PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Jeugd en tweede elftal
Ottencup 2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: « 1 2 3 »

Poster
Topic: Ottencup 2008 
Hellas
Lid 2e elftal

Uit: Beringen-België
Vak: West - LL
Reg.: 4 februari 2007
Gepost op 31 mei 2008 om 23:57:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik las ergens dat een aantal spelers van andere tornooien kwamen en dergelijke, en dat ze daarom geen al te grootse indruk nalieten. Wedstrijd tegen Ajax werd beëindigd met 7 B-junioren.

Ik ga morgen eens kijken, ben benieuwd...
 Help mods!
Pool: 2114eMotM: -Battle-rating: 1.478,7VoVo: 1073e / 1646e / 1133eOpstelling: 4-4-2
vonlanthen15
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Reg.: 13 december 2004
Gepost op 1 juni 2008 om 01:32:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Timberland schreef:

Vandaag heb ik de Ottencup bezocht net zoals een jaar geleden. Wat ik voorgeschoteld kreeg van PSV zijde viel me NIET mee.

Vorig jaar was er een team met jongens als Reis, Zeefuik, Fagner, Achenteh en van Eijden. Dit jaar is het tournooi anders van opzet (volgens mij alleen -19 spelers). Het is mij duidelijk dat deze lichting (volgens mij is het PSV A1) minder is dan het team dat vorig jaar mee speelde. PSV is dan ook kansloos ten onder gegaan in het eigen tournooi met de doelcijfers 0 voor en 3 tegen.
Het zegt genoeg dat zelfs het zwakke Ajax (dat 2 uurtjes daarvoor met 5 - 1 werd afgeslacht) met 2 - 0 van PSV won. Het voetbal van dit PSV was te reactief, te weinig creativeit, explosiviteit en fysieke kracht. Met wat trage lukrake trappen naar voren kun je geen wedstrijd winnen. Ik heb dit PSV al eerder dit jaar tegen de leeftijdsgenoten van Willem II zien spelen (ook verloren) en toen kwamen deze zelfde aspecten al naar voren. Wat ik ervan heb gezien is het een zwakke lichting. Helaas het is niet anders.

Hierbij wel enkele foto's van vandaag. Helaas het weer werkte niet mee, dus ik heb vooral foto's tijdens de wedstrijd van PSV - Pão de Açúcar kunnen nemen.

http://www.pbase.com/tvw/image/97897896/original
http://www.pbase.com/tvw/image/97897883/original
http://www.pbase.com/tvw/image/97897918/original
http://www.pbase.com/tvw/image/97897885/original
http://www.pbase.com/tvw/image/97897997/original
http://www.pbase.com/tvw/image/97897906/original
http://www.pbase.com/tvw/image/97897890/original
http://www.pbase.com/tvw/image/97897953/original
http://www.pbase.com/tvw/image/97898021/original
http://www.pbase.com/tvw/image/97898052/original
http://www.pbase.com/tvw/image/97898100/original
http://www.pbase.com/tvw/image/97897882/original

Zijn erg mooie foto's !
 Help mods!
Pool: 974eMotM: -Battle-rating: 1.495,1VoVo: 876e / 1578e / 832eOpstelling: 4-5-1
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 1 juni 2008 om 07:28:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Timberland schreef:

Wat ik ervan heb gezien is het een zwakke lichting. Helaas het is niet anders.

Op http://www.psvjeugd.nl staat dat ze de wedstrijd tegen ajax beeindigden met 7 B-spelers (!). Denk dat je dat wel moet meenemen.
 Help mods!
Pool: 805eMotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 1 juni 2008 om 10:36:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:

(...)

Op http://www.psvjeugd.nl staat dat ze de wedstrijd tegen ajax beeindigden met 7 B-spelers (!). Denk dat je dat wel moet meenemen.

''Opvallend detail aan PSV-zijde was dat de wedstrijd geëindigd werd met zes B-junioren.''

Zes, en geen zeven, B-junioren dus.

[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 1 juni 2008 10:37:24).]
 Help mods!
Pool: 862eMotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: 1732e / 1480e / 1668eOpstelling: 4-5-1
da_kezza
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Boekel
Vak: Oost - Y
Reg.: 16 januari 2001
Gepost op 1 juni 2008 om 10:37:54.         ICQ: 178482263  MSN: rensverhoeven@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Helaas geen halve finale voor PSV inderdaad. Is gedeeltelijk te verklaren doordat ze toch een aantal spelers missen door blessures (zoals Zeefuik, ter Horst en Horsten). Hierdoor had PSV op het einde tegen Ajax zes (die zeven dat klopte niet helemaal ) B-junioren er in staan. (Zoet, Stottelaar, Wuytens, Verkoelen, Bourdouxhe en Mokhtar)

Vandaag nog de wedstrijd tegen SC Heerenveen. Misschien dat PSV daar nog de eer kan redden en in ieder geval een doelpuntje kan maken.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.467,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Timberland
Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 18 januari 2006
Gepost op 1 juni 2008 om 10:47:47.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
vonlanthen15 schreef:

(...)

Zijn erg mooie foto's !

Thanks vonlanthen15.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.498,6VoVo: -Opstelling: -
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Uit: Aruba
Reg.: 19 mei 2007
Gepost op 1 juni 2008 om 12:31:53.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
da_kezza schreef:

Helaas geen halve finale voor PSV inderdaad. Is gedeeltelijk te verklaren doordat ze toch een aantal spelers missen door blessures (zoals Zeefuik, ter Horst en Horsten). Hierdoor had PSV op het einde tegen Ajax zes (die zeven dat klopte niet helemaal ) B-junioren er in staan. (Zoet, Stottelaar, Wuytens, Verkoelen, Bourdouxhe en Mokhtar)
Is alleen niet helemaal een excuus, want Ajax speelde ook met meerdere B-junioren.

Is er iemand anders die heeft gekeken en die me wel wat kan vertellen over de opvallende Ajacieden?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
messi_19
Internationale topspeler

Vak: Noord - U
Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 1 juni 2008 om 14:21:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

Is alleen niet helemaal een excuus, want Ajax speelde ook met meerdere B-junioren.

Is er iemand anders die heeft gekeken en die me wel wat kan vertellen over de opvallende Ajacieden?

Castillion viel wel op! Maar dat kwam meer doordat die na 1 minuut al naar de grond dook alsof die in een zwembad sprong.. helaas trapte de scheids er ook in
 Help mods!
Pool: 3817eMotM: -Battle-rating: 1.492,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Elm040
Veelbelovend talent

Uit: Limburg
Reg.: 5 maart 2008
Gepost op 1 juni 2008 om 17:45:59.         MSN: ralfinho_1991@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*Edit*

[Dit bericht is veranderd door Hugo R (op 1 juni 2008 18:10:11).]
 Help mods!
Pool: 1793eMotM: -Battle-rating: 1.477,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
wheels4psv.nl
Bankzitter

Uit: Erp
Vak: West - J
Reg.: 31 maart 2004
Gepost op 1 juni 2008 om 18:02:45.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*Edit*

[Dit bericht is veranderd door Hugo R (op 1 juni 2008 18:09:07).]
 Help mods!
Pool: 371eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 648e / 1670e / 552eOpstelling: 4-3-3
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 1 juni 2008 om 18:36:36.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
messi_19 schreef:

(...)

Castillion viel wel op! Maar dat kwam meer doordat die na 1 minuut al naar de grond dook alsof die in een zwembad sprong.. helaas trapte de scheids er ook in

Ah ok. Is bij ons één van de spelers die toe is aan een volgende stap. Vanwege z'n fysieke voorsprong zou hij eigenlijk al bij Jong Ajax mee moeten doen.

Ik hoorde overal dat Cruzeiro dit toernooi met gemak zoaan winnen, maar de Brazilianen zijn in de finale verslagen door Twente/Heracles.

[Dit bericht is veranderd door Thomas Aruba (op 1 juni 2008 18:38:34).]
 Help mods!
psvsupottie.com
Legende

Uit: Oss
Reg.: 18 maart 2000
Gepost op 1 juni 2008 om 19:07:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ik heb de wedstrijd Ajax-PSV gezien. Zoals eerder gezegd een bar slechte wedstrijd van twee kanten. Ook al stonden er bij Ajax ook B-spelers in, het verschil in fysiek was schrijnend. Ik heb extra op die Castillion gelet. Op het EK -17 vond ik hem erg sterk. Tegen PSV viel hij echter helemaal niet op, alhoewel dat met zijn lengte moeilijk is. Sneijder, het broertje van, wordt erg de hemel in geprezen binnen Ajax. Op het EK -17 en tegen PSV vond ik hem echter zeer onopvallend. Eerlijk gezegd was het best zwak wat Ajax tegen dit gemankeerde PSV liet zien. Echter verloren ze ook niet voor niks met 5-1 van Moskou.

Diezelfde Moskovieten heb ik vandaag twee keer aan het werk gezien. Tegen Cruzeiro en tegen die andere Braziliaanse ploeg. Die Russen spelen echt anti-voetbal. Fysiek een enorm sterk team met een heel goede nr 9, maar verder hopeloos. Leukste ploeg vond ik niet Cruzeiro maar die andere Braziliaanse ploeg. Stuk voor stuk artiesten die echt wilden en konden voetballen. Van hen vond ik nr 8 de beste speler. Fysiek sterke middenvelder die niet van de bal te krijgen was en over een goed inzicht beschikte.

Vandaag ook PSV nogmaals aan het werk gezien. Tegen H'veen werd met 1-0 gewonnen, hoewel ook de Friezen een fysiek veel sterkere ploeg hadden. Aan PSV-zijde vond ik Dries Wuytens goed (fysiek sterke verdediger die veel luchtduels won) evenals Funso Ojo (wat een rust aan de bal!). Kereltjes als Bourdouxhe en Mokhtar kunnen absoluut voetballen, maar komen fysiek een hoop tekort.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
messi_19
Internationale topspeler

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 1 juni 2008 om 19:07:37.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

Ah ok. Is bij ons één van de spelers die toe is aan een volgende stap. Vanwege z'n fysieke voorsprong zou hij eigenlijk al bij Jong Ajax mee moeten doen.

Ik hoorde overal dat Cruzeiro dit toernooi met gemak zoaan winnen, maar de Brazilianen zijn in de finale verslagen door Twente/Heracles.

Met oranje -17?/19? speelde die inderdaad redelijk goed. Gister viel het wel mee en werd die ook halverwege gewisseld. Maar ik heb ook maar 1 wedstrijd gezien van hem..

[Dit bericht is veranderd door messi_19 (op 2 juni 2008 00:06:40).]
 Help mods!
Pool: 3817eMotM: -Battle-rating: 1.492,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
da_kezza
Legende

Gepost op 1 juni 2008 om 20:03:16.         ICQ: 178482263  MSN: rensverhoeven@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psvsupottie.com schreef:

(...)

Ik heb de wedstrijd Ajax-PSV gezien. Zoals eerder gezegd een bar slechte wedstrijd van twee kanten. Ook al stonden er bij Ajax ook B-spelers in, het verschil in fysiek was schrijnend. Ik heb extra op die Castillion gelet. Op het EK -17 vond ik hem erg sterk. Tegen PSV viel hij echter helemaal niet op, alhoewel dat met zijn lengte moeilijk is. Sneijder, het broertje van, wordt erg de hemel in geprezen binnen Ajax. Op het EK -17 en tegen PSV vond ik hem echter zeer onopvallend. Eerlijk gezegd was het best zwak wat Ajax tegen dit gemankeerde PSV liet zien. Echter verloren ze ook niet voor niks met 5-1 van Moskou.

Diezelfde Moskovieten heb ik vandaag twee keer aan het werk gezien. Tegen Cruzeiro en tegen die andere Braziliaanse ploeg. Die Russen spelen echt anti-voetbal. Fysiek een enorm sterk team met een heel goede nr 9, maar verder hopeloos. Leukste ploeg vond ik niet Cruzeiro maar die andere Braziliaanse ploeg. Stuk voor stuk artiesten die echt wilden en konden voetballen. Van hen vond ik nr 8 de beste speler. Fysiek sterke middenvelder die niet van de bal te krijgen was en over een goed inzicht beschikte.

Vandaag ook PSV nogmaals aan het werk gezien. Tegen H'veen werd met 1-0 gewonnen, hoewel ook de Friezen een fysiek veel sterkere ploeg hadden. Aan PSV-zijde vond ik Dries Wuytens goed (fysiek sterke verdediger die veel luchtduels won) evenals Funso Ojo (wat een rust aan de bal!). Kereltjes als Bourdouxhe en Mokhtar kunnen absoluut voetballen, maar komen fysiek een hoop tekort.

Is niet zo gek dat je Sneijder onopvallend vond, aangezien die helemaal niet erbij was Ik vond Mokhtar overigens niet verkeerd spelen, maar hij (en ook Bourdouxhe idd) missen fysiek. Gelukkig zijn dit dus 2 spelers die nog in de B mogen spelen en dus nog 2 jaar hebben om fysiek een stuk sterker te worden.
 Help mods!
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 2 juni 2008 om 14:50:33.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psvsupottie.com schreef:

(...)

Ajax speelde met een A2/B1 elftal (aangevuld met Will en Padt) en stond onder leiding van Gery Vink de trainer van A2. Van de B1 stonden Schouw, Castillion, Peristeridis, Ebecelio en Bonevacia in de basis.

Wat je zegt over Sneijder verrast me. Ik dnek dat de meeste Ajacieden die Rodney de hemel in prijzen puur af gaan op zijn naam. De mensen die ik spreek en die R. Sneijder ook daadwerkelijk hebben zien spelen, zijn helemaal niet zo lovend over hem. Ik zelf ook niet overigens. Hij heeft nog heel wat stappen te maken en bovendien is hij niet tweebenig. En laat nou net die perfecte tweebenigheid een van de grootste wapens van z'n oudere broer zijn. Nee, van deze B1 ben ik het meest gecharmeerd respectievelijk Van Rhijn, Castillion en Bonevacia.
 Help mods!
B. Dzsudzsak
Vedette

Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 2 juni 2008 om 15:02:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

Wat je zegt over Sneijder verrast me. Ik dnek dat de meeste Ajacieden die Rodney de hemel in prijzen puur af gaan op zijn naam. De mensen die ik spreek en die R. Sneijder ook daadwerkelijk hebben zien spelen, zijn helemaal niet zo lovend over hem. Ik zelf ook niet overigens. Hij heeft nog heel wat stappen te maken en bovendien is hij niet tweebenig. En laat nou net die perfecte tweebenigheid een van de grootste wapens van z'n oudere broer zijn.
Dat zegt die toch precies hetzelfde??
 Help mods!
Pool: 3633eMotM: -Battle-rating: 1.495,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 2 juni 2008 om 15:22:20.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij zei dat Sneijder door Ajacieden de hemel in wordt geprezen. Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt. Ja, wellicht van mensen die puur en alleen kijken naar z'n oudere broer. Van mensen die weten waar ze het over hebben heb ik nog niet zoveel superlatieven gehoord over Rodney.
 Help mods!
psvsupottie.com
Legende

Uit: Oss
Reg.: 18 maart 2000
Gepost op 2 juni 2008 om 15:35:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik krijg ook alleen mee wat er in mijn omgeving door bevriende Ajacieden gezegd wordt. En wat er in de media geroepen wordt natuurlijk. Overigens begreep ik dat R. Sneijder helemaal niet meedeed tegen PSV. Ik dacht dat de nr10 van Ajax Sneijder was, aangezien ze hem ook met Rod aanspraken. Als 'm dat niet was, mijn excuses. Ik kan overigens nergens de selectie van Ajax ten tijde van de Otten Cup vinden om een en ander te bevestigen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
reimondmanco11
Talentje

Uit: someren heide
Reg.: 5 april 2008
Gepost op 2 juni 2008 om 19:35:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heej, ben ook op de ottencup geweest en vond Vitor (de nummmer 16 van Cruzeiro) erg opvallen, Lijkt me een type fagner.

Misschien iets voor J-PSV
 Help mods!
Pool: 1424eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
da_kezza
Legende

Gepost op 2 juni 2008 om 19:50:02.         ICQ: 178482263  MSN: rensverhoeven@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psvsupottie.com schreef:

Ik krijg ook alleen mee wat er in mijn omgeving door bevriende Ajacieden gezegd wordt. En wat er in de media geroepen wordt natuurlijk. Overigens begreep ik dat R. Sneijder helemaal niet meedeed tegen PSV. Ik dacht dat de nr10 van Ajax Sneijder was, aangezien ze hem ook met Rod aanspraken. Als 'm dat niet was, mijn excuses. Ik kan overigens nergens de selectie van Ajax ten tijde van de Otten Cup vinden om een en ander te bevestigen.

http://www.psvjeugd.nl/ottencup/teams/6

[Dit bericht is veranderd door da_kezza (op 2 juni 2008 19:50:24).]
 Help mods!
Elm040
Veelbelovend talent

Gepost op 2 juni 2008 om 20:26:59.         MSN: ralfinho_1991@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die wat verkozen is voor beste middenvelder van de ottencup: Bernardo Viera Souza is echt goed, hieronder een link
http://www.footballtalent.net/Bernardo_Vieira_de_Souza-3_7-2097-9.html
 Help mods!
reimondmanco11
Talentje

Gepost op 3 juni 2008 om 16:01:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Elm040 schreef:

Die wat verkozen is voor beste middenvelder van de ottencup: Bernardo Viera Souza is echt goed, hieronder een link
http://www.footballtalent.net/Bernardo_Vieira_de_Souza-3_7-2097-9.html

Heb hem ook gezien, speelde heel goed, maar wat vond jij van zijn teamgenoot Vitor (NR 16)?
 Help mods!
Elm040
Veelbelovend talent

Gepost op 3 juni 2008 om 17:47:40.         MSN: ralfinho_1991@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Niet echt opgelet. En die wat aanvaller van het toernooi was, was ook goed. Alleen hij liep er een beetje lui bij, maar de passing was Picobello
 Help mods!
harmpie05
Basisspeler

Uit: veldhoven
Vak: Noord - M
Reg.: 15 maart 2006
Gepost op 3 juni 2008 om 18:19:21.       MSN: hva86@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb helaas niks gezien maar zaten er meerdere talenten bij.
 Help mods!
Pool: 578eMotM: -Battle-rating: 1.502,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
reimondmanco11
Talentje

Gepost op 4 juni 2008 om 17:21:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Elm040 schreef:

Niet echt opgelet. En die wat aanvaller van het toernooi was, was ook goed. Alleen hij liep er een beetje lui bij, maar de passing was Picobello

Je bedoelt Denis van PAEC.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 3 pagina's: « 1 2 3 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk