| Poster | | Topic: Jeroen Zoet |  |
|
gilles de bilde Bankzitter
Vak: - Posts: 497 Reg.: 20 april 2008 |
quote: Meijel Oost schreef:
(...)
Roorda is een prima 2e doelman. Ik zou Ramos laten vertrekken en Zoet als 3e doelman vast bij de selectie laten. Verder laten keepen bij Jong-PSV.
Bingo. Ik denk niet dat Ramos ooit eerste doelman van PSV wordt. Ik zit er in dit geval echter graag naast. 
|
|
|
Jérémie_Brechet 13 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 3078 Reg.: 6 juli 2006 | En heeft Zoet het goed gedaan vanavond of had hij niet veel te doen?
|
|
|
jeroen87825 Vaste waarde in elftal
Uit: Land van Heusden&Altena Vak: - Posts: 571 Reg.: 29 oktober 2007 | Hij heeft een half uur gespeeld. Hij kwam er de 2e helft in maar het duel werd al na 75 minuten gestaakt.
|
|
|
jefapsv Toeschouwer
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 14 Reg.: 20 februari 2006 | Iemand enig idee waarom hij niet mee is naar Portugal?
|
|
|
MaartenErp Jeugdspeler
Uit: Erp Vak: Oost - V Posts: 41 Reg.: 28 april 2005 | Isaksson en Cassio Ramos zijn al mee, en ze willen naar een vast elftal toewerken. Dus daarom zullen ze wel geen derde keeper mee hebben genomen.
|
|
|
moski Meervoudig international
Uit: Weert Vak: Oost - X Posts: 690 Reg.: 23 augustus 2005 | Vind hem een betere en meer zekere indruk maken van Ramos in het onderlinge duel om de KNVB beker.
|
|
|
StephanPSV Bankzitter
Vak: - Posts: 743 Reg.: 6 april 2008 | Ja hij stond behoorlijk goed te keepen. Ging er lekker fel in! Hier gaan we meer van horen denk ik..opvolger Isaksson over een paar jaartjes?? 
|
|
|
Jairo_PSV Vaste waarde in elftal
Uit: Hulst Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 373 Reg.: 10 augustus 2007 | Vind ik ook, stuur die Ramos maar terug naar Brazilië want we hebben met Zoet een beter keeper.
|
|
|
tijn0 Bankzitter
Uit: Apeldoorn Vak: - Posts: 510 Reg.: 23 april 2008 | Daar ben ik het ook mee eens, daar stond echt iemand waarop te vertrouwen was, in ieder geval met die uitstraling. Tevens had hij goede acties en reddingen en speelde met durf. Waar Ramos mij toch wel een beetje tegenviel...
|
|
|
Rickardoko Nationale topspeler
Uit: Kollum Vak: - Posts: 1180 Reg.: 9 juli 2006 | Ik vond Zoet in positieve zin opvallen tegen PSV-1. Ramos is wat onrustig maar Zoet vind ik wel een sterke indruk maken die niet bang is om vol voor de bal te gaan. Sterke keeper en een heel groot talent. Hij moet nog veel stappen maken maar is zeker op de goede weg. Zoet word onze toekomstige eerste keeper.
|
|
|
janhormoon Talentje
Uit: Valkenswaard Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 86 Reg.: 22 juni 2008 | Weet iemand eigenlijk hoe lang deze keeper is?
|
|
|
AHT Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 245 Reg.: 11 maart 2008 | Deze jongen gaat er wel komen vermoed ik. Hij viel mij vanavond positief op, ondanks de tegengoals. Vond hem meer uitstraling hebben dan Ramos. Zou mooi zijn als hij over een aantal jaar in het 1e zou keepen.
|
|
|
Renee Vaste waarde in elftal Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 432 Reg.: 5 mei 2005 | Zeker weten. Beste man aan de kant van Jong PSV. Verwacht heel veel van hem.
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 3574 Reg.: 6 december 2003 | Ik hoop dat Cassio's contract na dit seizoen afloopt en dat deze dan niet verlengt gaat worden. Maar dat Zoet een volwaardige kans gaat krijgen in Jong PSV en als derde keeper samen met Stefan Thoonen.
Jeroen straalt veel meer rust en zekerheid uit en speelde gewoon een goede wedstrijd. 1ste goal kon hij niets aan doen, de 2de was 1 op 1 met een volwaardige eredivisie spits kan dus gebeuren zeker op je 17de en het derde doelpunt had hij of verder zijn goal uit moeten komen en langer moeten wachten of op de lijn moetne blijven staan. Maar al met al goede wedstrijd van deze keeper!
|
|
|
Jeroenho Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 3045 Reg.: 12 maart 2000 | Briljante opmerking van commentator Siert de Vos gisteravond: "benieuwd welke van deze twee keepers het eerst in het eerste elftal speelt." Nou Siert, in welk elftal speelde Cassio gisteravond?
Wat niet wegneemt dat Zoet een veel betere indruk maakte (maar natuurlijk ook veel meer te doen kreeg).
|
|
|
Aart Staartjes Toeschouwer
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 25 Reg.: 28 augustus 2002 | Qua 'rust' en 'rustig blijven' heeft Zoet duidelijk op punten gewonnen van Cassio...
Qua mooie duiken een gelijkspel.
|
|
|
SomaQan Basisspeler
Uit: Vlijmen Vak: Noord - M Posts: 321 Reg.: 5 november 2006 | Zoet heeft er gister meer tegen gekregen maar Zoet is nu al 2 klasse beter dan Cassio
|
|
|
Mr. JEMP! Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 3257 Reg.: 28 januari 2004 | Gaat naar mijn idee een toppertje worden!!
Misschien een optie om hem volgend jaar te verhuren aan b.v Vvv om hem nog meer ervaring te laten op doen op een hoger niveau.
|
|
|
Yvkes Toeschouwer
Vak: - Posts: 15 Reg.: 1 september 2007 | Op psv.tv zag ik net een stukje over de voorbereiding voor de wedstrijd van zaterdag. Wat mij opviel is dat Huub begon over Zoet toen het over Ojo ging. Zal dit betekenen dat Stevens in hem meer ziet dan Casio(?), hij keept namelijk ook in jong PSV.
Dit kan ook gewoon toeval zijn, wat denken jullie??
Link
|
|
|
Scalare Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 267 Reg.: 26 maart 2008 |
quote: Yvkes schreef:
Op psv.tv zag ik net een stukje over de voorbereiding voor de wedstrijd van zaterdag. Wat mij opviel is dat Huub begon over Zoet toen het over Ojo ging. Zal dit betekenen dat Stevens in hem meer ziet dan Casio(?), hij keept namelijk ook in jong PSV.
Dit kan ook gewoon toeval zijn, wat denken jullie??
Link
Het viel mij ook op. maar wat ik eigenlijk denk is dat ie volgend jaar gewoon Zoet laat vechten met Cassio om 2e keeper. Dan loopt het contract van Roorda namelijk ook af.
|
|
|
PSV K-k-kampioenuhh!!! Nationale topspeler
Vak: - Posts: 849 Reg.: 27 september 2004 | Is er iemand die deze keeper elke week volgt, want ik zou weleens willen weten hoe goed hij eigenlijk is? Het is het keeperstalent van PSV maar hoe goed zou hij kunnen worden? Zou hij de eerste keeper van PSV kunnen worden?
Zou hij een betere keeper kunnen worden dan Stekelenburg?(hun hebben ook een keeper uit de jeugd in de goal gezet..)
|
|
|
RodrigoCosta Nationale topspeler
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 1373 Reg.: 3 september 2006 |
quote: PSV K-k-kampioenuhh!!! schreef:
Is er iemand die deze keeper elke week volgt, want ik zou weleens willen weten hoe goed hij eigenlijk is? Het is het keeperstalent van PSV maar hoe goed zou hij kunnen worden? Zou hij de eerste keeper van PSV kunnen worden?
Zou hij een betere keeper kunnen worden dan Stekelenburg?(hun hebben ook een keeper uit de jeugd in de goal gezet..)
Ik zie de thuiswedstrijden van Jong PSV doorgaans op de Herdgang en de uitduels via de samenvattingen. Verder zie ik zo eens in de maand eens een training en daar in heeft Zoet mij volledig overtuigd. Deze jongen straalt zoveel zekerheid en lef uit. Is ijzersterk in de 1 tegen 1 duels en heeft een prachtige reflex op de lijn. Hoge ballen is hij ook niet slecht, maar heeft hij nog wel stappen te maken.
Ik durf echter gewaagd te zeggen dat Zoet de meest talentvolle keeper van zijn leeftijdsklasse is. Die jongen van Ajax die de laatste tijd op de bank zat bij het eerste, Padt, is bijvoorbeeld echt een stuk minder. Zoet heeft alles in zich om een topkeeper te worden, zou binnen twee jaar in het eerste van PSV kunnen staat als hij zich op deze manier blijft doorontwikkelen.
|
|
|
Otje Internationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 988 Reg.: 15 maart 2006 |
quote: RodrigoCosta schreef:
(...)
Ik zie de thuiswedstrijden van Jong PSV doorgaans op de Herdgang en de uitduels via de samenvattingen. Verder zie ik zo eens in de maand eens een training en daar in heeft Zoet mij volledig overtuigd. Deze jongen straalt zoveel zekerheid en lef uit. Is ijzersterk in de 1 tegen 1 duels en heeft een prachtige reflex op de lijn. Hoge ballen is hij ook niet slecht, maar heeft hij nog wel stappen te maken.
Ik durf echter gewaagd te zeggen dat Zoet de meest talentvolle keeper van zijn leeftijdsklasse is. Die jongen van Ajax die de laatste tijd op de bank zat bij het eerste, Padt, is bijvoorbeeld echt een stuk minder. Zoet heeft alles in zich om een topkeeper te worden, zou binnen twee jaar in het eerste van PSV kunnen staat als hij zich op deze manier blijft doorontwikkelen.
Oke daar hou ik je aan, maar verder valt mij deze speler ook wel op ja bij jong psv-psv vondt ik hem ook een sterke indruk maken, en verder zal ik hem eens gaan volgen en ook meerdere wedstrijden van jong psv kijken
[Dit bericht is veranderd door Otje (op 15 oktober 2008 17:05:54).]
|
|
|
JoeyZaza Meervoudig international Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: West - LL Posts: 681 Reg.: 23 november 2004 | hij zal met cassio moeten strijden om de plek als talentvolle 3e keeper (en potentieel 1e keeper voor de toekomst) de ander zal dan waarschijnlijk verhuurd worden en nooit meer terugkeren, net als boffin destijds
|
|
|
Reimond Manco Veelbelovend talent
Uit: Veldhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 109 Reg.: 29 september 2006 | Heb hem een aantal keer zien spelen en lijkt me een erg groot talent. Misschien is hij ook wel de reden dat PSV voor Isaksson heeft gekozen ipv voor Krul of Velthuizen. Omdat ze Zoet als toekomstige keeper van PSV zien en dus niet nog een talent erbij wilden .
|
|
|
|