| Poster | | Topic: OSM |  |
|
E-rick Internationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 900 Reg.: 13 december 2000 | Met 4-0 verloren bij Liverpool met Newcastle. Hierdoor ben ik gezakt naar plaats 2, met 2 punten achterstand op Man City. Zelf heb ik nog wel het moeilijkste programma van de 2 titelkandidaten. Vanavond thuis tegen Arsenal. Een na laatste wedstrijd moet ik nog wel thuis tegen Man City
|
|
|
Fabio Caracciolo Nationale topspeler
Uit: geldrop Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 789 Reg.: 16 oktober 2005 | Das zund e-rick,maar je ken niet altijd de beste zijn he
Ben zelf met FC Eindhoven 9e geworden,doelstelling was 16e,en krijg nu ruim 4000 punten erbij,
Laatste wedstrijd 2-0 winst uit bij rbc.
Met s1 ben ik hoffenheim,en de eerste wedstrrijd met 2-0 gewonnen van eintracht frankfurt,
Heb nu al wel een blessure van mn speler gustavo voor 9 duels
Vanavond uit naar gladbach.
|
|
|
Dropshot Internationale topspeler
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1134 Reg.: 14 april 2005 | Met Luch Energiya toch gemakkelijk bij bekerfinalist Shinnik Yaroslavl gewonnen. Het werd 0-3. Blijf 3e. Vannacht de topper thuis tegen Zenit die 1e staan en pas 1 keer hebben verloren. Moet winnen anders zit er een kampioenschap niet meer in
De topper met Hull City op bezoek bij Manchester United nipt met 1-0 verloren. Sta nu op doelsaldo 2e. Vannacht in de kwartfinale thuis tegen Stoke City.
Moet je inactieve managers nu gaan verwijderen of is dat nadelig voor je punten? Sta halverwege seizoen met Hull al op ruim 4000 punten 
Correctie 4000 punten was het gisteren maar nu ik 2e sta krijg ik direct nog maar 3600 
[Dit bericht is veranderd door Dropshot (op 11 oktober 2008 13:22:08).]
|
|
|
Clerx 10. Danny Koevermans  Vedette
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1624 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 |
quote: Fabio Caracciolo schreef:
Das zund e-rick,maar je ken niet altijd de beste zijn he
Ben zelf met FC Eindhoven 9e geworden,doelstelling was 16e,en krijg nu ruim 4000 punten erbij,
Laatste wedstrijd 2-0 winst uit bij rbc.
Met s1 ben ik hoffenheim,en de eerste wedstrrijd met 2-0 gewonnen van eintracht frankfurt,
Heb nu al wel een blessure van mn speler gustavo voor 9 duels
Vanavond uit naar gladbach.
Goed gedaan! Ik hoop nog kampioen te kunen worden met FCE maar heb het niet in eigenhand 3 punten achter RBC de koploper. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik de tweede plaats niet weg ga geven 7 punten voorsprong! Maar ik moet mijn laatste speeldag tegen RBC ik hoop dan de titel te pakken!
|
|
|
Xipnao! Internationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3784 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |
quote: E-rick schreef:
Met 4-0 verloren bij Liverpool met Newcastle. Hierdoor ben ik gezakt naar plaats 2, met 2 punten achterstand op Man City. Zelf heb ik nog wel het moeilijkste programma van de 2 titelkandidaten. Vanavond thuis tegen Arsenal. Een na laatste wedstrijd moet ik nog wel thuis tegen Man City
Ach, Ik mag dan wel kansloos 4e staan met Liverpool, maar dit vond ik wel een leuke winst Maar goed, van sjitty win je wel
|
|
|
Uit: geldrop Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 789 Reg.: 16 oktober 2005 |
quote: Clerx schreef:
(...)
Goed gedaan! Ik hoop nog kampioen te kunen worden met FCE maar heb het niet in eigenhand 3 punten achter RBC de koploper. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik de tweede plaats niet weg ga geven 7 punten voorsprong! Maar ik moet mijn laatste speeldag tegen RBC ik hoop dan de titel te pakken!
2e met fce
Heb je wat aankopen gedaan dan,of speel je gewoon met de normale selectie?
Heb zelf een tijdje 3e gestaan,maar ben daarna dus wat afgezakt.
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2549 Reg.: 3 juni 2002 | Met Atalanta naar een 2-0 overwinning bij Lazio, vannacht geen wedstrijden ivm bekerfinale.
Daarna de de uitwedstrijd tegen Palermo waar winst noodzakelijk lijkt voor de 2e plaats.
Met FC Moskou 2-0 verloren bij koploper Lokomotiv Moskou, vannacht thuis tegen nr. 2 Ruben Kazan...winst zou nog een plaats winst op kunnen leveren..

|
|
|
Uit: geldrop Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 789 Reg.: 16 oktober 2005 | Seizoen voorbij met FC Eindhoven,4000 punten,
Nu wachten tot comp van e-rick voorbij is,dan pakken we nederland,ik ben ado den haag .
Met s1 hoffenheim weer gewonnen,2-1 van gladbach,wel gezakt naar 5e plaats ivm doelsaldo.
Vanavond thuis tegen nummr 6 leverkussen.
|
|
|
E-rick Internationale topspeler Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 900 Reg.: 13 december 2000 | Nog 3 wedstrijden te gaan in mijn competitie. Sta momenteel nog steeds 2de met Newcastle, 2 punten achter Man City. Vannacht Arsenal verslagen met 3-0. Vanavond tegen nummer 3 Tottenham.
[Dit bericht is veranderd door E-rick (op 12 oktober 2008 11:33:57).]
|
|
|
Tim_PSV Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 297 Reg.: 7 maart 2007 | na verlenging verloren bij Chelsea 2-1.. ben zelf Arsenal.
|
|
|
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1624 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 |
quote: Fabio Caracciolo schreef:
(...)
2e met fce
Heb je wat aankopen gedaan dan,of speel je gewoon met de normale selectie?
Heb zelf een tijdje 3e gestaan,maar ben daarna dus wat afgezakt.
Hierzo Fabio wat screenshots van selectie wedstrijd schema stand:
Stand:

wedstrijdschema:

Selectie:

[Dit bericht is veranderd door Clerx (op 12 oktober 2008 13:12:39).]
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1134 Reg.: 14 april 2005 | Met Hull City de halve finale van de beker bereikt door een 2-0 overwinning op Stoke City. Vannacht begint de 2e seizoenshelft met een bezoek aan Newcastle UTD.
Ik leek de titelstrijd weer spannend te maken met Luch Energiya na een goal van mijn aanvoerder in de 58e minuut, maar Zenit kwam terug en hoe. Verloren met 1-3 Was met 15-11 kansen beter en dat kunnen niet veel teams zeggen tegen hun, maar helaas, de titelaspiraties kunnen definitief in de ijskast. Ik richt me op plaats 2. Blijf 3e. 
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2549 Reg.: 3 juni 2002 | Met Atalanta vannacht uit naar de nr. 5 Palermo, winst lijkt noodzakelijk om de 2e plaats te behouden.
Met FC Moskou is de 8ste plaats het hoogst haalbare na de 0-2 nederlaag tegen Kazan. Vannacht de bekerfinale dus trainen maar weer.

|
|
|
|
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1624 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Fijn OSM ligt er weer uit.
|
|
|
Doninho Internationale topspeler
Uit: supp. groep: Philips Army! Vak: Oost - X Posts: 2059 Reg.: 9 februari 2006 |
quote: Clerx schreef:
Fijn OSM ligt er weer uit.
Dit is alleen bij de server Johan, toevallig heb en 2 subaccoutns en HA op Johan dus heb weinig kunnen doen 
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3597 Reg.: 13 september 2004 | Ik kan er gewoon op, kan alleen het forum van mijn crew niet bereiken:
quote: De forums zijn tijdelijk niet online, omdat de server waar de forums op staan is gecrashed. Wij zijn bezig deze server weer te repareren. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
Met mijn HA gaat het best wel slecht de afgelopen tijd, veel punten verloren, vandaag toevallig wel weer een keer ruim met 4-1 gewonnen. Maar sta op dit moment 4e en krijg absoluut niet veel punten op dit moment en ben bang dat daar ook niet veel meer bij gaat komen!
Met mijn S1 gaat het daar in tegen wel redelijk. Sta daarmee 3e terwijl ik vooral weinig aan het team heb gedaan. De koploper staat trouwens wel erg ver voor!
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1134 Reg.: 14 april 2005 | Met Hull City een goede overwinning geboekt bij Newcastle United. Het werd 0-3. Blijf 2e.
Met Luch Energiya een ontluisterende nederlaag geleden bij Lokomotiv Moskva. Het werd 6-0 Kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n nederlaag heb geleden. Allebei wel een TK ingezet! Gezakt naar 4. Vannacht de 3e topper op rij thuis tegen Rubin Kazan die 3e staat. Voor de 3e keer op rij een TK inzetten en hopen...
|
|
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 900 Reg.: 13 december 2000 | Met Newcastle helaas met 2-0 verloren bij Tottenham. Daardoor is het verschil met koploper Man City opgelopen tot 5 punten. Er zijn ook nog slechts 2 wedstrijden te spelen. Vandaag speel ik thuis tegen Man City.
Met S1 heb ik met Utrecht de beker gewonnen. Na 33 wedstrijden in de competitie stond ik 2de, in punten gelijk met PSV. PSV speelde gelijk tegen Heerenveen en ik speelde helaas ook gelijk, tegen Willem2, anders was ik mooi kampioen geworden.
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 8009 Reg.: 29 april 2000 | Kansloos met 1-5 van Bayern verloren, gisteren 1-0 gewonnen. Weet iemand hoe het komt dat mijn scout al dagenlang niets vind? Terwijl ik toch niets geks selecteer. Ik zal het in ieder geval eens proberen zonder geldbedragen in te vullen.
|
|
|
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1134 Reg.: 14 april 2005 | Met Hull City thuis dure punten verspeeld tegen Stoke City. Het bleef 0-0 terwijl ik er eergister met dezelfde formaties het veld betrad en relatief gemakkelijk had gewonnen. Nu was ik thuis zelfs wat minder. Blijf 2e. Vannacht uit naar de Spurs die 3e staan. Lastig!!
Met Luch eindelijk weer een topper gewonnen. 2-0 werd het tegen Rubin Kazan, normaal zou ik 3e staan maar Terek Grozny boekte een mega uitslag dus sta op saldo nog 4e.
Wel apart dat de ene rode kaart van mij in het scorebord wel naar voren komt, maar de ander ik uit de statistics moet halen
Vannacht op bezoek bij nummer 7 Saturn Moskovskaya Oblast.
[Dit bericht is veranderd door Dropshot (op 14 oktober 2008 11:39:57).]
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3597 Reg.: 13 september 2004 |
quote: BruggiKeane schreef:
Kansloos met 1-5 van Bayern verloren, gisteren 1-0 gewonnen. Weet iemand hoe het komt dat mijn scout al dagenlang niets vind? Terwijl ik toch niets geks selecteer. Ik zal het in ieder geval eens proberen zonder geldbedragen in te vullen.
Je moet gewoon naar de scoutlijst gaan. Dan een speler gaan zoeken die je wel zou willen hebben en die nog niet in je competitie speelt. Dan moet je gewoon ongeveer alle gegeven zo invullen met de leeftijd en hoe goed die is. Als een speler dan bijvoorbeeld 10.535.467 kost moet je bij het minimum en maximum bedrag daar net boven en onder gaan zitten. Dus 10.500.000 en 10.600.000. Dan kan er gewoon niets mis gaan!
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2549 Reg.: 3 juni 2002 | Met Atalanta ietwat gelukkig de competitie als 2e afgesloten, zelf met 3-2 tenonder tegen Palermo maar door het verlies van AS Roma bij Torino bleef de 2e plaats gehandhaafd iets wat me 4315 punten opleverd!
Volgende competitie zal de 1e divisie zijn, mijn voorkeur gaat uit naar Omniworld of Eindhoven.
Met FC Moskou de laatste wedstrijd vannacht uit naar Saturn, een teleurstellend seizoen wordt afgesloten als 8ste dat is al zeker.
De doelstelling was 7e, dus heb gefaald in Rusland helaas.

|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 8009 Reg.: 29 april 2000 |
quote: MarPSV schreef:
Je moet gewoon naar de scoutlijst gaan. Dan een speler gaan zoeken die je wel zou willen hebben en die nog niet in je competitie speelt. Dan moet je gewoon ongeveer alle gegeven zo invullen met de leeftijd en hoe goed die is. Als een speler dan bijvoorbeeld 10.535.467 kost moet je bij het minimum en maximum bedrag daar net boven en onder gaan zitten. Dus 10.500.000 en 10.600.000. Dan kan er gewoon niets mis gaan!
Vandaag kwam de scout eindelijk eens met een speler aanzetten. Vaag, want ik deed niets anders....
Uit bij HSV gelijkgespeeld, geen slechte prestatie.
|
|
|
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1624 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | |
|
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 900 Reg.: 13 december 2000 | 2-0 gewonnen van concurrent en koploper Man City. Daardoor sta ik op 2 punten achterstand met nog 1 wedstrijd te gaan. Ik speel uit tegen Portsmouth en Man City speelt thuis tegen Aston Villa. Maar eerst de bekerfinale, waarin ik niet speel
|
|
|