| Poster | | Topic: Grote Hattrick.org topic(part IV) |  |
|
Just_Waal Legende
Uit: Vianen / Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 2193 Reg.: 23 oktober 2001 |
quote: Giallorossi schreef:
(...)
4e seizoen 
Lezen is een vak hè....
Jij je zin, vierde seizoen. 
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 2177 Reg.: 8 april 1999 |
quote: Just_Waal schreef:
- Just_Waal: De Waal FC, 6e divisie, middenmoot
- De arTies: PIDHIGGO, 6e divisie, kansloos laatste
- MiKaZa: FC HVH, 7e divisie, 1e seizoen
- Lemming: FC Mafia Vooruit 4, 7e divisie, 1e seizoen
- Kobe Bryant: Gekke Players United, 8e divisie, 3e seizoen
- Giallorossi: Roma Ultras, 6e divisie, 4e seizoen, subtopper
- E-T: FC E-T, 9e divisie
- Lefeu: Team Lefeu, 10e divisie, Zwemmend(spartelend) tussen de bot-teams.
- Demenkovets 'Almighty': Martin's heroes, 8e klasse, 'best of the rest', na ombouw team vol voor promotie (volgend seizoen?)
- ZSC Westerhovuh: Gabbûrs gaan voor Dommelsch, 6e divisie, kleine kans op promotie
- ricardo blabla alias Kaká: 8e divisie, (nog) zonder puntverlies bovenaan
- Kokkie: Einsteins Elf, 7e divisie, voor promotie
- guest001: ?
- Ricardinho: FC Galleryplay, 8e divisie, middenmoot
- Bastie: Forza Groningen! (da's toch het team van Bastie?)
- CVCDames1: CVCDames1, 7e divisie, strijdend tegen degradatie
- Chief Hooligan, Zeelst United, 8e divisie, kampioenskandidaat
.....: Desselsche Boys
.....: FC Heinz
Dank u, eindelijk de waardering die ik verdien! 
(en dat voor een 8e klasser )
[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 26 april 2007 22:24:24).]
|
|
|
Ricardinho International
Vak: - Posts: 573 Reg.: 14 oktober 2002 |
quote: E-T schreef:
- Just_Waal: De Waal FC, 6e divisie, middenmoot
- Giallorossi: Roma Ultras, 6e divisie, 3e seizoen, subtopper
- E-T: FC E-T, 9e divisie, 2e seizoen, kampioenskandidaat
- Demenkovets 'Almighty': Martin's heroes, 8e klasse, 'best of the rest', na ombouw team vol voor promotie (volgend seizoen?)
- ZSC Westerhovuh: Gabbûrs gaan voor Dommelsch, 6e divisie, kleine kans op promotie
- guest001: PSV nrs. 1, 8e divisie, voor promotie (weer..)
Middenmoot? Na mijn reorganisatie heb ik nog steeds de ambitie om bovenin mee te draaien hoor..... 
Edit: net als in de jeugdcompetitie overigens....... 
[Dit bericht is veranderd door Ricardinho (op 26 april 2007 23:13:32).]
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 2177 Reg.: 8 april 1999 | TSI: 2870 (+3810/-940)
Vorm: 8 (+14/-6)
Scoren: 1 (+1/-)
Mijn vorm blijft nog steeds lekker stijgen
Verder alleen een klaverjasser naar redelijk scoren gegaan, ook niet verkeerd.
Ik zie in elk geval dat ik deze week wel weer wat spelers kan verkopen, dus het nieuwe stadion komt steeds dichterbij.
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4269 Reg.: 7 april 2003 | TSI: 2600 (+3460/-860)
Vorm: 2 (+8/-6)
Middenveld: 1 (+1/-)
Ervaring: 1 (+1/-)
De tweede goede TU achter elkaar. Mn nieuwe goed coach doet het goed
Basismiddenvelder met wekelijks de hoogste ratings nu eindelijk naar formidabel, die mag binnenkort vertrekken.
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 5444 Reg.: 18 juli 2002 | TSI: 3700 (+3710/-10)
Vorm: 5 (+7/-2)
Vleugelspel: 1 (+1/-)
Ook niet ontevreden over die vormupdate
Wederom een trainee gepopt, een reservespeler dat dan helaas weer wel, het is een vleugelaanvaller die naar uitmuntend vleugelspel is gegaan.
Nog 2 niveaus omhoog en dan levert hij gewoon 1.500.000 op en dat voor een reserve 
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8620 Reg.: 2 maart 2000 | TSI: 2060 (+2590/-530)
Vorm: 6 (+8/-2)
Middenveld: 2 (+2/-)
20-jarige naar uitmuntend. Die train ik nog één niveautje op en dan gaat ie eruit!
19-jarige naar goed, met uitstekend passen. Wordt een lekkere aanvallende middenvelder!
Nu eens kijken wat ik gisteren heb gedaan met de jeugd...
In een spannende wedstrijd 2-1 gewonnen, geen nieuwe talentjes gevonden. En die ene twijfelachtige scoren haalde een halve ster, dus die is weer op zoek naar een nieuwe sport
En meteen even mijn scout gebeld:
quote: Bel Nanne Scholten
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Daan van Engh en hij is 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Daar doen we het maar weer mee deze week, de andere twee waren hopeloos..
|
|
|
Kokkie Legende Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 5592 Reg.: 9 februari 2000 | Trainingsupdate was niet verkeerd. Weer vooral wat vormstijgingen. 
2 man gestegen in scoren, waaronder mijn coach en een verdediger.
Lefeu had me al toegevoegd aan de lijst zie ik. Ik sta op dit moment 2e, heb afgelopen weekend van een directe concurrent met 0-2 gewonnen en speel dit weekend weer op PIC tegen een BOT team. Kansen op promotie naar de VI zijn aanwezig. 
|
|
|
lefeu Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 14 augustus 2001 | Mijn jeugdteam heeft nu net zoveel sterren als mijn senioren 22,5
Van poppen hebben mijn trainees niet gehoord. nu twee die op min 70% zitten, als ze volgende week niet poppen dan weet ik het niet. Daarnaast zit er ook een rond de 63%. Ik wacht af, al hoop ik dat het niet te lang duurt want ik wil er één verkopen.
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4269 Reg.: 7 april 2003 |
quote: lefeu schreef:
Van poppen hebben mijn trainees niet gehoord. nu twee die op min 70% zitten, als ze volgende week niet poppen dan weet ik het niet. Daarnaast zit er ook een rond de 63%. Ik wacht af, al hoop ik dat het niet te lang duurt want ik wil er één verkopen.
Hoe oud zijn die spelers precies?
|
|
|
lefeu Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: Kobe Bryant schreef:
(...)
Hoe oud zijn die spelers precies?
ik heb 6 trainees. 5 zijn er 19 en 1 is 18. ben er vorig seizoen mee begonnen.
Hoop er zo´n 80 tot 100k mee op te halen met een speler.
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4269 Reg.: 7 april 2003 |
(...)
ik heb 6 trainees. 5 zijn er 19 en 1 is 18. ben er vorig seizoen mee begonnen.
Hoop er zo´n 80 tot 100k mee op te halen met een speler.
Mooie leeftijden, komt goed dan 
|
|
|
Philips Cocu Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: Noord - U Posts: 1002 Reg.: 8 juli 2002 | Vandaag kreeg ik bij m'n jeugd de volgende aanwijzingen van mijn coach:
quote:
Pavel Oldenbeuving: Het is duidelijk dat hij in het verleden niet de juiste training heeft gehad en kan profiteren van de juiste aandacht.
Edson Jeelof: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.
Helmut Woudenberg: Er zijn mensen met een kort lontje, maar dit joch heeft juist een heel lang lontje. Hij is eigenlijk nooit betrokken bij een vechtpartij.
Voor het eerst dat ik iets heb aan de aanwijzingen van mijn coach. Alleen weet ik niet zo goed hoe ik ze moet interpreteren.
Edson Jeelof stond deze week voor het eerst in de spits en haalde 2,5 ster. Dus het is duidelijk dat dat een spits is.
Helmut Woudenberg lijkt mij een speler, die als hij gepromoveerd wordt als populair staat aangegeven. Misschien heeft het ook nog iets te maken met leiderschap.
Alleen met Oldenbeuving weet ik niet precies wat er nu bedoeld wordt. Die heb ik vorige week gepromoveerd en toen kreeg ik dit verhaal erbij:
quote:
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Pavel Oldenbeuving heet en 16 jaar oud is.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Kijken we naar zijn Passen-vaardigheden, dan is deze jongeman bemoedigend.
Geven we hem een contract, baas?
Deze week heb ik hem opgesteld als vleugelspeler en daar haalde hij 2 sterren. Iemand een idee of ik hem dan beter op andere posities kan proberen, gezien de opmerkingen van mn coach (bv. als aanvaller of middenvelder). Of kan ik hem het best als vleugelspeler houden? Lastig!
|
|
|
|
De Zatste Nationale topspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 844 Reg.: 26 september 1999 | - Just_Waal: De Waal FC, 6e divisie, middenmoot
- Giallorossi: Roma Ultras, 6e divisie, 3e seizoen, subtopper
- E-T: FC E-T, 9e divisie, 2e seizoen, kampioenskandidaat
- guest001: PSV nrs. 1, 8e divisie, voor promotie (weer..)
- De Zatste: DeZatste, 6e div.,zwaar strijdend tegen degradatie, heb een briljante spitsgekocht (Kluivert-effect )
[Dit bericht is veranderd door De Zatste (op 27 april 2007 16:18:06).]
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8620 Reg.: 2 maart 2000 | Twee sterren is niet zo veel, dus ik zou hem maar op een andere positie proberen, kan nooit kwaad!
|
|
|
Chief Hooligan Vedette Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Zilst & Deventer Vak: Oost - W Posts: 1471 Reg.: 16 april 2004 | Vandaag weer wat poppers onder mijn trainees. 17jaar naar redelijk scoren,
17 jaar naar uitstekend scoren, 19 jaar uitstekend scoren.
Maar de belangrijkste nog wel mijn coach, van niet bestaand
naar rampzalig met scoren 
Mijn eerste keeper is helaas nog voor 2 weken eruit, gelukkig
speel ik de komende 3 wedstrijden tegen 2 bot-teams en het
zwakste menselijke team.
|
|
|
Demenkovets Legende
quote: Philips Cocu schreef:
Vandaag kreeg ik bij m'n jeugd de volgende aanwijzingen van mijn coach:
(...)
Deze week heb ik hem opgesteld als vleugelspeler en daar haalde hij 2 sterren. Iemand een idee of ik hem dan beter op andere posities kan proberen, gezien de opmerkingen van mn coach (bv. als aanvaller of middenvelder). Of kan ik hem het best als vleugelspeler houden? Lastig!
Volgens mij gaat het er meer om welke training je hebt ingesteld. Dan is die niet nuttig voor hem geweest (bv als training verdedigen ingesteld, terwijl hij bv een middenvelder is). Waar heb je afgelopen wedstrijd op getraind?
En de eerste sterren zeggen nog niet altijd alles. Zo heb ik een spits die eerst 2 sterren had en een wedstrijd later 4,5! Geen SE, niet op zijn positie getraind, dus kan zomaar stijgen (vorm?).
|
|
|
lefeu Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: Demenkovets schreef:
(...)
Volgens mij gaat het er meer om welke training je hebt ingesteld. Dan is die niet nuttig voor hem geweest (bv als training verdedigen ingesteld, terwijl hij bv een middenvelder is). Waar heb je afgelopen wedstrijd op getraind?
En de eerste sterren zeggen nog niet altijd alles. Zo heb ik een spits die eerst 2 sterren had en een wedstrijd later 4,5! Geen SE, niet op zijn positie getraind, dus kan zomaar stijgen (vorm?).
Ik denk dat vorm wel degelijk iets te maken heeft met sterren. Als ik kijk naar mijn spelers met veel sterren, dan zijn ze goed of uitstekend in vorm en staan ze op de goede positie.
quote: Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.
Gunnar Broertjes: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Positiespel traint.
OK, ik kom binnenkort bij je terug met meer scoutingsverslagen.
Deze was over mijn oefenwedstrijd...
misschien dus een middenvelder, had m nu op doel staan met een halve ster.
die over de wedstrijd van gisteren moet dus nog komen.
Heb je een oefenwedstrijd gespeeld, moet je dus snel kijken anders ben je het bericht misschien kwijt
Edit:
heb net deze speler gekocht voor 2k.
Wouter-Jan de Reuver
19 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 540 €/week
Eigenaar: Team Lefeu
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
[Dit bericht is veranderd door lefeu (op 27 april 2007 19:05:32).]
|
|
|
Demenkovets Legende
Ik denk dat vorm wel degelijk iets te maken heeft met sterren. Als ik kijk naar mijn spelers met veel sterren, dan zijn ze goed of uitstekend in vorm en staan ze op de goede positie.
Vorm zal ongetwijfeld meespelen, maar zou die complete stijging in sterren volledig door een vormstijging komen? Lijkt me veel. Daarbij is die speler slechts zwak in vorm en daarvoor meen ik slecht (of ook zwak). Dat verschil is dus niet groot. Ben ik benieuwd wat hij dan in uitstekend vorm haalt
quote: heb net deze speler gekocht voor 2k.
Wouter-Jan de Reuver
19 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 540 €/week
Eigenaar: Team Lefeu
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Die zal vast lekkere pizza's bakken
Op zich niet veel bijzonders, maar als opvulling van je team prima: lage transferkosten, laag salaris en gaat nog lang mee. Goede aankoop dus.
|
|
|
Uit: Helmond Vak: Noord - U Posts: 1002 Reg.: 8 juli 2002 |
(...)
Daar zou het idd meer te maken kunnen hebben...
Ik heb getraind op aanvallen (1e trainingvorm) en passen (2e trainingsvorm). Ik zal hem de komende wedstrijden eens in de aanval en op het middenveld proberen, en dan kijken op welke positie hij het best presteert!
quote:
Vorm zal ongetwijfeld meespelen, maar zou die complete stijging in sterren volledig door een vormstijging komen? Lijkt me veel. Daarbij is die speler slechts zwak in vorm en daarvoor meen ik slecht (of ook zwak). Dat verschil is dus niet groot. Ben ik benieuwd wat hij dan in uitstekend vorm haalt
Die stijging in sterren zal idd deels met een vormstijging te maken hebben.
Daarnaast zou het ook nog eens met een bepaalde eigenschap vd speler te maken kunnen hebben. Als het bijvoorbeeld een technische speler is, zal hij beter presteren bij goed weer en slechter bij slecht weer. Was het de 1e keer dus slecht weer en de 2e keer goed weer, dan kan het verschil in sterren vrij groot zijn. Daar zou je dus naar kunnen kijken.
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8620 Reg.: 2 maart 2000 |
quote: Hallo!
Henko Asselijn: Ik zeg niet dat hij niet profiteert van de huidige training, maar hou in je achterhoofd dat zijn echte talent ligt op het gebied van Passen.
Houdoe!
Leuk voor hem, maar hij haalt in de goal, in de verdediging en op het middenveld 0 sterren. Die hoeft niet lang meer te rekenen op een plek in mijn jeugdselectie.
Zondag weer een oefenwedstrijdje, ben benieuwd wat ze me maandag weer te vertellen hebben.
|
|
|
Demenkovets Legende
quote: Philips Cocu schreef:
Die stijging in sterren zal idd deels met een vormstijging te maken hebben.
Daarnaast zou het ook nog eens met een bepaalde eigenschap vd speler te maken kunnen hebben. Als het bijvoorbeeld een technische speler is, zal hij beter presteren bij goed weer en slechter bij slecht weer. Was het de 1e keer dus slecht weer en de 2e keer goed weer, dan kan het verschil in sterren vrij groot zijn. Daar zou je dus naar kunnen kijken.
Dat gaat volgens mij alleen op in het geval van een 'weersevent', als dat in het wedstrijdverslag gemeld wordt. Een speler heeft namelijk kans op een weersevent, het is geen zekerheid dat dit zich ook daadwerkelijk voordoet. Aangezien hier niets van is vermeld in de verslagen (speler had 2x 2 sterren en 2x 4,5 sterren) komt dit dus niet door een specialiteit icm het weer. En krijgt hij vervolgens een normale waardering. Daarbij is de vormstijging marginaal, dat verklaart vast niet alles.
Maar ik las al verschillende rapporten van verbeteringen op skills die niet waren getraind, dus best kans dat sommige spelers ook zonder specifieke training kunnen verbeteren op een bepaalde vaardigheid. Misschien dat er een categorie leergierige spelers is waarbij dit voorkomt.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7704 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Kijk, hier heb ik wat aan 
quote: Alles goed?
Alles gaat z'n gangetje. Ik hoop dat ik volgende week wat interessantere info heb voor je.
Zo, meer staat er niet op mijn rapport.
[Dit bericht is veranderd door Ricardo Izecson Santos (op 27 april 2007 23:09:07).]
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24850 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Dag baas!
Simeon Kampstra: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Spelhervatting. Hij ontwikkelt dit echter niet met de huidige training. Denk daar maar eens over na...
Ian Vreeke: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingsessies verbeterd.
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
|
|
|
Uit: Helmond Vak: Noord - U Posts: 1002 Reg.: 8 juli 2002 |
(...)
Dat gaat volgens mij alleen op in het geval van een 'weersevent', als dat in het wedstrijdverslag gemeld wordt. Een speler heeft namelijk kans op een weersevent, het is geen zekerheid dat dit zich ook daadwerkelijk voordoet. Aangezien hier niets van is vermeld in de verslagen (speler had 2x 2 sterren en 2x 4,5 sterren) komt dit dus niet door een specialiteit icm het weer. En krijgt hij vervolgens een normale waardering. Daarbij is de vormstijging marginaal, dat verklaart vast niet alles.
Heb je idd gelijk in. Als het niet in het wedstrijdverslag is genoemd dan is hier geen sprake van.
quote: Maar ik las al verschillende rapporten van verbeteringen op skills die niet waren getraind, dus best kans dat sommige spelers ook zonder specifieke training kunnen verbeteren op een bepaalde vaardigheid. Misschien dat er een categorie leergierige spelers is waarbij dit voorkomt.
Dat zou idd een logische verklaring zijn, want ik heb ook al bij meerdere mensen gezien dat spelers vooruit zijn gegaan in vaardigheden waarop helemaal niet is getraind.
|
|
|