| Poster | | Topic: OSM |  |
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2500 Reg.: 3 juni 2002 | Met Atalanta 1-0 thuis tegen Chievo, tevens vannacht Aguero aan de selectie toegevoegd. Gelijk aantal punten met Inter en op plaats 3, vannacht de topper tegen Internazionale.
Met FC Moskva een niet overtuigende 0-0 tegen Saturn, nog steeds op plaats 9.
Vannacht uit naar Ankar Perm.

|
|
|
Dropshot Internationale topspeler
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1105 Reg.: 14 april 2005 | Met Luch Energiya gisteren goed weg gekomen bij Rubin Kazan, het werd 1-1. Vannacht goed gemaakt met een 4-0 overwinning op Saturn Moskovskaya Oblast. Sta 4e.
Met Hull City gisteren 0-2 gewonnen bij Bolton Wanderers. Vannacht de lijn doorgezet met een 3-0 winst op Everton. Sta 2e op doelsaldo.
|
|
|
10. Danny Koevermans Internationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1573 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | FCE: gewonnen met 0-4 van veendam alleen lucky RBC kroop door het oog van de naald door in de laatste minuut te winnen! blijf derde staan!
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1105 Reg.: 14 april 2005 | Met Hull City in een moeilijke wedstrijd tegen Wigan Athletic met 1-0 gewonnen in de 88e minuut Blijf op doelsaldo 2e staan. Vannacht op bezoek bij nummer 3 Manchester City, wordt lastig.
Met Luch Energiya met 0-4 gewonnen bij Amkar Perm. Sta weer 3e. Vannacht thuis tegen Krylia.
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2500 Reg.: 3 juni 2002 | Met Atalanta kansloos verloren bij Inter 3-0, sta derde met 4 punten achter koploper AS Roma en 3 achter Inter.
Vannacht de tweede topper op rij thuis tegen AS Roma, waarin winst noodzakelijk is voor uitzicht op de titel...
Met FC Moskva 1-0 gewonnen Amkar Perm waarmee ik nu gelijk sta in punten alleen doelsaldo van Amkar is beter vandaar nog 9e.
Vannacht uit naar Krylia.

|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 893 Reg.: 13 december 2000 | Met Newcastle 2 gelukkige 1-0 overwinningen geboekt tegen Sunderland en Hull City. Daardoor sta ik 2de en heb 5 punten achterstand op Man City. Vanavond speel ik tegen nr 3 Chelsea, met een tk. Man City speelt tegen nr.4 Liverpool.
|
|
|
Tim_PSV Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 290 Reg.: 7 maart 2007 | 0-3 gewonnen van Blackburn Rovers
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1105 Reg.: 14 april 2005 | Met Hull City de 1e nederlaag geleden, 2-0 bij Manchester City. Had ik mijn formatie maar niet aangepast. Blijf 2e met 3 punten achterstand op de Spurs.
Met Luch Energiya 2-0 gewonnen van Krylia. Blijf 3e op 6 punten van Zenit. Vannacht thuis tegen nummer 5 Terek Grozny.
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2500 Reg.: 3 juni 2002 | 4-1 winst met Atalanta in de topper met AS Roma, nog steeds derde en vannacht de lastige klus Fiorentina uit.
Met FC Moskva geklommen naar plaats 8 na een 0-3 overwinning bij Kyrila. Vannacht thuis tegen vladivostok.

|
|
|
E-rick Nationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 893 Reg.: 13 december 2000 | Met Newcastle een 2-0 winst geboekt tegen Chelsea, wel met een tk. Doordat Man City verloor van Liverpool sta ik nog maar 2 punten achter op Man City. Vanavond uit naar Man Utd.
|
|
|
10. Danny Koevermans Internationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1573 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Jammer verder dan een 0-0 tegen AGOVV kwam ik niet. vanavond tegen FC Den bosch TK inmiddels ingezet.
|
|
|
Clerx 10. Danny Koevermans  Internationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1573 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Ja gestegen naar de tweede plaats 1-3 overwinning op Fc den bosch.
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1105 Reg.: 14 april 2005 | Verrassend een thuisnederlaag geleden met Luch Energiya. Werd 1-2 tegen Terek Grozny Titelaspiraties kunnen in de ijskast.
Gezakt naar 5 op 9 punten van de koploper.
Met Hull City gelukkig wel gewonnen, 2-0 van Middlesbrough. Blijf 2e maar nu nog maar 1 punt achter de Spurs.
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2500 Reg.: 3 juni 2002 | Uit bij Fiorentina een 3-3 gelijkspel uit het vuur gesleept, nrs. 1 Inter en 2 Roma lopen iets uit door hun overwinningen.
Vannacht wederom uit naar Fiorentina maar nu de halve finale van de beker.
Met Moskva een 2-0 overwinning op Vladivostok blijf hierdoor 8ste. Vannacht uit naar CSKA Moskou.

|
|
|
Levi Bottle Nationale topspeler Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 736 Reg.: 7 december 2001 |
quote: Verrulo (psv-emm) schreef:
Ik ga een nieuwe competitie starten in Engeland!!!
Als je mee wil doen laat het even weten.
Diegene die zich aanmeld stuur ik een mailtje met wanneer de competitie van start gaat!!
De naam wordt:
PSV NETWERK 2008
Al gestart? Heb namelijk nog een account over.
|
|
|
Rinko7 Basisspeler
Uit: Hoogerheide, Noord-Brabant Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 346 Reg.: 14 september 1999 | Hoe kan je het beste spelen tegen iemand die 4-5-1 speelt??
|
|
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 893 Reg.: 13 december 2000 |
quote: Rinko7 schreef:
Hoe kan je het beste spelen tegen iemand die 4-5-1 speelt??
Haha zoek dat zelf maar uit , anders is er ook niks meer aan. ik zou zeggen, probeer eens wat.
De topper tegen Man utd uit gewonnen met 2-0 vannacht . Vanavond thuis tegen Everton
|
|
|
19. Jonathan Reis Geselecteerd voor Oranje
Uit: Oirschot Vak: Zuid - BB Posts: 497 Reg.: 12 februari 2007 |
quote: Rinko7 schreef:
Hoe kan je het beste spelen tegen iemand die 4-5-1 speelt??
5-4-1, speel op de counter. Extreem, pressie spelen en mandekking Met Heracles kampioen mee geworden, Excelsior ook laatst.
|
|
|
Sander mr psv Regelmatige invaller
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 290 Reg.: 21 juli 2007 | Eerste wedstrijd van het seizoen heb ik gewonnen, 1-0 tegen Borusia MonchenGladbach... Ben Schalke 04
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1105 Reg.: 14 april 2005 | Dom gelijkspel met Hull City bij Portsmouth; 1-1. Gezakt naar plaats 3. Sta 1 punt achter beide koplopers. Vannacht thuis tegen Sunderland die 15e staan.
Met Luch-Energiya vrij door bekeruitschakeling
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2500 Reg.: 3 juni 2002 | Halve finale beker 3-0 verloren bij Fiorentina. Vannacht thuis tegen Udinese.
Met FC Moskva nipt verloren bij CSKA 1-0, goal viel in de 82e minuut blijf wel op plaats 8. Vannacht thuis tegen Spartak Moskou.

|
|
|
Clerx 10. Danny Koevermans  Internationale topspeler
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1573 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | mooie 2-0 overwinning op fc zwolle! blijf 2e staan 4300 puntjes al in het laatje .
|
|
|
Amrancolis Basisspeler
Uit: Uden Vak: - Posts: 327 Reg.: 17 mei 2007 | 15 wedstrijden gespeeld:
Wij bij De Graafschap willen dat je dit seizoen 15e positie bereikt. Je bent goed bezig met De Graafschap. Ik ben blij dat ik je heb gehaald want je hebt duidelijk verstand van voetbal. De 1e plaats is meer dan ik vooraf had durven dromen. Ga zo door! Je staat op 3236 managerpunten.
3236 punten en nog niet eens op de helft van de competitie 
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7931 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Levi Bottle schreef:
Al gestart? Heb namelijk nog een account over.
Volgens mij nog niet. Ik wacht nog even en anders begin ik gewoon in een andere competitie.
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1105 Reg.: 14 april 2005 | Met Hull City thuis een moeilijke wedstrijd tegen Sunderland kunnen winnen met 1-0. Vannacht weer thuis tegen Sunderland maar dan voor de beker. Blijf 3e staan.
Met Luch Energiya Vladivostok met 0-2 gewonnen bij CSKA Moskou. Blijf 5e.
|
|
|