| Poster | | Topic: OSM |  |
|
RvN Nilis 10  Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1744 Reg.: 4 september 2005 | Met Cheltenham Town 3-0 gewonnen sta na 41 wedstrijden 1e met 6 punten voorsprong dus zal waarschijnlijk kampioen worden! 
|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 865 Reg.: 13 december 2000 | Vannacht met 0-2 gewonnen met Motherwell bij Inverness CT. Vanavond de bekerfinale, waar ik niet inzit. In de competitie nog 1 wedstrijd te gaan en ik sta op doelsaldo 2de achter Kilmarnock
|
|
|
10. Danny Koevermans Internationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1497 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Sevlievo: gedaan wat ik moest doen, gewonnen met 3-0 stijg naar de 5e plek.
Bristol City: Kansen op kampioenschap ver weg nu. 0-2 voorsprong weggegeven en 4-2 verloren van Wolverhamptons 2 punten los op no. 3 en 4 . 7 punten achter koploper hull City
|
|
|
Dropshot Internationale topspeler
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1040 Reg.: 14 april 2005 | Met Portuguesa eindelijk de koppositie gepakt door een 0-3 overwinning bij Cruzeiro. Vanancht thuis tegen Grémio de nummer 3.
Met Tecos 4-0 gewonnen van Jaguares de Chiapes. Blijf 2e op 4 punten achterstand. Vannacht naar Atlas toe die 6e staan.
|
|
|
Tim_PSV Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 272 Reg.: 7 maart 2007 | 2-0 verloren van Fiorentina
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7673 Reg.: 29 april 2000 | Na een winning streak van 5 wedstrijden, gisteren verloren van Auxerre. Vannacht tegen Nancy wat geen problemen moet opleveren.
|
|
|
Dean Ashton Stoof  Lid 2e elftal
Uit: Best Vak: - Posts: 170 Reg.: 8 januari 2007 | HA: Met Lecce keurig gewonnen uit bij Treviso het werd 0-3.
Sta nu op een 3e plaats maar gelijk aantal punten met Chievo, die 2e staan. Nog 1 wedstrijd en dan is het seizoen afgelopen, hopelijk maakt chievo nog een fout maar met een 3e plaats ben ik ook tevreden.
S1: Met almeria uit gewonnen bij getafe 0-1, sta nu 12e na 4 wedstrijden dus zegt nog niet heel veel. Team moet een beetje op stoom komen, maar heb er alle vertrouwen in.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 272 Reg.: 7 maart 2007 | 1-0 gewonnen van Internazionale
|
|
|
Uit: Best Vak: - Posts: 170 Reg.: 8 januari 2007 | HA: Met Lecce stond de laatste wedstrijd van het seizoen voor de boeg, Bari was de tegenstander. Met 2-0 gewonnen, maar doordat Chievo geen punten verspeelde toch op de 3e plaats geeindigd.
Toch tevreden
S1: Met Almeria een belangrijke overwinning geboekt tegen Osasuna het werd 4-2, stijg naar de 9e plaats.
|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 865 Reg.: 13 december 2000 | Een keurige 2de plaats behaald met Motherwell. Helaas wel op doelsaldo 2de geworden maar toch netjes. Volgende competitie ga ik naar Engeland met mijn HA.
Met S1 mijn kampioenschap veilig gesteld met TPS in Finland, door met 1-0 te winnen van concurrent VPS.
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1040 Reg.: 14 april 2005 | Met Portuguesa de topper thuis van Grémio gewonnen met 3-1. Sta nu stevig 1e.
Met Tecos 0-3 gewonnen bij Atlas, blijf 2e.
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7673 Reg.: 29 april 2000 | Misschien even een stomme vraag, maar hoe switch je ook alweer naar je 2e account(S1)?
|
|
|
Uit: Best Vak: - Posts: 170 Reg.: 8 januari 2007 |
quote: BruggiKeane schreef:
Misschien even een stomme vraag, maar hoe switch je ook alweer naar je 2e account(S1)?
Gewoon bij het inloggen s1 achter je username typen, neem aan dat je dat bedoelt.
HA: Na Lecce was het tijd om een nieuw team te kiezen, gekozen voor Cercle Brugge.
S1: Bekerwedstrijd met Almeria, gewonnen met 1-0. 
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 272 Reg.: 7 maart 2007 | |
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2315 Reg.: 3 juni 2002 | Met Toronto uiteindelijk de competitie afgesloten op een 7de plaats, laatste speelronde 1-4 verloren tegen de kampioen DC United en dat kostte me plaats 6. Doelstelling wel ruimschoots gehaald.
Zijn nu begonnen in Italie, zitten nog in de voorbereiding en ik heb gekozen voor Atalanta Bergamo.
Met Celtic heb ik de koppostitie helaas af moeten staan na een uitnederlaag bij Real Madrid volgde 2 overwinningen, 7-0 thuis tegen Rosenborg en 0-4 uit bij Valencia.
Daarna volgde 2 nederlagen, 1-2 thuis tegen Barca en afgelopen nacht 3-1 uit bij Chelsea.
Sta op positie 4 met 6 pnt. achter op koploper inter die vannacht op bezoek komt dus de laatste kans om aan te sluiten.

|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3642 Reg.: 29 juli 2005 | Met 2-0 gewonnen van Panathinaikos, blijf gewoon 1e met Aris Saloniki.
|
|
|
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1744 Reg.: 4 september 2005 | PSV Juniors Class zoekt nog een lid!!
minimaal 12500 punten
actief op het forum
deelnemen aan de crewcompetitie
voor PSV zijn 
|
|
|
Gomes O Goleiro Grande.. Lid 2e elftal
Vak: Noord - M Posts: 195 Reg.: 13 maart 2008 | Jammer he dat ik weg ben Chris :<
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3642 Reg.: 29 juli 2005 | PSV Junior Class is zeeeeer gezellig !
[Dit bericht is veranderd door Ultimo Uomo (op 31 augustus 2008 13:13:45).]
|
|
|
10. Danny Koevermans Internationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1497 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 |
quote: RvN schreef:
PSV Juniors Class zoekt nog een lid!!
minimaal 12500 punten
actief op het forum
deelnemen aan de crewcompetitie
voor PSV zijn 
Ik wil wel maar ik heb maar 12313 punten maar binnen 5 dagen heb ik er circa 4000 bij!
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7673 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Dean Ashton schreef:
Gewoon bij het inloggen s1 achter je username typen, neem aan dat je dat bedoelt.
Dat bedoelde ik idd, bedankt! De 1e competitie afgesloten met een 0-1 overwinning, sta nu op een 5e plaats met 6 punten achterstand op de koploper. Kan nog alle kanten op 
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1040 Reg.: 14 april 2005 | Met Portuguesa 0-3 gewonnen bij Botafogo. Blijf 1e.
Met Tecos niet gespeeld want in de beker lag ik er al uit.
|
|
|
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1744 Reg.: 4 september 2005 |
quote: 10. Danny Koevermans schreef:
(...)
Ik wil wel maar ik heb maar 12313 punten maar binnen 5 dagen heb ik er circa 4000 bij!
Wat is je managernaam??
|
|
|
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1744 Reg.: 4 september 2005 |
quote: Gomes O Goleiro Grande.. schreef:
Jammer he dat ik weg ben Chris :<
Nee niemand vond het erg eigelijk 
|
|
|