Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »
PSVMemphisDepay
Jeugdspeler
Uit: Hoogeveen
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 augustus 2012
forza vessem
Geselecteerd voor Oranje
Uit: vessem
Vak: West - L
Reg.: 22 juli 2006
tijn0
Legende
Uit: Apeldoorn
Droomaankoop: Nick Viergever
Reg.: 23 april 2008
neva
Vedette
Uit: Hellevoetsluis
Vak: Oost - YY
Reg.: 28 april 2007
FlorisTHFC
Legende
Winnaar Relatief Klassement PSV Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen
Uit: Maastricht
Vak: Oost - V
Droomaankoop: Marcelo Bielsa
Reg.: 22 juni 2008
Al Bundy
Vedette
Uit: Amersfoort
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 6 juni 2009
quote:Bron: http://fm.manutd.nl/component/content/article/4401-fm-2013-aankondiging-nieuwe-features
FM 2013: Aankondiging + nieuwe features
Waarschijnlijk heb je het al gemerkt: vandaag werd Football Manager 2013 aangekondigd door Sports Interactive en SEGA. In de aankondiging wordt gesproken over een ‘aardverschuiving in de ontwikkeling van de succesvolle serie’, we mogen er dus heel wat van verwachten! Wij van Managers United hebben alle nieuwe features die tot nu toe zijn vrijgegeven door de makers op een rijtje gezet!
Football Manager Classic
Een van de grootste veranderingen: een nieuwe spelmodus. ‘’Voor het eerst in de geschiedenis biedt Football Manager een alternatieve en minder tijdverslindende manier om het spel te benaderen’’ aldus de makers. Miles Jacobson, Studio Director van Sports Interactive, gaf op de persconferentie van vandaag aan dat deze spelmodus bedoeld is voor de grote groep mensen die het spel wel wil spelen, maar eenvoudigweg de tijd niet heeft om alles uit het spel te halen. Enkele onderdelen die ontbreken in deze spelmodus om het tempo in het spel te bevorderen: besprekingen voor de wedstrijd, instructies voor de tegenstander en individuele trainingen voor spelers.
‘’Ik wil voor de talloze fans echter benadrukken dat de introductie van FM Classic op geen enkele wijze invloed heeft op het door hen zo geliefde spel’’ besloot Jacobson. ‘’FM13 biedt mensen nog steeds de volledige ‘hands-on’ spelervaring als ze dat willen. Dit is een grotere, betere en nog realistischere versie van de beste voetbalmanagementsimulatie ter wereld.’’
Challenge Mode
In Football Manager Classic zit nóg een nieuwe spelmodus geïntegreerd: de uitdagingsmodus. Hierin krijg je een bepaald scenario voor de kiezen, waarin je managementvaardigheden binnen een bepaald tijdsbestek gestest worden (normaliter een half seizoen). De scenario’s varieren van slagen met een elftal dat bestaat uit jonge spelers tot een club die halverwege het seizoen onderaan bungelt voor degradatie behoeden. In totaal bevat FM13 vijf scenario’s, maar dit aantal zal in de loop van het jaar stijgen, afhankelijk van de wereldwijde vraag van spelers.
Naast deze nieuwe spelmodus kun je in de nieuwe Football Manager tevens een aantal functies in het spel ‘vrij spelen’. Door mijlpalen te bereiken kun je er bijvoorbeeld voor zorgen dat je spelers geen werkvergunningen meer nodig hebben, of een paar miljoen extra toevoegen aan je transferbudget. Indien gewenst kun je deze extra’s ook aanschaffen.
Overige nieuwe features
Verbeterde 3D-wedstrijdengine
Ook de 3D-wedstrijdengine is weer op de schop gegaan. Alles op en rond het veld ziet er volgens de makers realistischer uit: van de stadions en het publiek tot de bewegingen van de spelers. Tevens laat een vernieuwd camerasysteem de wedstrijddag er meer uitzien als op televisie.
Nieuwe personeelsrollen
Ook op het gebied van de staf zijn er enkele dingen veranderd. Zo introduceert FM enkele nieuwe personeelsrollen, zoals de voetbaldirecteur. Hij kan een deel van je taken, zoals contractonderhandelingen of verwijdering van ongewenste spelers, van je overnemen. Tevens kunnen de vaardigheden van coachs worden verbeterd als zij in aanmerking komen voor hun coachbadges.
Verbeterde interactie met de media
Vorig jaar kon je in teambijeenkomsten en gesprekken met je spelers al kiezen om een bepaalde toon aan te slaan, en nu kan dat ook als je in gesprek bent met de media. Zo kun je bij elk antwoord dat je geeft kiezen voor een bepaalde stemming, variërend van kalm tot agressief.
Netwerkspel
Ook de multiplayer is totaal vernieuwd in Football Manager 2013. Om een netwerkspel met je vrienden te beginnen, hoef je geen Hamachi meer te gebruiken. Er wordt nu namelijk volledig gebruik gemaakt van de netwerkfunctionaliteit van het Steam-systeem. Ook kun je je team dat je in de singleplayer-modus hebt opgebouwd, testen in de multiplayer-modus tijdens eenmalige divisies en bekerwedstrijden.
Wereldwijde klassementen
Dankzij de integratie van Steam komen er nu ook wereldwijde klassementen. Dat houdt in dat spelers voor het eerst in de geschiedenis van Football Manager kunnen zien hoe ze presteren ten opzichte van andere managers uit de hele wereld. Naast het algemene klassement, zijn er ook aparte klassementen voor verschillende spelmodi en elke speelbare natie en divisie. De klassementen maken gebruik van een geavanceerd scoresysteem, waarin onder andere rekening wordt gehouden met het niveau van je club, de financiële prestaties van je club en zelfs je in-game loon.
Gebruikersinterface
FM13 heeft tevens een nieuwe interface en skin voor de carrièremodus en een fris uiterlijk voor FM Classic. Daarnaast is er aandacht besteed aan de navigatie, een geanimeerde interface en een nieuw zoeksysteem. Volgens de makers is FM 2013 ‘’het meest gebruiksvriendelijke en mooiste spel in de serie, ongeacht welke modus je kiest.’’
Uitgebreide training
In FM 2013 kun je als manager dieper in de trainingen van je team duiken en een schema kiezen dat overeenkomt met hun behoeften. Training vindt nu plaats via een vereenvoudigd overzichtspaneel. Je kunt nu kiezen waar je je team tijdens de training op wilt laten concetreren: algemenere oefeningen of de voorbereiding op specifieke wedstrijden.
Realistische belastingstelsels
In de echte voetbalwereld is het belastingtarief dat ze moeten betalen in een land voor veel spelers een belangrijke invloed bij de keuze voor een nieuwe club. Dit wordt nu nagebootst in FM 2013, dat actuele belastingstelsels bevat voor alle landen in het spel; iets waarmee de spelers in-game rekening zullen houden bij een transfer.
Releasedatum en blogs
Een specifieke datum is door de makers nog niet genoemd, maar zeker is dat SEGA het spel nog voor de kerst van 2012 zal uitgeven voor Windows-pc’s en de Mac. Veel van de 900 nieuwe en verbeterde functies worden besproken in een serie videoblogs die zo spoedig mogelijk zal volgen. Zodra er een blog verschijnt, leest U dat natuurlijk op onze site, dus hou hem in de gaten!
FlorisTHFC
Legende
Bobbobsebob
Bankzitter
Droomaankoop: Heurelho Da Silva Gomes
Reg.: 23 mei 2011
Bobbobsebob
Bankzitter
Droomaankoop: Heurelho Da Silva Gomes
Reg.: 23 mei 2011
themaniac
Nationale topspeler
Vak: Oost - X
Reg.: 15 december 2002
tijn0
Legende
quote:In 2014 bereik je ook nog geen totale dominantie, maar dan kun je met een beetje mazzel wel de CL winnen. Jij zit toch ook in de halve finale?
themaniac schreef:
ben toch wel heeeeel benieuwd hoe jullie allemaal in 2014 de CL al winnen met PSV. Ik word wel kampioen, heb een leuke selectie met alleen meet 3 1/2 of 4 sterren spelers etc.
Grote namen zijn nauwelijks geinteresseerd in PSV. Wel met een hele matige Van Bommel gespeeld en Van Nistelrooy en Vd Vaart gehaald in 2014/2015 die beide erg slecht zijn.
Sta nu in halve finale CL, maar zonder een wedstrijd ooit opnieuw te spelen lukt het me niet. Dus totale dominantie en eenvoudig winnen van een Real Madrid of Barcelona zit er niet bij.
Wat beter mag: De tijd die je bezig bent met onzin, laden etc. tussen wedstrijden is slaapverwekkend! Soms doe je er 10 minuten over van 1 match tot de andere.
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
FlorisTHFC
Legende
E8998
Legende
Uit: Turnhout
Vak: Zuid - E
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 5 augustus 2007
quote:Is dat (ook) als je hem via steam gepre-orders hebt? Of bedoelde je dat.
FlorisTHFC schreef:
Met pre-order valt hij al 2 weken eerder te spelen dan de initële releasedatum van 2 november. Heb hem GMG voor 32 euro al eerder gepre-ordered dus dat komt ff goed uit
FlorisTHFC
Legende
quote:Ja zou moeten werken in principe:
E8998 schreef:
(...)
Is dat (ook) als je hem via steam gepre-orders hebt? Of bedoelde je dat.
E8998
Legende
quote:Wel super relax dan. Nog maar 18 dagen dan, kan niet wachten!
FlorisTHFC schreef:
(...)
Ja zou moeten werken in principe:
Those of you pre-ordering digitally should receive an email with a Steam code to access the beta, and those of you doing so in-store should be handed a nice little card with a code.
En de beta hoef je later slechts te updaten naar de volledige versie, wat betekent dat je geen verspilde uren hebt en minder lang hoeft te wachten
tijn0
Legende
E8998
Legende
FlorisTHFC
Legende
vinger
Talentje
Vak: Oost - XX
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 28 juli 2007
tijn0
Legende
quote:Ik ben al wel redelijk gewend. Die classic mode doe ik niet, ik vind het juist leuk dat je eventueel alles kunt regelen (want daarop besparen ze).
E8998 schreef:
Mijn eerste reactie is dat het echt ENORM wennen is, die andere indeling. Daar groei je wel in, als je wat vaker speelt wen je er wel aan. Denk dat ik zo de Classic mode even ga proberen, kijken of dat wat sneller gaat inderdaad.
quote:Ik heb nog niet met PSV gespeeld, maar volgens mij zijn Depay en Zoet bijvoorbeeld erg goede talenten in tegenstelling tot vorig jaar. Nu ben ik (nog) geen coach bij PSV, dus zullen ze onvoldoende speeltijd krijgen om zich maximaal te ontwikkelen, maar ik denk dat je best goede spelers van ze kunt maken. Bakkali zit er ook in, die heb ik nog niet bekeken en omdat ik met een vierde divisieclub in Engeland speel, mag ik ook niet scouten
vinger schreef:
Klopt de jeugd van psv ook een beetje?
FlorisTHFC
Legende
tijn0
Legende
FlorisTHFC
Legende
quote:Ik ga nu weer pas beginnen. De match engine was voor de update van gisteren zwaar ridicuul. Voorzetten vanaf de zijkant bij de tweede paal waren extreem effectief waardoor het een doelpuntenfestijn was. Ook dekten centrumverdedigers niet fatsoenlijk. Nu maar eens proberen een werkende possession based tactic te creëren.
tijn0 schreef:
Mijn tactiek van voorgaande jaren werkt nergens meer, dus dan maar iets anders uitvinden. Begon een spel met PSV, even te kijken hoe goed iedereen is, komt er in oktober een overname, willen spelers als Cavani al naar PSV. Ook direct maar mee gestopt...
Sly17
Meervoudig international
Uit: Groningen / Wapenveld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 14 december 2007
Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »
PSV Forums » D - Overige Forums » Games Forum » Football Manager 2013

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Heeft PSV gelijk om Toivonen en Pieters te verbannen naar Jong PSV als ze niet bijtekenen?
Van de PSV-fans denkt 12,6% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.