| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic (Part V) |  |
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 | Vervolg op:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum76/87-106.php
Lijst Hattrickers:
- Just_Waal: De Waal FC, 6e divisie, middenmoot
- De arTies: PIDHIGGO, 6e divisie, kansloos laatste
- MiKaZa: FC HVH, 7e divisie, 1e seizoen
- Lemming: FC Mafia Vooruit 4, 7e divisie, 1e seizoen, ga voor de 4e plek, handhaving is al bereikt door 2 BOT's
- Kobe Bryant: Gekke Players United, 8e divisie, 3e seizoen
- Giallorossi: Roma Ultras, 6e divisie, 4e(!) seizoen, subtopper
- E-T: FC E-T, 9e divisie, 2e seizoen, kampioenskandidaat
- Lefeu: Team Lefeu, 10e divisie, Zwemmend(spartelend) tussen de bot-teams.
- Demenkovets 'Almighty': Martin's heroes, 8e divisie, 'best of the rest'
- ZSC Westerhovuh: Gabbûrs gaan voor Dommelsch, 6e divisie, kleine kans op promotie
- Ricardo Izecson Santos: Desselsche Boys, 8e divisie, (nog) zonder puntverlies bovenaan
- Kokkie: Einsteins Elf, 7e divisie, voor promotie
- Kampioen 2007-2008: PSV nrs. 1, 8e divisie, voor promotie (weer..)
- Ricardinho: FC Galleryplay, 8e divisie, middenmoot
- CVCDames1: CVCDames1, 7e divisie, strijdend tegen degradatie
- Chief Hooligan, Zeelst United, 8e divisie, kampioenskandidaat
- De Zatste: DeZatste, 6e divisie, zwaar strijdend tegen degradatie
- Philips Cocu: Borussia Brouwhuis, 6e divisie, voor promotie
- nimrod: EFC Black Heart, VI.413, ik sta nu eerste.
- Farfan II: Elmoro, 9e divisie, 1e na 5 wedstrijden (13 punten)
- VOH: FC Heinz, 7e divisie, middenmoot
- Bastie: Forza Groningen., 6e divisie, middenmoot
- Foxy: Vos Holding., 7e divisie, middenmoot
- pimforpsv: psv in eindhoven, 7e divisie, middenmoot
- Tommm: jalala Gomes, 7e divisie, kampioenskandidaat
- Eersel on Tour: FC Tobo, 8e divisie
- Mausie: Klaas in Oranje, 6e divisie
- Gronihoven: Gronihoven FC, 8e divisie
- RAPO: PSV 1968 Utrecht, 8e divisie
- king of philips: FC Fenomeno, 7e divisie
- bibben: BiBBeNs Team , 9e divisie
- Stoned Camel:1 FC De Schoffelaars 6e divisie, subtop
Laatste posting van Mikaza:
quote: lefeu schreef:
Betekent dit dat we naar Grote Hattrick.org topic(part V)gaan?
Ik speel al tijden 3-4-3 met 3 centrale verdedigers. Ik krijg zo aardig wat tegendoelpunten.
Is dit verstandig of kan ik het beste met
1) 2 vleugelsspelers en 1 centraal
2) 2 vleugelspelers naar binnen en 1 centraal
3) 3 centraal waarvan 2 naar buiten?
ga zondag de 1e variant proberen.
Dit hangt af van:
- Wat je traint
- Wat je spelers voor stats hebben
[Dit bericht is veranderd door De arTies (op 4 mei 2007 17:17:14).]
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8620 Reg.: 2 maart 2000 | Vergeet niet even het hele lijstje van PSV Netwerkers en hun teams in de openingspost te zetten!
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 | Zo moet ie ongeveer wel kloppen...
Ik heb zondag deze speler gekocht:
Hans Sharma
TSI = 4 360, 20 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Voor 675.000,-
Aanzienelijke verbetering, hier kan ik ook weer een tijd mee vooruit...
Voor volgend seizoen hoop ik nog een wat oudere verdediger te ruilen voor een wat jongere. Dan moet het wel goed komen.
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4269 Reg.: 7 april 2003 | Wat is jullie indruk van de transfermarkt op het moment? Ik zoek nog een goede vleugelverdediger en een reserve-centrale verdediger maar als ik naar de prijzen kijk...word er niet vrolijk van 
|
|
|
lefeu Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: Kobe Bryant schreef:
Wat is jullie indruk van de transfermarkt op het moment? Ik zoek nog een goede vleugelverdediger en een reserve-centrale verdediger maar als ik naar de prijzen kijk...word er niet vrolijk van 
tja... dan heb ik een andere pet op dan jij. ik wil spelers verkopen. helaas geen verdedigers, maar spitsen.
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 2177 Reg.: 8 april 1999 |
quote: Kobe Bryant schreef:
Wat is jullie indruk van de transfermarkt op het moment? Ik zoek nog een goede vleugelverdediger en een reserve-centrale verdediger maar als ik naar de prijzen kijk...word er niet vrolijk van 
Vind de transferlijst heel wisselvallig. Ben de laatste tijd aardig wat spelers aan het verkopen, maar heb hele grote meevallers en grote tegenvallers (naar eigen inschatting). Voorbeeldje:
- tegenvallers: uitstekend verdediger van 22 voor nog geen 150.000, een andere van 20 voor 160.000 (ter vergelijking: ik was prijzen van 200.000 - 250.000 gewend met een vergelijkbare TSI).
- meevallers: net naar goed gepopte spits (22) voor 82.000 verkocht, redelijk mid + redelijk passen (27) voor 47.000 en zojuist redelijk verdedigen/passen/vleugelspel/scoren (22) voor 151.000 verkocht! Ok, die had 3000 TSI, maar zat nergens echt hoog in de skill. Verder hadden deze spelers niet veel bijzonders, hooguit een specialiteit.
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 | De transfermarkt is niet echt mijn specialiteit, maar ik kijk gewoon altijd naar transfervergelijkingen en aan de hand daarvan kijk ik wat ik wil vragen of betalen voor een speler. Meestal kom ik dan wel goed uit...
Je kan uiteraard altijd voor de koopjes gaan en je spelers duur willen verkopen, maar dit kost gewoon een hoop moeite, dat heb ik er niet voor over.
|
|
|
bibben Aanstormend talent
Uit: Asten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 148 Reg.: 13 augustus 2004 | Ik ben sinds een weekje of 2 ook verkocht aan dit spel.
Laagste divisie : BiBBeNs Team (1364447)
Ik doe het volgende (graag hoor ik of het goed is)
Ik speel 3-5-2, training op positiespel. Ik heb 5 jonge middenvelders gekocht van 18 jaar met middel tot goed positiespel (max 20.000 aan uitgegeven). Iedere wedstrijd (inc trainingen) wissel ik het complete middenveld. Voor de rest veel spelers verkocht en een nieuwe trainer aangesteld (die was wel duur). En natuurijk zo stom geweest om mijn stadion voor 75k te verbouwen. maargoed..
Ik probeer zo mijn middenvelders optimaal te laten groeien zodat ik ze over een paar weken kan verkopen. Ik kan niet meer hoog eindigen in de competitie.
Zijn er nog dingen die ik moet aanpassen? Ik gebruik tomattrick. Tevens probeer ik bij mijn jeugdopleiding de mensen op aanvallen te trainen met 3 aanvallers per wedstrijd. Ik wacht nog totdat ik de 1ste kan overhevelen naar het 1ste team.
[Dit bericht is veranderd door bibben (op 2 mei 2007 12:26:48).]
|
|
|
Kampioenuh 2007-2008! Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 90 Reg.: 16 augustus 2006 | Eindelijk!
Na zo'n 2,5 seizoen is mijn keeperstrainee gepopt naar Briljant. Heb hem als redelijk gekocht.
Eindelijk wat geld verdienen. Andere trainee staat ook op het punt om te poppen.
Kan ik ook die Geld maakt gelukkig mijlpaal halen. 
De arTies: Ik heb mijn originele (iets aangepast )forumnaam weer terug kunnen zetten na een half jaar klooien... kun je dit aanpassen in het hoofditem hierboven?
[Dit bericht is veranderd door Kampioenuh 2007-2008! (op 2 mei 2007 11:03:31).]
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vianen / Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 2193 Reg.: 23 oktober 2001 |
quote: bibben schreef:
Ik ben sinds een weekje of 2 ook verkocht aan dit spel.
Ik speel 3-5-2, training op positiespel. Ik heb 5 jonge middenvelders gekocht van 18 jaar met middel tot goed positiespel (max 20.000 aan uitgegeven). Iedere wedstrijd (inc trainingen) wissel ik het complete middenveld. Voor de rest ik veel spelers verkocht en een nieuwe trainer aangesteld (die was wel duur).
Ik probeer zo mijn middenvelders optimaal te laten groeien zodat ik ze over een paar weken kan verkopen. Ik kan niet meer hoog eindigen in de competitie.
Zijn er nog dingen die ik moet aanpassen? Ik gebruik tomattrick. Tevens probeer ik bij mijn jeugdopleiding de mensen op aanvallen te trainen met 3 aanvallers per wedstrijd. Ik wacht nog totdat ik de 1ste kan overhevelen naar het 1ste team.
Klinkt goed. Zorg ervoor dat alle trainees elke week op het middenveld spelen, dan wel op zondag, dan wel op woensdag. Dan is je training optimaal op vrijdag. Verder weinig aan te merken, zo op het eerste gezicht.
Tip: Wees zuinig en geduldig, hoe lastig het ook is!
|
|
|
lefeu Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 14 augustus 2001 | bibben schreef:
Ik ben sinds een weekje of 2 ook verkocht aan dit spel.
Welkom bij de club en deze topic
@De arTies, wil je ons nieuwste lid ook in de lijst toevoegen.
Je Speelt in de IX dat is de een na laagste divisie.
Ik speel 3-5-2, training op positiespel. Ik heb 5 jonge middenvelders gekocht van 18 jaar met middel tot goed positiespel (max 20.000 aan uitgegeven). Iedere wedstrijd (inc trainingen) wissel ik het complete middenveld. Voor de rest ik veel spelers verkocht en een nieuwe trainer aangesteld (die was wel duur).
Dat is goed, het beste is om alleen middenvelders met goed positiespel te kopen en te trainen. Zet voor de competitie andere spelers in je team dan wanneer je een oefenwedstrijd speelt. A en B team
Maar ook niet echt meer degraderen. 9 punten uit 5 wedstrijden en 3 teams onder je waaronder 2 met 0 punten
Dit kan wanneer ze een hattrickjaar (16 weken) bij je teamspelen en minimaal 17 jaar zijn.
Verder Succes
|
|
|
bibben Aanstormend talent
Uit: Asten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 148 Reg.: 13 augustus 2004 | thx voor de reacties! Geduld is inderdaad een schone zaak. Het fijne aan het spel is dat je er niet te veel tijd in hoeft te steken.
|
|
|
Chief Hooligan Vedette Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Zilst & Deventer Vak: Oost - W Posts: 1471 Reg.: 16 april 2004 | Mijn trainingsverslag na de jeugdwedstrijd van zondag:
Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...
Vito Metz: Ik begin me te beseffen dat hij een ruwe diamant is. Train hem goed en hij wordt je meest waardevolle speler.
Gerard-Jan Cornello: Zag je hem in de wedstrijd van deze week? Gezien zijn vaardigheden, deed hij het prima.
Bastiaan van Elst: Geloof me, het zou goed zijn om hem ook wat training te geven op het gebied van Scoren voordat het te laat is.
Vito Metz: Het is me deze week opgevallen dat hij zijn Verdedigen-vaardigheid heeft verbeterd.
Bastiaan van Elst: Hij was in een prima bui deze week. Later hoorde ik dat dit kwam omdat hij jarig was.
Dat is alles voor nu. We praten binnenkort verder.
Vito Metz haalde al 4,5 ster en Gerard-Jan Cornello 3,5ster
|
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4269 Reg.: 7 april 2003 | Vraagje: Als ik nu een paar dokters inhuur, kunnen zij dan 2 spelers met een +1 nog voor aanstaande zondag fit krijgen? Zo ja, hoeveel heb ik er nodig?
Heb 2 blunders gemaakt: 1 middenvelder vergeten te wisselen vandaag en na afgelopen zondag vergeten alvast wat doktoren in te huren 
[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 2 mei 2007 19:56:08).]
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 5444 Reg.: 18 juli 2002 | Ligt eraan hoe oud ze zijn maar op zich is er wel een kans dat je ze op een pleistertje krijgt!
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4269 Reg.: 7 april 2003 |
quote: MiKaZa schreef:
Ligt eraan hoe oud ze zijn maar op zich is er wel een kans dat je ze op een pleistertje krijgt!
Hoeveel heb ik er nodig? Is daar nog een mooie link voor waar een schemaatje staat? Het zijn net 2 oudjes (zal je altijd zien ) van 28 en 30 jaar...
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 5444 Reg.: 18 juli 2002 | |
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8620 Reg.: 2 maart 2000 |
quote: Chief Hooligan schreef:
Mijn trainingsverslag na de jeugdwedstrijd van zondag:
Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...
Vito Metz: Ik begin me te beseffen dat hij een ruwe diamant is. Train hem goed en hij wordt je meest waardevolle speler.
Gerard-Jan Cornello: Zag je hem in de wedstrijd van deze week? Gezien zijn vaardigheden, deed hij het prima.
Bastiaan van Elst: Geloof me, het zou goed zijn om hem ook wat training te geven op het gebied van Scoren voordat het te laat is.
Vito Metz: Het is me deze week opgevallen dat hij zijn Verdedigen-vaardigheid heeft verbeterd.
Bastiaan van Elst: Hij was in een prima bui deze week. Later hoorde ik dat dit kwam omdat hij jarig was.
Dat is alles voor nu. We praten binnenkort verder.
Vito Metz haalde al 4,5 ster en Gerard-Jan Cornello 3,5ster
Wow dat is nog eens een berg waardevolle informatie die je daar in één keer krijgt! Beter dan dat berichtje van mij dat er één speler goed is in verdedigen, terwijl ik dat al wist door mijn scout die hem aangeboden heeft... Ach ja, het blijft leuk die jeugdopleiding, morgen weer een wedstrijdje! 
|
|
|
lefeu Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 14 augustus 2001 | Gisteren in mijn oefenwedstrijdje weer een pizzabakker kwijtgeraakt, maar wel een van mijn beste pizzabakkers... 5 weken eruit. moet nu al basisspelers op gaan stellen in mijn oefenwedstrijden.
ook verloren met 5-0 maar dat maakt niet uit tegen een 5de klasser. volgende week tegen een 4de klasser. Levert wel €€ op.
vanavond kijken wat m'n jeugdteam gaat doen. hopen op niet teveel doelpunten tegen. in ieder geval nu al wel een keeper op doel.
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 |
Gisteren in mijn oefenwedstrijdje weer een pizzabakker kwijtgeraakt, maar wel een van mijn beste pizzabakkers... 5 weken eruit. moet nu al basisspelers op gaan stellen in mijn oefenwedstrijden.
ook verloren met 5-0 maar dat maakt niet uit tegen een 5de klasser. volgende week tegen een 4de klasser. Levert wel €€ op.
vanavond kijken wat m'n jeugdteam gaat doen. hopen op niet teveel doelpunten tegen. in ieder geval nu al wel een keeper op doel.
Nooit doen! Speel desnoods met 8 spelers een oefenwedstrijd... Het boeit toch niet als je verliest.
|
|
|
Just_Waal Legende
Gisteren in mijn oefenwedstrijdje weer een pizzabakker kwijtgeraakt, maar wel een van mijn beste pizzabakkers... 5 weken eruit. moet nu al basisspelers op gaan stellen in mijn oefenwedstrijden.
of koop voor 1000 euro een plantsoenenpoetser. 
|
|
|
VOH Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Vak: West - K Posts: 4524 Reg.: 22 oktober 1999 | Is er inmiddels al ergens op internet een FAQ te vinden over de jeugdopleidingen?
Dus bijv. een beetje een indicatie wat 3 sterren zijn als je zo'n speler promoveert naar je eerste elftal.
|
|
|
lefeu Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: VOH schreef:
Is er inmiddels al ergens op internet een FAQ te vinden over de jeugdopleidingen?
Dus bijv. een beetje een indicatie wat 3 sterren zijn als je zo'n speler promoveert naar je eerste elftal.
Maakt op zich nog niet veel uit... Je kan toch pas aan het einde van het seizoen een speler promoveren naar je eerste elftal...
@ De arTies en Just_Waal.
Dan maar een nieuwe pizzabakker/plantsoenenpoetser aanschaffen
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8620 Reg.: 2 maart 2000 |
(...)
Maakt op zich nog niet veel uit... Je kan toch pas aan het einde van het seizoen een speler promoveren naar je eerste elftal...
Maar het is wel handig om te weten of de speler de moeite waard is om te houden, op die positie op te blijven stellen en te trainen.
|
|
|
Just_Waal Legende
quote: VOH schreef:
Is er inmiddels al ergens op internet een FAQ te vinden over de jeugdopleidingen?
Niemand heeft nog iemand kunnen promoveren, dus ik denk dat dát nog wel even op zich laat wachten. Het enige wat ik heb gezien is dit lijstje:
karakter/talent (specifiek per skill)
Topklasse
Klasse
Getalenteerd
Bemoedigend
Twijfelachtig
Hopeloos
|
|
|