| Poster | | Topic: OSM |  |
|
Matthy_lol
 Toeschouwer
Uit: Ameide Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 11 Reg.: 17 juli 2008 | na 5 wedstrijden zegt dat ook nog niet echt veel hoor
|
|
|
Levi Bottle International Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 617 Reg.: 7 december 2001 | In week 5 koop ik Jansen van Bayern. Ik train hem een paar weken en nu zit ie boven de 90. Komt de trainer van Bayern (moderator van de competitie) met een bod van 15 Miljoen en de mededeling: "als je hem niet aan mij verkoopt, dan schop ik je uit de competitie". Wat kan je wel?!
|
|
|
Kriz_PSV Toeschouwer
Uit: Enkhuizen Vak: - Posts: 14 Reg.: 3 april 2008 | Nee, Als je een onbetaalde account kan dat pas als je 3 dagen niet online bent geweest als je SK bent volgens mij zelf pas na 4 dagen maar moderators proberen zo spelers te kopen?. aangeven
Groet
|
|
|
Levi Bottle International Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 617 Reg.: 7 december 2001 | Ik heb hem ook gezegd dat ie zijn best mag doen. Heb altijd een SK en kijk elke dag. Verder heb ik het ook aangegeven. Beetje rare manier van spelers kopen. Ik gebruik meestal de scoutlist en dan weet ik precies wat ik aan kan trekken.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3277 Reg.: 13 september 2004 | Als je het aangegeven hebt bij de mods van osm dan zullen die er waarschijnlijk wel wat tegen doen, ik weet niet precies wat ze normaal hier tegen doen maar lijkt mij dat ze hier gewoon een ban tegen aangooien. Of iniedergeval een waarschuwing, al weet ik niet of ze daar bij osm aan doen.
@Matthy_lol
Jij zegt op de vorige pagina dat jij ook wel in de crew wilt komen, in je profiel staat anders echt een msn naam met feyenoord erin, dat mag jij mij dan toch wel is gaan uitleggen!
Met Naval 1. Maio vandaag de laatste wedstrijd van het seizoen, als ik blijf staan zoals ik nu sta hoop ik 112 punten erbij te krijgen, wat ik zaterdag ga kiezen weet ik nog niet.
Met Brondy gaat het niet echt geweldig, vandaag wel gewonnen en gestegen naar plaats 6. Nog niet goed dus maar de competitie is nog lang!
|
|
|
19. Jonathan Reis Rientzzz  Vaste waarde in elftal
Uit: Oirschot Vak: Zuid - BB Posts: 423 Reg.: 12 februari 2007 | Ben ook maar weer eens begonnen. Verveling met dit weer enz. Portsmouth gepakt, eerste wedstrijd Chelsea uit Zullen zien morgen, ga dit seizoen voor de 4-3-3 opstelling over de vleugels. Bij tegenvallende resultaten zal ik wel overstappen naar 5-4-1 loer op de counter.
|
|
|
Matthy_lol
 Toeschouwer
Uit: Ameide Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 11 Reg.: 17 juli 2008 |
quote: MarPSV schreef:
Als je het aangegeven hebt bij de mods van osm dan zullen die er waarschijnlijk wel wat tegen doen, ik weet niet precies wat ze normaal hier tegen doen maar lijkt mij dat ze hier gewoon een ban tegen aangooien. Of iniedergeval een waarschuwing, al weet ik niet of ze daar bij osm aan doen.
@Matthy_lol
Jij zegt op de vorige pagina dat jij ook wel in de crew wilt komen, in je profiel staat anders echt een msn naam met feyenoord erin, dat mag jij mij dan toch wel is gaan uitleggen!
Met Naval 1. Maio vandaag de laatste wedstrijd van het seizoen, als ik blijf staan zoals ik nu sta hoop ik 112 punten erbij te krijgen, wat ik zaterdag ga kiezen weet ik nog niet.
Met Brondy gaat het niet echt geweldig, vandaag wel gewonnen en gestegen naar plaats 6. Nog niet goed dus maar de competitie is nog lang!
dat e-mail is van VORIGE EEUW MAN TOEN WAS IK VOOR FEYENOORD MAAR ZE WAREN SLECHT DUS NU PSv!
[Dit bericht is veranderd door Matthy_lol (op 18 juli 2008 09:02:35).]
|
|
|
Matthy_lol
 Toeschouwer
Uit: Ameide Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 11 Reg.: 17 juli 2008 | Maarre eerste wedstrjid is binnen : 2-0
2e wedstrijd tegen de laatste moet eigenlijk ook niet moeilijk worden 
|
|
|
Matthy_lol
 Toeschouwer
Uit: Ameide Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 11 Reg.: 17 juli 2008 |
quote: Matthy_lol schreef:
(...)
dat e-mail is van VORIGE EEUW MAN TOEN WAS IK VOOR FEYENOORD MAAR ZE WAREN SLECHT DUS NU PSv!
Ik heb nieuw msn hoor ik dacht eerst dat MSN verplicht was dus gaf ik een hele oude op mn nieuwe is: matthyas_het_lam@hotmail.com
maaarree.. waarom zou ik als ik voor feyenoord zou zijn in een PSV netwerk crew willen ? ik ben echt wel voor PSV hoor 
PS: ik word weer sk houder dus wie heeft er een goed team vrij in een competitie of gaat er binnenkort 1 maken?
[Dit bericht is veranderd door Matthy_lol (op 18 juli 2008 12:55:09).]
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2220 Reg.: 3 juni 2002 | In mijn HA een puntje overgehouden met Kozakken Boys tegen de nr.2 Ter Leede 0-0. wel een plaatsje gezakt hierdoor nu stekkie 8. Vannacht uit naar SHO.
In S1 een 4-0 overwinning op Santander. Met Atletico ben ik nog steeds op plaats 7 te vinden maar door puntverlies van concurenten sta ik nu nog maar 2 punten achter op plaats 4. Vannacht de madrileense kraker uit naar Real...

|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3277 Reg.: 13 september 2004 | Met Naval 1. Maio de laatste wedstrijd ruim gewonnen, met 4-0 gewonnen. Ben als 4e geeindigt en krijg er nu 112 punten bij. Weet nog niet welk team en welk land ik nu neem maar dat zie ik wel!
Dit is trouwens mijn team, heb er door verschillende omstandigheden niet echt veel aan kunnen dus het is gewoon een gemiddeld team denk ik!

Met Brondy met 1-0 gewonnen, blijf op de 6e plaats staan!
|
|
|
Uit: Oirschot Vak: Zuid - BB Posts: 423 Reg.: 12 februari 2007 |
(...)
Is dit serieus whaha
ON: Eerste wedstrijd was tegen Chelsea dus niet echt iets geworden haha. 4-0 verloren.. Ging nog vrij gelijk op, maar plots 3 goals in 5 minuten dus vrij geflatteerd. Geen paniek gewoon vast houden aan me 4-3-3. Wel zonde van me doelgemiddelde.
|
|
|
Matthy_lol
 Toeschouwer
Uit: Ameide Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 11 Reg.: 17 juli 2008 | 2e wedstrijd in fantasie gewonnen met 4-1 nu sta ik 2e moet weer tegen een wat slechter team.
|
|
|
|
Edwiin Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 242 Reg.: 28 augustus 2007 | Bijna op de helft van de competitie en sta nog steeds eerste met mijn Nottingham Forest. De volgende wedstrijd is tegen de club die derde staat. Dat moet ik wel kunnen winnen.
[Dit bericht is veranderd door Edwiin (op 19 juli 2008 12:07:44).]
|
|
|
Matthy_lol
 Toeschouwer
Uit: Ameide Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 11 Reg.: 17 juli 2008 | TIP:
als ik een goed team ben dan gebruik ik altijd 3-4-3 en bij een wat minder team 4-5-1 [ das een aanrader voor teams met doelstelliing 15,16 ]
|
|
|
Uit: Oirschot Vak: Zuid - BB Posts: 423 Reg.: 12 februari 2007 | 2e wedstrijd met 1-0 gewonnen van Everton. Gelijk even Park en Pique gekocht van ManU. Park gister al. Sta nu 14e.. Moet wel beter maar komt goed.
|
|
|
Sander mr psv Regelmatige invaller
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 262 Reg.: 21 juli 2007 |
TIP:
als ik een goed team ben dan gebruik ik altijd 3-4-3 en bij een wat minder team 4-5-1 [ das een aanrader voor teams met doelstelliing 15,16 ]
Toevallig ook iest voor 12de. IK sta nu 5de met Willem II na 7 wedstrijden.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3277 Reg.: 13 september 2004 | Met mijn HA een nieuw team gekozen, namelijk Reading in Engeland. Doelstelling 13e voor de mensen die dat niet wisten
Met Brondy heb ik volgens mij 0-0 gespeelt, ben op de 6e plaats gebleven!
quote: TIP:
Het is dat je hier nieuw bent maar dit weet iedereen hier wel, is al vaak genoeg ter sprake geweest 
|
|
|
Matthy_lol
 Toeschouwer
Uit: Ameide Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 11 Reg.: 17 juli 2008 | O ja wist ik niet maar iederee uit mijn klas doet 4-3-3:S
niet dat dat gek is maar deze combinaties zijn eruit gekomen:
4-3-3 / Lange bal
4-4-2 / Vleugels
4-3-3 / Opbouw
4-2-4 / Vleugels
ik moet er eigenlijk wel om lachen
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3277 Reg.: 13 september 2004 | Ben nog in de voorbereiding met Reading
Met Brondy de halve finale van de beker gehaalt. Door met 1-0 van Nilis 10 te winnen . Het staat nu dus 3-1 in onderlinge duels jongen 
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1708 Reg.: 4 september 2005 |
quote: MarPSV schreef:
Ben nog in de voorbereiding met Reading
Met Brondy de halve finale van de beker gehaalt. Door met 1-0 van Nilis 10 te winnen . Het staat nu dus 3-1 in onderlinge duels jongen 

|
|
|
Doninho Nationale topspeler
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 2009 Reg.: 9 februari 2006 | 3-0 winst vandaag met Bristol City
Nummer 2 verliest dus sta nu 7 punten voor
Ziet er weer naar uit dat ik kampioen wordt 
|
|
|
Matthy_lol
 Toeschouwer
Uit: Ameide Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 11 Reg.: 17 juli 2008 | vandaag in fantasy verloren was niet al te beste ploeg maar ik was wel de betere ,, Nouja, volgende keer wel weer beter 
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3277 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Nilis 10 schreef:
(...)

Is dat alles wat je er over kwijt wilt? 
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler