| Poster | | Topic: OSM |  |
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1710 Reg.: 4 september 2005 | Ik zou dan ook graag mee willen doen!
Dan heb ik mijn competities toch mooi verdeeld.
HA Eigen competitie.
S1 Met vrienden uit dorp.
S2 waarschijnlijk(als het account vrij is)PSV Netwerk comp
S3 Crewcompetitie.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3304 Reg.: 13 september 2004 | Met Reading heb ik intussen 2 keer achter elkaar met 3-0 gewonnen. Hierdoor sta ik nu 8e met 9 punten. Er zijn 2 ploegen met de volle 15 punten.
Met Brondy sta ik nu weer 4e. Gister won ik met 3-0 en vandaag heb ik met 4-0 gewonnen. Hopelijk kan ik dit zo vast houden!
|
|
|
Rinko7 Basisspeler
Uit: Hoogerheide, Noord-Brabant Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 315 Reg.: 14 september 1999 | Sta met PSV 1e in de CL!
En dat na 26 speeldagen...
60 punten en een doelsaldo van 41-9 met als topscorers Affelay, Mendez en Väyrinen. Speel 4-5-1 met schieten van afstand. Keepers zijn beiden boven de 100 getraind en mn spitsen Reis en Farfán zijn beiden 100 in scoren, al scoorde alleen Reis pas 1x.
Arsenal volgt op 1 punt, ik krijg ze nog thuis.
Valencia (al 2x gehad) en Barcelona (vannacht nog thuis) staan op 5 punten, AC Milan (al 2x gehad) op 6. Liverpool (al 2x gehad) op 7 en AS Roma (nog thuis) op 9. Inter (nog thuis) sluit de rij kanshebbers op 10. Het gat met de nummer 9 is al 21 punten...
Heb nog 2 trainingskampen en krijg de concurrentie nog thuis, ziet er goed uit!
|
|
|
Rinko7 Basisspeler
Uit: Hoogerheide, Noord-Brabant Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 315 Reg.: 14 september 1999 | Sta met PSV 1e in de CL!
En dat na 26 speeldagen...
60 punten en een doelsaldo van 41-9 met als topscorers Affelay, Mendez en Väyrinen. Speel 4-5-1 met schieten van afstand. Keepers zijn beiden boven de 100 getraind en mn spitsen Reis en Farfán zijn beiden 100 in scoren, al scoorde alleen Reis pas 1x.
Arsenal volgt op 1 punt, ik krijg ze nog thuis.
Valencia (al 2x gehad) en Barcelona (vannacht nog thuis) staan op 5 punten, AC Milan (al 2x gehad) op 6. Liverpool (al 2x gehad) op 7 en AS Roma (nog thuis) op 9. Inter (nog thuis) sluit de rij kanshebbers op 10. Het gat met de nummer 9 is al 21 punten...
Heb nog 2 trainingskampen en krijg de concurrentie nog thuis, ziet er goed uit!
|
|
|
Rinko7 Basisspeler
Uit: Hoogerheide, Noord-Brabant Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 315 Reg.: 14 september 1999 | Doelstelling is trouwens 10e worden....
[Dit bericht is veranderd door Rinko7 (op 27 juli 2008 11:24:43).]
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3304 Reg.: 13 september 2004 | Met Reading begint het intussen wel te lopen, heb intussen al paar keer gewonnen en heb ook de eerste bekerronde overleeft. Sta op dit moment op een 8e plaats. Er kan nog veel gebeuren want er zijn nog niet veel wedstrijden gespeelt.
quote: Marnick_01 coacht zijn ploeg naar nipte zege
VIBORG - Viborg Stadion was goed gevuld voor het duel tussen Viborg FF en Brøndby IF. Ondanks de dreiging vooraf van ongeregeldheden, bleef het betrekkelijk rustig in het duel tussen Viborg FF en Brøndby IF. Fans op de tribune hielden zich koest en moedigden hun helden aan zoals het hoort.
Het enige doelpunt van de wedstrijd werd gemaakt door Duncan, in de 57e minuut. Brøndby IF pakte hiermee de overwinning omdat Viborg FF niet meer tot scoren kwam.
Het recht vierde zege bij het treffen tussen Brøndby IF en Viborg FF. Het elftal van Marnick_01 creëerde meer kansen en won verdiend
Met Brondy heb ik de afgelopen wedstrijden gewonnen, vandaag dus met 1-0. Sta nog altijd 4e maar de nummer 5 blijft ook alsmaar winnen, moet dus wel oppassen!
|
|
|
Levi Bottle Meervoudig international Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 630 Reg.: 7 december 2001 | Wat betreft de PSV netwerk competitie, ik ga premium kaarten bestellen, dus dan kan die redelijk snel geopend zijn. Ik weet niet hoe ver de rest van de gegadigden zijn? Ik zit met beide accounts op de helft. Mijn managernaam is Levi Boitelle.
HA Hertha BSC, doelstelling 7e, nog steeds in de beker:

S1 PSV Champions competitie, doelstelling 10e, geen beker meer:

Met beide teams gaat het best wel lekker 
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7534 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Levi Bottle schreef:
Wat betreft de PSV netwerk competitie, ik ga premium kaarten bestellen, dus dan kan die redelijk snel geopend zijn. Ik weet niet hoe ver de rest van de gegadigden zijn? Ik zit met beide accounts op de helft. Mijn managernaam is Levi Boitelle.
Ik zit ook op de helft ongeveer, dus als je hem dan aanmaakt doe ik wel mee.
|
|
|
Rinko7 Basisspeler
Uit: Hoogerheide, Noord-Brabant Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 315 Reg.: 14 september 1999 | Weet niet of er nog plek vrij is maar ik heb nog een account vrij....!
|
|
|
Levi Bottle Meervoudig international Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 630 Reg.: 7 december 2001 | Dus over een week of twee zal de enige echte PSV Netwerk competitie van start gaan. Als iedereen zijn of haar managernaam tegen die tijd pm't/in deze topic zet, dan komen we er wel uit 
|
|
|
Tim_PSV Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 250 Reg.: 7 maart 2007 | met nog 8 wedstrijden te gaan sta ik 2e (gedeeld 1e) bij AlmerÃa
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3304 Reg.: 13 september 2004 | Ik ga het niet redden ben ik bang(PSV Netwerk competitie). Met mijn HA zit ik pas in ronde 8(van de 43). Met mijn S1 zit ik in de crewcompetitie dus daar kan ik niet uit. Neem gewoon na deze competitie een kleine competitie waardoor ik wellicht seizoen 2 kan meedoen(als die er is )
Met Reading gaat het nu behoorlijk goed, al paar wedstrijd achter elkaar gewonnen, maar de echte toppers heb ik nog niet gehad. Sta nog altijd 8e.
Met Brondy vandaag naar de 3e plaats gestegen, de nummer 2 t/m 5 staan nog redelijk dicht op elkaar. De nummer 1 heeft een behoorlijk groot gat!
|
|
|
Tim_PSV Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 250 Reg.: 7 maart 2007 | met AlmerÃa 2-0 van Barca gewonnen en ik heb nog een TK en ik moet nog tegen mijn concurrent. we staan gelijk in punten, alleen hij heeft beter doelsaldo
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 630 Reg.: 7 december 2001 | Kreeg vandaag het verzoek van de huidige moderator (Bayern) van mijn Duitsland competitie om hem morgen van mij te laten winnen. Wat die knakker niet begrijpt, is dat ik vandaag van plan ben om van Schalke te winnen en morgen lekker hem van de mat tik, zodat ik over twee dagen minimaal 3e sta. Ik ben maar drie punten verwijderd van de 1e plaats, dus dat zit er ook nog in. Verder heb ik hem het volgende bericht teruggestuurd: "Wil je echt op deze manier winnen?". Wat hij niet beseft, is dat ik PremiumSK houder ben en hij geen SK heeft. Met een druk op de knop ben ik moderator van de competitie en dan is het bye bye met deze cheater. Meer mensen ervaring met dit soort gasten?
|
|
|
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7534 Reg.: 29 april 2000 | Verdomme, van Ajax verloren in de 87e minuut met 1-0.
Zelf heb ik nog nooit zo`n 'aanbieding' gehad, maar er zullen er een hoop bij zitten die zitten cheaten. Beetje kansloos, het doel van het spelletje snappen ze niet echt...
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3304 Reg.: 13 september 2004 | Met Reading ook vandaag weer gewonnen, won met 4-0 van West-Ham United. Ben gestegen naar plaats 7.
Met Brondy ondanks een 2-1 overwinning gezakt naar plaats 4. De nummer 4 won met 6-0 en haalt mij nu in met doelsaldo
Zo'n ''aanzoek'' om hem even te laten winnen heb ik nog nooit gehad. Heb het wel vaak genoeg gehoord en gelezen. Die mensen snappen inderdaad het spelletje niet en denken zo goed te zijn!
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3304 Reg.: 13 september 2004 | Met Reading gaat het eigenlijk gewoon geweldig. Aan het begin van de competitie 2 keer verloren maar daarna alles gewonnen. Vandaag weer met 4-0. De laatste paar dagen heb ik telkens met 3 of 4-0 gewonnen. Ben gestegen naar plaats 5!
Met Brondy door een overwinning gestegen naar plaats 3. Het is wel spannend want de nummer 2, 3 en 4 hebben allen 38 punten. De koploper staat 10 punten voor!
|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 846 Reg.: 13 december 2000 | In mijn vakantie heeft mijn broertje mijn account bijgehouden. Ben kampioen geworden met Auxerre in Frankrijk iig
Volgende competitie ga ik in Schotland beginnen
|
|
|
10. Danny Koevermans Internationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1355 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | 7e geworden met dacia mioveni en de beker gewonnen mijn doelstelling was 15e worden. Nu heb ik Vidima-Rakovski Sevlievo moet 13e worden.
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2230 Reg.: 3 juni 2002 | Even weggeweest van dit forum vanwege een computer crash, nu ik in het bezit ben van een notebook kan ik hier mijn resultaten weer ten toon stellen...
Ben inmiddels met beide accounts een nieuwe competitie begonnen, de eindresultaten in de vorige competities waren verschillend in mijn HA heb ik de doelstelling met Kozakken Boys gehaald door een 9e plaats te behalen.
En in S1 heb ik met Atletico M. net de doelstelling misgelopen door op een op een 6e plaats te eindigen, 2 plaatsen onder mijn doelstelling.
Nu zit ik met mijn HA in Amerika en heb ik gekozen voor Toronto FC die een 12e plaats moet behalen momenteel sta ik echter 6e en heb ik de eerste ronde van de beker vannacht gewonnen met 2-0.
Met mijn S1 zitten we in de CL en heb ik voor Celtic gekozen, waar ik gisteren nog op de 1e! positie stond sta ik vandaag 2e na een 3-0 nederlaag bij AC Milan, ook de beker heb ik vaarwel moeten zeggen door een 0-3 nederlaag thuis tegen Fenerbahce...we zijn nu 6 wedstrijden onderweg en het gaat dus best redelijk.

|
|
|
Gomes O Goleiro Grande.. Aanstormend talent
Vak: Noord - M Posts: 162 Reg.: 13 maart 2008 | Zo eindelijk opgestaan na 15 uur slapen
HA: 0-2 winst
S1: niet gespeeld een of andere knuppel loopt me te kicken
S2: 1-0 winst
S3: niet gespeeld
|
|
|
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7534 Reg.: 29 april 2000 | 2-1 van AZ gewonnen Sta nog steeds op een 9e plaats, moet nog zo`n 8 punten goed maken in 8 wedstrijden. Daarin 2 thuiswedstrijden en 6 uitwedstrijden. De komende twee uitwedstrijden zijn beslissend tegen concurrenten FC Twente en NEC.
|
|
|
Jefferson Roorda Bankzitter
Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 210 Reg.: 5 juni 2007 | Ben ook met PSV begonnen in de Champions, keek ik mijn team door. Dacht ik Who the F*ck is Perez .
|
|
|
V.Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 7533 Reg.: 17 oktober 2003 | Ben redelijk verslaafd geraakt aan fantasy league moet ik zeggen.
Geweldig elke keer een eigen elftal samenstellen.
Nu alleen engelse spelers bijmekaar gekocht (die nog beschikbaar waren). En mogelijk nog 1 a 2 engelse spelers van andere teams die ik kan kopen.

3 gespeeld.
1x winst 1x gelijk 1x verloren
[Dit bericht is veranderd door V.Nistelrooy (op 2 augustus 2008 13:26:42).]
|
|
|
Stoof Lid 2e elftal
Uit: Best Vak: - Posts: 154 Reg.: 8 januari 2007 | HA: Met Lecce simpel gewonnen van Avellino, gestegen naar de 4e plaats, sta 2 punten achter op de nummer 1 Chievo.
Vanavond moeilijke wedstrijd tegen Chievo zelf, trainingskamp ingezet.
S1: Nieuw team, gekozen voor AE Ergotelis in Grienkenland.
|
|
|
|