Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »
PSV kampioen 85
Legende
Vak: -
Reg.: 30 april 2002
hooligans_psv
Legende
Uit: Erp
Vak: Oost - XX
Reg.: 6 april 2002
The Artist
Legende
Uit: Weert/Nijmegen
Reg.: 8 april 2003
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000
PSV kampioen 85
Legende
coutinho4ever
Legende
Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Avalanche
Regelmatige invaller
Uit: Enter/Groningen
Reg.: 6 juli 1999
quote:Die scouts zouden dat ook wel weten.. Blijkbaar heeft deze jongen zoveel talent dat ie wel mocht komen.
coutinho4ever schreef:
als ik eerlijk ben snap ik de keuze van die jongen en van z'n ouders niet. Het is nu toch echt wel duidelijk dat talenten bij psv niet of nauwelijks de kans krijgen. Ik zou het slimmer hebben gevonden als hij lekker bij nac bleef, waar hij kon rijpen en als hij echt zo goed blijkt te zijn dan kan hij alsnog naar psv. Ik zou het wel weten als het mijn kind was.........
L.O.T.
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup 2005; meer prijzen
Uit: De Randstad
Vak: Oost - X
Reg.: 16 januari 2002
coutinho4ever
Legende
quote:dat weet ik niet. Psv haalt wel vaker zogenaamde talenten. Maar de kans krijgen zullen ze nooit. Daarom snap ik de keuze van dag jochie en z'n ouders niet. Ik zou voor zekerheid kiezen en als hij later echt zo'n goeie speler blijkt te zijn koopt psv hem dan wel. Maar nogmaals, ik zou mijn kind niet naar de jeugdopleiding van psv laten gaan als je al bij een goeie club als nac zit.
shamierke schreef:
Die scouts zouden dat ook wel weten.. Blijkbaar heeft deze jongen zoveel talent dat ie wel mocht komen.
Demenkovets
Legende
Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999
quote:Je bedoelt natuurlijk het stifje van Kezman...!!!
PSV kampioen 85 schreef:
je hebt mooie dingen zoals:
het hakje van nilis (tegen utrecht)
het stifje van panenka
maar ook helaas lelijke dingen zoals de beroemde vinger van gorter
PSV kampioen 85
Legende
ButsLucius
Internationale topspeler
Uit: Den Bosch
Vak: West - HH
Reg.: 22 maart 2002
quote:Ow ja joh???
PSV kampioen 85 schreef:
Panenka was de eerste die het deed, daarna hebben er vele nog een keer met een stifje gescoort vanuit de penalty stip waaronder totti, nilis en ook kezman
coutinho4ever
Legende
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000
alsoheraclesfan
Internationale topspeler
Uit: Almelo
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 juli 2002
fabianstoffelen
Toeschouwer
Uit: Lichtenvoorde
Reg.: 14 mei 2003
ParkJiSung
Basisspeler
Uit: Eindhoven
Reg.: 3 januari 2003
quote:
Contractverlenging en verhuur voor Donny Gorter (19)
26 juni 2007 17:00
PSV heeft het contract met Donny Gorter verlengd met twee seizoenen. De middenvelder, die afgelopen seizoen alle wedstrijden in de basis stond van Jong PSV, wordt vervolgens voor komend jaar verhuurd aan NAC Breda. Daar komt hij terecht in de A-selectie van trainer Ernie Brandts. Gorter zit sinds 2003 al bij PSV.
De zoon van voormalig profvoetballer Edwin Gorter (onder meer oud-prof van Roda JC, Caen, SK Lommel, FC Utrecht, Vitesse, NAC en enkele clubs in Noord-Amerika) werd twee weken geleden 19 jaar en was dus afgelopen seizoen nog tweedejaars A-junior. Toch speelde hij alles mee met Jong PSV. Gorter is een aanvallende middenvelder die voorheen ook al in de jeugdopleiding van NAC Breda speelde. In een oefenwedstrijd tegen Sint-Truiden maakte hij zijn debuut in het eerste elftal van PSV. Doelstelling van de contractverlenging en verhuur aan NAC is dat hij een nieuwe stap in zijn ontwikkeling moet maken, om vervolgens bij PSV terug te keren of een volwaardige eredivisiespeler wordt. PSV heeft vertrouwen in deze constructie, zoals eerder Wilfred Bouma en Ernest Faber hun carrières lanceerden via een verhuurperiode elders in het land en terugkwamen als selectiespelers in Eindhoven. De eerste training van Gorter in Breda is op 4 juli aanstaande.
Bron: http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21064
Jasper_PSV
Internationale topspeler
Uit: Brunssum
Reg.: 28 juli 2006
lapswanz.25/5/88.ec.1
Legende
Uit: Florence
Vak: Zuid - D
Reg.: 28 maart 2000
Botigol
Legende
Uit: het Brabantse land
Vak: Oost - W
Reg.: 30 december 2004
Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »
PSV Forums » A - PSV Forums » Jeugd en tweede elftal » Donny Gorter

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "AS Zaterdag om 1945 ERE PSV - Twente".
Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?
Van de PSV-fans denkt 75,3% dat VfL Wolfsburg wint van Rubin Kazan. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!