hij gaat voorop in de strijd: op het veld en daarbuiten. Dat kan hem nog problemen gaan geven...
Dat is alles voor nu. We praten binnenkort verder.
Niet veel bijzonders dus, die Benny Ziel wist ik al van dat het een prima verdediger gaat worden 
Hebben jullie trouwens ook het probleem als je de overzichtspagina van je jeugdteam wil openen? Ik krijg dat: quote:
Er is een fout opgetreden Helaas is er een fout opgetreden waardoor de pagina niet opgevraagd kan worden. Probeer het later weer. Je hoeft deze fout niet te melden.
Excuses voor het ongemak.
Error ID
ccde1429-954a-4297-af5c-d21ea6aac7fa
Ga terug >>
[Dit bericht is veranderd door Lemming (op 12 mei 2007 09:56:54).]
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 5444 Reg.: 18 juli 2002 | Gisteren een nieuwe trainee gehaald omdat de komende week er een uit gaat:
Antoine Debattista (160245652)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Malta
Total Skill Index (TSI): 1 690
Loon: 984 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC HVH
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Kost wat maar dan heb je ook wat. Gaat nog voor het einde van het seizoen naar goed vleugelspel denk ik.
|
|
|
bibben Aanstormend talent
Uit: Asten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 148 Reg.: 13 augustus 2004 | Ziet er allemaal netjes uit heren.
Ik merk dat ik het steeds beter begin te begrijpen, er zit zelfs een kansje in dat ik nog 2de ga worden! Ik krijg alleen de vorm van mijn spelers niet echt hoger (of gaat dit altijd zo langzaam?)
Ik heb ook een paar trainees gehaald, mijn jeugdopleiding nog niet veel aan gedaan, maar win wel wat wedstrijden, krijg wel maar weinig sterren. Ik neem aan dat jeugd in hogere competities (jullie allen :-)) ook veel hogere skills krijgen?
|
|
|
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7704 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Volgens mij valt dat wel mee. Mijn broertje zit al seizoenen in de 6e divisie, terwijl ik nu voor het eerst in de 8e zit en mijn jeugdelftal is veel beter.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24850 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: bibben schreef:
Ziet er allemaal netjes uit heren.
Ik merk dat ik het steeds beter begin te begrijpen, er zit zelfs een kansje in dat ik nog 2de ga worden! Ik krijg alleen de vorm van mijn spelers niet echt hoger (of gaat dit altijd zo langzaam?)
Ik heb ook een paar trainees gehaald, mijn jeugdopleiding nog niet veel aan gedaan, maar win wel wat wedstrijden, krijg wel maar weinig sterren. Ik neem aan dat jeugd in hogere competities (jullie allen :-)) ook veel hogere skills krijgen?
Als je hoog speelt hoef je nog niet persee een betere jeugopleiding te hebben hoor. Ik verlies met m'n jeugdteam ook van teams uit lagere divisies. Om een goede jeugdteam te krijgen moet je veel scouten en veel geluk hebben 
|
|
|
Demenkovets Legende
Ziet er allemaal netjes uit heren.
Nee hoor, de jeugd is voor iedereen hetzelfde. Alleen heeft de één wat meer geluk met spelers die hij krijgt dan een ander. Precies zoals het in het oude systeem ook al was. Het is een kwestie van uitvinden op welke plaats je spelers moeten, dan zie je vanzelf wel meer sterren. Maar je moet ook niet verwachten dat je halve team top is, uiteindelijk zijn het net zulke prutsers als uit de oude opleiding (maar daar zul je nog weinig ervaring mee hebben), incidenteel zal er een keer een bruikbare speler tussen zitten.
Wat betreft de vorm: trainingsintensiteit op 100% zetten en verder bepaalt hoe goed je coach is in coachvaardigheid + het aantal assistenten je vorm (achtergrondvorm). Verder moet je er gewoon een beetje geluk mee hebben, kun je weinig aan doen. Wel is het zo dat spelers die hebben gespeeld gemiddeld beter in vorm raken dan spelers die niet hebben gespeeld. Oh en absoluut geen algemeen trainen, dit verhoogt voor 1 week je vorm (voorgrondvorm, oftewel de zichtbare vorm), maar daarna zakt het gelijk weer terug en heb je ene trainingsweek weggegooid.
|
|
|
bibben Aanstormend talent
Uit: Asten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 148 Reg.: 13 augustus 2004 | kijk, weer nuttige informatie 
Ik zie dat mijn training op positiespel bijna al mijn 9 "betere" middenvelders op ~7.1-positiespel heeft gezet. Is het dan verstandiger om andere dingen te gaan trainen (omdat de weg naar 8 te lang is)?
|
|
|
Demenkovets Legende
kijk, weer nuttige informatie 
Ik zie dat mijn training op positiespel bijna al mijn 9 "betere" middenvelders op ~7.1-positiespel heeft gezet. Is het dan verstandiger om andere dingen te gaan trainen (omdat de weg naar 8 te lang is)?
Ligt eraan hoe oud ze zijn. Als ze de 20 gepasseerd zijn zou ik, als je het geld ervoor had, jongere spelers in de plaats kopen (17-19). Hoe ouder de spelers, hoe langzamer de trainingsprogressie.
|
|
|
lefeu Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 14 augustus 2001 |
kijk, weer nuttige informatie 
Ik gebruik sinds kort ook Tomattrick.
die 7.1 maakt niet uit. dat had ik ook de afgelopen week en ze zijn nu gepopt naar 8. Wel afhankelijk van de leeftijd van de spelers. Over het algemeen duurt het zo'n 7 weken voordat een speler popt.
Ik heb nu 5 uitstekende spitsen en één popt over een paar (2) weken. Ik zit er aan te denken om er een 3 te verkopen en dan verdedigen te gaan trainen. Op deze manier wil ik kijken of ik voor volgend seizoen in zijn geheel een beter team neer kan zetten en me kan handhaven in de IX en mee te doen om promotie. Volgend seizoen zou ik dan PM gaan trainen. Is dit verstandig?
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 24850 Reg.: 8 juni 2001 | |
|