| Poster | | Topic: OSM |  |
|
Doninho Nationale topspeler
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1989 Reg.: 9 februari 2006 | Ben kampioen geworden met Bristol City

Mijn Team:

Morgen zal ik mn profiel even posten
Kom waarschijnlijk rond de 750e te staan op de ranking 
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2205 Reg.: 3 juni 2002 | Vannacht met Kozakken Boys een thuisnederlaag geleden tegen DOTO, en nog wel een trainingskamp ingezet Ben gekelderd naar plaats 6, vannacht uit naar Ter Leede....
Met S1 een dikke overwinning met Atletico M. op Sevilla 5-1 en gestegen naar plaats 7, vannacht uit tegen Almeria.

|
|
|
Dropshot Internationale topspeler
Uit: Drachten Vak: - Posts: 992 Reg.: 14 april 2005 | Voor mijn subaccount heb ik gekozen voor Brighton and Hove Albion. Zit in de 30e speelronde en sta 8e. Doel is 10e, maar kan nog flink stijgen.
Met Al-Arabi 2-0 gewonnen van Al-Wakra. Sta nu 5e.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3226 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Doninho schreef:
Ben kampioen geworden met Bristol City
(plaatje)
Mijn Team:
(plaatje)
Vertel jij mee eens hoeveel ploegen er in de competitie zaten? 2 ongeveer . Erg aardig dat je je profiel gaat plaatsen
Met mijn HA(Naval 1. Maio) vandaag met 1-0 verloren door een doelpunt in de 93e minuut . Ben een plaatsje gezakt
Met Metalurg Donetsk 2-0 gewonnen en gestegen naar plaats 3. Er zijn volgens mij nog maar 2 wedstrijden te spelen!
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 992 Reg.: 14 april 2005 | Met Al-Arabi 0-4 gewonnen bij Al-Siliya. Blijf 5e staan. Eindelijk weer een positief doelsaldo.
Met Brighton met 0-3 gewonnen. Blijf 8e.
Was met 97% en 75% verdomd effectief vandaag, maar volgens mij is er sprake van een bug, want alle wedstrijden hadden maar weinig kansen.
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2205 Reg.: 3 juni 2002 | Hoofaccount: wederom verlies met Kozakken Boys nu uit bij Ter Leede...zit in een vreselijke negatieve spiraal en dus gezakt naar plaats 8. Vannacht thuis tegen SHO.
S1: Hier het tegenovergestelde 1-4 winst bij Almeria met Atletico M. de stijgende lijn lijkt te pakken met 4 overwinningen op rij sta nog op plaats 7 maar een overwinning op Villareal vannacht doet me stijgen dus vandaar maar een TK'tje...

|
|
|
tha boer Meervoudig international
Uit: Geldrop Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 715 Reg.: 12 juli 2006 |
quote: Doninho schreef:
Ben kampioen geworden met Bristol City
(plaatje)
Mijn Team:
(plaatje)
Bij de 1e 5 maar 2 managers.. tja, hoe krijg je zo'n goed team ( zoveel geld ) met bristol city?
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 992 Reg.: 14 april 2005 |
quote: tha boer schreef:
(...)
Bij de 1e 5 maar 2 managers.. tja, hoe krijg je zo'n goed team ( zoveel geld ) met bristol city?
Das niet zo moeilijk. Elke dag een topper scouten en over 10 dagen zijn ze een koopje 
|
|
|
Doninho Nationale topspeler
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1989 Reg.: 9 februari 2006 |
quote: tha boer schreef:
(...)
Je moet spelers van de transferlijst kopen en met winst verkopen
Mijn profiel:

|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 838 Reg.: 13 december 2000 | 2-0 winst op Lorient met Auxerre. Daardoor blijf ik mooi bovenaan staan (D7).
Vanavond uit naar Sochaux
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3226 Reg.: 13 september 2004 | Met Naval 1. Maio door een 2-0 overwinning weer gestegen naar plaats 4! Zit nu iets over de helft van de competitie!
Met Metalurg Donetsk met 5-0 van de koploper gewonnen, had wel een TK ingezet . Sta 3e met nog maar 1 wedstrijd te gaan! De koploper is trouwens ook al zeker van het kampioensschap...
@Paul, hier zijn de punten die jij mist

|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3226 Reg.: 13 september 2004 | En vandaag weer een plaats gestegen met Naval 1. Maio. Weer gewonnen met 2-0 en nu gestegen naar plaats 3. De koploper heeft wel weer een ruime voorsprong.
Met Metalurg Donetsk vandaag de laatste wedstrijd. Moet gewoon winnen om 3e te worden en te blijven en heb daarom ook mijn laatste TK ingezet!
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2205 Reg.: 3 juni 2002 | HK: 3-0 winst thuis met Kozakken Boys op SHO, nu na een dalende lijn eindelijk weer eens een plekkie winst, positie 7 nu.
S1: De vroege rode kaart van Motta gooide mijn TK in het water in de wedstrijd Atletico M. - Villareal, maar ondanks alles toch een knappe 2-2 uit het vuur gesleept. blijf op plaats 7 staan.
Vannacht thuis tegen Deportivo.

|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 992 Reg.: 14 april 2005 | Met Al-Arabi de halve finale van de beker bereikt door een 4-0 overwinning op Umm-Salal SC. Vannacht op bezoek bij Al-Shamal die 7e staan. De manager waar ik altijd behoorlijk moeite mee heb
Met Brighton and Hove Albion met 2-0 gewonnen van Gillingham. Ben gestegen naar plaats 7. Een uiteindelijke plek 3 moet er nog wel in kunnen zitten na een late intrede in deze competitie 
|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 838 Reg.: 13 december 2000 | 0-3 winst bij Sochaux vannacht. Vanavond thuis tegen Le Mans.
Met S2 Figueirense wordt ik 4de sowieso met nog 1 wedstrijd voor de boeg (D10)
|
|
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 838 Reg.: 13 december 2000 | Vandaag een nipte 1-0 winst geboekt op Le Mans. Volgende tegenstander is Nice.
|
|
|
Tim_PSV Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 239 Reg.: 7 maart 2007 | hier mijn team met AlmerÃa na 8 wedstrijden.

hier mijn historie tot nu toe.. begin was heel slecht en het werd steeds beter.

|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2205 Reg.: 3 juni 2002 | In Hoofdaccount verloren met Kozakken Boys van koploper Lisse 2-0, weer gezakt naar plaats acht.
Vannacht thuis tegen Heerjansdam.
In S1 een 3-2 overwinning met Atletico M. op Deportivo met een goal in de 94 min. van Reyes Toch terecht als je 15 doelpogingen hebt en 57% balbezit.
Nu gestegen naar plaats 6, volgende match uit naar Getafe.

|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3226 Reg.: 13 september 2004 | Met Naval 1. Maio met 1-2 verloren van een cpu-team . Gezakt naar plaats 6
Met Metalurg Donetsk de laatste wedstrijd met 2-0 gewonnen en ben dus als 3e geeindigt. Komend seizoen naar Denenmarken voor de crew-cup.
Dit was mijn team

|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 992 Reg.: 14 april 2005 |
quote: MarPSV schreef:
Met Naval 1. Maio met 1-2 verloren van een cpu-team . Gezakt naar plaats 6
Met Metalurg Donetsk de laatste wedstrijd met 2-0 gewonnen en ben dus als 3e geeindigt. Komend seizoen naar Denenmarken voor de crew-cup.
Dit was mijn team
(plaatje)
Je zat toch in Oekraïne? Wat is dit voor vreemdelingenlegioen
Met Al-Arabi de lastige wedstrijd tegen Al-Shamal met 1-0 gewonnen. Sta nu 4e. Vannacht thuis tegen Umm-Salal.
Met Brighton 0-2 gewonnen bij Hartlepool, sta nu al 6e.
|
|
|
Tim_PSV Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 239 Reg.: 7 maart 2007 | 3-0 gewonnen van Recreativo huelva
Sub 1 ben ik 3e geworden met PSV in de Champions en moest 10e worden
Sub 2 in de fantasy sta ik 2e na een nederlaag
sub 3 met Man City sta ik 4e na nederlaag tegen United
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3226 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Dropshot schreef:
(...)
Je zat toch in Oekraïne? Wat is dit voor vreemdelingenlegioen
Dit was inderdaad mijn team in Oekraine
Met Naval 1. Maio door een 2-0 overwinning gestegen naar plaats 5. Een aantal ploegen staan nog dicht bij elkaar
Met mijn S1 moet ik nog een nieuw team kiezen!
[Dit bericht is veranderd door MarPSV (op 6 juli 2008 17:11:46).]
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 992 Reg.: 14 april 2005 | Met Al-Arabi met 3-0 gewonnen van Umm Salal SC. Sta stevig 4e. Sta nu 3 punten achter op de nummer 2. Vannacht thuis tegen Al-Rayyan die 9e staan.
Met Brighton 1-0 gewonnen van Huddersfield. Vannacht op bezoek bij Leeds United die 4e staan. TK ingezet!
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2205 Reg.: 3 juni 2002 | In mijn HK, met Kozakken Boys thuis 4-0 winst tegen Heerjansdam en weer gestegen naar plekkie 4.
Vannacht uit naar TOGR.
In S1 waarschijnlijk een TK tegen gehad bij Getafe 5-2 verlies en gezakt naar plaats 8.
Vannacht thuis tegen Osasuna.

|
|
|
Tim_PSV Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 239 Reg.: 7 maart 2007 | 1-0 verloren van Valencia, sta nu 4e
|
|
|