| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic(part IV) |  |
|
guest001 Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 90 Reg.: 16 augustus 2006 | hoe kun je eigenlijk een friendly organiseren voor je jeugdteam?
Hattirck meldt dat dit eens per 3 weken mogelijk is, maar ik kan nergens vinden hoe.
Onze frits philips II competitie heeft al 3 wedstrijden gespeeld.
/edit
Ik heb het al gevonden... kan pas vanaf 23 april.
[Dit bericht is veranderd door guest001 (op 21 april 2007 13:32:01).]
|
|
|
lefeu Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: Hallo daar,
Jaap Benson: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Passen-trainingen.
Elvis van Ekeris: Na een trainingsessie hebben we zijn verjaardag gevierd. Wat worden ze snel ouder he?
Het is altijd prettig even bij te praten, maar ik moet nu weg. De mazzel!
En ik train korte pass...
En mijn nieuwe jeugdspeler...
quote: Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Don Schoemans.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Terwijl ik op een keeper liet scouten, lekkere scout.
|
|
|
E-T Meervoudig international
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1345 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 |
quote: Hallo baas, goed je weer te spreken.
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jurriaan Quaedvlieg is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Aangenomen. 
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4269 Reg.: 7 april 2003 | Wow ik ga toch kampioen worden als het zo door gaat
Van een directe concurrent (om de 2e plaats dacht ik) vandaag met 0-3 gewonnen en de gedoodverfde nummer 1 (met spelers die op alle fronten 2x a 3x beter zijn) heeft een 5-0 nederlaag gekregen omdat hij geen opstelling heeft doorgegeven
Daardoor nu 12 uit 4 en de nummers twee en drie 7 uit 4 
[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 22 april 2007 22:47:14).]
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8620 Reg.: 2 maart 2000 | Haha ik heb net met 12-0 gewonnen
Was wel tegen een BOT, maargoed, dat boeit niet, sponsors, supporters, teamgeest en doelsaldo is in ieder geval weer in orde 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24850 Reg.: 8 juni 2001 | 0-2 gewonnen. Ik sta nu 4e. Volgende week een zware wedstrijd. Ik twijfel of ik zal piccen.
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 2177 Reg.: 8 april 1999 | Gelukkig hebben we met Hattrick nog wel wat te vieren. Ook mijn team gewonnen, 7-0 op PIC tegen een eigenaarloos team. Hierdoor 3 ervaringsstijgers erbij gekregen
Volgende week nog een keer PICen tegen een bot en dan staat mijn TS weer goed na de MOTS van vorige week. Kan ik over 2 weken meer MOTSen tegen een andere concurrent.
Zo eindigt de dag toch nog een beetje positief 
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 5444 Reg.: 18 juli 2002 | Nou ik vond gisteren al een ontiegelijke KUTDAG. Het janken staat me nog steeds nader dan het lachen, daar doet een 0-4 oorwassing op eigen veld en inmiddels zelfs ingehaald zijn door een botteam geen goed aan
Komende weken wel wat betere potten te doen dus hopelijk even mijn supporters ed vrolijk maken en wat gaan verdienen want dit is klote zeg....
Overigens toch nog iets positiefs: geen enkele conditiedaler 
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8620 Reg.: 2 maart 2000 | Hoe kan je nou iemand uitdagen met je jeugdteam?
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 | 1-6 verloren, en m'n enigste ervaren speler van 33 6 weken geblesseerd, dat bedoel ik dus met leeftijdsrisico, daar heb ik nu nooit meer wat aan...
Ook slechts 13500 mensen in m'n stadion, nog niet eens halfvol...
Kutdag gisteren.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7704 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Opnieuw gewonnen, 2-0 van een van de concurrenten. En voor het eerst sinds de uitbreiding dat het helemaal uitverkocht is 
Aan het begin van het seizoen gaf ik mijzelf weinig kansen op promotie, omdat het verschil tussen de 8e en de 9e mij behoorlijk groot leek (het middenveld van mijn concurrenten is ook beter als de mijne). Maar voor alsnog gaat alles uitstekend. 4 wedstrijden gespeeld, 4 gewonnen en 3 punten los. Maar de bal is rond ... 
|
|
|
lefeu Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 14 augustus 2001 | zoals verwacht weer gewonnen. 4-0 thuis en voor het eerst meer dan 3000 supporters.
Ik had eigenlijk vorige week al een 'popper' verwacht, maar dat gebeurde niet... waar kan ik zien dat iemand bijna gaat poppen binnen HT Rating? is dat
Training => training statistieken => scout percentage?
spelers poppen toch zo rond de 70%?
Kan nog geen oefenwedstrijd voor mijn jeugdteam regelen
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 5444 Reg.: 18 juli 2002 |
quote: lefeu schreef:
zoals verwacht weer gewonnen. 4-0 thuis en voor het eerst meer dan 3000 supporters.
Ik had eigenlijk vorige week al een 'popper' verwacht, maar dat gebeurde niet... waar kan ik zien dat iemand bijna gaat poppen binnen HT Rating? is dat
Training => training statistieken => scout percentage?
spelers poppen toch zo rond de 70%?
Kan nog geen oefenwedstrijd voor mijn jeugdteam regelen
Ja, daar kun je dat zien!
Hoe hoger het percentage hoe sneller hij zal poppen maar het wordt ook beinvloed door bijstats, vorm enzovoorts.
Zodoende kun je het niet helemaal inschatten want ik heb weleens meegemaakt dat iemand popte met minder dan 50% en ook dat een 85% speler nog niet poppte maar goed je kan het zelf het beste uitrekenen.
Hoeveel weken staat er voor de training voor een 17 jarige met een goed coach, dat zoek je even op. Elk jaar een speler ouder is tel je er een week bij op, elke niveau dat je coach minder is tel je er een week bij op en als je 9 assistenten heb haal je er een week af.
Zo kun je uitrekenen hoelang iemand moet trainen en jij kan kijken hoelang je hem al traint dus hoeveel weken hij nog moet.
Al gaat deze vlieger niet op bij net aangekochte spelers.
|
|
|
|
ZSC Westerhovuh Meervoudig international
Uit: Westerhovûh Vak: - Posts: 644 Reg.: 15 juli 2002 | Is het al iemand gelukt om een oefenwedstrijd te regelen voor zijn/haar jeugdteam?
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vianen / Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 2193 Reg.: 23 oktober 2001 | Gisteren 2-1 gewonnen van de nummer 2, waardoor ikzelf nu de nummer 2 ben. Door MOTS kunnen winnen. Ga dus erg lekker als promovendus in de 6e divisie meteen 2e staan na 4 wedstrijden, 8 punten voorsprong op de degradatiezone. Qua ratings is mijn team nummer 5 van de competitie, maar dat hoeft blijkbaar niets uit te maken.
Maar ik blijf verdomde chagrijnig!!!! 
|
|
|
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1345 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 | Gisteren met 6-0 gewonnen. Ik sta nog steeds 2e (gedeeld 1e). Volgende week moet ik tegen mijn directe concurrent de nummer 1, als ik win sta ik meteen 1e met 3 punten voorsprong.
|
|
|
quote: E-T schreef:
Gisteren met 6-0 gewonnen. Ik sta nog steeds 2e (gedeeld 1e). Volgende week moet ik tegen mijn directe concurrent de nummer 1, als ik win sta ik meteen 1e met 3 punten voorsprong.
Moet je thuis of uit? Ben je beter of minder dan hij? Hoe is de rest van het programma?
Als jij niet veel sterker bent óf je hebt een niet zo moeilijke programma de komende 2 weken dan kun je kiezen voor MOTS natuurlijk!
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4269 Reg.: 7 april 2003 | Je kan nu friendly's regelen met je jeugdteams!!
EDIT: Pfff wat een gedoe, ik krijg steeds deze melding:
quote: Team kan niet uitgedaagd worden, te dicht op een andere trainingswedstrijd
[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 23 april 2007 15:24:53).]
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8620 Reg.: 2 maart 2000 | Ik heb zojuist 10 teams uit onze jeugdcompetitie uitgedaagd voor a.s. zondag. Ik hoop dat iemand m accepteert! 
|
|
|
Ricardinho International
Vak: - Posts: 573 Reg.: 14 oktober 2002 |
quote: Lemming schreef:
Ik heb zojuist 10 teams uit onze jeugdcompetitie uitgedaagd voor a.s. zondag. Ik hoop dat iemand m accepteert! 
Tja, ik had al een vriendschappelijke internationale uitwedstrijd staan tegen een clubbie in Baden-Wurtenburg.
|
|
|
ZSC Westerhovuh Meervoudig international
Uit: Westerhovûh Vak: - Posts: 644 Reg.: 15 juli 2002 | Ik heb hem maar geaccepteerd, anders moet ik zelf ook zoveel werk gaan doen om iemand anders te zoeken..
Maakt dag + thuis/uit wedstrijd nog wat uit of heeft dat geen invloedd?
|
|
|
quote: MiKaZa schreef:
(...)
Moet je thuis of uit? Ben je beter of minder dan hij? Hoe is de rest van het programma?
Als jij niet veel sterker bent óf je hebt een niet zo moeilijke programma de komende 2 weken dan kun je kiezen voor MOTS natuurlijk!
Ik speel thuis, ik denk dat hij ongeveer even sterk is of misschien net iets sterker. De 2 wedstrijden daarop moet ik tegen de nummer 4 en 5 die zijn (veel) slechter dan mij.
Ik zit dus nog best te twijfelen of ik wel of niet moet MOTS'en, maar ik denk van wel. Iemand tips?
[Dit bericht is veranderd door E-T (op 23 april 2007 18:00:54).]
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 2177 Reg.: 8 april 1999 | Dat ging snel, jeugdwedstrijdje in 5 seconden geregeld. Mijn kids mogen op reis naar Duitsland. Niet te ver weg he, anders krijgen ze teveel heimwee en gaan ze zeuren in de bus. 
|
|
|
quote: E-T schreef:
(...)
Ik speel thuis, ik denk dat hij ongeveer even sterk is of misschien net iets sterker. De 2 wedstrijden daarop moet ik tegen de nummer 4 en 5 die zijn (veel) slechter dan mij.
Ik zit dus nog best te twijfelen of ik wel of niet moet MOTS'en, maar ik denk van wel. Iemand tips?
Nou dat weet ik wel zeker dan, MOTSen!
Ook al is je middenveld thuis wat beter dan uit dus jouw middenveld krijgt een boost en het zijne een kleine vermindering. Dat is dus positief voor jou!
Dan doe je de komende weken 1 of 2 x PIC en je hebt weer een goede teamgeest! Hoger dan bedaard is voor jou toch zinloos, je hebt waarschijnlijk zo'n rukcoach dat een hoge teamgeest toch altijd snel weer zakt naar de bedaard.
Dus gewoon doen lijkt me. Als je je teamnaam geeft kijk ik nog even voor (als je dat wil natuurlijk!)
Kutzooi, krijg nu in 1x alsnog 2 dalers op conditie..... Lekker sloom die server
[Dit bericht is veranderd door MiKaZa (op 23 april 2007 19:33:29).]
|
|
|
quote: MiKaZa schreef:
(...)
Nou dat weet ik wel zeker dan, MOTSen!
Ook al is je middenveld thuis wat beter dan uit dus jouw middenveld krijgt een boost en het zijne een kleine vermindering. Dat is dus positief voor jou!
Dan doe je de komende weken 1 of 2 x PIC en je hebt weer een goede teamgeest! Hoger dan bedaard is voor jou toch zinloos, je hebt waarschijnlijk zo'n rukcoach dat een hoge teamgeest toch altijd snel weer zakt naar de bedaard.
Dus gewoon doen lijkt me. Als je je teamnaam geeft kijk ik nog even voor (als je dat wil natuurlijk!)
Kutzooi, krijg nu in 1x alsnog 2 dalers op conditie..... Lekker sloom die server
Bedankt, mijn teamnaam is FC E-T
|
|
|