PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Jeugd en tweede elftal
Jeroen Zoet
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 4 pagina's: « 1 2 3 4 »

Poster
Topic: Jeroen Zoet 
gilles de bilde
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 20 april 2008
Gepost op 26 juli 2008 om 14:04:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Meijel Oost schreef:

(...)

Roorda is een prima 2e doelman. Ik zou Ramos laten vertrekken en Zoet als 3e doelman vast bij de selectie laten. Verder laten keepen bij Jong-PSV.

Bingo. Ik denk niet dat Ramos ooit eerste doelman van PSV wordt. Ik zit er in dit geval echter graag naast.
 Help mods!
Pool: 1014e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jérémie_Brechet 13
Nationale topspeler

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 26 juli 2008 om 20:13:26.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En heeft Zoet het goed gedaan vanavond of had hij niet veel te doen?
 Help mods!
Pool: 76e, PSV-FC Groningen 2-1 (1-0)MotM SC Heerenveen-PSV: MancoBattle-rating: 1.650,7 (daag uit)VoVo: 1016e / 742e / 978eOpstelling: 4-3-3
jeroen87825
Vaste waarde in elftal

Uit: Land van Heusden&Altena
Reg.: 29 oktober 2007
Gepost op 27 juli 2008 om 11:20:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij heeft een half uur gespeeld. Hij kwam er de 2e helft in maar het duel werd al na 75 minuten gestaakt.
 Help mods!
Pool: 913e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.488,2VoVo: 900e / 861e / 807eOpstelling: 5-4-1
jefapsv
Toeschouwer

Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 20 februari 2006
Gepost op 1 augustus 2008 om 18:17:42.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Iemand enig idee waarom hij niet mee is naar Portugal?
 Help mods!
Pool: 991e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MaartenErp
Jeugdspeler

Uit: Erp
Vak: Oost - V
Reg.: 28 april 2005
Gepost op 1 augustus 2008 om 19:16:51.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Isaksson en Cassio Ramos zijn al mee, en ze willen naar een vast elftal toewerken. Dus daarom zullen ze wel geen derde keeper mee hebben genomen.
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.495,8VoVo: -Opstelling: incompleet
moski
Meervoudig international

Uit: Weert
Vak: Oost - X
Reg.: 23 augustus 2005
Gepost op 23 september 2008 om 20:26:41.         MSN: supermoski@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vind hem een betere en meer zekere indruk maken van Ramos in het onderlinge duel om de KNVB beker.
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.429,2VoVo: 1304e / - / 1462eOpstelling: 4-3-3
StephanPSV
Bankzitter

Reg.: 6 april 2008
Gepost op 23 september 2008 om 20:37:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja hij stond behoorlijk goed te keepen. Ging er lekker fel in! Hier gaan we meer van horen denk ik..opvolger Isaksson over een paar jaartjes??
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.597,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Jairo_PSV
Vaste waarde in elftal

Uit: Hulst
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 augustus 2007
Gepost op 23 september 2008 om 20:38:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vind ik ook, stuur die Ramos maar terug naar Brazilië want we hebben met Zoet een beter keeper.
 Help mods!
Pool: 239e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.499,8VoVo: 696e / 1174e / 727eOpstelling: 4-5-1
tijn0
Bankzitter

Uit: Apeldoorn
Reg.: 23 april 2008
Gepost op 23 september 2008 om 20:38:44.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daar ben ik het ook mee eens, daar stond echt iemand waarop te vertrouwen was, in ieder geval met die uitstraling. Tevens had hij goede acties en reddingen en speelde met durf. Waar Ramos mij toch wel een beetje tegenviel...
 Help mods!
Pool: 569e, PSV-FC Groningen MotM SC Heerenveen-PSV: MancoBattle-rating: 1.454,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Rickardoko
Nationale topspeler

Uit: Kollum
Reg.: 9 juli 2006
Gepost op 23 september 2008 om 20:41:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vond Zoet in positieve zin opvallen tegen PSV-1. Ramos is wat onrustig maar Zoet vind ik wel een sterke indruk maken die niet bang is om vol voor de bal te gaan. Sterke keeper en een heel groot talent. Hij moet nog veel stappen maken maar is zeker op de goede weg. Zoet word onze toekomstige eerste keeper.
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.471,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
janhormoon
Talentje

Uit: Valkenswaard
Reg.: 22 juni 2008
Gepost op 23 september 2008 om 21:28:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weet iemand eigenlijk hoe lang deze keeper is?
 Help mods!
Pool: 171e, PSV-FC Groningen MotM SC Heerenveen-PSV: MéndezBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 5-3-2
AHT
Regelmatige invaller

Reg.: 11 maart 2008
Gepost op 23 september 2008 om 21:54:07.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deze jongen gaat er wel komen vermoed ik. Hij viel mij vanavond positief op, ondanks de tegengoals. Vond hem meer uitstraling hebben dan Ramos. Zou mooi zijn als hij over een aantal jaar in het 1e zou keepen.
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Renee
Vaste waarde in elftal
Tweede en derde prijs Banner Battle

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 5 mei 2005
Gepost op 23 september 2008 om 22:11:04.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zeker weten. Beste man aan de kant van Jong PSV. Verwacht heel veel van hem.
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
KaleGek
Legende

Uit: Groesbek
Reg.: 6 december 2003
Gepost op 23 september 2008 om 23:57:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop dat Cassio's contract na dit seizoen afloopt en dat deze dan niet verlengt gaat worden. Maar dat Zoet een volwaardige kans gaat krijgen in Jong PSV en als derde keeper samen met Stefan Thoonen.

Jeroen straalt veel meer rust en zekerheid uit en speelde gewoon een goede wedstrijd. 1ste goal kon hij niets aan doen, de 2de was 1 op 1 met een volwaardige eredivisie spits kan dus gebeuren zeker op je 17de en het derde doelpunt had hij of verder zijn goal uit moeten komen en langer moeten wachten of op de lijn moetne blijven staan. Maar al met al goede wedstrijd van deze keeper!
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.383,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jeroenho
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - XX
Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 24 september 2008 om 08:55:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Briljante opmerking van commentator Siert de Vos gisteravond: "benieuwd welke van deze twee keepers het eerst in het eerste elftal speelt." Nou Siert, in welk elftal speelde Cassio gisteravond?

Wat niet wegneemt dat Zoet een veel betere indruk maakte (maar natuurlijk ook veel meer te doen kreeg).
 Help mods!
Pool: 1172e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.491,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Aart Staartjes
Toeschouwer

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 augustus 2002
Gepost op 24 september 2008 om 11:46:55.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Qua 'rust' en 'rustig blijven' heeft Zoet duidelijk op punten gewonnen van Cassio...

Qua mooie duiken een gelijkspel.
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
SomaQan
Basisspeler

Uit: Vlijmen
Vak: Noord - M
Reg.: 5 november 2006
Gepost op 24 september 2008 om 16:01:27.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zoet heeft er gister meer tegen gekregen maar Zoet is nu al 2 klasse beter dan Cassio
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.465,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Mr. JEMP!
Legende

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 26 september 2008 om 02:00:20.       MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gaat naar mijn idee een toppertje worden!!

Misschien een optie om hem volgend jaar te verhuren aan b.v Vvv om hem nog meer ervaring te laten op doen op een hoger niveau.
 Help mods!
Pool: 2039e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Yvkes
Toeschouwer

Reg.: 1 september 2007
Gepost op 26 september 2008 om 19:54:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op psv.tv zag ik net een stukje over de voorbereiding voor de wedstrijd van zaterdag. Wat mij opviel is dat Huub begon over Zoet toen het over Ojo ging. Zal dit betekenen dat Stevens in hem meer ziet dan Casio(?), hij keept namelijk ook in jong PSV.
Dit kan ook gewoon toeval zijn, wat denken jullie??

Link
 Help mods!
Pool: 684e, PSV-FC Groningen 3-0 (2-0)MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.483,0VoVo: 702e / 165e / 664eOpstelling: 4-4-2
Scalare
Regelmatige invaller

Reg.: 26 maart 2008
Gepost op 27 september 2008 om 19:47:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Yvkes schreef:

Op psv.tv zag ik net een stukje over de voorbereiding voor de wedstrijd van zaterdag. Wat mij opviel is dat Huub begon over Zoet toen het over Ojo ging. Zal dit betekenen dat Stevens in hem meer ziet dan Casio(?), hij keept namelijk ook in jong PSV.
Dit kan ook gewoon toeval zijn, wat denken jullie??

Link

Het viel mij ook op. maar wat ik eigenlijk denk is dat ie volgend jaar gewoon Zoet laat vechten met Cassio om 2e keeper. Dan loopt het contract van Roorda namelijk ook af.
 Help mods!
Pool: 1294e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV K-k-kampioenuhh!!!
Nationale topspeler

Reg.: 27 september 2004
Gepost op 13 oktober 2008 om 22:53:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is er iemand die deze keeper elke week volgt, want ik zou weleens willen weten hoe goed hij eigenlijk is? Het is het keeperstalent van PSV maar hoe goed zou hij kunnen worden? Zou hij de eerste keeper van PSV kunnen worden?
Zou hij een betere keeper kunnen worden dan Stekelenburg?(hun hebben ook een keeper uit de jeugd in de goal gezet..)
 Help mods!
Pool: 1505e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 574e / 241e / 595eOpstelling: 4-4-2
RodrigoCosta
Nationale topspeler

Uit: Breda
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 september 2006
Gepost op 14 oktober 2008 om 23:50:49.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV K-k-kampioenuhh!!! schreef:

Is er iemand die deze keeper elke week volgt, want ik zou weleens willen weten hoe goed hij eigenlijk is? Het is het keeperstalent van PSV maar hoe goed zou hij kunnen worden? Zou hij de eerste keeper van PSV kunnen worden?
Zou hij een betere keeper kunnen worden dan Stekelenburg?(hun hebben ook een keeper uit de jeugd in de goal gezet..)

Ik zie de thuiswedstrijden van Jong PSV doorgaans op de Herdgang en de uitduels via de samenvattingen. Verder zie ik zo eens in de maand eens een training en daar in heeft Zoet mij volledig overtuigd. Deze jongen straalt zoveel zekerheid en lef uit. Is ijzersterk in de 1 tegen 1 duels en heeft een prachtige reflex op de lijn. Hoge ballen is hij ook niet slecht, maar heeft hij nog wel stappen te maken.

Ik durf echter gewaagd te zeggen dat Zoet de meest talentvolle keeper van zijn leeftijdsklasse is. Die jongen van Ajax die de laatste tijd op de bank zat bij het eerste, Padt, is bijvoorbeeld echt een stuk minder. Zoet heeft alles in zich om een topkeeper te worden, zou binnen twee jaar in het eerste van PSV kunnen staat als hij zich op deze manier blijft doorontwikkelen.
 Help mods!
Pool: 905e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.486,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Otje
Internationale topspeler

Uit: veldhoven
Vak: Noord - M
Reg.: 15 maart 2006
Gepost op 15 oktober 2008 om 17:04:36.       MSN: hva86@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RodrigoCosta schreef:

(...)

Ik zie de thuiswedstrijden van Jong PSV doorgaans op de Herdgang en de uitduels via de samenvattingen. Verder zie ik zo eens in de maand eens een training en daar in heeft Zoet mij volledig overtuigd. Deze jongen straalt zoveel zekerheid en lef uit. Is ijzersterk in de 1 tegen 1 duels en heeft een prachtige reflex op de lijn. Hoge ballen is hij ook niet slecht, maar heeft hij nog wel stappen te maken.

Ik durf echter gewaagd te zeggen dat Zoet de meest talentvolle keeper van zijn leeftijdsklasse is. Die jongen van Ajax die de laatste tijd op de bank zat bij het eerste, Padt, is bijvoorbeeld echt een stuk minder. Zoet heeft alles in zich om een topkeeper te worden, zou binnen twee jaar in het eerste van PSV kunnen staat als hij zich op deze manier blijft doorontwikkelen.

Oke daar hou ik je aan, maar verder valt mij deze speler ook wel op ja bij jong psv-psv vondt ik hem ook een sterke indruk maken, en verder zal ik hem eens gaan volgen en ook meerdere wedstrijden van jong psv kijken

[Dit bericht is veranderd door Otje (op 15 oktober 2008 17:05:54).]
 Help mods!
Pool: 743e, PSV-FC Groningen MotM SC Heerenveen-PSV: MancoBattle-rating: 1.478,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
JoeyZaza
Meervoudig international
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Vak: West - LL
Reg.: 23 november 2004
Gepost op 16 oktober 2008 om 13:39:07.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hij zal met cassio moeten strijden om de plek als talentvolle 3e keeper (en potentieel 1e keeper voor de toekomst) de ander zal dan waarschijnlijk verhuurd worden en nooit meer terugkeren, net als boffin destijds
 Help mods!
Pool: 935e, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.408,8VoVo: 1444e / 1405e / 1362eOpstelling: 4-5-1
Reimond Manco
Veelbelovend talent

Uit: Veldhoven
Reg.: 29 september 2006
Gepost op 18 oktober 2008 om 00:38:32.       MSN: niels58@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb hem een aantal keer zien spelen en lijkt me een erg groot talent. Misschien is hij ook wel de reden dat PSV voor Isaksson heeft gekozen ipv voor Krul of Velthuizen. Omdat ze Zoet als toekomstige keeper van PSV zien en dus niet nog een talent erbij wilden .
 Help mods!
Pool: -, PSV-FC Groningen MotM: SC Heerenveen-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 4 pagina's: « 1 2 3 4 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk