PSV Netwerk
vrijdag 19 september 2014 - 11:49                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Jeugd, tweede elftal en dames » PSV Jeugdopleiding[Algemeen]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 52 »

HR

Patrick_Farfan_17
Legende

Vak: Oost - X
Droomaankoop: Mateja Kezman
Reg.: 27 augustus 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 februari 2010 om 17:57:02.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: psvfanpatrick@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Beste mensen,

Wat vinden jullie van het beleid van de jeugdopleiding?
Er gaan de laatste tijd best veel spelers weg naar bijvoorbeeld Roda JC of
Willem 2. Mij lijkt nu dat het niveau erop achteruit gaat.
Het lijkt net of we voor middenmotors spelers opleiden maar dat is denk ik niet echt de bedoeling. Kunnen we niet wat meer investeren in de jeugdopleiding?
Er spelen wel wat talenten denk ik die wel door kunnen breken naar het 1e:

Jong PSV:
Yannick Rymenants: is al wel 21 maar mag steeds vaker met het eerste meedoen.
Verder is er niet echt bijzonders meer in Jong PSV , ja of je moet Jeroen Zoet daar nog bij rekenen, maar Zoet vind ik al bij het eerste elftal zitten.

PSV A1:
Zakaria Labyad: Let op mijn woorden is de nieuwe Afellay.
Youness Mokthar: Goede linksbuiten, hopelijk blijft Balazs Dzsudzsak nog 2 jaar dan kan hij hem opvolgen.
Maikel Verkoelen: Maikel en Imad Najah zijn twee ijzersterke verdedigers.
Imad Najah: Kijk hierboven.
Jason Bourdouxhe: Fantastische speler, prachtige techniek en geeft ook aardig wat assists nu in de A1. Pikt ook soms een goal mee.
Benjamin van Leer: Ik neem aan dat PSV niet zomaar zijn contract verlengt.

PSV B1:
Elvio do Rosario: Fantastische spits scoort ook vaak bij de A1.
Anthony van den Hurk: Net als Elvio een fantastische spits scoort meestal wel.
Thomas Horsten: Leuke middenvelder soort speler als Cocu.
Eric Verstappen: Grote keeper met fantastische reflexen.

Ik vind het redelijk weinig wat er in Jong PSV zit het meeste daarvan is al veel te oud om door te breken. Verder zitten er in A1 veel talentvolle jongens.
Nou vroeg ik me dus af wat vinden jullie hiervan, aanvullingen zijn welkom.
Verder ken ik de jongens persoonlijk ook wel aardig en spreek ik soms met ze.

[Dit bericht is veranderd door Patrick_Farfan_17 (op 20 februari 2010 18:54:18).]
HR
HR

thijskeeper
Legende

Uit: Deurne
Vak: West - L
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2007

Ik deel bij alle spelers jouw mening, alleen van Thomas Horsten weet ik niet zo veel dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik denk dat Rymenants net niet goed genoeg is voor PSV, ik zie hem later nog wel bij Groningen ofzo in de basis komen (als linksback, niet als linksbuiten).
HR
HR

rdk89
Regelmatige invaller

Vak: Noord - R
Reg.: 30 juni 2008

En Romario Sabajo dan?
HR
HR

Chida
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 5 juli 2007

quote:HR
rdk89 schreef:

En Romario Sabajo dan?
HR
Waarom besteden er nog mensen aan deze ontzettend slechte voetballer?? Speelt over twee jaar voor een paar centen bij een of andere hoofdklasser...
HR
HR

Patrick_Farfan_17
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 februari 2010 om 19:49:25.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: psvfanpatrick@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Chida schreef:

(...)

Waarom besteden er nog mensen aan deze ontzettend slechte voetballer?? Speelt over twee jaar voor een paar centen bij een of andere hoofdklasser...
HR
Ja , en hij is ook al 20 als ik het goed heb.
Ik heb hem wel eens gezien vond het toen niet interressant.
Misschien wat voor De Graafschap zoiets.
HR
HR

Jasper_PSV
Legende

Uit: A Coruna
Reg.: 28 juli 2006

Patrick_Farfan_17 schreef:

(...)

Ja , en hij is ook al 20 als ik het goed heb.
Ik heb hem wel eens gezien vond het toen niet interressant.
Misschien wat voor De Graafschap zoiets.
HR
Hij is zelfs al 21. Ik hoop voor hem dat hij deze zomer een leuke nieuwe club vind.
HR
HR

Makaveli
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 13 januari 1999

Het lijkt net of we voor middenmotors spelers opleiden maar dat is denk ik niet echt de bedoeling. Kunnen we niet wat meer investeren in de jeugdopleiding?HR
Dat maakt weinig uit denk ik. Het algehele niveau hoeft niet hoog te zijn, het gaat om die paar talenten die de top kunnen halen. De rest is niet interessant voor PSV. En zoals je zelf al aangeeft zijn er een aantal bij die zeker het eerste kunnen halen. De lichting Mokhtar/Najah/Labyad/Bourdouxhe is de meest talentvolle in hele lange tijd. Waarbij Labyad en Mokhtar de beste zijn vind ik.
HR
HR

De Rode Koningin
Vedette

Reg.: 4 maart 2009

Vind het wel schandalig dat we geen rechtsback van het niveau Manolev kunnen opleiden.

Een puntspits schijnt voor Psv ook moeilijk op te leiden te zijn,de laatste kanik me niet eens meer herinneren(en niet Huntelaar die vooral in de jeugd van de superboeren heeft gespeeld).

[Dit bericht is veranderd door De Rode Koningin (op 26 februari 2010 23:04:18).]
HR
HR

RamOne
Legende

Uit: Amersfoort
Reg.: 6 juni 2009

De Rode Koningin schreef:

Vind het wel schandalig dat we geen rechtsback van het niveau Manolev kunnen opleiden.

Een puntspits schijnt voor Psv ook moeilijk op te leiden te zijn,de laatste kanik me niet eens meer herinneren(en niet Huntelaar die vooral in de jeugd van de superboeren heeft gespeeld).
HR
Ojo kan toch rechtsback?
En die puntspits geef ik je gelijk in, ja, Hutten, maar of je daar zo blij van wordt...

[Dit bericht is veranderd door RamOne (op 26 februari 2010 23:05:37).]
HR
HR

Makaveli
Legende

Een puntspits schijnt voor Psv ook moeilijk op te leiden te zijn,de laatste kanik me niet eens meer herinneren(en niet Huntelaar die vooral in de jeugd van de superboeren heeft gespeeld).HR
Dat is voor iedereen moeilijk. De laatste fatsoenlijke bij Ajax was Patrick K. en bij Feyenoord is het ook al heel lang geleden. (al komen er bij hun wel goede aan) Spitsen liggen nou eenmaal niet voor het oprapen. Dat moeten echt megatalenten zijn.

[Dit bericht is veranderd door Makaveli (op 26 februari 2010 23:19:42).]
HR
HR

De Rode Koningin
Vedette

RamOne schreef:

(...)

Ojo kan toch rechtsback?
En die puntspits geef ik je gelijk in, ja, Hutten, maar of je daar zo blij van wordt...
HR
Ojo is vogens mij van oorsprong een verdedigende middenvelder.
HR
HR

Jasper_PSV
Legende

De Rode Koningin schreef:

HR
Een puntspits opleiden is voor elke club een Nederland een probleem. Kijk maar eens rond. In de Eredivisie zijn alleen De Jong en Van Wolfswinkel, jonge spitsen van een redelijk niveau, maar ook nog niks bijzonders. Dan heb je nog jongens als Castillion en Castaignos worden een grote toekomst toegedicht maar hebben ook nog alles te bewijzen.
HR
HR

De Rode Koningin
Vedette

Makaveli schreef:

(...)
Dat is voor iedereen moeilijk. De laatste fatsoenlijke bij Ajax was Patrick K. en bij Feyenoord is het ook al heel lang geleden. (al komt er daar wel 1 aan) Spitsen liggen nou eenmaal niet voor het oprapen. Dat moeten echt megatalenten zijn.
HR
Er komt bij de traditionele topdrie wel wat aan binnen nu en 3 jaar.Bij Ajax Castillion(waarom Jol die hyperactieve Koreaan een kans geeft is mij niet echt duidelijk..)bij Feyenoord Castaignos(lijkt qua spel op Henry)en bij ons van den Hurk uit de B1.
HRHR
HR

Makaveli
Legende

Ja klopt. Castillion en Castaignos vind ik beide erg goed. De B1 volg ik niet dus van den Hurk ken ik niet maar ik ben benieuwd.
HR
HR

Patrick_Farfan_17
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 februari 2010 om 23:38:26.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: psvfanpatrick@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

RamOne schreef:

(...)

Ojo kan toch rechtsback?
HR
Hutten zijn contract is niet eens verlengd/ of hij wou zelf niet meer.
Dus na dit seizoen is hij weg.
HR
HR

joske de psver
Internationale topspeler

Uit: udenhout
Reg.: 8 mei 2005

Rutten kritisch op 'softe' jeugdopleiding
27 februari 2010 RvN

Fred Rutten uitte zich in het Eindhovens Dagblad kritisch over de 'softe' jeugdopleiding van PSV. Veel spelers zouden niet de juiste mentaliteit hebben om te slagen op het hoogste niveau. "Als je één kritische noot uit, duiken die mannekes al weg. Dat is vluchtgedrag. Bij tegenwind moet je juist opstaan en je rug rechten. Spelers moeten weten: in de top word je beoordeeld op wat níet goed is en niet op wat wél goed is. Spelers krijgen alleen maar aaien over de bol. Er heerst een ik-cultuur, niemand cijfert zichzelf weg om verantwoordelijkheid voor het team te nemen. Het lijkt structureel te zijn. Daar worden jonge talenten niet beter van."

Rutten is dus niet echt te spreken over de mentaliteit van de spelers in de jeugdopleiding.
HR
HR

Patrick_Farfan_17
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 maart 2010 om 18:24:10.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: psvfanpatrick@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Yannick Rymenants gaat waarschijnlijk weg naar een club in Belgie top 5.
Zei die tegen mij dus, daar staat hij in het 1e elftal in de basis waar hij gaat spelen zei die. Jammer maar helaas, ook hij breekt dus niet echt door...

Yannick succes!
HR
HR

Jasper_PSV
Legende

Yannick Rymenants gaat waarschijnlijk weg naar een club in Belgie top 5.
Zei die tegen mij dus, daar staat hij in het 1e elftal in de basis waar hij gaat spelen zei die. Jammer maar helaas, ook hij breekt dus niet echt door...

Yannick succes!
HR
Hmm betwijfel of hij goed genoeg is voor een plek in de basis-elf bij een Anderlecht of Club. Kortrijk, Sint-Truiden en Waregem staan echter ook in de subtop, lijken me aannemelijker clubs voor Yannick.
HR
HR

Patrick_Farfan_17
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 maart 2010 om 18:36:16.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: psvfanpatrick@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Jasper_PSV schreef:

(...)

Hmm betwijfel of hij goed genoeg is voor een plek in de basis-elf bij een Anderlecht of Club. Kortrijk, Sint-Truiden en Waregem staan echter ook in de subtop, lijken me aannemelijker clubs voor Yannick.
HR
Ik hoop het ken hem persoonlijk leuke gozer gun het hem wel!
HR
HR

Oscarito
Legende

Uit: Maastricht
Reg.: 23 augustus 2006

joske de psver schreef:

Rutten kritisch op 'softe' jeugdopleiding
27 februari 2010 RvN

Fred Rutten uitte zich in het Eindhovens Dagblad kritisch over de 'softe' jeugdopleiding van PSV. Veel spelers zouden niet de juiste mentaliteit hebben om te slagen op het hoogste niveau. "Als je één kritische noot uit, duiken die mannekes al weg. Dat is vluchtgedrag. Bij tegenwind moet je juist opstaan en je rug rechten. Spelers moeten weten: in de top word je beoordeeld op wat níet goed is en niet op wat wél goed is. Spelers krijgen alleen maar aaien over de bol. Er heerst een ik-cultuur, niemand cijfert zichzelf weg om verantwoordelijkheid voor het team te nemen. Het lijkt structureel te zijn. Daar worden jonge talenten niet beter van."

Rutten is dus niet echt te spreken over de mentaliteit van de spelers in de jeugdopleiding.
HR
Eens met Rutten, durf zelfs nog wel iets verder te gaan. Met uitzondering van een handvol spelers is de mentaliteit in de jeugdopleiding van PSV waardeloos. Spijtig want er zitten toch heel wat spelers met talent tussen, echter talent alleen is overrated. Zonder oefening en hard werken kom je nergens.
HR
HR

Patrick_Farfan_17
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 maart 2010 om 16:31:47.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: psvfanpatrick@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Oscarito schreef:

(...)
Eens met Rutten, durf zelfs nog wel iets verder te gaan. Met uitzondering van een handvol spelers is de mentaliteit in de jeugdopleiding van PSV waardeloos. Spijtig want er zitten toch heel wat spelers met talent tussen, echter talent alleen is overrated. Zonder oefening en hard werken kom je nergens.
HR
Ik vind dat je gelijk heb, er zijn spelers uit de jeugd nog gewoon snachts op msn of hyves etc.. Als je bij een club als PSV zit hoort dit niet vind ik. Maar goed ieder zijn eigen mening.
HR
HR

NordinAmrabat.11
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - RR
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 juni 2009

Voor de spits hebben ze in de jeugd ook nog Makiavala, die kreeg in de zomer een contract.
HR
HR

(...)

Ik vind dat je gelijk heb, er zijn spelers uit de jeugd nog gewoon snachts op msn of hyves etc.. Als je bij een club als PSV zit hoort dit niet vind ik. Maar goed ieder zijn eigen mening.
HR
Kom op zeg! Als je speelt bij een club als PSV wil nog niet zeggen dat je geen jeugd meer mag hebben. Het is anders als je voor de dag van een wedstrijd nog om 4 uur op msn zit, maar voor de rest mogen zij lekker doen wat ze zelf willen.
HR
HR

Jordenn
Toeschouwer

Uit: zevenaar
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Miroslav Stoch
Reg.: 21 augustus 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 maart 2010 om 16:38:17.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: jor_de_n@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Waar zeuren over Manolev? Hij doet het goed! Verdedigend had die gister veel ballen teruggewonnen, dus het commentaar vind ik niet geheel terecht..!
HR
HR

Jordenn schreef:

Waar zeuren over Manolev? Hij doet het goed! Verdedigend had die gister veel ballen teruggewonnen, dus het commentaar vind ik niet geheel terecht..!
HR
In dit topic wordt er niet gezeurd hoor over Manolev :D

Overigens is het vanavond niet Jong PSV - Jong Ajax?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Jeugd, tweede elftal en dames » PSV Jeugdopleiding[Algemeen]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Speelt PSV te verdedigend?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 58,6% dat FC Utrecht wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PSV-SC Cambuur Leeuwarden.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!