| Poster | | Topic: OSM |  |
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1704 Reg.: 4 september 2005 |
quote: Dan staat het nu 2-1 in onderlinge wedstrijden in mijn voordeel . Als ik mijn tacktiek in orde heb maak ik je weer in
2-2 is in de maak dan

|
|
|
Albert Trestena Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hillegom Vak: - Posts: 682 Reg.: 26 april 2007 |
quote: MarPSV schreef:
(...)
Bedoel je dat je de transfer verdacht vind of dat je het gewoon bijzonder vind dat er zoveel geld voor een speler wordt gebode?
Ik had hem op de lijst gezet voor 97 Mio met de gedachte: dat heeft toch niemand, maar binnen een uur was hij weg.
Met het geld heb ik 9 nieuwe spelers gekocht. In sommige poules zit zo een beetje de hele transfermarkt onder de prijs . Ik heb nu 13 transfers op 1 dag .
Als je een speler onder de 8,5 miljoen op de lijst zet, is ie de volgende dag bijna altijd weg.
Edit: twee keer hetzelfde
[Dit bericht is veranderd door Albert Trestena (op 11 juli 2008 23:20:54).]
|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 842 Reg.: 13 december 2000 | Met Auxerre sta ik nog steeds bovenaan. Gisteren 1-0 gewonnen van Valenciennes. Vandaag 2-0 gewonnen van AS Nancy. Sta nog steeds 1 punt los van Lyon. Vanavond uit naar Caen.
Bij S3 een zeer goed seizoen gehad. Kampioen en de beker gewonnen met Malmo (d7)
1 Malmö FF 30 24 6 0 78 64 - 1 63
|
|
|
Doninho Nationale topspeler
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 2001 Reg.: 9 februari 2006 | Ben weer Bristol City!
Sta na 6 wedstrijden 2e, 5x gewonnen en 1x verloren 
|
|
|
Tim_PSV Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 245 Reg.: 7 maart 2007 | sta weer 5e met AlmerÃa door 1-0 winst op Levante. Volgend seizoen word het de Engelse 2nd Division met Leyton Orient
|
|
|
kazmaniac International
Vak: - Posts: 605 Reg.: 12 oktober 2004 | Sta gedeeld eerste met West Bromwich Albion na 10 wedstrijden. 9 gewonnen 1 gelijk. Gaat wel lekker dus.
Maar wat ik me nu afvroeg......... Is het uitbreiden van je stadion de moeite wel waard? Zeker aan het begin kan ik me voorstellen dat je liever beter veld enzo hebt. Maar hoeveel scheelt dat met inkomsten? Zal wel per club verschillen. Het rare is ook dat je die extra inkomsten niet bij financien kan zien, maar ze er wel bij komen (Ergens in de OSM handleiding gelezen). Wat is dus jullie advies met betrekking tot stadion uitbreiding? Meteen aan het begin of wat later doen?
[Dit bericht is veranderd door kazmaniac (op 12 juli 2008 11:07:18).]
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3264 Reg.: 13 september 2004 |
quote: 2-2 is in de maak dan
Mag je willen, dan heb ik mijn team vast wel in orde en win je nooit meer
quote: Ik had hem op de lijst gezet voor 97 Mio met de gedachte: dat heeft toch niemand, maar binnen een uur was hij weg.
Ohh, ik dacht die transfer van iemand anders was maar het was dus een speler van jou, als je er 9 spelers voor hebt terug kunnen kopen heb je het goed gedaan
quote: Maar wat ik me nu afvroeg......... Is het uitbreiden van je stadion de moeite wel waard? Zeker aan het begin kan ik me voorstellen dat je liever beter veld enzo hebt. Maar hoeveel scheelt dat met inkomsten? Zal wel per club verschillen. Het rare is ook dat je die extra inkomsten niet bij financien kan zien, maar ze er wel bij komen (Ergens in de OSM handleiding gelezen). Wat is dus jullie advies met betrekking tot stadion uitbreiding? Meteen aan het begin of wat later doen?
Ik speel osm nu al een hele tijd maar dat is inderdaad ook iets wat ik nog niet weet. Wat ik tegenwoordig altijd doe is als eerste de trainingsvelden uitbreiden, dat heeft zeker zin. Vervolgens kijk ik eerst of ik nog spelers kan kopen met het geld wat ik heb en meestal na een tijdje breid ik mijn stadion wel eens uit.
Met Naval 1. Maio met 4-0 gewonnen. Dacht dat ik tegen de koploper moest maar moet pas vandaag tegen de koploper. Had gister dus TK ingezet en ga dat vandaag weer doen. Sta nog steeds 4e. Als ik een beetje mazzel heb kan ik nog 4e worden.
Met Brondy de 2e wedstrijd nipt met 1-0 van een cpu-team gewonnen. Ben wel flink gestegen maar het gaat hier dus nog niet echt goed!
|
|
|
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 2001 Reg.: 9 februari 2006 |
quote: MarPSV schreef:
(...)
Ik speel osm nu al een hele tijd maar dat is inderdaad ook iets wat ik nog niet weet. Wat ik tegenwoordig altijd doe is als eerste de trainingsvelden uitbreiden, dat heeft zeker zin. Vervolgens kijk ik eerst of ik nog spelers kan kopen met het geld wat ik heb en meestal na een tijdje breid ik mijn stadion wel eens uit.
Met Naval 1. Maio met 4-0 gewonnen. Dacht dat ik tegen de koploper moest maar moet pas vandaag tegen de koploper. Had gister dus TK ingezet en ga dat vandaag weer doen. Sta nog steeds 4e. Als ik een beetje mazzel heb kan ik nog 4e worden.
Met Brondy de 2e wedstrijd nipt met 1-0 van een cpu-team gewonnen. Ben wel flink gestegen maar het gaat hier dus nog niet echt goed!
Ik breid altijd alles uit!
Eerst trainingsvelden, dan veld, dan eetkraam en dan het stadion pas. De lichten doe ik nooit
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2220 Reg.: 3 juni 2002 | In HA: 5-0 gewonnen van Excelcior M. sta nu met Kozakken Boys nog steeds op plaats 8.
Vannacht uit naar de rode lantaarn drager Capelle.
In S1: Met Atletico M. een klinkende 4-0 overwinning op Huelva sta nog steeds 6de en vannacht de zeer moeilijke uitwedstrijd naar Valencia.

|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 245 Reg.: 7 maart 2007 | Ik breid als eerste mijn veld uit, daarna trainingsvelden en dan de rest
|
|
|
Otje  Nationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 742 Reg.: 15 maart 2006 | Met S1 eindelijk weer gewonnen na 4 verliesbeurten win ik met 3-0 van ommiworld.
En met Bayern win ik weer al 7 wedstrijden alleen eerste zal ik niet worden.
|
|
|
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 2001 Reg.: 9 februari 2006 | 1-3 winst op Cardiff City
Nummer 1 verliest met 3-0 dus sta nu 1e 
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1704 Reg.: 4 september 2005 | Beker gewonnen met Portuguesa en met nog 1 speelronde te gaan sta ik met 1 punt bovenaan.
Nog een tk ingezet tegen een pc-team voor de zekerheid.
Met S1 ben ik gezakt naar plaats 3..
|
|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 842 Reg.: 13 december 2000 | 0-3 winst met Auxerre bij Caen. Door het gelijke spel van Lyon sta ik nu 3 punten los van ze. Vanavond thuis tegen hekkensluiter Metz.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 245 Reg.: 7 maart 2007 | Real Madrid - AlmerÃa 0-3
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 245 Reg.: 7 maart 2007 | en vandaag sta ik weer 3e maar morgen ga ik op vakantie, hopelijk loop ik niet al te veel schade op
|
|
|
Gomes O Goleiro Grande.. Aanstormend talent
Vak: Noord - M Posts: 133 Reg.: 13 maart 2008 | HA: 2-0 winst (Cheltenham Town)
S1: 5-1 winst (Crewe Alexandra)
S2: 4-0 winst (Yeovil Town)
S3: 0-1 winst (Sunderland)
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2220 Reg.: 3 juni 2002 | 2 zwarte dagen voor mijn HA en S1.
Gisteren met Kozakken boys een smadelijke 1-1 tegen de nr. laatst Capelle (zonder trainer) en vannacht in de halve finale beker een 2-0 nederlaag tegen Rijnsburgse Boys. Vannacht thuis tegen Vitesse Delft.
In S1 met Atletico gisteren hard onderuit bij Valencia 6-3 en vannacht een duidelijke 3-0 nederlaag bij Barcelona.
Vannacht thuis tegen Espanyol op zoek naar eerherstel.

|
|
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 842 Reg.: 13 december 2000 | Na een 5-0 winst op Metz, 0-4 winst op Bordeaux (met tk) en mijn 3-0 winst op Lille, sta ik intussen 6 punten voor op Lyon, doordat Lyon punten verspeelde . Vanavond uit naar Lyon met nog 13 wedstrijden te gaan in de competitie.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3264 Reg.: 13 september 2004 | Met Naval 1. Maio is de competitie bijna afgelopen. Vandaag is de bekerfinale(waar ik niet aan meedoe) en daarna nog 1 wedstrijd. Sta op de 4e plaats. 3e plaats is bijna onmogelijk. De nummer 5 staat echter maar 1 punt achter.
Met Brondy gaat het echt dramatisch. Na 5 wedstrijden heb ik er 2 gewonnen en 3 verloren. Gaat dus niet echt best!
|
|
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 842 Reg.: 13 december 2000 | 0-4 winst bij concurrent Lyon, met een tk. Daardoor staat Lyon op 9 punten achterstand. Maar Marseille staat 2de op 8 punten achterstand.
Vanavond thuis tegen Paris SG.
|
|
|
Matthy_lol
 Toeschouwer
Uit: Ameide Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10 Reg.: 17 juli 2008 | Ik speel na een tijdje gestopt geweest weer osm
Zit in Fanstasy managernaam is : MatTheMan
Mag ik dan ook in die PSV netwerk crew?? 
Ik heb na 6 seizoenen iets van 1100 managerpunten
ik weet niet precies hoeveel ik ga weer seizoenkaarthouder worden maar hoe worden jullie seizoenkaart??
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2220 Reg.: 3 juni 2002 | In HA eindelijk weer eens een uitoverwinning behaald, bij het hoger geplaatste DOTO werd het 0-2.
2 plaatsen gestegen naar 7de stek met Kozakken Boys.
Vannacht tegen de nr. 2 Ter Leede.
In S1 een troosteloze 0-0 met Atletico M. uit bij Levante.
plaats 7 is nu de positie op de ranglijst met 5 pnt. achterstand op doelstelling plaats 4. Nog 4 wedstrijden te gaan.
Vannacht thuis tegen Racing Santander.

|
|
|
Matthy_lol
 Toeschouwer
Uit: Ameide Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10 Reg.: 17 juli 2008 | Ik hoop te winnen vannacht Goede start is zeer belangrijk
|
|
|
Sander mr psv Regelmatige invaller
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 259 Reg.: 21 juli 2007 | 4de met Willem II echt jonge en we hebben al 5 wedsrijden gevoetbald !!
|
|
|