| Poster | | Topic: OSM |  |
|
|
10. Danny Koevermans Internationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1393 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 |
quote: MarPSV schreef:
(...)
Dan moet je toch even naar je formatie/tacktiek kijken want hier doe je toch echt iets niet goed
Ja ik weet het echt raar spel ik werd met dundee united 1e ( doel 7e)en met dinamo moskou werd ik 3e ( doel 13e) met 4-3-3 zoek de vleugels! Ik begin met Dacia mioveni ( roemeense club doel 15e) met dezelfde tactiek ik verlies de 1e 5 wedstrijden dus op advies van een goede vriend wi wijzig ik mijn opstelling naar 4-5-1 (B) schiet van afstand hij sloeg aan ik werd 7e met gelijk aantal punten met de nummer 6 5 4 maar mijn doelsaldo was wat minder en won ook de beker! Dus ik dacht dat is ook een goede tactiek voor een club als Sevlievo in Bulgarije (doel 13e) maar ik verlies dan met die tactiek 4 wedstrijden 2 van computers ?! Dus tja vandaag de knoop doorgehakt en ik waag het op de 5-3-2 schiet van afstand. Met bristol city gaat het wel goed daar sta ik 4e (doel 16e)
[Dit bericht is veranderd door 10. Danny Koevermans (op 6 augustus 2008 13:25:38).]
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3363 Reg.: 13 september 2004 | De 4-5-1 opstelling heb ik nog nooit gebruikt. Bij een team zoals Reading(dat ik nu heb) speel ik altijd 3-5-2 schieten van afstand. Op dit moment gaat het echt geweldig. Sta namelijk 3e en ik scoor erg veel. Met voor-en tegen doelpunten heeft Arsenal 1 goal meer en ik sta gelijk met Manchester United.
Met echt goede teams speel ik altijd 3-4-3 en dan met iets midnere(bijvoorbeeld doelstelling 4e) probeer ik het meestal met de 4-3-3 opstelling.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3363 Reg.: 13 september 2004 | Dit was trouwens mijn team bij Brondy waarmee ik 4e ben geworden!

|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3363 Reg.: 13 september 2004 | Is er trouwens weer een bug bij osm. Kijk maar eens naar je eigen profiel. Bij alle competities waar ik punten heb gehaald staat er ineens een 0 erbij . Nu heb ik dus ineens 12760 punten 
|
|
|
Tim_PSV Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 254 Reg.: 7 maart 2007 | Met de komst van die nieuwe puntentelling moet je niet meer in de Engelse 1st of 2nd division gaan spelen
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3363 Reg.: 13 september 2004 | Okee, dat is dus de nieuwe puntentelling. In het verleden had ik daar wel eens iets over gehoord ja, lag het er dan ook aan hoeveel ploegen er in de competitie zaten!
|
|
|
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1393 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Hey MarPSV ik heb uhh je 3-5-2 ff geleend !
Team Cherno More Varna Vidima-Rakovski Sevlievo
Manager duff-eikeltje
Formatie 4-4-2 3-5-2
Doelpogingen 7 12
Precisie 0% 24%
Overtredingen 11 11
Gele kaarten 0 2
Rode kaarten 0 0
Corners 0 14
Balbezit 47% 53%
0-3 winst .
En als je dan met Bristol city ook nog met 1-3 wint en met Bristol City stijgt naar de 1e plek heb je zeker geen recht op klagen denk ik .
[Dit bericht is veranderd door 10. Danny Koevermans (op 7 augustus 2008 10:44:16).]
|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 850 Reg.: 13 december 2000 | Vannacht mijn 1ste overwinning in 3 wedstrijden geboekt. Een verdiende 2-0 zege op Gretna. Sta nu 8ste met Motherwell daar. Vanavond 1ste ronde van de beker thuis tegn wederom Gretna.
|
|
|
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1393 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Eerste stap nieuwe puntensysteem
Door: Administrator om 07-08-08 08:39
OSM zal deze zomer een nieuwe puntentelling krijgen voor de managerpunten. Eén die eerlijker is en uitdagender. Vandaag hebben we de eerste stap gemaakt door de oude punten te vermenigvuldigen met tien.
In de nieuwe puntentelling zul je meer punten kunnen halen dan in de oude. Vandaar dat alle tot nu toe behaalde punten tien keer zoveel waard zijn geworden. Dat geldt overigens voor iedereen, dus degenen die dachten dat ze nu ineens hoger in de ranking zouden staan, die moet ik teleurstellen.
In de loop van deze of volgende week zal het nieuwe puntensysteem worden ingevoerd. Dit zal geleidelijk gebeuren, alleen nieuwe competities (het zal worden aangegeven) bevatten de nieuwe telling. Competities die nu lopen hebben en houden nog de oude.
Door de invoering van de nieuwe puntentelling wordt OSM uitdagender en leuker. We hebben erg lang de tijd genomen om de puntentelling zorgvuldiger door te rekenen.
Als je meer wilt weten over de nieuwe puntentelling, bekijk dan dit artikel op Uithaal. Meer informatie volgt zodra het puntensysteem is ingevoerd
|
|
|
Dropshot Internationale topspeler
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1005 Reg.: 14 april 2005 | Met Tecos UAG 1-0 verloren bij Chivas. Geen schande maar wel jammer. Sta nu 6e.
Met Portuguesa 2-1 gewonnen van Cruzeiro. Niet verwacht maar wel terecht. Gestegen naar 8. Vannach op bezoek bij koploper Grémio 
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3363 Reg.: 13 september 2004 | Moest vandaag tegen Manchester United, de nummer 2 op de lijst en dus 1 plaats boven mij, hier het scorenverloop:
6" Tévez 1 - 0
17" Arbeloa 1 - 1
31" Sidwell 1 - 2
42" Sidwell 1 - 3
71" Tévez 2 - 3
93" Tévez 3 - 3
Zonde dat ik het nog uit handen heb gegeven in de 93e minuut, blijf hierdoor op plaats 3 staan!
Met mijn S1 een ploeg in Wales gekozen:Airbus UK F.C 
|
|
|
Rinko7 Basisspeler
Uit: Hoogerheide, Noord-Brabant Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 323 Reg.: 14 september 1999 | |
|
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 254 Reg.: 7 maart 2007 |

Mijn kampioensselectie!
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1005 Reg.: 14 april 2005 | Met Portuguesa hard onderuit bij koploper Gremie:3-0 Sta nu 13e. Vannacht thuis tegen Botafogo die 3e staan.
Met Tecos 1-0 gewonnen van Monarcas. vannacht weer thuis tegen hun maar dan voor de beker. Sta nu 5e.
Waarom is de managerlijst aangepast? Vlaggetjes OK, maar de doelstellingen staan er niet meer bij 
|
|
|
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1393 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Met Sevlievo 3-0 gewonnen in de beker. En met bristol city verdiend gelijk gespeeld! Zak naar de derde plek met 1 puntje achterstand op de nummer 1 en 2! Niks aan handje nog niet verloren.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3363 Reg.: 13 september 2004 | Met Reading dit keer 3-0 van Newacastle United gewonnen. Blijf 3e staan maar omdat Arsenal heeft verloren loop ik samen met Manchester United en Liverpool in. Zo als het nu naar uitziet ga ik met deze 4 ploegen strijden voor de titel. Ga de komende tijd ook geen aankopen meer doen. Heb een jong team waarmeer ik wel wat kan gaan doen.
Met mijn S1 in de voorbereiding!
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2250 Reg.: 3 juni 2002 | In HA met Toronto FC gisteren 1-0 winst tegen New York en vannacht 0-3 winst tegen Dallas, deze 6 pnt erbij brengt mij nu op plaats 4 vannacht tegen de nr 3 Chivas USA en ik heb mijn eerste TK'tje gebruikt.
In S1 gisteren verlies met Celtic thuis tegen Valencia 0-1, maar heb dat vannacht rechtgezet door een 1-0 uitoverwinning bij Barca!! Bezet nu plaats 3 op de ranglijst.
vannacht vrij vanwege bekerronde.

|
|
|
V.Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 7548 Reg.: 17 oktober 2003 | Hoofdaccount.
Fantasy League.
2e geworden.
quote: 29-04-'07 +1
Pos Team gesp w g v punten v - t dif
1 France+ 30 24 2 4 74 63 - 15 48
2 Zon, Zee & Strand ! 30 23 3 4 72 77 - 25 52
3 lalagao 30 21 2 7 65 75 - 29 46
4 W.K. -25 30 21 1 8 64 82 - 28 54
Topscorers
1. Adebayor Zon, Zee & Strand ! 24
2. Martins Zon, Zee & Strand ! 16
3. Ibrahimovic Sc B&R 16

[Dit bericht is veranderd door V.Nistelrooy (op 8 augustus 2008 21:11:25).]
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3363 Reg.: 13 september 2004 | Met Reading vandaag weer ruim gewonnen . Dit keer won ik met 4-0. Blijf wel 3e staan maar Manchester United heeft de eerste plaats op genomen van Arsenal. Heb nu dus 3 punten achterstand op de koploper. Heb trouwens wel het beste doelsaldo van de competitie. United heeft wel 4 keer meer gescoord maar ze hebben 8 tegen-doelpunten meer.
Met mijn S1 nog in de voorbereiding!
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 254 Reg.: 7 maart 2007 | Zit nog in voorbereiding met Genoa
|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 850 Reg.: 13 december 2000 | Nadat ik gisteren met 3-0 won van Gretna voor de beker, heb ik vannacht ook Hibernian verslagen met 3-0 voor de competitie. Na 4 competitiewedstrijden heb ik 7 punten met Motherwell en ben terug te vinden op de 5de plaats, met 2 punten achterstand op Celtic, St. Mirren en Kilmarnock, waar ik vanavond tegen speel.
|
|
|
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1393 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Met Sevlievo 2-1 gewonnen gestegen naar de 12e plek, met de zelfde cijfers ook gewonnen met Bristol City van Burnley blijf op de derde plek staan met gelijk aantal punten met de nummer 2 en 1 punt achter de nummer 1 vanavond een lastige uitwedstrijd tegen Cardiff City.
|
|
|
RvN Nilis 10  Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1719 Reg.: 4 september 2005 | HA: Met Cheltenham Town vandaag 1-0 gewonnen sta eerste met 4 punten voorsprong op nummer 2.
S1: Op m'n S1 ben ik Hansa Rostock sta gedeeld eerste alleen heb ik een slechter doelsaldo na 13 wedstrijden. Vandaag had ik 3-0 gewonnen en met 2 doelpunten van Klose. 
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2250 Reg.: 3 juni 2002 | 4-0 winst met Toronto FC op Chivas in mijn HA. Weer een plaatstje gestegen naar positie 3, vannacht tegen de koploper Los Angelas.
In S1 een vrije trainingsdag met Celtic gehad, om vannacht het thuis op te nemen tegen de miljoenen brigade van Chelsea. En om mijn voorsprong van 5 pnt. op deze ploeg uit te breiden heb ik een TK'tje ingezet.

|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1005 Reg.: 14 april 2005 | Met Tecos opnieuw 1-0 gewonnen van Monarcas. Daardoor ben ik een ronde verder in de beker. Loting op bezoek bij Monterrey. Vannacht naar Jaguares de Chipas.
Met Portuguesa met 2-0 gewonnen van Botafogo, nu weer gestegen naar plaats 8. Vannacht naar Santos toe.
|
|
|