PSV Netwerk
vrijdag 18 mei 2012 - 02:47                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Eindhoven Forum » GLOW 2011

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 november 2011 om 01:07:06.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Eerste avond Glow massaal bezocht

forumillustratie

http://www.ed.nl/video/article9816682.ece

EINDHOVEN - Om 19.00 uur is lichtfestival Glow geopend op het TU/e-terrein met muziek van een koor op lichteffecten. Duizenden mensen zijn naar Eindhoven gekomen om alle lichtobjecten te bekijken. Op het Stationsplein was een flashmob van danseressen onder de grote verlichte koepel.

Rond het 18 Septemberplein ontstonden soms wel gevaarlijke situaties als de enorme menigte de straat over moest steken naar de binnenstad. Bij de Fellenoord was het ook druk, maar daar stonden verkeersregelaars.

Ook dit jaar heeft de organisatie van Glow weer een aantal vernieuwende elementen in de route. Meer dan andere jaren wordt het licht gecombineerd met muziek. Hoogtepunten zijn het stadhuis, het Van Abbemuseum en het TU/e-terrein.

De Glow-objecten liggen in een route die de twee jubilerende instellingen van de stad verbinden: de 55-jarige Technische Universiteit Eindhoven (TU/e) en het 75-jarige Van Abbemuseum. Het festival duurt van 5 tot en met 12 november.
HR
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 november 2011 om 01:52:25.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
forumillustratie

Zou het Philips Stadion vandaag bij de wedstrijd tegen Heracles, ook zo verlicht zijn?
HR
HR

grimlock
Regelmatige invaller

Uit: Eindhoven
Vak: West - LL
Droomaankoop: -
Reg.: 27 augustus 2000

Gisteren gelopen, leuke wandeling van ongeveer 2 uur en een bakje koffie bij de Tesla bol van de TUe. Zijn de kidz ook weer een dagje rustig. Misschien een leuk rondje voor de spelers om te trimmen :)
HR
HR

WOENSEL
Vedette

Vak: Oost - X
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 29 februari 2008

Zaterdagavond geweest met de kids maar door de enorme drukte alleen maar stationsplein, de kerk en het stadhuisplein gezien om vervolgens (na anderhalf uur!!!) maar wat te gaan drinken in de Wildeman..pff wat een drukte zeg.. :schrik
HR
HR

Neede
Vedette

Vak: Noord - U
Reg.: 20 juli 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 november 2011 om 20:48:53.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

West Side United schreef:

(plaatje)

Zou het Philips Stadion vandaag bij de wedstrijd tegen Heracles, ook zo verlicht zijn?
HR
Ik heb er vorige week totaal niet op gelet, maar was het stadion uiteindelijk zo verlicht bij Heracles-thuis?
HR
HR

Nederbelg
Nationale topspeler

Uit: Antwerpen
Vak: Oost - W
Reg.: 12 januari 1999

Nee, die foto is van een paar jaar geleden.
http://www.gloweindhoven.nl/glow2009/informatie/nl_informatie.html

[Dit bericht is veranderd door Nederbelg (op 12 november 2011 22:43:38).]
HR
HR

Neede
Vedette

Reg.: 20 juli 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 november 2011 om 10:07:05.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Nederbelg schreef:

Nee, die foto is van een paar jaar geleden.
http://www.gloweindhoven.nl/glow2009/informatie/nl_informatie.html
HR
Oh, dat wist ik niet. Ik vind het trouwens een prachtige foto. Volgende keer nog even de straatverlichting uitschakelen en hij is helemaal perfect. Maar ja, ook nu is het al een mooie screensaver voor mijn laptop. :ja

[Dit bericht is veranderd door Neede (op 13 november 2011 10:09:39).]
HR
HR

gebroederko
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Tilburg
Vak: -
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 16 april 2009

Kunnen ze het stadion gewoon niet altijd zo verlichten? Dan durf ik in alle eerlijkheid te zeggen dat wij een van de mooiste stadions in de wereld hebben!
HR
HR

Sir Blastalot
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Eden Hazard
Reg.: 25 oktober 2010

gebroederko schreef:

Kunnen ze het stadion gewoon niet altijd zo verlichten? Dan durf ik in alle eerlijkheid te zeggen dat wij een van de mooiste stadions in de wereld hebben!
HR
Zou erg vet zijn
HRHR
HR

Zeljko
Legende

Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 13 januari 1999

Ik heb ook weer genoten van Glow! Wat een prachtig evenement voor de stad is dat zeg!!

Wat ik er ook zo tof aan vind is dat je op plekjes in de binnenstad komt die je normaal nooit te zien krijgt. Zoals bijv. het binnenplein van het Klooster Marienhage. Met het lichtobject had ik niet zoveel maar ik vond het leuk om daar te staan.

Nu op naar STRP!
HR
HR

Pro pyro
Vedette

Reg.: 28 januari 2008

360.000 bezoekers dit jaar.
Was in 2009 nog 150.00!
HR
HR

harry19
Lid 2e elftal

Uit: Rotterdam
Reg.: 24 augustus 2010

HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 november 2011 om 22:09:32.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: Doen we niet aan  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Die foto van het stadion is echt vet :cool
HR
HR

Scalare
Vedette

Reg.: 26 maart 2008

Pro pyro schreef:

360.000 bezoekers dit jaar.
Was in 2009 nog 150.00!
HR
in 2009 (regen) en 2010 (sneeuw) was het echt kutweer. dus dat kan een hoop verklaren ;).
HR
HR

25cent
Internationale topspeler

Uit: eindhoven
Reg.: 22 augustus 2004

HR
HR

Dave Mustaine
International

Vak: Oost - VV
Reg.: 25 mei 2010

harry19 schreef:

(plaatje)

:D
HR
Onbetaalbaar :D
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Eindhoven Forum » GLOW 2011

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is PSV met Advocaat en Van Bommel erbij favoriet voor de titel volgend jaar?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 78,8% dat VVV Venlo wint van Helmond Sport. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.