| Poster | | Topic: OSM |  |
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3405 Reg.: 13 september 2004 | Ik heb me weer verkeken met Reading. Dacht dat ik tegen Arsenal moest dus had TK ingezet. Maar daar moet ik vandaag dus tegen, moest tegen de Spurs spelen. Wel gewonnen met 2-0 en gestegen naar plaats 2 . Manchester staat nu 1e met 44 punten en ik heb samen met Arsenal en Liverpool 41 punten!
Met mijn S1 in de voorbereiding.
|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 854 Reg.: 13 december 2000 | Met Motherwell vannacht met 0-1 gewonnen bij Kilmarnock. Door mijn overwinning stijg ik naar plaats 3. Ik moet alleen Celtic en Hearts voor me dulden. Vanavond speel ik thuis tegen Aberdeen.
Bij S1 in Finland sta ik 3de met VPS na 7 wedstrijden gespeeld te hebben.
Bij S2 moet ik nog 6 wedstrijden spelen in Nederland met Twente en sta 14 punten voor op PSV, dus bijna kampioen.
Bij S3 met OFI Kreta sta ik na 7 wedstrijden spelen ook 3de.
|
|
|
Dropshot Internationale topspeler
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1009 Reg.: 14 april 2005 | Met Portuguesa eenvoudig gewonnen bij Santos: 0-3. Inmiddels sta ik nu 6e op 2 punten van koploper Gremio. Vannacht in de beker thuis tegen GoÃas.
Met Tecos een slecht resultaat behaald bij Jaguares: 0-0
Ben gezakt naar plaats 6 op 5 punten achterstand op de koploper. Vannacht thuis tegen Atlas die 8e staan.
|
|
|
10. Danny Koevermans Internationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1408 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Sevlievo: gewonnen met 1-2 gestegen naar de 10e plek!
Bristol City: verloren met 2-1! gezakt naar de 4e plek 3 punten achter de nummer 1!
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2259 Reg.: 3 juni 2002 | Met Toronto FC een dikke 6-0 nederlaag geleden tegen de koploper Los Angelas, had dan ook een TK tegen. tevens gezakt naar plaats 5.
Vannacht voor de beker thuis tegen Chicago.
Met Celtic in S1 wel succes, door een 4-0 thuisoverwinning tegen Chelsea hier was wel een TK voor nodig. Nog steeds op positie 3, met vanavond de kraker uit tegen Internazionale de nummer 2.

|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2259 Reg.: 3 juni 2002 | Met Toronto FC verloren in de beker na strafschoppen, vannacht tegen de nr aatst San Antonio.
Met Celtic een knappe 1-1 tegen Internazionale, vannacht thuis tegen Man. Utd.

|
|
|
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1408 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Sevlievo: 0-0 gelijkspel stijg naar de 8e plaats.
Bristol City: 0-0 gelijkspel stijg naar de derde plaats.
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1009 Reg.: 14 april 2005 | Met Portuguesa verloren in de beker van de nr 19 in de competitie; GoÃas. Drama!! Veel beter natuurlijk, krijg ik in de verlenging een penalty tegen 0-1
Vannacht thuis tegen Figueirense die 11e staan.
Met Tecos 3-0 gewonnen van Atlas. Blijf 6e op 3 punten van de koploper. Vannacht op bezoek bij Cruz Azul.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3405 Reg.: 13 september 2004 | Met Reading met 3-0 van concurrent Arsenal gewonnen . Blijf op de 2e plaats staan. Een van de spelers die scoorde was een speler die ik gister in nood moest aantrekken omdat ik niet genoeg middenvelders had
Met FC Airbus UK(Wales) de eerste competitiewedstrijd met 2-0 gewonnen, sta daardoor 6e.
|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 854 Reg.: 13 december 2000 | Mijn 6de competitiewedstrijd 0-0 gespeeld tegen Aberdeen. Hierdoor zak ik naar plaats 4, maar nog slechts 1 punt achter de 3 koplopers, Hearts, Kilmarnock en Celtic.
|
|
|
Fabio Caracciolo Meervoudig international
Uit: geldrop Vak: Oost - W Posts: 699 Reg.: 16 oktober 2005 | Na een tijd stil te hebben gestaan met osm,ben ik er vorige week weer eens aan begonnen.
HA:na een wedstrijd of 6 sta ik met FC Utrecht op de 6e plaats,dit is ook de doelstelling,Morgen tegen 020 voor de comp,en dag erna weer naar 020 voor dn beker .
S1 egin vannacht de competitie met Swansea city,doelstelling 4e,maar ben er al een keer 1e mee geworden.
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7580 Reg.: 29 april 2000 | Seizoen toch nog goed afgesloten met FC Groningen. Met 3-0 van Feyenoord gewonnen en van de Graafschap met 5-1. Echter geeindigt op een 8e plaats, terwijl de doelstelling 6e was.
Is er al iets bekend over de PSV Netwerk league?
|
|
|
RvN Nilis 10  Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1719 Reg.: 4 september 2005 | Met Cheltenham Town vandaag weer 3-0 gewonnen sta nu 7 punten voor de nummer 2!
Dit is team:

|
|
|
Tim_PSV Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 257 Reg.: 7 maart 2007 | competitie begint vandaag
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2259 Reg.: 3 juni 2002 | Met Toronto weer een plek gestegen naar pos. 4 na een 2-0 overwinning tegen de nr laatst San Antonio.
Vannacht uit tegen DC United de nr. 2 van de ranglijst.
Met Celtic de koppositie veroverd in de CL na een klinkende 5-0 overwinning op Man. Utd. omdat AC milan gelijkspeelde en Inter verloor is de koppositie na 15 wedstrijden een feit!
Vannacht uit naar CSKA Moskou, die geen trainer hebben.

|
|
|
Fabio Caracciolo Meervoudig international
Uit: geldrop Vak: Oost - W Posts: 699 Reg.: 16 oktober 2005 | HA:
Met fc utrecht 1-0 gewonnen,blijf 6e staan,
Vanavond tegen 020.
S1:
Eerste wedstrijd met swansea 1-0 verloren,in de 88e minuut!
En de beste speler,bodde,9 wedstrijden geblesseerd!!!
Sta nu 19e 
|
|
|
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1408 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Sevlievo: 0-1 gewonnen ik blijf 8e staan.
Bristol City: 1-1 gelijkspel zak naar de 6e plaats.
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1009 Reg.: 14 april 2005 | Met Portuguesa thuis met 2-0 gewonnen van Figuierense. Ben gestegen naar plaats 4. Vannacht naar Vasco.
Met Tecos een moeilijke 0-0 gespeeld bij titelkandidaat Cruz Azul. Ben gezakt naar 7. Vannacht thuis tegen CF Puebla
[Dit bericht is veranderd door Dropshot (op 12 augustus 2008 19:07:51).]
|
|
|
Levi Bottle Meervoudig international Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 644 Reg.: 7 december 2001 | Over 8 dagen kan de PSV netwerk competitie van start gaan. Als alle gegadigden tegen die tijd zich willen melden hier of via pm, dan zorg ik dat alles in goede banen zal verlopen. Iemand voorkeur voor een bepaalde competitie? Ik heb zelf al heel lang geen fantasy league meer gespeeld en dat lijkt me wel weer eens leuk. Ik zal verder het maximaal aantal dagen voorbereiding hanteren, zodat zoveel mogelijk mensen mee kunnen doen.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3405 Reg.: 13 september 2004 | Met Reading begint nu ongeveer de 2e competitiehelft. Heb vandaag met 0-1 van Bolton gewonnen. Blijf gewoon op de 2e plaats staan. Manchester United heeft een voorsprong van 3 punten en Liverpool heeft evenveel punten. Arsenal heeft intussen achterstand opgelopen. Vandaag weer tegen Bolton maar nu voor de beker!
Met FC Airbus UK ook de 2e wedstrijd winnend afgesloten. Sta nu op de 3e plaats. Er zijn 3 ploegen die de volle 6 punten hebben na 2 wedstrijden!
|
|
|
Levi Bottle Meervoudig international Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 644 Reg.: 7 december 2001 | Heb ook maar mijn S3 geactiveerd. Ben nu Getafe. Wordt een hele kluif, maar doelstelling 10 moet wel te doen zijn. Heb een grote selectie. Eerst maar eens de bezem doorhalen.
|
|
|
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7580 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Levi Bottle schreef:
Over 8 dagen kan de PSV netwerk competitie van start gaan. Als alle gegadigden tegen die tijd zich willen melden hier of via pm, dan zorg ik dat alles in goede banen zal verlopen. Iemand voorkeur voor een bepaalde competitie? Ik heb zelf al heel lang geen fantasy league meer gespeeld en dat lijkt me wel weer eens leuk. Ik zal verder het maximaal aantal dagen voorbereiding hanteren, zodat zoveel mogelijk mensen mee kunnen doen.
Die competitie heb ik nog nooit gespeeld, dus lijkt me wel leuk. Ik meld me nu alvast 
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1009 Reg.: 14 april 2005 | Apart die nieuwe puntentelling. Gaan er dus echt op vooruit.
Iedereen die het niet nog niet ingevoerd heeft en moderator is moet dat gauw doen. krijg je ook weer een goed beeld van.
|
|
|
RvN Nilis 10  Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1719 Reg.: 4 september 2005 | Server Johan Competitie fantasy league??
Ieder geval ik doe wel mee!
[Dit bericht is veranderd door RvN (op 12 augustus 2008 20:42:09).]
|
|
|
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7580 Reg.: 29 april 2000 | Ik heb inmiddels een aanbieding van Olympique Marseille gehad die ik niet kon afslaan. Ik ben dus de nieuwe manager van OM geworden, dat 2 wedstrijden al gelijk heeft gespeeld. Ik houd mijn 2e account wel vrij voor deze PSV Netwerk competitie.
|
|
|