| Poster | | Topic: Ottencup 2008 |  |
|
Hellas Lid 2e elftal
Uit: Beringen-België Vak: West - LL Posts: 175 Reg.: 4 februari 2007 | Ik las ergens dat een aantal spelers van andere tornooien kwamen en dergelijke, en dat ze daarom geen al te grootse indruk nalieten. Wedstrijd tegen Ajax werd beëindigd met 7 B-junioren.
Ik ga morgen eens kijken, ben benieuwd...
|
|
|
vonlanthen15 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - JJ Posts: 926 Reg.: 13 december 2004 | |
|
lindsaywilson Legende
quote: Timberland schreef:
Wat ik ervan heb gezien is het een zwakke lichting. Helaas het is niet anders.
Op http://www.psvjeugd.nl staat dat ze de wedstrijd tegen ajax beeindigden met 7 B-spelers (!). Denk dat je dat wel moet meenemen.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3119 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | |
|
da_kezza Legende Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Boekel Vak: Oost - Y Posts: 2237 Reg.: 16 januari 2001 | Helaas geen halve finale voor PSV inderdaad. Is gedeeltelijk te verklaren doordat ze toch een aantal spelers missen door blessures (zoals Zeefuik, ter Horst en Horsten). Hierdoor had PSV op het einde tegen Ajax zes (die zeven dat klopte niet helemaal ) B-junioren er in staan. (Zoet, Stottelaar, Wuytens, Verkoelen, Bourdouxhe en Mokhtar)
Vandaag nog de wedstrijd tegen SC Heerenveen. Misschien dat PSV daar nog de eer kan redden en in ieder geval een doelpuntje kan maken.
|
|
|
Timberland Toeschouwer
Vak: - Posts: 27 Reg.: 18 januari 2006 |
quote: vonlanthen15 schreef:
(...)
Zijn erg mooie foto's !
Thanks vonlanthen15.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.498,6 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Thomas Aruba Vaste waarde in elftal
Uit: Aruba Vak: - Posts: 729 Reg.: 19 mei 2007 |
quote: da_kezza schreef:
Helaas geen halve finale voor PSV inderdaad. Is gedeeltelijk te verklaren doordat ze toch een aantal spelers missen door blessures (zoals Zeefuik, ter Horst en Horsten). Hierdoor had PSV op het einde tegen Ajax zes (die zeven dat klopte niet helemaal ) B-junioren er in staan. (Zoet, Stottelaar, Wuytens, Verkoelen, Bourdouxhe en Mokhtar)
Is alleen niet helemaal een excuus, want Ajax speelde ook met meerdere B-junioren.
Is er iemand anders die heeft gekeken en die me wel wat kan vertellen over de opvallende Ajacieden? 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
messi_19 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 1256 Reg.: 1 juli 2005 |
quote: Thomas Aruba schreef:
(...)
Is alleen niet helemaal een excuus, want Ajax speelde ook met meerdere B-junioren.
Is er iemand anders die heeft gekeken en die me wel wat kan vertellen over de opvallende Ajacieden? 
Castillion viel wel op! Maar dat kwam meer doordat die na 1 minuut al naar de grond dook alsof die in een zwembad sprong.. helaas trapte de scheids er ook in 
|
|
|
Elm040 Veelbelovend talent
Uit: Limburg Vak: Oost - Y Posts: 92 Reg.: 5 maart 2008 | *Edit*
[Dit bericht is veranderd door Hugo R (op 1 juni 2008 18:10:11).]
|
|
|
wheels4psv.nl Bankzitter
Uit: Erp Vak: West - J Posts: 194 Reg.: 31 maart 2004 | *Edit*
[Dit bericht is veranderd door Hugo R (op 1 juni 2008 18:09:07).]
|
|
|
quote: messi_19 schreef:
(...)
Castillion viel wel op! Maar dat kwam meer doordat die na 1 minuut al naar de grond dook alsof die in een zwembad sprong.. helaas trapte de scheids er ook in 
Ah ok. Is bij ons één van de spelers die toe is aan een volgende stap. Vanwege z'n fysieke voorsprong zou hij eigenlijk al bij Jong Ajax mee moeten doen.
Ik hoorde overal dat Cruzeiro dit toernooi met gemak zoaan winnen, maar de Brazilianen zijn in de finale verslagen door Twente/Heracles.
[Dit bericht is veranderd door Thomas Aruba (op 1 juni 2008 18:38:34).]
|
|
|
psvsupottie.com Legende
Uit: Oss Vak: Noord - NN Posts: 2654 Reg.: 18 maart 2000 |
quote: Is er iemand anders die heeft gekeken en die me wel wat kan vertellen over de opvallende Ajacieden?
Ik heb de wedstrijd Ajax-PSV gezien. Zoals eerder gezegd een bar slechte wedstrijd van twee kanten. Ook al stonden er bij Ajax ook B-spelers in, het verschil in fysiek was schrijnend. Ik heb extra op die Castillion gelet. Op het EK -17 vond ik hem erg sterk. Tegen PSV viel hij echter helemaal niet op, alhoewel dat met zijn lengte moeilijk is. Sneijder, het broertje van, wordt erg de hemel in geprezen binnen Ajax. Op het EK -17 en tegen PSV vond ik hem echter zeer onopvallend. Eerlijk gezegd was het best zwak wat Ajax tegen dit gemankeerde PSV liet zien. Echter verloren ze ook niet voor niks met 5-1 van Moskou.
Diezelfde Moskovieten heb ik vandaag twee keer aan het werk gezien. Tegen Cruzeiro en tegen die andere Braziliaanse ploeg. Die Russen spelen echt anti-voetbal. Fysiek een enorm sterk team met een heel goede nr 9, maar verder hopeloos. Leukste ploeg vond ik niet Cruzeiro maar die andere Braziliaanse ploeg. Stuk voor stuk artiesten die echt wilden en konden voetballen. Van hen vond ik nr 8 de beste speler. Fysiek sterke middenvelder die niet van de bal te krijgen was en over een goed inzicht beschikte.
Vandaag ook PSV nogmaals aan het werk gezien. Tegen H'veen werd met 1-0 gewonnen, hoewel ook de Friezen een fysiek veel sterkere ploeg hadden. Aan PSV-zijde vond ik Dries Wuytens goed (fysiek sterke verdediger die veel luchtduels won) evenals Funso Ojo (wat een rust aan de bal!). Kereltjes als Bourdouxhe en Mokhtar kunnen absoluut voetballen, maar komen fysiek een hoop tekort.
|
|
|
messi_19 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 1256 Reg.: 1 juli 2005 |
(...)
Ah ok. Is bij ons één van de spelers die toe is aan een volgende stap. Vanwege z'n fysieke voorsprong zou hij eigenlijk al bij Jong Ajax mee moeten doen.
Ik hoorde overal dat Cruzeiro dit toernooi met gemak zoaan winnen, maar de Brazilianen zijn in de finale verslagen door Twente/Heracles.
Met oranje -17?/19? speelde die inderdaad redelijk goed. Gister viel het wel mee en werd die ook halverwege gewisseld. Maar ik heb ook maar 1 wedstrijd gezien van hem..
[Dit bericht is veranderd door messi_19 (op 2 juni 2008 00:06:40).]
|
|
|
Uit: Boekel Vak: Oost - Y Posts: 2237 Reg.: 16 januari 2001 |
quote: psvsupottie.com schreef:
(...)
Ik heb de wedstrijd Ajax-PSV gezien. Zoals eerder gezegd een bar slechte wedstrijd van twee kanten. Ook al stonden er bij Ajax ook B-spelers in, het verschil in fysiek was schrijnend. Ik heb extra op die Castillion gelet. Op het EK -17 vond ik hem erg sterk. Tegen PSV viel hij echter helemaal niet op, alhoewel dat met zijn lengte moeilijk is. Sneijder, het broertje van, wordt erg de hemel in geprezen binnen Ajax. Op het EK -17 en tegen PSV vond ik hem echter zeer onopvallend. Eerlijk gezegd was het best zwak wat Ajax tegen dit gemankeerde PSV liet zien. Echter verloren ze ook niet voor niks met 5-1 van Moskou.
Diezelfde Moskovieten heb ik vandaag twee keer aan het werk gezien. Tegen Cruzeiro en tegen die andere Braziliaanse ploeg. Die Russen spelen echt anti-voetbal. Fysiek een enorm sterk team met een heel goede nr 9, maar verder hopeloos. Leukste ploeg vond ik niet Cruzeiro maar die andere Braziliaanse ploeg. Stuk voor stuk artiesten die echt wilden en konden voetballen. Van hen vond ik nr 8 de beste speler. Fysiek sterke middenvelder die niet van de bal te krijgen was en over een goed inzicht beschikte.
Vandaag ook PSV nogmaals aan het werk gezien. Tegen H'veen werd met 1-0 gewonnen, hoewel ook de Friezen een fysiek veel sterkere ploeg hadden. Aan PSV-zijde vond ik Dries Wuytens goed (fysiek sterke verdediger die veel luchtduels won) evenals Funso Ojo (wat een rust aan de bal!). Kereltjes als Bourdouxhe en Mokhtar kunnen absoluut voetballen, maar komen fysiek een hoop tekort.
Is niet zo gek dat je Sneijder onopvallend vond, aangezien die helemaal niet erbij was Ik vond Mokhtar overigens niet verkeerd spelen, maar hij (en ook Bourdouxhe idd) missen fysiek. Gelukkig zijn dit dus 2 spelers die nog in de B mogen spelen en dus nog 2 jaar hebben om fysiek een stuk sterker te worden.
|
|
|
(...)
Ajax speelde met een A2/B1 elftal (aangevuld met Will en Padt) en stond onder leiding van Gery Vink de trainer van A2. Van de B1 stonden Schouw, Castillion, Peristeridis, Ebecelio en Bonevacia in de basis.
Wat je zegt over Sneijder verrast me. Ik dnek dat de meeste Ajacieden die Rodney de hemel in prijzen puur af gaan op zijn naam. De mensen die ik spreek en die R. Sneijder ook daadwerkelijk hebben zien spelen, zijn helemaal niet zo lovend over hem. Ik zelf ook niet overigens. Hij heeft nog heel wat stappen te maken en bovendien is hij niet tweebenig. En laat nou net die perfecte tweebenigheid een van de grootste wapens van z'n oudere broer zijn. Nee, van deze B1 ben ik het meest gecharmeerd respectievelijk Van Rhijn, Castillion en Bonevacia.
|
|
|
B. Dzsudzsak Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3383 Reg.: 18 juli 2004 |
(...)
Wat je zegt over Sneijder verrast me. Ik dnek dat de meeste Ajacieden die Rodney de hemel in prijzen puur af gaan op zijn naam. De mensen die ik spreek en die R. Sneijder ook daadwerkelijk hebben zien spelen, zijn helemaal niet zo lovend over hem. Ik zelf ook niet overigens. Hij heeft nog heel wat stappen te maken en bovendien is hij niet tweebenig. En laat nou net die perfecte tweebenigheid een van de grootste wapens van z'n oudere broer zijn.
Dat zegt die toch precies hetzelfde?? 
|
|
|
Uit: Aruba Vak: - Posts: 729 Reg.: 19 mei 2007 | Hij zei dat Sneijder door Ajacieden de hemel in wordt geprezen. Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt. Ja, wellicht van mensen die puur en alleen kijken naar z'n oudere broer. Van mensen die weten waar ze het over hebben heb ik nog niet zoveel superlatieven gehoord over Rodney.
|
|
|
psvsupottie.com Legende
Uit: Oss Vak: Noord - NN Posts: 2654 Reg.: 18 maart 2000 | Ik krijg ook alleen mee wat er in mijn omgeving door bevriende Ajacieden gezegd wordt. En wat er in de media geroepen wordt natuurlijk. Overigens begreep ik dat R. Sneijder helemaal niet meedeed tegen PSV. Ik dacht dat de nr10 van Ajax Sneijder was, aangezien ze hem ook met Rod aanspraken. Als 'm dat niet was, mijn excuses. Ik kan overigens nergens de selectie van Ajax ten tijde van de Otten Cup vinden om een en ander te bevestigen.
|
|
|
reimondmanco11 Talentje
Uit: someren heide Vak: - Posts: 89 Reg.: 5 april 2008 | Heej, ben ook op de ottencup geweest en vond Vitor (de nummmer 16 van Cruzeiro) erg opvallen, Lijkt me een type fagner.
Misschien iets voor J-PSV
|
|
|
Uit: Boekel Vak: Oost - Y Posts: 2237 Reg.: 16 januari 2001 |
Ik krijg ook alleen mee wat er in mijn omgeving door bevriende Ajacieden gezegd wordt. En wat er in de media geroepen wordt natuurlijk. Overigens begreep ik dat R. Sneijder helemaal niet meedeed tegen PSV. Ik dacht dat de nr10 van Ajax Sneijder was, aangezien ze hem ook met Rod aanspraken. Als 'm dat niet was, mijn excuses. Ik kan overigens nergens de selectie van Ajax ten tijde van de Otten Cup vinden om een en ander te bevestigen.
http://www.psvjeugd.nl/ottencup/teams/6
[Dit bericht is veranderd door da_kezza (op 2 juni 2008 19:50:24).]
|
|
|
Uit: Limburg Vak: Oost - Y Posts: 92 Reg.: 5 maart 2008 | |
|
reimondmanco11 Talentje
Uit: someren heide Vak: - Posts: 89 Reg.: 5 april 2008 | |
|
Uit: Limburg Vak: Oost - Y Posts: 92 Reg.: 5 maart 2008 | Niet echt opgelet. En die wat aanvaller van het toernooi was, was ook goed. Alleen hij liep er een beetje lui bij, maar de passing was Picobello
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 332 Reg.: 15 maart 2006 | Heb helaas niks gezien maar zaten er meerdere talenten bij.
|
|
|
reimondmanco11 Talentje
Uit: someren heide Vak: - Posts: 89 Reg.: 5 april 2008 |
quote: Elm040 schreef:
Niet echt opgelet. En die wat aanvaller van het toernooi was, was ook goed. Alleen hij liep er een beetje lui bij, maar de passing was Picobello
Je bedoelt Denis van PAEC.
|
|
|
|