PSV Netwerk
woensdag 16 april 2014 - 09:15                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Games Forum » Grote Hattrick.org topic (Part VI)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 111 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 111 »

HR

Ibi Fires!
International

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 november 2008 om 15:36:28.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: Ofcourse  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Bij een nieuwe lijst hoort ook wel weer een nieuwe start van de topic. Het vervolg dus op http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum76/167.php

Laten we hier weer verder gaan posten!

- Lefeu: Team Lefeu, 7e divisie, strijdend voor de 1e twee
- Just_Waal: De Waal FC, 5e divisie, strijdend voor de 1e vier
- De arTies: PIDHIGGO, 6e divisie, strijdend tegen degradatie
- MiKaZa: FC HVH, 6e divisie, gaat voor promotie
- Lemming: FC Lemming Vooruit 4, 6e divisie, middenmoot
- Kobe Bryant: Sc Lightning, 7e divisie draait in top mee
- Giallorossi: Roma Ultras, 5e divisie, middenmoot.
- E-T: FC E-T, 7e divisie, onder in middenmoot
- Demenkovets 'Almighty': Martin's heroes, 6e divisie, vast op de 3e plaats
- ZSC Westerhovuh: Gabb�rs gaan voor Dommelsch, 6e divisie, promotiekandidaat
- Kokkie: Einsteins Elf, 6e divisie, middenmoot
- Kampioenuh 2007-2008!: PSV nr.1, 8e divisie, draait in de top mee
- Ricardinho: FC Galleryplay, 7e divisie, promotiekandidaat
- CVCDames1: CVCDames1, 7e divisie, onder in middenmoot
- Chief Hooligan, Zeelst United, 6e divisie, subtop/middenmoot
- De Zatste: DeZatste, 6e divisie, titelkandidaat
- Philips Cocu: Borussia Brouwhuis, 5e divisie, degradatiekandidaat
- nimrod: EFC Black Heart, 6e divisie, kampioenskandidaat.
- Farfan II: Elmoro, 8e divisie, middenmoot
- VOH: FC Heinz, 7e divisie, Kampioenskandidaat
- Bastie: Forza Groningen., 8e divisie, middenmoot
- psvjw: PSV Vught, 6e divisie, titelkandidaat
- zalwel: Mastermind FC, 7e divisie, middenmoter
- Rinko: Rinko, 6e divisie, net gepromoveerd.
- PSVlatare: FC Ostrov, 7e divisie, promotie/kampioenskandidaat
- World Player Of The Year:
- Charly: fc Slagboom, 7e divisie, strijdend voor promotie
- psvdevil:
- SV Malt: 6e divisie, draait mee in de top
- RRapsaj: RRepsaj United - 8ste divisie - strijd komend seizoen mee om de titel- Tommm: jalala Gomes, 6e divisie, subtopper
- Mausie: Klaas in Oranje, 6e divisie, titelkandidaat
- Gronihoven: Gronihoven FC, 7e divisie, subtop
- RAPO: PSV 1968 Utrecht, 6e divisie, vechtend tegen degradatie
- king of philips: FC Fenomeno, 6e divisie, subtop
- Stoned Camel: 1 FC De Schoffelaars, 6e divisie, degradatiekandidaat
- Philip: En wie niet springt... 6e divisie, subtop

- Rechtsback: vv vouruit, 8e divisie, kampioenskandidaat
- Alde_Kitsbuhl: PSVZuipsite2, 5e divisie, promotiekandidaat
- Veense boer: Luuk utd, 8e divisie, draait in top mee

- Ricardo Izecson Santos: Desselsche Boys, 8e divisie, bot geworden
- Philips Cocu: Borussia Brouwhuis, bot geworden
- Foxy: Vos Holding., 8e divisie,en bot geworden

Mocht je naam er niet tussen staan :huh of niet compleet, Zet hem erbij! :ja

[Dit bericht is veranderd door Ibi Fires! (op 16 december 2008 13:27:30).]
HR
HR

Charly
Nationale topspeler

Uit: Reeuwijk
Vak: Noord - PP
Reg.: 3 maart 1999

Charly, fc slagboom, 7e divisie, strijdend voor promotie. Kan iemand dat er even bij zetten, dat lukt me niet met mobiel internet.
HR
HR

Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Vak: -
Droomaankoop: Sotiris Ninis
Reg.: 8 april 1999

Hartelijk dank voor de moeite Ibi Fires! :ja

Maarre.. strijdend tegen degradatie? Ik hoop toch niet dat dat de rest van het seizoen blijft ;)
HR
HR

Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Reg.: 7 april 2003

Mijn status klopt. Heb je dit zelf opgezocht of is dit nog de oude status uit de vorige topic? Zo ja, dan ben ik niet veel opgeschoten maar dat klopt dan ook wel :)

Nog even terugkomend op mijn stadionbezoek van afgelopen zondag. Ik begrijp dus dat het slechte weer er de oorzaak van was dat mijn overdekte zitplaatsen allemaal uitverkocht waren en de staanplaatsen bij lange na niet? Want ik hou me strikt aan de door Alltid voorgeschreven verhouding en ik heb er geen verklaring voor.

Ik zoek trouwens nieuwe trainees maar ik heb geen geld meer :\(
HR
HR

Demenkovets
Legende

quote:HR
Kobe Bryant schreef:
Nog even terugkomend op mijn stadionbezoek van afgelopen zondag. Ik begrijp dus dat het slechte weer er de oorzaak van was dat mijn overdekte zitplaatsen allemaal uitverkocht waren en de staanplaatsen bij lange na niet? Want ik hou me strikt aan de door Alltid voorgeschreven verhouding en ik heb er geen verklaring voor.
HR
Ik denk dat de vrij recente wijzigingen (vorig seizoen) van het stadionbezoek nog niet in de verhoudingen van Alltid zijn verwerkt. Sinds een tijdje bepaalt het weer niet alleen de hoeveelheid toeschouwers, maar krijg je ook een verschuiving tussen overdekte en ononverdekte plaatsen. Bij regen zullen minder ononverdekte plaatsen verkocht worden en en meer overdekte plaatsen en bij droog weer uiteraard andersom.
Op zich verstandig dus om iets meer overdekte plaatsen in je stadion te hebben dan volgens de nu nog bekende standaardpercentages.
HR
HR

Demenkovets schreef:

(...)

Ik denk dat de vrij recente wijzigingen (vorig seizoen) van het stadionbezoek nog niet in de verhoudingen van Alltid zijn verwerkt. Sinds een tijdje bepaalt het weer niet alleen de hoeveelheid toeschouwers, maar krijg je ook een verschuiving tussen overdekte en ononverdekte plaatsen. Bij regen zullen minder ononverdekte plaatsen verkocht worden en en meer overdekte plaatsen en bij droog weer uiteraard andersom.
Op zich verstandig dus om iets meer overdekte plaatsen in je stadion te hebben dan volgens de nu nog bekende standaardpercentages.
HR
Volgens mij is het zo dat mensen die ergens willen zitten niet ergens anders gaan zitten dus simpelweg wat meer overdekte plaatsen is ook niet zomaar de oplossing. Je hebt soms simpelweg wat lege plaatsen door regen...
HR
HR

Demenkovets
Legende

MiKaZa schreef:

(...)

Volgens mij is het zo dat mensen die ergens willen zitten niet ergens anders gaan zitten dus simpelweg wat meer overdekte plaatsen is ook niet zomaar de oplossing. Je hebt soms simpelweg wat lege plaatsen door regen...
HR
Uit de spelregels (hoofdstuk 10. Het stadion):

'Het weer speelt natuurlijk ook een rol. Bij slecht weer zul je minder toeschouwers krijgen in je stadion, maar degenen die wel op komen dagen, zullen aan de andere kant meer interesse hebben in de duurdere kaartjes voor de overdekte plaatsen. Het is daarom mogelijk dat je totale inkomsten ongeveer hetzelfde zullen zijn onder alle weersomstandigheden, op voorwaarde dat er genoeg geschikte plaatsen beschikbaar zijn.'

Met name vetgedrukte impliceert dat er een verschuiving plaatsvindt naar overdekte plaatsen. Als er alleen maar mensen niet naar de onoverdekte plaatsen komen zou je minder inkomsten krijgen.
Voorbeeld: Bij goed weer trek je 30.000 toeschouwers, waarvan 15.000 onoverdekt en 15.000 overdekt (duurdere kaartjes) willen zitten.
Bij slecht weer trek je 26.000 toeschouwers, waarvan er 9.000 onoverdekt en 17.000 overdekt willen zitten. Per saldo minder toeschouwers, maar door de hogere bezetting op overdekte plaatsen kunnen de inkomsten toch ongeveer gelijk komen te liggen. Daarvoor moeten de overdekte plaatsen bij regen dus meer toeschouwers trekken dan bij droog weer (hier 17.000 tov 15.000).
In jouw redenatie zouden bij nat weer 9.000 onoverdekte plaatsen en 15.000 overdekte plaatsen worden bezet, zoals ik het begrijp.
HR
HR
Het is inderdaad zo dat als het regent dat er een verschuiving plaatsvindt naar de overdekte (duurdere) plaatsen.

Wat ik bedoelde past precies bij die spelregel, dit sloeg namelijk op het feit dat die mensen dan met mooi weer afhaken in plaats van extra betalen....

Kobe's verhaal is dus even verklaarbaar als onschuldig (want het scheelt geen inkomsten).
HR
HR

Demenkovets
Legende

MiKaZa schreef:

Het is inderdaad zo dat als het regent dat er een verschuiving plaatsvindt naar de overdekte (duurdere) plaatsen.

Wat ik bedoelde past precies bij die spelregel, dit sloeg namelijk op het feit dat die mensen dan met mooi weer afhaken in plaats van extra betalen....

Kobe's verhaal is dus even verklaarbaar als onschuldig (want het scheelt geen inkomsten).
HR
Het kan wel inkomsten schelen als je zoals in mijn voorbeeld maar 15.000 overdekte plaatsen hebt. Als er dan virtueel 17.000 mensen overdekt willen zitten loop je dus 2.000 bezette plaatsen mis en dus de inkomsten daarvan. Daarom is het verstandig tegenwoordig wat extra overdekte plaatsen te hebben om dit negatieve effect tegen te gaan.
HR
HR

Ibi Fires!
International

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 november 2008 om 21:59:18.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: Ofcourse  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Kobe Bryant schreef:

Mijn status klopt. Heb je dit zelf opgezocht of is dit nog de oude status uit de vorige topic? Zo ja, dan ben ik niet veel opgeschoten maar dat klopt dan ook wel :)
HR
Weet niet meer bij wie ik echt iets moest veranderen, maar je kan op pagina http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum76/167-91.phpkijken en dan even zoeken wat je toen stond...

Ben vandaag iedereen langsgegaan om te kijken waar ze staan en hoe de stand in de competitie is. Kost wat tijd, maar als je het doorhebt is het redelijk te doen.

@demenkovets, Je kan er met je team iets aan doen! als je wint stijg je plaatsen ;) :ja en ben je geen degradatieklant meer.
HR
HR

Demenkovets
Legende

Hoera, mijn nog altijd 16-jarige keeper heeft inmiddels goed keepen! Die gaat heel wat opleveren als ik hem straks met 17 jaar en 0 dagen ga promoveren :cool
HR
HR

Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 2 maart 2000

Nou ik heb anders ook mooi een jeugdspeler verkocht voor 6000 euro! ;)

De laatste tijd heb ik niet meer zo;'n klappers gemaakt. Er zitten wel een aantal talentjes in mijn jeugd, maar op de een of andere manier lijkt het alsof ze tegenwoordig veel minder snel zijn uitgetraind vergeleken met het begin van de nieuwe jeugdopleiding..
HR
HR

Ibi Fires!
International

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 november 2008 om 12:25:10.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: Ofcourse  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hebben jullie ook, dat wanneer jullie de oefenpot doorzoeken dat er zo weinig (lees: geen!) teams zijn die thuis tegen je willen spelen.
Ik kan echt niemand vinden en heb ouderwets maar weer een advertentie gezet. was toen binnen 5 minuten geregeld.
HRHR
HR

Demenkovets
Legende

Ibi Fires! schreef:

Hebben jullie ook, dat wanneer jullie de oefenpot doorzoeken dat er zo weinig (lees: geen!) teams zijn die thuis tegen je willen spelen.
Ik kan echt niemand vinden en heb ouderwets maar weer een advertentie gezet. was toen binnen 5 minuten geregeld.
HR
Geen idee, nog nooit de oefenpot gebruikt. Regel liever zelf mijn wedstrijden, dan weet je wat je voor tegenstander krijgt, aangezien je als niet-supporter niet een minimaal niveau van je tegenstander in kan stellen.
Op zich begrijpelijk dat iedereen een thuiswedstrijd opgeeft in de oefenpot. Via de advertenties kun je nog een beetje 'onderhandelen', oftewel iemand die zelf thuis wil bij jezelf uitdagen. Die gaat dan nog wel eens alsnog akkoord. Bij de oefenpot lijkt me dat niet te kunnen. Een gemis wat mij betreft.
HR
HR

De arTies
Legende

Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001

Mij boeit het weinig waar ik speel... Inkomsten worden toch verdeeld, of mis ik nu iets?
HR
HR

Kobe Bryant
Legende

De arTies schreef:

Mij boeit het weinig waar ik speel... Inkomsten worden toch verdeeld, of mis ik nu iets?
HR
Mij boeit het ook vrij weinig, maar als thuisspelend team heb je geen reiskosten
HR
HR

Demenkovets
Legende

De arTies schreef:

HR
Inkomsten worden verdeeld, maar zoals Kobe terecht opmerkt betaal je bij een internationale uitwedstrijd de reiskosten. Over een heel seizoen gezien tikt dat nog wel aan als je geen miljoenen hebt.
Daarbij trek je meer toeschouwers met een internationale friendly en wanneer je tegenstander hoger speelt (meer supporters heeft). Kan zo 5-10k per wedstrijd schelen. Dus wat mij betreft loont het wel de moeite om wekelijks even een goede tegenstander op te zoeken.
HR
HR

Kobe Bryant
Legende

Hoe zouden jullie een tegenstander bespelen die zijn 3 verdedigers in het midden heeft staan, een minder middenveld heeft en een sterke aanval?

Kan ik mijn overwicht op het middenveld voldoende uitbuiten door voor vleugelaanvallen te kiezen? Of zou ik moeten pressen om zijn sterke aanvallers uit de buurt te houden?

Graag jullie advies :)
HR
HR

Charly
Nationale topspeler

Geen pressing in ieder geval. Dat kost je spelers teveel van hun conditie skill. Pressing speel je alleen als je tegenstander veel beter is en jij veel verdedigen in je hele team hebt. Je probeert dan een puntje te stelen of voor een kleine nederlaag te gaan. Ik zou met 2 middenvelders als aanvallende vleugels spelen en 3x cm. Dan creer je een overwicht op het middenveld. Ook 2 spitsen en die allebei naar de vleugel richten.

Wat betreft de oefenpot: gelijk vroeg in de ochtend inloggen helpt. Ik heb dan totnutoe nog altijd direct een internationale thuiswedstrijd kunnen scoren. Als het dan toch niet lukt, kun je ook voor bekerregels kiezen. Dan zoek je in een andere pot en moet het zeker lukken.

[Dit bericht is veranderd door Charly (op 13 november 2008 14:52:17).]
HR
HR

Charly
Nationale topspeler

Wat betreft mijn jeugdopleiding: heb nu nog 5 parels lopen, te weten: iemand die ik volgende week door mag zetten van 17 en een half met goed cm en def. Wellicht ook goed in shv en passen, nog een verdediger goed van 17 hoog, een speler met passen goed en matig cm en def. Die mag ik doorzetten op 17 en 0 dagen. En 2 keepers: 1 redelijk en 1 goed. Kan ze allebei doorzetten op 17 en 0 dagen. Dat wordt binnenlopen ...
HR
HR

zurrik
Toeschouwer

Uit: SOERENDONK
Vak: Noord - TT
Reg.: 15 januari 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 november 2008 om 17:56:13.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
*

[Dit bericht is veranderd door zurrik (op 13 november 2008 18:11:51).]
HR
HR

Charly
Nationale topspeler

Hahaha, zelfs ik heb dit nog nooit geflikt op deze manier ...
HR
HR

Kobe Bryant
Legende

@ Charly: bedankt voor je uiteenzetting over de te volgen taktiek. Ik merk dat ik nog een hoop te leren heb, ik speel tegen de meeste teams namelijk pressie omdat ik de gedachte had dat ik mijn zwakke achterhoede wilde ontzetten en optimaal gebruik wilde maken van mijn sterke middenveld en aanval. Begrijp ik goed dat pressen ervoor zorgt dat de conditie van de spelers sneller terugloopt? Wat is jullie percentage conditietraining eigenlijk als ik vragen mag?

Hoe weet je verder wat je jeugdspelers ongeveer voor stats gaan doen? Ik neem aan dat je dat afleidt aan de hand van de ratings die ze in de oefenpotjes halen? Of gebruik je daar een tool voor?

@ Zurrik: Deze topic is niet bedoeld voor het aanbieden van spelers. Ik zal er eens naar kijken want ik ben dringend op zoek naar nieuwe trainees. Heb alleen nauwelijks wat te besteden na de laatste 3 aankopen voor mn basiselftal. Sta momenteel maar 2 ton in de plus met nog een speler van zo'n 4 a 5 ton op de transferlijst.
HR
HR

zurrik
Toeschouwer

Uit: SOERENDONK
Vak: Noord - TT
Reg.: 15 januari 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 november 2008 om 18:12:30.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
sorry, wist ik niet.
HR
HR

Charly
Nationale topspeler

Ik train nu standaard 10% conditie. Tussen de seizoenen in en zolang ik nog in de beker zit ga ik meestal over op 50% conditie en 50% spelhervatting. Dan zit iedereen in mijn basis minstens op uitstekend conditie en dat loopt maar langzaam terug naar goed aan het eind van het seizoen als je 10% conditie traint. Ik heb ook niet zo'n oud team, dus die zakken niet zo snel terug. Tenzij je pressie speelt, dan gaat dat veel sneller. Als je een goed middenveld en aanval hebt, is het helemaal zonde om pressie te spelen. Je haalt dan namelijk zo veel mogelijk de kansen uit de wedstrijd en dat is nu juist iets waar je niet op zit te wachten als je een goede aanval en middenlinie hebt. Dus geen pressie meer en je zult zien dat je meer zal gaan scoren. Wat jeugdspelers betreft: da's ook veel mazzel hebben. Je krijgt maar zelden te horen dat een speler ergens goed in kan worden. Mijn tip: schrijf ze niet te snel af. Als een speler niet kan aanvallen, probeer hem dan eens achterin. Tip 2: richt je volledig op die paar toppers en zie de rest als veldvulling.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 111 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » D - Overige Forums » Games Forum » Grote Hattrick.org topic (Part VI)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is ‘Connected Stadium’ een goede investering van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 92,0% dat Vitesse wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!