| Poster | | Topic: OSM |  |
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2211 Reg.: 3 juni 2002 | Met Kozakken Boys een troosteloze 0-0 uit bij TOGR, en dat kostte mij weer een plaatsje nu 8e.
Vannacht uit naar Maasluis voor de beker.
In S1 weer een plaatstje gestegen met Atletico M. na een magere 1-0 winst op Osasuna.
Vannacht uit naar het laag geklasseerde Real Betis.

|
|
|
Dropshot Internationale topspeler
Uit: Drachten Vak: - Posts: 992 Reg.: 14 april 2005 | Met Al-Arabi 2-0 gewonnen van Al-Rayyan. Blijf 4e en sta nu 1 punt achter de nummer 2 en 5 op de koploper, waar ik vannacht naar toe moet.
Met Brighton 0-2 bij concurrent Leeds gewonnen. Blijf 6e met 3 punten achterstand op de nummer 5.
|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 842 Reg.: 13 december 2000 | Met Auxerre 1-0 gewonnen thuis van Marseille Sta nog steeds 4 punten voor op Lyon en intussen 10 op Bordeaux.
Vanavond wacht een lastige uitwedstrijd naar Lens, wat een trainingskamp heeft ingezet
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3243 Reg.: 13 september 2004 | Met Naval 1. Maio vandaag gewonnen(2-0). Alle concurrenten blijven echter ook winnen waardoor het redelijk spannend blijft. Sta zo rond de 5e plaats.
Met mijn S1 een nieuw team gekozen: Brøndby IF(Denenmarken(doelstelling:4e))
|
|
|
Tim_PSV Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 245 Reg.: 7 maart 2007 | met Almeria verloren en teruggezakt naar plaats 6
|
|
|
Otje  Nationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 742 Reg.: 15 maart 2006 | Toch nog iets berijkt met Bayern Zit in de Finale van de Beker tegen schalke.
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 992 Reg.: 14 april 2005 | Een onbegrijpelijke nederlaag geleden met Al-Arabi bij koploper Al-Gharrafa; 2-0 Al Gharrafa verloor gister met 2-1 van Al-Shamal, doelpogingen 9 om 5. Laat ik nu net dezelfde tactiek hebben als Al-Shamal. Maar de verhouding was 11-2 Heb ook nog een beter team dan Al-Shamal.
Vaag spel!
Titel kan ik dus vergeten. Vannacht tegen mede nummer 3 Al-Khor die voor de 2e x op rij verloor.
Met Brighton 3-0 gewonnen van Leyton Orient. Blijf 6e.
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1702 Reg.: 4 september 2005 | Met Portuguesa vandaag 3-0 gewonnen van Internacional met nog 5 wedstrijden te gaan sta ik 2de met 1 punt achterstand op nummer 1. En ik zit ook nog in de bekerfinale.
Met Leyton Orient sta ik na 33 wedstrijden ook 2de.
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2211 Reg.: 3 juni 2002 | Met Kozakken boys de halve finale van de beker bereikt dankzij een 0-1 overinning bij Exc. Maassluis.
Vannacht voor de competitie thuis tegen Rijnsburgse Boys.
Met S1 een onverklaarbare en zeer dure 1-0 nederlaag bij Betis geleden met Atletico M.
Een kansenverhouding van 15 tegen 7 en 58% balbezit.
Soms zit het niet mee...
vannacht tegen Mallorca, en er maar eens een TK'tje tegen aan gegooid.

|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 842 Reg.: 13 december 2000 | Een verwachte nederlaag geleden vannacht omdat ik een tk tegen had uit bij Lens, 2-0 verlies. Sta nog 1 punt los van Lyon nu en 7 punten op nr. 3 Bordeaux.
Vanavond thuis tegen Rennes maar weer voor de 3 punten gaan.
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3562 Reg.: 29 juli 2005 | Wat is iedereen hier toch fucking goed ! Allemaal 1e, 2e of misschien nog 3e! Ik sta gewoon zeer ontspannen 6e met Borussia Dortmund ! Wel 21 behaalde doelstelling van de 24, dat dan weer wel !
[Dit bericht is veranderd door Ultimo Uomo (op 8 juli 2008 19:17:10).]
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 245 Reg.: 7 maart 2007 | ik sta nu na 10 wedstrijden 8e door een aantal nederlagen tegen o.a. Barca en Real
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2211 Reg.: 3 juni 2002 | Met Kozakken Boys een 3-0 overwinning op Rijsburg en met dezelfde ploeg ook van stuivertje gewisseld op de ranglijst. nu weer 7e.
Vannacht uit naar ASWH.
In S1 met Atletico een 2-0 overwinning op Mallorca ook hier een plaatsje winst ook 7e.
Vannacht trainen geblazen vanwege een bekerronde.

|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3243 Reg.: 13 september 2004 | Bij de competitie met Naval 1. Maio blijven ik maar ook al mijn concurrenten winnen. Sta daardoor nog altijd op plaats 5. Nummers 3 t'm 6 staan erg dicht op elkaar!
Met mijn S1 ben ik nog in de voorbereiding!
|
|
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 842 Reg.: 13 december 2000 | Vannacht een nipte 1-0 winst, dankzij Afellay, op Stade Rennes in de 90ste minuut
Vanavond voor de beker thuis tegen Marseille. Alweer een tk tegen helaas.
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 992 Reg.: 14 april 2005 |
quote: Ultimo Uomo schreef:
Wat is iedereen hier toch fucking goed ! Allemaal 1e, 2e of misschien nog 3e! Ik sta gewoon zeer ontspannen 6e met Borussia Dortmund ! Wel 21 behaalde doelstelling van de 24, dat dan weer wel !
We zijn ook goed, sta 603e op ranking met 3380 punten en 27 doelstellingen
De belangrijke wedstrijd met Al-Arabi van AL-Khor gewonnen met maar liefst 4-0. Sta nu stevig 3e met uitzicht op 2e plaats. Vannacht de halve finale op bezoek bij Al-Wakra.
Met Brighton 0-4 gewonnen bij Luton Town. Blijf 5e.
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 992 Reg.: 14 april 2005 | Met Al-Arabi de bekerfinale gehaald door een 0-2 overwinning op Al-Wakra.
Met Brighton moest ik tegen Milwall en dit eindigde in een 3-0 overwinning voor mij. Blijf 5e.
Voorlopig laatste verslagje want ben vanaf morgen 3 week op vakantie 
|
|
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 842 Reg.: 13 december 2000 | Mijn bekerkwartfinale helaas met 0-1 verloren van Marseille, maar had ik wel verwacht met een tk tegen.
Vanavond tegen Valenciennes thuis voor de competitie. Sta nog 1 punt voor op Lyon momenteel op Lyon.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 245 Reg.: 7 maart 2007 | ik sta iets van 1300e op de ranking en ik weet niet hoeveel behaalde doelstelling.. misschien 10 ofzo
|
|
|
Ibi Fires! Basisspeler
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 301 Reg.: 14 augustus 2001 | Er zijn weer aardig wat seizoenskaartdagen te verdienen als je alleen een enquete invult. in totaal 64dagen en dat voor 5 minuten tijd...
Met groningen nu op de 6e plek. is ook de eis...
Met Espanyol 10e, heb 37miljoen op de bank alleen geen spelers die ik kan kopen...
Spaanse competitie is wel sterk
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3243 Reg.: 13 september 2004 | Met Naval 1. Maio sta ik intussen 4e, hoop op plaats 3. Wordt dus nog spannend.
Met Brondy de eerste wedstrijd verloren, heb niet veel tijd dus ga vanavond maar is naar mijn tacktiek kijken.
Heb trouwens ook 2 enquets ingevuld, op mijn account heb ik nu al 50 dagen, als ik terug ben ga ik ook de andere maar even invullen 
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1702 Reg.: 4 september 2005 |
quote: MarPSV schreef:
Met Naval 1. Maio sta ik intussen 4e, hoop op plaats 3. Wordt dus nog spannend.
Met Brondy de eerste wedstrijd verloren, heb niet veel tijd dus ga vanavond maar is naar mijn tacktiek kijken.
Heb trouwens ook 2 enquets ingevuld, op mijn account heb ik nu al 50 dagen, als ik terug ben ga ik ook de andere maar even invullen 
Van wie?

|
|
|
Albert Trestena Vaste waarde in elftal
Uit: Hillegom Vak: - Posts: 682 Reg.: 26 april 2007 | Ik weet niet of het erg opvallend is maar:
Di Santo
Geschatte waarde: € 38.889.000,-
Transfer Historie
Week Van Naar Prijs
0 Chelsea Birmingham City € 9.980.000,-
28 Birmingham City Liverpool € 97.222.500,

|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2211 Reg.: 3 juni 2002 | Met Kozakken Boys kan ik de juiste opstelling niet vinden, vannacht een dikke 4-1 verlies tegen Katwijk sta op plaats acht. Vannacht tegen Excelsior M.
In S1 met Atletico een benauwde 1-2 zege op Santander (zonder trainer!!) wel gestegen naar plaats zes, doelstelling is 4de
vannacht thuis tegen Huelva.

|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3243 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Nilis 10 schreef:
(...)
Van wie?

Dan staat het nu 2-1 in onderlinge wedstrijden in mijn voordeel . Als ik mijn tacktiek in orde heb maak ik je weer in
quote: Ik weet niet of het erg opvallend is maar:
Di Santo
Geschatte waarde: € 38.889.000,-
Transfer Historie
Week Van Naar Prijs
0 Chelsea Birmingham City € 9.980.000,-
28 Birmingham City Liverpool € 97.222.500,
Bedoel je dat je de transfer verdacht vind of dat je het gewoon bijzonder vind dat er zoveel geld voor een speler wordt gebode?
|
|
|
|