| Poster | | Topic: OSM |  |
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26714 Reg.: 8 juni 2001 | Bij mij doet OSM het nog steeds niet.
[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 28 juni 2008 15:58:39).]
|
|
|
Albert Trestena Vaste waarde in elftal
Uit: Hillegom Vak: - Posts: 671 Reg.: 26 april 2007 | Bij mij doet ie het de hele dag al niet. 
|
|
|
10. Danny Koevermans Internationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1331 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Zwaar bevochte 0-1 zege op de nummer 3, stijg zelf naar de 14e plek. Forza Dacia!
|
|
|
Tim_PSV Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 236 Reg.: 7 maart 2007 | met Almeria 1-0 winst op Deportivo la Coruña
|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 834 Reg.: 13 december 2000 | Zelf met 0-3 gewonnen bij Toulouse en mijn concurrenten van p2 t/m p5 spelen allen gelijk of verliezen . Loop daardoor ietswat uit. Vanavond wacht de lastige thuiswedstrijd tegen Monaco.
|
|
|
Otje  International
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 602 Reg.: 15 maart 2006 | Vannacht gewonnen met Rkc van Mvv met 1-0 Vanavond de wedstrijd van het siezoen wil ik nog kans maken op het kampioenschap moet ik winnen vanavond van Rbc.
Met Bayern heb 1-1 gespeeld tegen Cottbuss wederom zeer slecht.
|
|
|
Dropshot Internationale topspeler
Uit: Drachten Vak: - Posts: 988 Reg.: 14 april 2005 | Met Al-Arabi alweer verloren. Nu kansloos bij Al-Khor; 3-0 Sta gewoon 7e Zo slecht is het nog nooit gegaan. Vannacht thuis tegen koploper Qatar SC
Met Paksi 0-3 gewonnen bij BFC Siofok en daardoor zeker van mijn 2e plaatsje. Vannacht de bekerfinale thuis tegen kampioen Ujpesti TE.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3206 Reg.: 13 september 2004 | Vandaag met beide teams ruim gewonnen. Met Naval 1. Maio won ik met 3-0 en blijf ik staan waar ik stond.
Ook met Metalurg Donetsk won ik dus redelijk ruim, won met 4-1 en ook hier blijf ik staan waar ik stond. Ging net trouwens even naar mijn team kijken. Ik heb nog 1 speler over waarmee ik begon met dit team 
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2191 Reg.: 3 juni 2002 | Afgelopen nacht ook met beide teams gewonnen, hoofdaccount winst met Atletico Madrid op Murcia 0-1 sta nu 9e.
Vannacht tegen Real Zaragoza de verassende koploper.
Met S1, winst met Kozakken Boys in de 1e ronde beker tegen Heerjansdam 2-0.
Vannacht thuis tegen Noordwijk.

|
|
|
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1331 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Joepie hij doet het weer niet!
|
|
|
Tim_PSV Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 236 Reg.: 7 maart 2007 | Er heeft zich een fout voorgedaan waardoor de pagina niet correct kan worden weergegeven.
Onze excuses voor het ongemak. Om terug te gaan naar de site, klik op de onderstaande knop.
Dit krijg ik dan te zien en meer van jullie waarschijnlijk ook.
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1680 Reg.: 4 september 2005 | Bij mij doet hij het weer! 
|
|
|
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1331 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Kijk die uitslag doet me dan veel deugd 3-0 gewonnen van de nummer 2 hatsikidee! gestegen naar plaats 12! Forza Dacia!
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2191 Reg.: 3 juni 2002 | Met m'n hoofdaccount de koppositie kwijt geraakt met Kozakken Boys na een droevige 0-0 tegen Noordwijk. vannacht uit naar Vitesse Delft de nr. 4
In m'n S1 met Atletico Madrid de koploper een lesje gegeven 5-2! zonder TK!
Vannacht een trainings dag vanwege een bekerronde waar ik al uit lig.

|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 988 Reg.: 14 april 2005 | Met Al-Arabi thuis van koploper Qatar SC gewonnen 2-0, sta nu 6e
Met Paksi de bekerfinale ook nog eens verloren van kampioen Ujpesti. Het bleef 0-0 maar de strafschoppen bleken weer eens fataal te zijn. Ditmaal was ik beter dan hen door een mooie tactiek maar helaas. Vannacht laatste wedstrijd thuis tegen de nummer 5 Debrecen VSC 
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3206 Reg.: 13 september 2004 | Met Naval 1. Maio 2-0 van Porto verloren. Was de beker dus vind het niet heel reg. Als ik nog maar wat stijg in de lijst.
Heb trouwens even een vraag. Ik bestel mijn seizoenskaarten altijd per telefoon, dan krijg je dus een halve seizoenskaart. Maar ik weet echt zeker dat je voorheen altijd 20 dagen kreeg dan. Zie ik net ineens dat het tegenwoordig nog maar 17 dagen zijn. Is dit al lang zo Afzetters
Met Metalurg Donetsk blijf ik nog steeds 4e staan ondanks weer een overwinning(2-0)
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3546 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: MarPSV schreef:
Met Naval 1. Maio 2-0 van Porto verloren. Was de beker dus vind het niet heel reg. Als ik nog maar wat stijg in de lijst.
Heb trouwens even een vraag. Ik bestel mijn seizoenskaarten altijd per telefoon, dan krijg je dus een halve seizoenskaart. Maar ik weet echt zeker dat je voorheen altijd 20 dagen kreeg dan. Zie ik net ineens dat het tegenwoordig nog maar 17 dagen zijn. Is dit al lang zo Afzetters
Met Metalurg Donetsk blijf ik nog steeds 4e staan ondanks weer een overwinning(2-0)
Je kunt ook gewoon tot in den treure die enquetes invullen 
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2191 Reg.: 3 juni 2002 | Met Kozakken Boys m'n eerste nederlaag geleden tegen Vitesse Delft 1-0, sta nog steeds 2de en moet vannacht thuis tegen de nr. 3 DOTO dus maar een TK'tje ingezet.
Met S1 een trainingsdag gehad. Vannacht met Atletico M. thuis tegen Sevilla en de punten heb ik hard nodig dus mijn eerste TK (na 23 weds.) is een feit.

|
|
|
ook Blaricum is PSV... Internationale topspeler Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: wonend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1064 Reg.: 26 maart 2003 | Na vorige keer met Sunderland tweede te zijn geworden (doelstelling 16de), nu met Sevilla (doelstelling 4de) kampioen geworden! De grote jongens Real, Barça en Valencia verslagen!
Stand aan einde:
1 Sevilla 38 31 6 1 99 80 - 7 73
2 Valencia 38 29 6 3 93 102 - 21 81
3 Real Madrid 38 29 6 3 93 71 - 10 61
Slechts 7 doelpunten tegengekregen dus.
Mijn team:

[Dit bericht is veranderd door ook Blaricum is PSV... (op 1 juli 2008 15:12:11).]
|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 834 Reg.: 13 december 2000 | Vannacht met 0-1 gewonnen bij concurrent St. Etienne . Daardoor sta ik nu 6 punten los van de nr. 3. 2de is Lyon. Vanavond voor de beker uit naar Le Mans (comp.)
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 988 Reg.: 14 april 2005 | Met Al-Arabi niet verder dan 0-0 bij Al-Sadd. Was veel beter. Nu gezakt naar plaats 7. Vannacht thuis tegen Al-Wakra die 5e staan.
Met Paksi mijn laatste wedstrijd qua kansen overtuigend gewonnen van Debrecen VSC. Het werd 2-0. Morgen in een competitie stappen die al ver heen is ivm aankomende vakantie om toch nog wat puntjes te sprokkelen
Hier mijn team Paksi SE:

|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3206 Reg.: 13 september 2004 | Er zijn veel overeenkomsten tussen mijn teams Naval 1. Maio en Metalurg Donetsk. Heb vandaag met beide punten verspeelt(0-0) en sta met beide ploegen 4e. Verschil is alleen dat bij Metalurg Donetsk de competitie veel verder gevorderd is!
|
|
|
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1331 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Met Dacia Mioveni de kwartfinale bereikt van de beker door een goede overwinning op UTA. Bezet op het moment de 12e plek en moet vanacht op bezoek in bukarest tegen Staeu! Heaven help me!
|
|
|
Sander mr psv Bankzitter
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 227 Reg.: 21 juli 2007 | Mijn Vitesse waar ik van PSV heb gewonnen

Niet al te goed.
[Dit bericht is veranderd door Sander mr psv (op 2 juli 2008 11:19:40).]
|
|
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 834 Reg.: 13 december 2000 | 0-2 gewonnen voor de beker bij Le Mans. Volgende ronde voor de beker thuis tegen Marseille.
Vanavond voor de competitie thuis tegen Lorient.
|
|
|
|