PSV Netwerk
woensdag 23 april 2014 - 22:31                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Jeugd, tweede elftal en dames » Joshua Brenet

HR

Deze topic is verplaatst naar Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 25 »

HR

Beaucaron
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 27 juni 2009

Joshua Brenet is me goed opgevallen in de samenvattingen van de Otten Cup. Goede rechtsback, goed voetballend ook. Sinds dit jaar bij PSV, weet iemand waar die vandaan komt?
HR
HR

da_kezza
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Boekel
Vak: Oost - X
Droomaankoop: -
Reg.: 16 januari 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 augustus 2011 om 20:35:49.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 178482263  MSN: rensverhoeven@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV
HR

quote:HR
Beaucaron schreef:

Joshua Brenet is me goed opgevallen in de samenvattingen van de Otten Cup. Goede rechtsback, goed voetballend ook. Sinds dit jaar bij PSV, weet iemand waar die vandaan komt?
HR
Zeeburgia.
HR
HR

Luc_Nilis_PSV
Legende

Uit: EINDHOVEN
Vak: Zuid - FF
Reg.: 14 februari 2002

Beaucaron schreef:

HR
Als dit die snelle donkere jongen was: volledig mee eens. Speelde prima, deed geen gekke dingen met de bal, kwam goed op. Verdedigend niet in de problemen.
HR
HR

Beaucaron
Vedette

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 27 juni 2009

Je die lange, snelle verdediger inderdaad.
HR
HR
Inderdaad, samen met Depay en Locadia een van de beste spelers die ik heb gezien dit weekend. Laat maar meteen doorstromen naar Jong PSV aub! Aanvallend zeer begaafd en toch met een verzorgde verdediging.
HR
HR

thijskeeper
Legende

Uit: Deurne
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 januari 2007

Echt een stayer. Zat hoog in de concentratie vandaag. Op de trainingen laat hij zien dat hij geil voor de goal is. Gaat wel goedkomen, hij krijgt zijn kans nog.

Nee, viel mij ook positief op, goede speler met het gezicht naar voren, ipv dat eeuwige tikkiebreed (ik bedoel hier niet iemand specifieks mee die linksback is ofzo).
HR
HR

B0L
Vaste waarde in elftal

Reg.: 8 mei 2008

Speelde hij rechtsback tegen ajax? Want dat vond ik één groot drama eerlijk gezegd... (al kan hij natuurlijk best wel eens een wedstrijdje minder spelen, overkomt zelfs Manolev wel eens)
HR
HR

B0L schreef:

Speelde hij rechtsback tegen ajax? Want dat vond ik één groot drama eerlijk gezegd... (al kan hij natuurlijk best wel eens een wedstrijdje minder spelen, overkomt zelfs Manolev wel eens)
HR
Ja, hij speelde rechtsback tegen Ajax. Ik vond hem prima in die wedstrijd trouwens.
HR
HR

Carero
International

Uit: Nijmegen
Reg.: 10 juli 2006

da_kezza schreef:
Zeeburgia.
HR
Hebben we daar trouwens een soort van samenwerkingsverband mee? Komen veel goede spelers van die club trouwens.
HR
HR

Goofy-PSV
Lid 2e elftal

Uit: Uden
Reg.: 21 november 2003

Bron: Voetbalprimeur

Brenet (17): "Ik voel me PSV-waardig"

Joshua Brenet ontwikkelt zich de laatste jaren stormachtig. De rechtsback speelde een jaar geleden nog bij amateurclub Zeeburgia, maar heeft inmiddels al minuten gemaakt bij Jong PSV.

"Dit seizoen speel ik in de A1 van PSV. Het gaat goed, ik voel me PSV-waardig. Ik ben goed opgevangen, heb het toernooi om de Otten Cup goed gespeeld en heb direct een basisplaats veroverd. Met Jong PSV heb ik al drie keer meegedaan", vertelt de zeventienjarige Brenet aan de Sports Entertainment Group.

Dat Brenet nu als rechtsback op de drempel van het profvoetbal staat, komt voor hem als een verrassing. "Tot de B3 van Zeeburgia was ik nog een aanvaller. Toen zag een trainer daar wel iets in me als rechtsback. Ik heb er wel even over na moeten denken en soms doet het nog pijn, maar je ziet hoe ik als verdediger verder ben gekomen."

Brenet hoopt de absolute top te halen. "Ik ben een rechtsback van het type Dani Alves of Maicon. Opbouwend en opkomend sterk, snel en verdedigend weet ik ook mijn mannetje te staan. Mijn roots liggen in Curaçao en dat ligt niet ver van Brazilië. Ik kijk graag naar die spelers, ze zijn voorbeelden. Mijn doel is het eerste van PSV te halen, dan komt dat contract vanzelf. Daarna hoop ik op een mooie club in het buitenland, het liefst natuurlijk FC Barcelona. Zij spelen het mooiste voetbal."
HR
HR

Picoo
Basisspeler

Uit: Gelderland
Reg.: 26 augustus 2007

Ook hij was me opgevallen tijdens de samenvattingen van de otten cup, vond het niet nodig toen een topic te openen. maar ik zag wel iets in hem!

maar weten kenners hoe die het nu doet?
is dit echt iemand die psv 1 zou kunnen halen?
HR
HR
Mijn inschatting is dat hij in de buurt is van Willems qua ontwikkeling. Allebei nog niet klaar voor het eerste (Willems nu toch door blessures van Pieters en Tamata) maar wel grote talenten. Zou prachtig zijn als we deze twee over een jaartje of drie in de basis van het eerste hebben staan op LB en RB.
HR
HR

Goofy-PSV
Lid 2e elftal

Uit: Uden
Reg.: 21 november 2003

Ik blijf het toch best appart vinden, dat PSV de afgelopen jaren veel jeugdspelers haalt van amateurclub Zeeburgia uit 020. Terwijl ze hemelsbreed 5 km van de toekomst :crap :D hun sportcompelex hebben. Liggen ze daar allemaal te slapen?? Of hebben ze al genoeg spelers??
HRHR
HR

D_skilled
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 26 maart 2007

Ik tel maar één speler uit de jeugd die van Zeeburgia overkwam en dat is Brenet.
HR
HR
Wat te denken van Khalid Sinouh :D

[Dit bericht is veranderd door Lester Burnham (op 3 december 2011 19:11:47).]
HR
HR

Tompsv18
Legende

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

Zag er in de samenvatting tegen Eindhoven weer goed uit, hopelijk mag ie snel een keer met het eerste elftal meetrainen. Lijkt me een veel groter talent dan Marzo.
HR
HR

Islapzaksson Rode kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Droomaankoop: Eric Addo
Reg.: 30 juli 2011

Lekkere rushes van Brenet en Bazoer.
HR
HR

abroad
Legende

Reg.: 29 juli 2003

Islapzaksson schreef:

Lekkere rushes van Brenet en Bazoer.
HR
Brenet ziet er idd al sinds de Otten Cup veelbelovend uit. Komt goed mee op en lijkt fysiek meer dan zijn mannetje te staan. Interessant talent op een positie waar PSV wel iemand kan gebruiken.
HR
HR

D_skilled
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 26 maart 2007

Alleen wat je in die samenvattingen niet ziet is hoe hij verdedigend is. Daar heb ik mijn twijfels over.
HR
HR

eindje
Toeschouwer

Reg.: 7 maart 2011

Is snel en sterk in duels dus verdedigend staat hij aardig zijn mannetje.. in mijn ogen de beste RB die ze bij psv hebben... en dan bedoel ik niet alleen van de jeugd!
HR
HR

Bokkenbreier Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - TT
Reg.: 9 juli 2009

Ik heb niet veel van Brenet gezien, maar van WAT ik heb gezien ben ik zeer positief. Getalenteerde jongen, al lijkt hij me niet van het niveau Willems.

Met Willems en Brenet zou je 2 voetballend uitstekende backs hebben, die hebben wel veel coaching nodig.

Een ervaren verdediger, die rust en leiderschap bezit, een Van Bommel ervoor en bijvoorbeeld een Gomes zouden uitstekend zijn.
HR
HR

trixm
Legende

Uit: Nijmegen
Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 4 maart 2006

Bokkenbreier schreef:

Ik heb niet veel van Brenet gezien, maar van WAT ik heb gezien ben ik zeer positief. Getalenteerde jongen, al lijkt hij me niet van het niveau Willems.

Met Willems en Brenet zou je 2 voetballend uitstekende backs hebben, die hebben wel veel coaching nodig.

Een ervaren verdediger, die rust en leiderschap bezit, een Van Bommel ervoor en bijvoorbeeld een Gomes zouden uitstekend zijn.
HR
Hij lijkt mij verdedigend juist een stuk sterker dan willems en verdedigend iets minder, maar veel meer power.
HR
HR

renzzz19852042327
Legende

Uit: Best
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 1 juni 2004

trixm schreef:

(...)

Hij lijkt mij verdedigend juist een stuk sterker dan willems en verdedigend iets minder, maar veel meer power.HR
Ok, duidelijk!! ;)
HR
HR

Bokkenbreier Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - TT
Reg.: 9 juli 2009

Meer power? Maak je een grap? Zeg je dat omdat ie langer is? Dat zegt niks.

Willems is VEEL gespierder en robuuster. Waarom denk je dat Willems een bal voor de goal kan slingeren bij een inworp? Deels techniek, maar zeker ook power.

Brenet:
forumillustratie

Willems:
forumillustratie

Let op het verschil in bovenbenen.
HR
HR

PSV Wimbledon
Vaste waarde in elftal

Uit: Helmond
Reg.: 15 juli 2008

OFF: Je eerste plaatje werkt niet ;)

ON: Ik vind Brenet in potentie echt goed. Hij kan verdedigen maar maakt ook rushes naar voren die altijd wel iets teweeg brengen. Ik weet niet of je het kan maken om hem er zomaar in te zetten maar wat goed is komt snel.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

PSV Forums » A - PSV Forums » Jeugd, tweede elftal en dames » Joshua Brenet

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is ‘Connected Stadium’ een goede investering van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 93,6% dat Bayern München wint van Real Madrid CF. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!