| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) |  |
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8887 Reg.: 2 maart 2000 |
quote: lefeu schreef:
Zijn NL duurder dan andere spelers of is dit gelijk aan andere landen?
Dit is gelijk, maar buitenlandse spelers krijgen een bonus van 20%, dus die zijn wel iets duurder.
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4664 Reg.: 7 april 2003 | Nou tot zover mijn titelkansen voor dit seizoen
Vorige week van de nummer 2 verloren maar dat team is op alle fronten 3x zo goed dus dat was ook te verwachten.
Met nog 2 punten voorsprong en 2 geblesseerden afgelopen zondag in eigen huis op PIC gespeeld tegen een team dat nu net boven de degradatiezone staat. 2-3 verloren! 
Bovendien al vroeg een rode kaart en mn beste middenvelder er met +2 vanaf. Zo win je 5x op rij en zo verlies je er 2 achter elkaar
Nu dus 1 punt achter de nieuwe nummer 1 maar hij heeft zoals gezegd een beter team en we komen elkaar nog een keer tegen in mijn stadion (waar ik hoe dan ook MOTS). Ik verwacht er dus niet al te veel meer van. Jammer maar helaas.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 | Ik kreeg vandaag niet eens mijn 20 jarige spits verkocht voor 800k Zijn stats zijn wonderbaarlijk scoren/slecht passen. M'n andere spits met formidabel scoren/matig passen ging wel weg voor 450k.
Bij m'n wonderbaarlijke spits ben ik gezakt met de vraagprijs, hopelijk raakt hij nu wel verkocht. Dan kan ik er een bovennatuurlijk scoren/zwa passen spits voor terug kopen.
Halverwege het seizoen of misschien zelfs eind van het seizoen ga ik m'n buitenaards mid verkopen en er een Nederlandse buitenaardse mid voor terug kopen. Dat scheelt aanzienlijk in salaris.
Kortom, genoeg transfers bij Roma Ultras!
|
|
|
bibben Lid 2e elftal
Uit: Asten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 159 Reg.: 13 augustus 2004 | lol, ik ben al blij als iemand een "goed" status heeft. Denk zo'n 5 spelers, de rest bagger     
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 |
quote: lefeu schreef:
(...)
5 trainees die naar uitstekend zijn gepopt, hebben dat afgelopen vrijdag gedaan. hiervan zijn er vier 19 en één 18.
De laatste trainee popt ws over 2 weken. Is 2 weken geblesseerd geweest en heeft toen geen training gehad.
Ik was van plan om 3 buitenlandse spitsen te verkopen; 2 van 19, één van 18. En als mijn nieuwe trainees alleen NL aan te schaffen. Dit om de salaris kosten te drukken.
Zijn NL duurder dan andere spelers of is dit gelijk aan andere landen?
Tsjah, ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, zeker niet op (met alle respect) het niveau waarop jij traint...
Het zal hooguit 1000 schelen aan salaris, 2 seizoenen betekent 30.000. Als je net een wat betere trainee kan kopen (die dus wat dichter tegen poppen aan zit) scheelt dit al snel een zelfde bedrag.
Je moet zelf weten wat je doet maar ik zou er 3 verkopen en 3 nieuwe halen en lekker doorgaan op dezelfde weg als die je ingeslagen bent en dan na de volgende keer poppen die andere 3 er uit.
Maar goed, áls je het idee hebt dat je verkeerd gekozen hebt en iets anders wilt trainen dan is dit wel hét moment met die 5 poppers. In dat geval moet je degene die niet gepopt is sowieso houden.
|
|
|
pimforpsv Internationale topspeler
Uit: eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 1060 Reg.: 20 januari 2005 |
quote: Giallorossi schreef:
Ik kreeg vandaag niet eens mijn 20 jarige spits verkocht voor 800k Zijn stats zijn wonderbaarlijk scoren/slecht passen. M'n andere spits met formidabel scoren/matig passen ging wel weg voor 450k.
Bij m'n wonderbaarlijke spits ben ik gezakt met de vraagprijs, hopelijk raakt hij nu wel verkocht. Dan kan ik er een bovennatuurlijk scoren/zwa passen spits voor terug kopen.
Halverwege het seizoen of misschien zelfs eind van het seizoen ga ik m'n buitenaards mid verkopen en er een Nederlandse buitenaardse mid voor terug kopen. Dat scheelt aanzienlijk in salaris.
Kortom, genoeg transfers bij Roma Ultras!
Ja, dat probleem heb ik ook al een tijdje met mijn middenvelders. Een wereldklasse PM met matig passen voor maar 1.3k verkocht een aantal weken geleden
Maar ik had die spits er wel graag bijgehad een stuk beter dan mijn 2 formidabele spitsen, dat is samen met de keeper de positie die ik volgend seizoen is grondig ga verbeteren 
|
|
|
E-T Internationale topspeler
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1889 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 | Uitgaven
Jeugdopleiding 20 000
Hoe kan dit? ik heb dat helemaal niet zelf gedaan. 
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 |
quote: E-T schreef:
Uitgaven
Jeugdopleiding 20 000
Hoe kan dit? ik heb dat helemaal niet zelf gedaan. 
Je hebt toch een nieuwe jeugdopleiding? De bug is nu gecorrigeerd waardoor je de uitgaven nu wel ziet op je overzicht. Werd wel elke week van je saldo afgeschreven al.
|
|
|
Kokkie Legende Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 5925 Reg.: 9 februari 2000 | Nu al mijn complete middenveld eruit getrapt. Schiet op zo. 
|
|
|
ZSC Westerhovuh Nationale topspeler
Uit: Westerhovûh Vak: - Posts: 729 Reg.: 15 juli 2002 | Jeugdopleiding 35 000 totaal
Jeugdopleiding oud = 20.000
2 scouts voor nieuwe jeugdopleiding 10.000
Ik kom maar op 30.000 totaal
Waar gaat die andere 5.000 heen?
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 |
quote: ZSC Westerhovuh schreef:
Jeugdopleiding 35 000 totaal
Jeugdopleiding oud = 20.000
2 scouts voor nieuwe jeugdopleiding 10.000
Ik kom maar op 30.000 totaal
Waar gaat die andere 5.000 heen?
Je betaalt 10.000 voor de jeugdopleiding + 1 scout. Daarna 5.000 voor elke scout erbij, dus met 2 scouts betaal je al 15.000. Klopt ook wel, want maximaal is 3 scouts, dan wordt het 20.000 (10.000 + 5.000 + 5.000), net zoveel als de oude opleiding.
|
|
|
ZSC Westerhovuh Nationale topspeler
Uit: Westerhovûh Vak: - Posts: 729 Reg.: 15 juli 2002 |
quote: Demenkovets schreef:
(...)
Je betaalt 10.000 voor de jeugdopleiding + 1 scout. Daarna 5.000 voor elke scout erbij, dus met 2 scouts betaal je al 15.000. Klopt ook wel, want maximaal is 3 scouts, dan wordt het 20.000 (10.000 + 5.000 + 5.000), net zoveel als de oude opleiding.
Bedankt, klopt!
Zijn jullie trouwens allemaal al gestopt met jullie oude jeugdopleiding als die al uistekend was?
Zit een beetje te twijfelen wat ik moet doen..
Ga voorlopig nog maar even door.. toch geld genoeg en te weinig tijd om er serieus mee bezig te zijn
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2957 Reg.: 23 oktober 2001 |
quote: ZSC Westerhovuh schreef:
(...)
Bedankt, klopt!
Zijn jullie trouwens allemaal al gestopt met jullie oude jeugdopleiding als die al uistekend was?
Zit een beetje te twijfelen wat ik moet doen..
Ga voorlopig nog maar even door.. toch geld genoeg en te weinig tijd om er serieus mee bezig te zijn
Ik heb wel direct twee scouts de deur uitgedaan, nu de kosten doorberekend worden. Maar ik hou ook nog effe de oude jeugdopleiding aan. Zolang ik goede YP's krijg, ga ik nog niet overstappen. Bovendien heb ik nog niet eens al mijn buurjochies uitgetest.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Just_Waal schreef:
(...)
Ik heb wel direct twee scouts de deur uitgedaan, nu de kosten doorberekend worden. Maar ik hou ook nog effe de oude jeugdopleiding aan. Zolang ik goede YP's krijg, ga ik nog niet overstappen. Bovendien heb ik nog niet eens al mijn buurjochies uitgetest.
Je economie blijft hetzelfde als voorheen hoor. Het enige verschil is dat er nu bij staat dat je 20k betaald aan je jeudopleiding, voorhee nstond dat er niet, maar jebetaalde het wel.
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | Volgens mij is de stijging in toeschouwersaantallen voor friendlies structureel, ik heb nu alweer ruim 3.000 toeschouwers en 10.000 aan inkomsten. Goede ontwikkeling! 
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 | Ik merkte er weinig van, maar ik speelde dan ook uit tegen een laagvlieger uit Noorwegen 
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7920 Reg.: 18 juli 2002 | 118.000 gevangen voor mijn YP van zondag, dat is altijd mooi meegenomen.
Helaas mijn trainee er niet uitgegaan voor 750.000....
Ook vergeten om een oefenwedstrijd te regelen dus ik doe maar ff conditie van het weekend, dat zat er toch al aan te komen een keer de komende weken.
|
|
|
pimforpsv Internationale topspeler
Uit: eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 1060 Reg.: 20 januari 2005 | De net nieuw gekochte formidabele trainee raakt meteen voor 3 weken geblesseerd en mist dus metteeen een week training 
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8887 Reg.: 2 maart 2000 | Weer veel meer toeschouwers bij mijn oefenpot, het begint erop te lijken dat dat inderdaad een (kleine) aanpassing is om de inflatie tegen te gaan op de transfermarkt.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Het modderige veld maakte de wedstrijd er niet makkelijker op, in het bijzonder voor een technische speler als Haike van Herk, wiens vaardigheden niet uit de verf kwamen.
Kijk dat is weer nuttige informatie! Deze speler is afgelopen zonag gescout en is dus een technische speler! 
|
|
|
E-T Internationale topspeler
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1889 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 | Mijn jeugdteam heeft met 5-0 gewonnen en in totaal 31,5 sterren verzameld. Vooral met mijn keeper en spits ben ik blij Keeper: 5 sterren, Spits: 5,5 sterren. Voor de rest zit het tussen de 1 en 3,5 sterren.
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8887 Reg.: 2 maart 2000 | Verdomme, lekkere partij vandaag hoor. Mijn sterverdediger en stermiddenvelder er allebei uitgetrapt
Hoe snel genezen jeugdspelers?
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 27218 Reg.: 8 juni 2001 | Met het jeugdteam heb ik op de counter met 0-1 gewonnen!!
Een verdediger van mij die ik afgelopen week aangeboden kreeg van m'n scout haalde 4,5 ster, was in slechte vorm en had een weerevent tegen. Dat kan dus wel een leuk spelertje worden 
Er is wel een vleugelspeler van mij voor 2 weken geblesseerd geraakt, maar ik kan hem wel gewoon opstellen volgende week.
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3071 Reg.: 8 april 1999 | TSI: 380 (+1440/-1060)
Vorm: 2 (+9/-7)
Scoren: 2 (+2/-)
Mijn spits die vorige week naar 99,9% was gestegen is nu dan toch wel naar uitstekend gestegen Met z'n 2500 TSI een prima verkoopobject.
Verder nog een middenvelder gepopt naar goed scoren.
|
|
|
VOH Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Vak: West - K Posts: 4555 Reg.: 22 oktober 1999 | Ik heb nieuwe coach aangetrokken dmv interne sollicitant.
Kan ik nu mijn oude coach ontslaan?
|
|
|
|