PSV Netwerk
donderdag 18 maart 2010 - 10:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Jeugd en tweede elftal » Donny Gorter

HR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

HR

PSV kampioen 85
Legende

Vak: -
Reg.: 30 april 2002

12 mei 2003
Gorter jr. naar psv

Jawel, NAC is er in geslaagd een speler met transferbedrag te verkopen. Niet Babos, niet Bobson, maar Donny Gorter (inderdaad, de zoon van) verlaat NAC voor een avontuur bij psv. Gorter jr. speelt .. eeh ... speelde bij NAC in de C-jeugd en mag een enorm talent genoemd worden. De 14-jarige Gorter speelt al vanaf de D-jeugd bij NAC en werd al meermaals geselecteerd voor Oranje onder 15 (die dragen de mini-dressjes van `het grote oranje` ).

NAC ontvangt voor de jeugdspeler een bedrag van 11.500 euro per opleidingsjaar, inderdaad een PRIKKIE (daar weet Pa Gorter nog alles van ), maar beter dan niets, zoals voor 1998 het geval zou zijn geweest.

NAC over de transfer: Voor NAC Breda is het uiteraard vervelend dat een zelf gescoute en opgeleide speler vetrekt naar een andere BVO. Een stukje kwaliteit gaat aldus verloren. De overgang van Donny Gorter naar PSV is echter wel een compliment voor de scouting en opleiding van NAC Breda, die Donny overigens wel veel succes gunt en wenst in Eindhoven.

Bron : De Rat, NAC

[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 27 juni 2007 19:28:28).]
HR
HR

hooligans_psv
Legende

Uit: Erp
Vak: Oost - XX
Reg.: 6 april 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 mei 2003 om 19:38:02.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
met geld ja een jongetje van 14?
het zou eigenlijk verboden moeten worden :crap
ik zou willen dat ik gekocht werd :)
HR
HR

The Artist
Legende

Uit: Weert/Nijmegen
Reg.: 8 april 2003

PSV ik ben ook nog beschikbaar, 16 jaar, ik hoef maar een tekenpremie van 1 000 000 :B
HR
HR

DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000

:kwaad

de naam Gorter zal tot aan mijn dood in mijn hoofd zitten als de vieste actie in de historie van het nederlands voetbal.
Je weet wel dat akkefietje met Doelen, doodschoppen kunnen in de geest van de wedstrijd gebeuren als een speler het hoofd verliest, maar wat hij deed was echt vies.
HR
HR

PSV kampioen 85
Legende

je hebt mooie dingen zoals:

het hakje van nilis (tegen utrecht)
het stifje van panenka

maar ook helaas lelijke dingen zoals de beroemde vinger van gorter
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 mei 2003 om 00:03:52.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
als ik eerlijk ben snap ik de keuze van die jongen en van z'n ouders niet. Het is nu toch echt wel duidelijk dat talenten bij psv niet of nauwelijks de kans krijgen. Ik zou het slimmer hebben gevonden als hij lekker bij nac bleef, waar hij kon rijpen en als hij echt zo goed blijkt te zijn dan kan hij alsnog naar psv. Ik zou het wel weten als het mijn kind was.........
HR
HR

jannemaan
Veelbelovend talent

Uit: veldhoven
Reg.: 3 september 2002

Ik zou hem ook nog lekker bij NAC laten ballen !!!
Talenten wie op aardig jonge leeftijd naar PSV gaan krijgen het erg moeilijk.
Kijk bijvoorbeeld naar Klaas-Jan Huntelaar.
Gaat van de Graafschap naar PSV.Breekt bij PSV niet door in het 1ste wordt verhuurd aan de Graafschap en zit tegen PSV op de bank!Speelt momenteel in het 2de van de Doetinchemse club!Achteraf is het natuurlijk wel makkelijk zeggen wat je wel of niet had moeten doen !
Kijk naar Robben eerst bij Groningen eredivisie ervaring opgedaan en toen op het juiste moment naar PSV gegaan!
HR
HR

Avalanche
Regelmatige invaller

Uit: Enter/Groningen
Reg.: 6 juli 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 mei 2003 om 09:27:42.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 6752893  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Blijkt wel weer dat Pa Gorter van voetbal weinig snapt :D
HR
HR

shamierke
Vaste waarde in elftal

Uit: Breda
Reg.: 20 september 2002

quote:HR
coutinho4ever schreef:

als ik eerlijk ben snap ik de keuze van die jongen en van z'n ouders niet. Het is nu toch echt wel duidelijk dat talenten bij psv niet of nauwelijks de kans krijgen. Ik zou het slimmer hebben gevonden als hij lekker bij nac bleef, waar hij kon rijpen en als hij echt zo goed blijkt te zijn dan kan hij alsnog naar psv. Ik zou het wel weten als het mijn kind was.........HR
Die scouts zouden dat ook wel weten.. Blijkbaar heeft deze jongen zoveel talent dat ie wel mocht komen.
HR
HR

L.O.T.
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup 2005; meer prijzen

Uit: De Randstad
Vak: Oost - X
Reg.: 16 januari 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 mei 2003 om 12:23:22.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: Winnaar PSV Netwerk Cup 2004   Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hoop dat hij niet bij vd Doelen jr. komt. Prik, prik.... :B :D
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 mei 2003 om 14:40:14.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

shamierke schreef:
Die scouts zouden dat ook wel weten.. Blijkbaar heeft deze jongen zoveel talent dat ie wel mocht komen.HR
dat weet ik niet. Psv haalt wel vaker zogenaamde talenten. Maar de kans krijgen zullen ze nooit. Daarom snap ik de keuze van dag jochie en z'n ouders niet. Ik zou voor zekerheid kiezen en als hij later echt zo'n goeie speler blijkt te zijn koopt psv hem dan wel. Maar nogmaals, ik zou mijn kind niet naar de jeugdopleiding van psv laten gaan als je al bij een goeie club als nac zit.
HR
HR

Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999

Ach dan gaan ze samen gezellig een glaasje PRIK drinken!

:B :B

[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 14 mei 2003 14:42:44).]
HR
HR

Bruggie
Bankzitter

Uit: Acht
Vak: Noord - T
Reg.: 15 september 2002

PSV kampioen 85 schreef:

je hebt mooie dingen zoals:

het hakje van nilis (tegen utrecht)
het stifje van panenka

maar ook helaas lelijke dingen zoals de beroemde vinger van gorterHR
Je bedoelt natuurlijk het stifje van Kezman...!!!
HRHR
HR

PSV kampioen 85
Legende

Panenka was de eerste die het deed, daarna hebben er vele nog een keer met een stifje gescoort vanuit de penalty stip waaronder totti, nilis en ook kezman
HR
HR

ButsLucius
Internationale topspeler

Uit: Den Bosch
Vak: West - HH
Reg.: 22 maart 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 mei 2003 om 15:30:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Ja  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

PSV kampioen 85 schreef:

Panenka was de eerste die het deed, daarna hebben er vele nog een keer met een stifje gescoort vanuit de penalty stip waaronder totti, nilis en ook kezmanHR
Ow ja joh???

Ik neem aan dat iedereen dat wel weet hoor PSV kampioen 85 !
HR
HR

coutinho4ever
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 mei 2003 om 17:28:05.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jan_westerman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
sorry hoor, maar ik wist het niet. Trouwens, wat heeft het met deze topic te maken
HR
HR

DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000

Ik betwijfel of Panenka de 1e is die het deed.. hij was de eerste die het op zo'n belangrijk moment deed zodat iedereen het zou onthoudden
HR
HR

alsoheraclesfan
Internationale topspeler

Uit: Almelo
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 juli 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 mei 2003 om 10:09:53.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: niels_@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ff on topic dan maar weer.Het deed mij wel deugd dit te lezen.een teken dat jeugd spelers nog steeds naar PSV willen komen.En al was het het zoontje van Mattheus ik blijf het een goede zaak vinden.
HR
HR

fabianstoffelen
Toeschouwer

Uit: Lichtenvoorde
Reg.: 14 mei 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 mei 2003 om 21:49:27.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Fabian_Stoffelen@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
nou hij moet zich alleen nog maar waarmaken he
er zaten ook super talenten bij maar bleken later niets te zijn zoals hose en lamey komt ook niet veel aan et spelen bij psv zij het az.
utrecht wil hem halen maar of hij zich daar kan bewijzen,ik weet het niet ik hoop dat dat 14 jarig talent zich wel waar kan maken
HR
HR

ParkJiSung
Basisspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 3 januari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 mei 2003 om 10:26:42.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Kan ie in de rust mooi het gras gaan staan prikken.
HR
HR

Bruggink
Meervoudig international

Uit: Ommen
Reg.: 24 juli 1999

Of ezeltje prikje doen ofzo
HR
HR

johninho
Vedette

Uit: Helmond
Reg.: 11 juli 2004

En nu weer terug naar NAC:

Contractverlenging en verhuur voor Donny Gorter (19)
26 juni 2007 17:00
PSV heeft het contract met Donny Gorter verlengd met twee seizoenen. De middenvelder, die afgelopen seizoen alle wedstrijden in de basis stond van Jong PSV, wordt vervolgens voor komend jaar verhuurd aan NAC Breda. Daar komt hij terecht in de A-selectie van trainer Ernie Brandts. Gorter zit sinds 2003 al bij PSV.

forumillustratie

De zoon van voormalig profvoetballer Edwin Gorter (onder meer oud-prof van Roda JC, Caen, SK Lommel, FC Utrecht, Vitesse, NAC en enkele clubs in Noord-Amerika) werd twee weken geleden 19 jaar en was dus afgelopen seizoen nog tweedejaars A-junior. Toch speelde hij alles mee met Jong PSV. Gorter is een aanvallende middenvelder die voorheen ook al in de jeugdopleiding van NAC Breda speelde. In een oefenwedstrijd tegen Sint-Truiden maakte hij zijn debuut in het eerste elftal van PSV. Doelstelling van de contractverlenging en verhuur aan NAC is dat hij een nieuwe stap in zijn ontwikkeling moet maken, om vervolgens bij PSV terug te keren of een volwaardige eredivisiespeler wordt. PSV heeft vertrouwen in deze constructie, zoals eerder Wilfred Bouma en Ernest Faber hun carrières lanceerden via een verhuurperiode elders in het land en terugkwamen als selectiespelers in Eindhoven. De eerste training van Gorter in Breda is op 4 juli aanstaande.

Bron: http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21064HR
HR
HR

Jasper_PSV
Internationale topspeler

Uit: Brunssum
Reg.: 28 juli 2006

Alleen maar positief natuurlijk. Blijkt toch dat ze iets in hem zien.
HR
HR

lapswanz.25/5/88.ec.1
Legende

Uit: Florence
Vak: Zuid - D
Reg.: 28 maart 2000

Heeft Bjorn v/d Doelen al een zoon?;-)
HR
HR

Botigol
Legende

Uit: het Brabantse land
Vak: Oost - W
Reg.: 30 december 2004

Hier zal Gorter Senior wel een flinke vinger in de pap te brokken bij hebben gehad. ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Jeugd en tweede elftal » Donny Gorter

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "AS Zaterdag om 1945 ERE PSV - Twente".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 75,3% dat VfL Wolfsburg wint van Rubin Kazan. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-FC Twente:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!