PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Games Forum
Grote Hattrick.org topic(part IV)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 »

Poster
Topic: Grote Hattrick.org topic(part IV) 
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Vak: -
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 23 april 2007 om 20:17:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weer een meevallertje gehad op de transfermarkt
Overbodige spits van 22 die net naar goed scoren was gepopt, met bijstats matig positiespel en vleugelspel, verkocht voor 82.000! Heeft verder niks bijzonders, had rond 25.000 gerekend, hooguit 40.000, maar niet veel meer. Ooit gekocht voor de breedte voor 1.000, dus best leuke winst op gemaakt. Heeft ook maar 1x getraind.

Stadionuitbreiding komt zo in elk geval dichter en dichter bij. Nog een ton of vier en ik ga naar de 20.000 plaatsen!

[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 23 april 2007 20:19:10).]
 Help mods!
Pool: 2257e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Vak: Oost - X
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 23 april 2007 om 20:34:24.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
E-T schreef:

(...)

Bedankt, mijn teamnaam is FC E-T

Veel leesplezier:

Ken je http://www.alltid.org al? Zo niet, onthouden is vreselijk goede site!

Deze site geeft meer informatie over je competitie dan jij zelf kan verzamelen

Zoals je hier zien kan:

http://alltid.org/league/62643/

Geeft hij van jouw competitie aan dat HZ Kilian het sterkste team is, daarna AJC Vooruit en dan jij pas.....

P ^ Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team
1 107 66 18 26 102.0 62.3 16.5 23.3 HZ Kilian
2 95 41 15 39 91.5 38.5 14.3 38.8 AJC Vooruit
3 92 36 12 46 87.8 34.5 11.3 42.0 FC E-T

Oftewel jij hebt geluk gehad met je overwinning op HZ Kilian, dat zie je hier ook:

http://alltid.org/league/62643/matchflaxx/

Maar goed, dat maakt allemaal niet uit. Zaak is nu gewoon om dat vol te houden die 2e plaats, terecht of niet. Je staat 3 punten voor op de sterkste ploeg in je competitie en als je wint sta je zelfs 3 punten los van beide achtervolgers. Je krijgt ze nog wel beide in een uitwedstrijd maar ze krijgen ook elkaar nog, 2 x zelfs. 1 van die 2 wedstrijden is zelfs volgende week dus als je zondag wint (en die erna dan ook, wat goed te doen is) sta je dus al 6 punten los op de ploeg onder de streep, of 5 op beide ploegen.

Zodoende zit er dus maar 1 ding op: MOTSen dit weekend!

AJC Vooruit haalde deze AH punten:
95 thuis
92 thuis
92 thuis
87 uit

Dus zeg dat hij gaat MOTSen, dan haalt hij iets van 92 (het is uit).

Jij hebt gehaald:
91 thuis
80 thuis
92 uit
88 uit

Die 80 thuis was dan denk ik een PIC of met wat reservespelers (tegen lucky 37).

Dus thuis haal je dit wekeend die 92 sowieso al, dan nog een MOTS er overheen en je bent beter dan hij.... Moet alleen de ME nog ff meezitten maar ik denk dat jij hem gaat pakken op MOTS en de vraag is of hij durft te MOTSen ivm volgende week! En anders gaat hij er volgende week op en dat is jouw voordeel want het zal waarschijnlijk tussen jou en hem gaan voor plek 2!

Hij heeft 2x centrumaanval gespeeld en 2x normaal. Als hij ca speelt komen er extra veel aanvallen door de midden in plaats van over de vleugel.

Je zou er dus voor kunnen kiezen om je backs naar binnen te zetten en te hopen dat hij idd centrumaanval speelt, anders is er nog geen man over boord maar dan is je voordeel wel weg.

Ik zou zeggen speel eens wat met HT Ratings en je ziet wat er gebeurt met je ratings als je besluit om je backs wel of niet naar de midden te zetten!

[Dit bericht is veranderd door MiKaZa (op 23 april 2007 20:35:44).]
 Help mods!
Pool: 1465e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 23 april 2007 om 22:14:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ZSC Westerhovuh schreef:

Ik heb hem maar geaccepteerd, anders moet ik zelf ook zoveel werk gaan doen om iemand anders te zoeken..

Maakt dag + thuis/uit wedstrijd nog wat uit of heeft dat geen invloedd?

Geen idee of dat uit maakt. Misschien wel iets, maarja, het gaat toch om het uitproberen van nieuwe spelers, want die andere kan je in de competitiewedstrijd laten spelen en in de oefenwedstrijd kan je dan wat schuiven om ze op andere posities te testen. Ik zal niet op volle oorlogssterkte aantreden in ieder geval
 Help mods!
Pool: 2294e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ZSC Westerhovuh
Meervoudig international

Uit: Westerhovûh
Reg.: 15 juli 2002
Gepost op 24 april 2007 om 17:20:51.       MSN: martijn_6@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Over de jeugdopleiding
Kun je ergens je wekelijkse gesprek met je trainer nog terug vinden?
Ik heb namelijk bestandje gewist waarin ik die had opgeslagen?
Is wel makkelijk om erbij te hebben voor de opstelling..
Ik kan nu trouwens ook mijn vorige opstellingen niet meer terug zien, dat is wel minder..
Hopelijk is dat snel opgelost anders kan ik nog niks..
En hoe bepalen jullie je aanvoerder en je spelhervatter?

Zijn hier nog speciale dingen voor waar je op kunt letten?

[Dit bericht is veranderd door ZSC Westerhovuh (op 24 april 2007 17:56:32).]
 Help mods!
Pool: 2474e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.459,2VoVo: 251e / 618e / 177eOpstelling: incompleet
Demenkovets
Legende

Gepost op 24 april 2007 om 18:39:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ZSC Westerhovuh schreef:

Over de jeugdopleiding
Kun je ergens je wekelijkse gesprek met je trainer nog terug vinden?
- volgens mij kan dat niet, het blijft staan tot je volgende wedstrijd begint.
Ik heb namelijk bestandje gewist waarin ik die had opgeslagen?
Is wel makkelijk om erbij te hebben voor de opstelling..
Ik kan nu trouwens ook mijn vorige opstellingen niet meer terug zien, dat is wel minder..
- je kunt toch bij wedstrijden je vorige wedstrijden zien met daarnaast de optie opstelling? Ik wel tenminste.
Hopelijk is dat snel opgelost anders kan ik nog niks..
En hoe bepalen jullie je aanvoerder en je spelhervatter?
- niet. gewoon willekeurig iemand pakken, totdat je aanwijzingen krijgt over leiderschap en spelhervattingskwaliteiten.

Zijn hier nog speciale dingen voor waar je op kunt letten?

[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 24 april 2007 18:40:59).]
 Help mods!
Pool: 2257e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Reg.: 7 april 2003
Gepost op 24 april 2007 om 22:38:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Just_Waal schreef:

Nog even een trainee aangeschaft voor 166.000 euro:

Anders Haraldsson (158959695)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 310
Loon: 1 008 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: De Waal FC

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig

EDIT:

Mijn omzet is overigens 2,9 miljoen euro. Met 1,3 miljoen kosten (63 weken), maakt dat 1,6 miljoen winst.

EDIT 2:

Nieuwe trainee part two, nu 50.000 euro:

Geoffray Mathieu (158960638)
18 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 820
Loon: 888 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: De Waal FC

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

Heb je een cheat gebruikt om deze spelers te krijgen?
Man man ik zit al dagen te zoeken naar een nieuwe trainee, een soortgelijk als deze 2 van jou. Maar ik moet minstens het dubbele betalen. Voor een 18-jarige uitstekende betaal je nu minimaal 250K en voor een 17-jarige goede ook al zo'n 150K.
Bah, kost me teveel tijd en/of geld op deze manier
 Help mods!
Pool: 2571e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.405,6VoVo: 1241e / 82e / 1299eOpstelling: -
Demenkovets
Legende

Gepost op 24 april 2007 om 23:55:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:
Heb je een cheat gebruikt om deze spelers te krijgen?
Man man ik zit al dagen te zoeken naar een nieuwe trainee, een soortgelijk als deze 2 van jou. Maar ik moet minstens het dubbele betalen. Voor een 18-jarige uitstekende betaal je nu minimaal 250K en voor een 17-jarige goede ook al zo'n 150K.
Bah, kost me teveel tijd en/of geld op deze manier

Bedoel je zo één?

Matteo Poletti (159338496)
Een gemeen persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 768 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Martin's Heroes
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

PsicoTSI Tool Terminus Edition
Positiespel[Vorm=Hoog]=7.44
Positiespel[Vorm=Gemiddeld]=7.51
Positiespel[Vorm=Laag]=7.6
Positiespel[Loon]=7.37

Zojuist gekocht voor 50.000.

Help mods!
Just_Waal
Legende

Uit: Vianen / Eindhoven
Vak: Oost - Y
Reg.: 23 oktober 2001
Gepost op 25 april 2007 om 08:38:16.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

(...)

Bedoel je zo één?

Matteo Poletti (159338496)
Een gemeen persoon die evenwichtig en berucht is.

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 768 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Martin's Heroes

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

PsicoTSI Tool Terminus Edition
Positiespel[Vorm=Hoog]=7.44
Positiespel[Vorm=Gemiddeld]=7.51
Positiespel[Vorm=Laag]=7.6
Positiespel[Loon]=7.37

Zojuist gekocht voor 50.000.

Maar díe is wel gemeen. Ik weiger de aanschaf van mijn trainees van invloed te laten zijn op mijn teamgeest. Heel soms pak ik een controversiele. Gemene spelers zijn daarom ook veel goedkoper.

@ Kobe B, probeer ook eens overdag op een doordeweekse dag te kijken. 's Avonds is de markt duurder (meer vraag). Probeer met name op dinsdag en woensdag overdag te kijken. Op zaterdag en zondag zijn namelijk veel mensen overdag online. Zij zetten hun spelers op de transferlijst en die hebben dan deadline op dinsdag- of woensdagmiddag. Andersom moet je natuurlijk zorgen dat je spelers die je wilt verkopen op woensdag of donderdag erop moet zetten. In het weekend zijn dan gemiddeld 55000 mensen online om jouw speler te kopen.
 Help mods!
Pool: 2417e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 508e / 342e / 231eOpstelling: 4-4-2
MiKaZa
Legende

Gepost op 25 april 2007 om 12:26:00.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb zojuist besloten om de komende 4-6 weken geen aankopen meer te doen behalve trainees die echt gehaald moeten worden en evt een keeper (mijn beide keepers staan op TL dus indien ze beiden verkocht worden moet dat.

Maar verder is er toch niet zoveel te halen voor mij dit seizoen, promoveren kan niet en degraderen zal me vermoedelijk niet gaan gebeuren dus ik heb geen haast en wacht dus gewoon even tot wat later in het seizoen zodat de prijzen wat kunnen zakken.
 Help mods!
Pool: 1465e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
lefeu
Bankzitter

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 25 april 2007 om 16:29:50.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

net mijn jeugdwedstrijd met 4-1 gewonnen... Mogen ze een keer prik in plaats van water drinken na de wedstrijd.
zowaar een halve ster bij mijn Keeper. Morgen maar weer een ander op doel en kijken hoe deze het doet. Het Team begint wel steeds meer vorm te krijgen. Hoef nog maar een paar plaatsen in te vullen.

Heb mijn spelhervatter gevonden.
quote:
In de 76e minuut zette Elvis van Ekeris Lefeu-18 op een 3-1 voorsprong via een vrije schop die hij precies over het hoofd van het kleinste jochie in de muur wist te krijgen. Jesper Rouwhorst stond een beetje te slapen toen Elvis van Ekeris een vrije schop over hem heen tilde, maar de bal raakte de paal en kaatste vervolgens recht in de armen van de keeper.
daarna
quote:
Een paar spelers hadden duidelijk een beetje last van de warmte en werden keer op keer voor gek gezet door de technisch zeer begaafde Elvis van Ekeris.
En dat voor een verdediger. ga m nu maar eens proberen op het middenveld...
 Help mods!
Pool: 296e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,9VoVo: 1034e / 349e / 979eOpstelling: incompleet
Demenkovets
Legende

Gepost op 25 april 2007 om 17:48:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij klopt dit niet helemaal:

(Internationale vriendschappelijke jeugdwedstrijd) Emder Jungdrachen 04 – Little Heroes

Zie ik bij uitdagingen staan: "De bezoekers reizen voor deze wedstrijd uit Deutschland naar Nederland."

Shit zeg, staan wij straks in Duitsland te wachten, blijkt de tegenstander op ons trapveldje te staan

Wat een deceptie voor die jonge gastjes moet dat wezen

Dit vind ik ook een beetje vreemd: Ik zit wat oude competities te bekijken waar ik in het verleden in heb gezeten. Zijn er wat teams die niet meer bestaan en waar dit bijstaat:
"Deze club maakt geen deel meer uit van het Hattrickcompetitiesysteem. Het heeft geen toekomst, geen heden, enkel herinneringen en een glorieus verleden."

Ik dacht dat alle teams zonder eigenaar bot-team werden en vervolgens uiteindelijk een nieuwe eigenaar kregen (met een andere teamnaam)
Blijkbaar zijn er toch gewoon (oud)teams geschrapt, misschien bij de herindeling een paar seizoenen geleden. Want als een team een nieuwe eigenaar krijgt, dan krijg je het nieuwe team te zien als je het oude aanklikt. Bij deze is dat dus niet het geval.

[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 25 april 2007 18:09:50).]
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 25 april 2007 om 19:10:52.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

Volgens mij klopt dit niet helemaal:

(Internationale vriendschappelijke jeugdwedstrijd) Emder Jungdrachen 04 – Little Heroes

Zie ik bij uitdagingen staan: "De bezoekers reizen voor deze wedstrijd uit Deutschland naar Nederland."

Shit zeg, staan wij straks in Duitsland te wachten, blijkt de tegenstander op ons trapveldje te staan

Nee, jij zit nu in Duitsland en reist naar huis! Althans: zo staat het er, is natuurlijk niet zo maar ook jouw verhaal klopt niet!

Bij mijn eigen wedstrijdverslag staat er na het verslag dit:

De eindfase van de wedstrijd leverde geen goals meer op. Misschien gokten beide teams op de extra tijd?

Had ik nog nooit gezien.
 Help mods!
E-T
Meervoudig international

Uit: mierlo
Vak: Zuidwest - GG
Uploads: 23
Reg.: 25 december 2005
Gepost op 25 april 2007 om 19:27:34.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De vriendschappelijke wedstrijd van vandaag heeft mij een hoop ellende opgeleverd. Mijn vleugelspeler met goed voor vleugelspel is 1 week geblesseerd. Mijn andere vleugelspeler was vorige week al geblesseerd geraakt. En mijn middenvelder en tevens aanvoerder is voor 7(!) weken geblesseerd.

Die middenvelder die 7 weken geblesseerd is, is inmiddels al 30 jaar oud.
Wat zouden jullie doen? Een hoop dokters inhuren? (wat financiëel gezien een groot probleem word voor mij)
7 weken wachten en nu zolang een vervanger zien te regelen.
Of de speler ontslaan zodat ik tenminste geen salaris meer hoef te betalen en een vervanger kopen?

Mij lijkt de laatste optie de beste optie...
 Help mods!
Pool: 478e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.416,9VoVo: 483e / 515e / 416eOpstelling: 4-4-2
Demenkovets
Legende

Gepost op 25 april 2007 om 19:28:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiKaZa schreef:
Nee, jij zit nu in Duitsland en reist naar huis! Althans: zo staat het er, is natuurlijk niet zo maar ook jouw verhaal klopt niet!

Het stond er al ruim voor de wedstrijd, daarom vond ik het nogal vreemd. Bij je gewone team staat immers ook dat ploeg X uit land Y naar Nederland zal reizen om bij jou een wedstrijd te komen spelen (als je zelf een thuiswedstrijd hebt ingesteld).
Zoals Hattrick het formuleert is het op zijn minst niet logisch.

De jeugdopleiding is trouwens vrij gammel vandaag, kon er een poosje geleden niet eens bij komen (rest van Hattrick lukte wel) en heb nu in de rust nog steeds geen wedstrijdverslag: "De wedstrijd is begonnen, maar op dit moment krijg je geen contact met de dame die beloofd had om je het resultaat door te geven. Haar mobiele telefoon heeft geen bereik."

Wat ik ook nog vreemd vond: Net in de friendly daalde mijn formatie-organisatie opeens van goed naar waardeloos, in één stap! Ik speelde 3-4-3 waar ik een formatie-ervaring van matig in had, dus dat de organisatie daalt is op zich nog niet zo vreemd, maar die grote sprong ineens wel. Tot nu toe ging het altijd één rating per keer omlaag. Maar nu na de rust ging de organisatie naar goed en vlak daarna al naar waardeloos.

Hierdoor kon Team Lefeu weer enigszins in de wedstrijd komen en van 5-0 terugkomen tot 5-1

quote:
E-T schreef:

De vriendschappelijke wedstrijd van vandaag heeft mij een hoop ellende opgeleverd. Mijn vleugelspeler met goed voor vleugelspel is 1 week geblesseerd. Mijn andere vleugelspeler was vorige week al geblesseerd geraakt. En mijn middenvelder en tevens aanvoerder is voor 7(!) weken geblesseerd.

Wat zouden jullie doen? Een hoop dokters inhuren? (wat financiëel gezien een groot probleem word voor mij)
Of de speler ontslaan zodat ik tenminste geen salaris meer hoef te betalen en een vervanger kopen?

Iemand die 30 is geneest nog wel hoor! Als die speler echt zo belangrijk is, zou ik hem gewoon houden en 2 à 3 dokters aannemen (als je je dat kunt veroorloven). Tip voor de volgende keer: Probeer in je oefenwedstrijden de risicovolle spelers in elk geval niet te laten spelen, dus sleutelspelers uit je basis en basisspelers op leeftijd gewoon niet opstellen. Zet desnoods een reserveverdediger in de spits ofzo, dan kan dat ook niet fout gaan. Wat je nu het beste kunt doen hangt af van welke speler er nu doorschuift naar de basis en hoe belangrijk de competitie nog voor je is. Je kunt een vervanger kopen, die kun je later vast wel weer kwijt, maar als het niet echt nodig is en je het intern kunt oplossen, zou ik dat niet doen.

[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 25 april 2007 19:34:22).]
 Help mods!
E-T
Meervoudig international

Gepost op 25 april 2007 om 19:43:30.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Iemand die 30 is geneest nog wel hoor! Als die speler echt zo belangrijk is, zou ik hem gewoon houden en 2 à 3 dokters aannemen (als je je dat kunt veroorloven). Tip voor de volgende keer: Probeer in je oefenwedstrijden de risicovolle spelers in elk geval niet te laten spelen, dus sleutelspelers uit je basis en basisspelers op leeftijd gewoon niet opstellen. Zet desnoods een reserveverdediger in de spits ofzo, dan kan dat ook niet fout gaan. Wat je nu het beste kunt doen hangt af van welke speler er nu doorschuift naar de basis en hoe belangrijk de competitie nog voor je is. Je kunt een vervanger kopen, die kun je later vast wel weer kwijt, maar als het niet echt nodig is en je het intern kunt oplossen, zou ik dat niet doen.

Hij is niet zo heel belangrijk voor me en de competitie is erg belangrijk voor me op dit moment, ik sta 2e en moet dit weekend tegen de nummer 1 Dus ik denk toch dat ik er voor kies om hem te ontslaan. Ik ben al bezig met een vervanger te regelen.
 Help mods!
Pool: 478e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.416,9VoVo: 483e / 515e / 416eOpstelling: 4-4-2
lefeu
Bankzitter

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 25 april 2007 om 19:45:12.     MSN: Ofcourse    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:
Wat ik ook nog vreemd vond: Net in de friendly daalde mijn formatie-organisatie opeens van goed naar waardeloos, in één stap! Ik speelde 3-4-3 waar ik een formatie-ervaring van matig in had, dus dat de organisatie daalt is op zich nog niet zo vreemd, maar die grote sprong ineens wel. Tot nu toe ging het altijd één rating per keer omlaag. Maar nu na de rust ging de organisatie naar goed en vlak daarna al naar waardeloos.

Hierdoor kon Team Lefeu weer enigszins in de wedstrijd komen en van 5-0 terugkomen tot 5-1
Wat een comeback he!
Voor volgende week bij een 5de klasser een oefenwedstrijdje. Goede tip van je Demenkovets!

Deze week gelukkig 14k in de plus, speel quitte in 2 weken.

Een speler geblesseerd (3 weken) geraakt in oefenwedstrijd en zat al te twijfelen of ik m zou houden of ontslaan.
z'n stats zijn niet zo goed.

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed

Wat zal ik doen?
 Help mods!
Pool: 296e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,9VoVo: 1034e / 349e / 979eOpstelling: incompleet
E-T
Meervoudig international

Gepost op 25 april 2007 om 19:47:40.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lefeu schreef:

(...)

Wat een comeback he!
Voor volgende week bij een 5de klasser een oefenwedstrijdje. Goede tip van je Demenkovets!

Deze week gelukkig 14k in de plus, speel quitte in 2 weken.

Een speler geblesseerd (3 weken) geraakt in oefenwedstrijd en zat al te twijfelen of ik m zou houden of ontslaan.
z'n stats zijn niet zo goed.

Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed

Wat zal ik doen?

Jij zit dus met hetzelfde probleem, ik kies er voor om mijn speler te onstlaan en een vervanger te kopen.
De stats van mijn 7 weken geblesseerde speler:
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 25 april 2007 om 19:55:56.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
E-T schreef:

Ik mag toch aannemen dat dit je vleugelspelers en aanvoerder van je reserve team zijn....

Zo ja: haal als je niet genoeg spelers hebt er even een paar voor 1000 tot 5000 tot de andere weer fit zijn.

Als het basisspelers zijn heb je een groot probleem. Dan zou het ook wel heel stom zijn (niet vervelend bedoeld ofzo) maar je moet echt geen basisspelers opstellen in oefenwedstrijden, de reden merk je nu. Wat je dan doen moet kan ik je zo 1, 2, 3 geen advies over geven, mede omdat ik niet in jouw hattrickportemonnee kan kijken.

Maar een 30 jarige die er 7 weken uit is gaat heel lang duren.

Kijk de lijst hieronder:

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Doctors
13,64 10,92 10,09 9,53 9,11 8,77 8,48 8,23 8,01 7,81 7,64

Die dikke cijfers zijn het aantal dokters, het aantal eronder is het aantal dagen dat +1 duurt dus moet jij x7 doen om uberhaupt maar op een pleister te komen.

Dus zonder dokters gaat het 14 weken duren voor hij weer een pleister heeft.... 14 weken x salaris is mogelijk toch niet zo slim om hem te houden.....

Edit:
nu ik zijn stats zie is het helemaal niets moeilijk: dr uit met die vent

[Dit bericht is veranderd door MiKaZa (op 25 april 2007 19:57:45).]
 Help mods!
E-T
Meervoudig international

Gepost op 25 april 2007 om 20:07:39.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiKaZa schreef:

(...)

Ik mag toch aannemen dat dit je vleugelspelers en aanvoerder van je reserve team zijn....

Zo ja: haal als je niet genoeg spelers hebt er even een paar voor 1000 tot 5000 tot de andere weer fit zijn.

Als het basisspelers zijn heb je een groot probleem. Dan zou het ook wel heel stom zijn (niet vervelend bedoeld ofzo) maar je moet echt geen basisspelers opstellen in oefenwedstrijden, de reden merk je nu. Wat je dan doen moet kan ik je zo 1, 2, 3 geen advies over geven, mede omdat ik niet in jouw hattrickportemonnee kan kijken.

Maar een 30 jarige die er 7 weken uit is gaat heel lang duren.

Kijk de lijst hieronder:

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Doctors
13,64 10,92 10,09 9,53 9,11 8,77 8,48 8,23 8,01 7,81 7,64

Die dikke cijfers zijn het aantal dokters, het aantal eronder is het aantal dagen dat +1 duurt dus moet jij x7 doen om uberhaupt maar op een pleister te komen.

Dus zonder dokters gaat het 14 weken duren voor hij weer een pleister heeft.... 14 weken x salaris is mogelijk toch niet zo slim om hem te houden.....

Edit:
nu ik zijn stats zie is het helemaal niets moeilijk: dr uit met die vent

Is al gebeurd.
Dit heb ik er voor terug gekocht:
Mathijs Franken
TSI = 510, 20 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]

Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 25 april 2007 om 20:20:06.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Das een betere middenvelder jah! Maar goed, het is toch je reserveteam maar dus boeit ongeveer 0,0

Ik verbaasde me net nogal over deze zin:

De eindfase van de wedstrijd leverde geen goals meer op. Misschien gokten beide teams op de extra tijd?

Maar er bleek dus met bekerregels gespeeld te worden en er kwam een verlenging Wist ik veel, wel gewonnen in ieder geval. Desondanks dat gaan er morgen weer 4 successupporters weg vrees ik.
 Help mods!
E-T
Meervoudig international

Gepost op 25 april 2007 om 20:22:54.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiKaZa schreef:

Das een betere middenvelder jah! Maar goed, het is toch je reserveteam maar dus boeit ongeveer 0,0

Ik verbaasde me net nogal over deze zin:

Maar er bleek dus met bekerregels gespeeld te worden en er kwam een verlenging Wist ik veel, wel gewonnen in ieder geval. Desondanks dat gaan er morgen weer 4 successupporters weg vrees ik.

Dat is het dus niet, Dit zijn spelers die bij mij ook in de basis in de competitie staan, ik had alleen de aanval veranderd omdat ik daar op train. Even voor als je het niet door had, ik speel pas in de 9e(IX)
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 25 april 2007 om 21:10:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooie vooruitgang: mijn spits is van 2 sterren naar 4,5 sterren gegaan

En alweer een korfbal uitslag, ditmaal een 4-6 overwinning
Ik heb nog geen wedstrijd minder dan 5x gescoord.

Zo meteen maar even mijn opstelling voor morgen aanpassen, ik ben in elk geval wel weer iets wijzer geworden. In elk geval wie ik moet dumpen om zo een nieuwe speler toe te voegen.

Mijn nieuwe:

Arnie Suurmeijer heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Scoren, dan zou deze jongen wel eens hopeloos kunnen zijn. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons.

Geven we hem een contract, baas?

Ik zocht op een middenvelder, morgen daar maar eens proberen dan. Overall zwak is nog niet zo verkeerd denk ik, dat gaf ook de doorslag. Het is in elk geval geen spits

[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 25 april 2007 21:16:28).]
 Help mods!
Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Reg.: 7 april 2003
Gepost op 25 april 2007 om 21:27:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vanmiddag zwaar gefrustreerd deze trainee gekocht:

quote:
Florian Hompesch (156441789)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 960 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Gekke players united

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Hij stond er op voor 150K en ik was de enige die vlak voor tijd een bod deed. Helaas kwam net na mij een Turk roet in het eten gooien. Het gevolg was een korte bidwar...Ik raakte behoorlijk geirriteerd en moest deze speler hebben. Uiteindelijk dus 180K voor betaald, wat aan de hoge kant maar ik had het even helemaal gehad. Ik heb nu iig weer een mooie trainee erbij

Die Turken kosten ons zelfs op Hattrick nog geld
Sorry, flauw grapje
 Help mods!
Pool: 2571e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.405,6VoVo: 1241e / 82e / 1299eOpstelling: -
MiKaZa
Legende

Gepost op 25 april 2007 om 21:46:14.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
E-T schreef:

(...)

Dat is het dus niet, Dit zijn spelers die bij mij ook in de basis in de competitie staan, ik had alleen de aanval veranderd omdat ik daar op train. Even voor als je het niet door had, ik speel pas in de 9e(IX)

Oei oei oei....

Wat dom....

Je moet eigenlijk gewoon 22 spelers hebben. Al koop je er maar 8 van 1000 om op te stellen in je oefenpotjes! Je voorkomt daarmee blessures bij spelers die belangrijk zijn en dat bespaart veel meer geld!
 Help mods!
E-T
Meervoudig international

Gepost op 26 april 2007 om 08:41:42.       MSN: emiel_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiKaZa schreef:

(...)

Oei oei oei....

Wat dom....

Je moet eigenlijk gewoon 22 spelers hebben. Al koop je er maar 8 van 1000 om op te stellen in je oefenpotjes! Je voorkomt daarmee blessures bij spelers die belangrijk zijn en dat bespaart veel meer geld!

Ja dat wist ik dus niet, maar ik ga er nu voor zorgen dat ik gewoon een A en een B elftal heb.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk