| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) |  |
|
lefeu Vaste waarde in elftal
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 365 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: Giallorossi schreef:
Wat houdt Tomattrick in?
Dit is ongeveer hetzelfde als HTratings alleen is het online, dus je kan er overal op.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: lefeu schreef:
(...)
Dit is ongeveer hetzelfde als HTratings alleen is het online, dus je kan er overal op.
Ow ok, dan houdt ik het gewoon op HT Ratings.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8647 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
quote: lefeu schreef:
(...)
Ik gebruik sinds kort ook Tomattrick.
die 7.1 maakt niet uit. dat had ik ook de afgelopen week en ze zijn nu gepopt naar 8. Wel afhankelijk van de leeftijd van de spelers. Over het algemeen duurt het zo'n 7 weken voordat een speler popt.
Ik heb nu 5 uitstekende spitsen en één popt over een paar (2) weken. Ik zit er aan te denken om er een 3 te verkopen en dan verdedigen te gaan trainen. Op deze manier wil ik kijken of ik voor volgend seizoen in zijn geheel een beter team neer kan zetten en me kan handhaven in de IX en mee te doen om promotie. Volgend seizoen zou ik dan PM gaan trainen. Is dit verstandig?
5 uitstekende spitsen? In de 9e divisie zijn twee goede spitsen al meer dan voldoende om te kunnen promoveren (mits de rest van je team natuurlijk ook vaan een behoorlijk niveau) is.
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 |
quote: Demenkovets schreef:
Bericht bij systeeminformatie in Hattrick:
08-05-2007 om 13:26 (Global)
There currently is a problem with reporting the costs for the new youth system at the economy. The costs are deducted at the economical update, but not (yet) visible beforehand as they should. Please keep this in mind when you are close to bancruptcy. We are working on solving the issue.
Snel vertaald: Er is een probleem met de weergave van de kosten voor de nieuwe jeugdopleiding. De kosten worden afgetrokken bij de economische update, maar worden (nog) niet zichtbaar, wat wel zou moeten. Hou dit in gedachten als je dicht tegen een bankroet aanzit. We werken aan een oplossing van dit probleem.
Blijkbaar komen de kosten dus toch in mindering?
Heb er nog niks van gemerkt, maar misschien is het eindsaldo van de week ongelijk aan het beginsaldo van de week erop. Dat zou kunnen verklaren dat je met het berekenen van je weekmutaties nog steeds goed uitkomt, omdat het eindsaldo dan dus voor de onzichtbare correctie is. Zal er komende eco-update eens op letten of dit echt zo is. Het bedrag tussen haakjes zou dan na de update ongelijk moeten zijn aan het bedrag zonder haakjes na de update. Als het dan nog niet opgelost is tenminste.
Even hier weer op terugkomen, het eindsaldo van de vorige week sluit inderdaad niet aan met het beginsaldo van deze week. De 20.000 wordt dus wel van je rekening afgeschreven, maar komt (nog) niet zichtbaar in het overzicht tot uitdrukking. Helaas, geen financieel voordeel
Verder kan ik met vreugde melden dat de eerste paal geslagen is voor de uitbreiding van mijn stadion, 8.000 plaatsen zullen erbij komen. Dat wordt dus straks een zeer feestelijke opening tegen een bot-team (maar die onderschat ik tegenwoordig niet meer) 
Nieuwe jeugdspeler lijkt behoorlijk ruk:
quote: Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Melvin van Laren is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Deze speler is rampzalig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Al 16, totaal geen positieve info... Maar het was de derde optie al, hopen dat 'ie een beetje kan keepen.
Mijn keeper-zoek-scout had niemand gevonden en mijn 2e scout had alleen een 16-jarige twijfelachtig verdedigen / overall zwak in de aanbieding. Heb even getwijfeld, maar vanwege de leeftijd toch niet gedaan. Achteraf was die misschien beter geweest, maar ja...
[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 13 mei 2007 09:41:02).]
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | Wilmar Mollers (161456398) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 780 €/week
Eigenaar: FC HVH
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Die trek ik net ff uit mijn jeugd, tevreden 
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 | Pull je nou ook betere spelers met de oude jeugdopleiding nu bijna iedereen met de nieuwe jeugdopleiding bezig is?
quote: Hoor eens, Haike van Herk is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer redelijk zijn. Kijken we naar zijn Passen-vaardigheden, dan is deze jongeman bemoedigend.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik heb hem die kans maar gegeven 
Ik ga vanaf nu trainen op verdedigen en opening maken, dus misschien kan dit wel een toppertje worden.
[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 13 mei 2007 12:37:16).]
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4664 Reg.: 7 april 2003 | Voor de tweede week achtereen geen goede aanbiedingen van de scouts, gaat niet best zo...
|
|
|
Philip Legende
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 1865 Reg.: 9 april 1999 | EIN-DE-LIJK!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Gerald van Buuren is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Deze speler is redelijk in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Volgens mij is deze speler twijfelachtig op het gebied van Vleugelspel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Jazekers!
|
|
|
CVCdames1 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Reeuwijk Vak: Zuid - F Posts: 514 Reg.: 16 juli 2002 | Ik weet nooit zo goed wat ik van die trainer moet denken. Ik krijg nu deze aanwijzing
Samuel Puul: Als het aan hem ligt, moet je de Scoren-training maar niet veranderen. Hij heeft er echt veel aan op dit moment!
Hij speelt bij mij altijd achterin en haalt dan telkens iets van 3,5 ster. Ga nu eens voorin proberen, misschien haalt hij dan nog meer.
|
|
|
Philip Legende
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 1865 Reg.: 9 april 1999 | Lijst Hattrickers:
- Just_Waal: De Waal FC, 6e divisie, middenmoot
- De arTies: PIDHIGGO, 6e divisie, kansloos laatste
- MiKaZa: FC HVH, 7e divisie, 1e seizoen
- Lemming: FC Mafia Vooruit 4, 7e divisie, 1e seizoen, ga voor de 4e plek, handhaving is al bereikt door 2 BOT's
- Kobe Bryant: Gekke Players United, 8e divisie, 3e seizoen
- Giallorossi: Roma Ultras, 6e divisie, 4e(!) seizoen, subtopper
- E-T: FC E-T, 9e divisie, 2e seizoen, kampioenskandidaat
- Lefeu: Team Lefeu, 10e divisie, Zwemmend(spartelend) tussen de bot-teams.
- Demenkovets 'Almighty': Martin's heroes, 8e divisie, 'best of the rest'
- ZSC Westerhovuh: Gabbûrs gaan voor Dommelsch, 6e divisie, kleine kans op promotie
- Ricardo Izecson Santos: Desselsche Boys, 8e divisie, (nog) zonder puntverlies bovenaan
- Kokkie: Einsteins Elf, 7e divisie, voor promotie
- Kampioen 2007-2008: PSV nrs. 1, 8e divisie, voor promotie (weer..)
- Ricardinho: FC Galleryplay, 8e divisie, middenmoot
- CVCDames1: CVCDames1, 7e divisie, strijdend tegen degradatie
- Chief Hooligan, Zeelst United, 8e divisie, kampioenskandidaat
- De Zatste: DeZatste, 6e divisie, zwaar strijdend tegen degradatie
- Philips Cocu: Borussia Brouwhuis, 6e divisie, voor promotie
- nimrod: EFC Black Heart, VI.413, ik sta nu eerste.
- Farfan II: Elmoro, 9e divisie, 1e na 5 wedstrijden (13 punten)
- VOH: FC Heinz, 7e divisie, middenmoot
- Bastie: Forza Groningen., 6e divisie, middenmoot
- Foxy: Vos Holding., 7e divisie, middenmoot
- pimforpsv: psv in eindhoven, 7e divisie, middenmoot
- Tommm: jalala Gomes, 7e divisie, kampioenskandidaat
- Eersel on Tour: FC Tobo, 8e divisie
- Mausie: Klaas in Oranje, 6e divisie
- Gronihoven: Gronihoven FC, 8e divisie
- RAPO: PSV 1968 Utrecht, 8e divisie
- king of philips: FC Fenomeno, 7e divisie
- bibben: BiBBeNs Team , 9e divisie
- Stoned Camel:1 FC De Schoffelaars 6e divisie, subtop
- Philip: En wie niet springt... 6e divisie, middenmoot
|
|
|
pimforpsv Internationale topspeler
Uit: eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 1060 Reg.: 20 januari 2005 | jaja eindelijk iemand die kan keepen
Ja? Oh, hallo eindhovenaar!
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jorn Zengerink en hij is 16 jaar.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer matig zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 |
quote: Giallorossi schreef:
Pull je nou ook betere spelers met de oude jeugdopleiding nu bijna iedereen met de nieuwe jeugdopleiding bezig is?
Ach, het is een loterij dus je kan niet helemaal zeggen of het per definitie beter of minder is ofzo maar ik heb niets te klagen. Maar dat was de jaren er voor ook al dus zodoende heb ik besloten om hiermee door te gaan.
Heb in ieder geval in dit seizoen binnengehaald met mijn jeugdopleiding:
Inkomsten van mijn YP van deze week + 479 000 (ik geloof 18 jaar en uitstekend verdedigen) + 14 121 + 12 000 + 12 500 + 453 000
Dus dit alles bij elkaar is dik één miljoen (weet niet precies wat ik voor mijn YP van vandaag ga vangen) in 5,5 maanden dus dat kostte mij (ongeveer):
24 weken x 20 000 = 480 000
18 x ontslaan = 36 000
10 x iemand op TL = 10 000
Dus dat is niet verkeerd dacht ik zo 
|
|
|
Demenkovets Legende
quote: MiKaZa schreef:
(...)
Ach, het is een loterij dus je kan niet helemaal zeggen of het per definitie beter of minder is ofzo maar ik heb niets te klagen. Maar dat was de jaren er voor ook al dus zodoende heb ik besloten om hiermee door te gaan.
Heb in ieder geval in dit seizoen binnengehaald met mijn jeugdopleiding:
Inkomsten van mijn YP van deze week + 479 000 (ik geloof 18 jaar en uitstekend verdedigen) + 14 121 + 12 000 + 12 500 + 453 000
Dus dit alles bij elkaar is dik één miljoen (weet niet precies wat ik voor mijn YP van vandaag ga vangen) in 5,5 maanden dus dat kostte mij (ongeveer):
24 weken x 20 000 = 480 000
18 x ontslaan = 36 000
10 x iemand op TL = 10 000
Dus dat is niet verkeerd dacht ik zo 
Moet toch je vreugde enigszins temperen, want ontslaan is gratis en pullen kost 2.000. Dus voor 24 weken is het 24 pulls x 2.000 = 48.000. Toch een tegenvaller van 12.000 vergeleken met je berekende 36.000
Maar je hebt gelijk, mooie cijfers! Je moet er ook gewoon geluk mee hebben, zat coaches die er nooit wat fatsoenlijks uithalen en er dik verlies op lijden.
|
|
|
(...)
Moet toch je vreugde enigszins temperen, want ontslaan is gratis en pullen kost 2.000. Dus voor 24 weken is het 24 pulls x 2.000 = 48.000. Toch een tegenvaller van 12.000 vergeleken met je berekende 36.000
Maar je hebt gelijk, mooie cijfers! Je moet er ook gewoon geluk mee hebben, zat coaches die er nooit wat fatsoenlijks uithalen en er dik verlies op lijden.
Ja je hebt gelijk
Het gaat sowieso niet om 10000 ofzo want de 10x iemand op TL zetten is ook maar een gok.
Maar zoals het nu lijkt verlies ik er zeker geen geld op en het maakt het spel leuk dus ik ga er voorlopig mee door 
|
|
|
Demenkovets Legende
quote: MiKaZa schreef:
(...)
Ja je hebt gelijk
Het gaat sowieso niet om 10000 ofzo want de 10x iemand op TL zetten is ook maar een gok.
Maar zoals het nu lijkt verlies ik er zeker geen geld op en het maakt het spel leuk dus ik ga er voorlopig mee door 
Kan ik me voorstellen als je er al zoveel geld in hebt gestoken om hem op uitstekend te krijgen. Kun je in elk geval eerst eens rustig afwachten hoe de nieuwe is en later alsnog overstappen als dat toch beter lijkt. Ik had nog helemaal niks met het oude jeugdsysteem gedaan, dus dan is de keus makkelijk.
|
|
|
(...)
Kan ik me voorstellen als je er al zoveel geld in hebt gestoken om hem op uitstekend te krijgen. Kun je in elk geval eerst eens rustig afwachten hoe de nieuwe is en later alsnog overstappen als dat toch beter lijkt. Ik had nog helemaal niks met het oude jeugdsysteem gedaan, dus dan is de keus makkelijk.
Ja, dat snap ik!
Komt bij mij nog eens bovenop dat ik over 2 jaar in Australie hoop te zitten en dan dus 4 maanden niet wekelijks ga kijken dus dan denk ik minder te verliezen met het oude systeem 
|
|
|
ZSC Westerhovuh Nationale topspeler
Uit: Westerhovûh Vak: - Posts: 729 Reg.: 15 juli 2002 | Lekkere scout hoor
Sjors Hoekwater
Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
De spelers die ik deze week bekeken heb, voldoen niet aan onze eisen. Probeer het over een tijdje nog eens.
Mag ik dat nog altijd zelf bepalen ofdat ze voldoen aan mij eisen? 
|
|
|
bibben Lid 2e elftal
Uit: Asten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 159 Reg.: 13 augustus 2004 | Eindelijk een speler met meer dan 2 sterren, na de wedstrijd in de jeugd compo. Ik heb nog maar eens een scout ingehuurd om wat mensen te kunnen vervangen. Heb 3 spelers met een ster en 1tje met 3 sterren. De rest is waardeloos (waar 1 ster al waardeloos is!).
Ik tracht wel wat positiewisselingen, naar aanwijzing van de coach, maar dan worden de spelers nog slechter.
Jammers , straks belangrijke wedstrijd, om de 3de plaats te pakken!
|
|
|
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8647 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Sta met rust 0-2 voor tegen de nummer 2 Dus (als ik win) sta ik als promovendus 6 punten los 
|
|
|
E-T Internationale topspeler
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1889 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 | Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik vind het niet leuk. Vandaag met 5-0(!!!) verloren van de nummer 5, daardoor sta ik nu 5e. 
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | 5-0 voor met de rust. Maar dat is geen kunst tegen dit team.
|
|
|
ZSC Westerhovuh Nationale topspeler
Uit: Westerhovûh Vak: - Posts: 729 Reg.: 15 juli 2002 | Counter is voor mijn team blijkbaar geen goede speelwijze om punten te pakken
Dat toch terwijl mijn tacktiekvaardigheid met counter uitmuntend is..
Wat kan ik veranderen om toch meer punten te gaan pakken, moet nu zelfs nog op gaan passen voor degradatie
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (hoog)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Dit waren mijn statistieken van vanavond..
Ik ben al 5 weken oprij beter of gelijkwaardig, maar als ik beter ben speel ik gelijk..
Ben ik gelijkwaardig verlies ik nipt..
|
|
|
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8647 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | 0-3 gewonnen, sta nu 6 punten los 
|
|
|
Ricardinho International
Vak: - Posts: 571 Reg.: 14 oktober 2002 |
quote: Philip schreef:
Lijst Hattrickers:
- Just_Waal: De Waal FC, 6e divisie, middenmoot
- De arTies: PIDHIGGO, 6e divisie, kansloos laatste
- MiKaZa: FC HVH, 7e divisie, 1e seizoen
- Lemming: FC Mafia Vooruit 4, 7e divisie, 1e seizoen, ga voor de 4e plek, handhaving is al bereikt door 2 BOT's
- Kobe Bryant: Gekke Players United, 8e divisie, 3e seizoen
- Giallorossi: Roma Ultras, 6e divisie, 4e(!) seizoen, subtopper
- E-T: FC E-T, 9e divisie, 2e seizoen, kampioenskandidaat
- Lefeu: Team Lefeu, 10e divisie, Zwemmend(spartelend) tussen de bot-teams.
- Demenkovets 'Almighty': Martin's heroes, 8e divisie, 'best of the rest'
- ZSC Westerhovuh: Gabbûrs gaan voor Dommelsch, 6e divisie, kleine kans op promotie
- Ricardo Izecson Santos: Desselsche Boys, 8e divisie, (nog) zonder puntverlies bovenaan
- Kokkie: Einsteins Elf, 7e divisie, voor promotie
- Kampioen 2007-2008: PSV nrs. 1, 8e divisie, voor promotie (weer..)
- Ricardinho: FC Galleryplay, 8e divisie, middenmoot
- CVCDames1: CVCDames1, 7e divisie, strijdend tegen degradatie
- Chief Hooligan, Zeelst United, 8e divisie, kampioenskandidaat
- De Zatste: DeZatste, 6e divisie, zwaar strijdend tegen degradatie
- Philips Cocu: Borussia Brouwhuis, 6e divisie, voor promotie
- nimrod: EFC Black Heart, VI.413, ik sta nu eerste.
- Farfan II: Elmoro, 9e divisie, 1e na 5 wedstrijden (13 punten)
- VOH: FC Heinz, 7e divisie, middenmoot
- Bastie: Forza Groningen., 6e divisie, middenmoot
- Foxy: Vos Holding., 7e divisie, middenmoot
- pimforpsv: psv in eindhoven, 7e divisie, middenmoot
- Tommm: jalala Gomes, 7e divisie, kampioenskandidaat
- Eersel on Tour: FC Tobo, 8e divisie
- Mausie: Klaas in Oranje, 6e divisie
- Gronihoven: Gronihoven FC, 8e divisie
- RAPO: PSV 1968 Utrecht, 8e divisie
- king of philips: FC Fenomeno, 7e divisie
- bibben: BiBBeNs Team , 9e divisie
- Stoned Camel:1 FC De Schoffelaars 6e divisie, subtop
- Philip: En wie niet springt... 6e divisie, middenmoot
Dudes.......ik sta na 7 wedstrijden wel bovenaan hoor....
Mijn jeugdspeler:
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Eelco Wetzelaar heet en 15 jaar oud is.
Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos.
Geven we hem een contract, baas?
WELKOM! (het is namelijk een middenvelder)
[Dit bericht is veranderd door Ricardinho (op 13 mei 2007 22:52:41).]
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 | 0-7 gewonnen van de nummer 8. Ik sta nu 3e met 1 punt achter op de nummer 2 en 5 punten voor op de nummer 4.
|
|
|
|