PSV Netwerk
zaterdag 25 oktober 2014 - 17:57                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Jeugd, tweede elftal en dames » Zakaria Bakkali

HR

Deze topic is verplaatst naar Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 68 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 68 »

HR

Monty Python
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Sjaak Polak
Reg.: 9 september 2004

Ik had nog nooit van hem gehoord tot het bericht vandaag op het netwerk dat Manchester City interesse had.

quote:HR
'Man. City wil 'beste jeugdspeler ter wereld' van PSV'

Volgens het Engelse tabloid The Mirror heeft Manchester City zijn zinnen gezet op de 15-jarige Zakaria Bakkali. De aanvaller van de B1 van PSV wordt door de krant de 'beste jeugdspeler van de wereld' genoemd na zijn uitverkiezing tot beste speler van de Nike Cup. Manchester City zou hem voor een 'fors' bedrag willen overnemen van PSV.HR
forumillustratie

Zakaria Bakkali

Positie:
Aanvaller

Nationaliteit:
Belgisch, Marokkaans

Geboortedatum:
26-01-1996

Leeftijd:
15 jaar

Vorige club(s):
Standaard Luik

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_programmas/2.4949/2.7799/1.1008886

Vanf 3:36. Hij speelt blijkbaar ook voor Belgie onder??

Iemand die meer van hem weet?

Volgens mij kan City hem zo oppikken mochten ze er beide uitkomen. Je hoeft dan slechts een opleidingsvergoeding te betalen aan de club (ik dacht maximaal 300.000)

[Dit bericht is veranderd door Monty Python (op 6 oktober 2011 09:03:28).]
HR
HR

Geraint Thomas
Legende

Droomaankoop: Magnus Wolff Eikrem
Reg.: 3 mei 2007

HR
HR

Reis.30
Meervoudig international

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - VV
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 28 juni 2008

ANTI HET MODERNE VOETBAL!
HR
HR

Dannyv17
Bankzitter

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Droomaankoop: -
Reg.: 24 maart 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 oktober 2011 om 09:13:11.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: Dannyverbeek52@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV
HR
Geweldig goede voetballer.
Helaas speelt die echt geen BAL over.

Als iemand dat er uit krijgt kan het een hele goede speler worden.
HR
HR

eefke78
Toeschouwer

Reg.: 15 mei 2011

Vanaf welke leeftijd mag een club een speler contractueel vastleggen?
HR
HR

Werner
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 1 februari 2007

Reis.30 schreef:

ANTI HET MODERNE VOETBAL!
HR
Doen wij niet hetzelfde met jeugdspelers van andere Nederlandse en Europese clubs?
HR
HR

Pablito
Lid 2e elftal

Reg.: 5 mei 2011

Wij doen precies hetzelfde. Wij halen ook overal alle beste spelers weg in ned en belgie. Dus wij hebben totaal geen recht van spreken. Laten we deze jongen het beste wensen en trots zijn dat hij voor ons heeft gespeeld :B :pul
HR
HR

ruuddevil
Legende

Reg.: 1 januari 2006

We moeten inderdaad niet huilen, want wij doen het zelf ook. Echter zou het in dit geval wel zonde zijn, want de kans dat je als jeugdspeler doorbreekt bij Manchester City is 0,0. Ze hebben daar 30 topspelers en de coach loopt nog te zeuren dat ie te weinig spelers heeft. De enige Engelse topclub waar je als talent een kans krijgt is Arsenal. ManU in principe ook wel, maar dat zijn meer Engelse jongens.
HR
HR

Pablito
Lid 2e elftal

Die jongen van Rekik(16j) heeft al gedebuteerd bij Man City. Maar ik snap wat je bedoeld met kans krijgen. Maar hij zal een zak met geld krijgene n is voor de rest van ze leven onafhankelijk. En ik denk zoiezo dat deze jongen het overal zal redden. Qua speeltype beetje Aguerro
HR
HR

Geert.
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Mark van Bommel
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005

Werner schreef:

(...)

Doen wij niet hetzelfde met jeugdspelers van andere Nederlandse en Europese clubs?
HR
Haha, precies. Deze speler is zelfs op zijn dertiende pas van Standard Luik overgek(/n)omen.
HR
HR

VLJBPdV
Vaste waarde in elftal

Reg.: 24 april 2008

Pablito schreef:

Die jongen van Rekik(16j) heeft al gedebuteerd bij Man City. Maar ik snap wat je bedoeld met kans krijgen. Maar hij zal een zak met geld krijgene n is voor de rest van ze leven onafhankelijk. En ik denk zoiezo dat deze jongen het overal zal redden. Qua speeltype beetje Aguerro
HR
Meer Alexis Sanchez.
HR
HR

joosth
Legende

Uit: Den Haag
Reg.: 21 mei 2004

Pablito schreef:

HR
Ze hebben Rekik laten debuteren in een bekerwedstrijd, die al wel gelopen was. Heb het idee dat dit een mooie gelegenheid was om jeugdspelers het idee te geven dat ze daadwerkelijk een kans hebben om aan te sluiten bij de 1e selectie.
Als ze bij Man city een nieuwe speler nodig hebben, dan leggen ze gewoon miljoenen neer voor een nieuwe.
HR
HR

kameel
Vedette

Uit: Veldhoven
Vak: Noord - RR
Reg.: 27 april 2000

Het is de keuze van hem en zijn ouders, de rest is speculatie.

Persoonlijk zou ik gaan, hopelijk is zijn ego sterk genoeg.
HRHR
HR

Armada
Legende

Uit: Bladel
Reg.: 2 oktober 2000

Ten eerste vind ik dat deze jongens en vooral de clubs (PSV in dit geval) beschermd moeten worden tegen grote clubs die alle grote talenten van Europa opkopen in de hoop dat er eentje de ster wordt.

Het argument dat PSV ook jonge spelers (soms jonger dan 12/13 jaar) aantrekt van voornamelijk amateurclubs klopt. Echter is de vergoeding die deze clubs (in de toekomst/per toekomstige transfer) krijgen, in verhouding natuurlijk gigantisch. Er zijn amateurclubs die gewoon meer dan een ton verdienden aan de transfers van één van hun spelertjes. Voor een amateurclub is dat natuurlijk één financieel feest en daarnaast natuurlijk een trots.

Wanneer deze jongen bij PSV wordt weggepikt dan krijgt PSV een tonnetje of twee, in verhouding is dat natuurlijk veel minder voor PSV dan voor een amateurclub.

Daarom dien je 'aan twee kanten' te werken: zorg er voor dat het klimaat bij PSV en de doorstroomkans zo optimaal mogelijk is zodat spelertjes en hun begeleiding het naar hun zin hebben en weten dat ze zich bij PSV kunnen ontwikkelen tot een topspeler. Dat dit kan in de Nederlandse aanvallende competitie en zorg natuurlijk voor dat je kunt wijzen naar een aantal voorbeelden (voornamelijk Afellay tot nog toe).

Daarnaast dient er een bepaalde mate van bescherming te komen vanuit de FIFA/UEFA. Bijv.: geen transfers naar het buitenland voor je 17e (waardoor je in bijv. Nederland altijd voorrang hebt om spelers van Nederlandse bodem op hun 16e 'vast te leggen'), minimaal 4/5 spelers van eigen bodem in je team (hiermee zullen grote buitenlandse clubs kieskeuriger moeten zijn bij het aantrekken van buitenlandse spelers/talent).

Dat de huidige situatie niet deugt, niet eerlijk is en een monopolie voor de grote clubs nog verder in de hand werken is duidelijk. Dat hier iets aan gedaan moet worden ook al zijn de maatregelen tot nog toe wat halfslachtig.

[Dit bericht is veranderd door Armada (op 6 oktober 2011 10:43:41).]
HR
HR

Pablito
Lid 2e elftal

Nou de hoop dat juegd doorstroomt biju ons is ijdel lijkt me. Maar er moet inderdaad iets veranderen in europa, zo kan het niet langer.
HR
HR

trixm
Legende

Uit: Nijmegen
Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 4 maart 2006

Lekker hypocriet, alsof PSV niet hetzelfde doet,
HR
HR

Jef Alberts
Lid 2e elftal

Reg.: 18 december 2008

Armada schreef:

Ten eerste vind ik dat deze jongens en vooral de clubs (PSV in dit geval) beschermd moeten worden tegen grote clubs die alle grote talenten van Europa opkopen in de hoop dat er eentje de ster wordt.

Het argument dat PSV ook jonge spelers (soms jonger dan 12/13 jaar) aantrekt van voornamelijk amateurclubs klopt. Echter is de vergoeding die deze clubs (in de toekomst/per toekomstige transfer) krijgen, in verhouding natuurlijk gigantisch. Er zijn amateurclubs die gewoon meer dan een ton verdienden aan de transfers van één van hun spelertjes. Voor een amateurclub is dat natuurlijk één financieel feest en daarnaast natuurlijk een trots.

HR
Dit vind ik naief...

Je ziet PSV als een kleine club, maar in Nederland zijn we een grote club net dito aantrekkingskracht.

Wat denk je we bijvoorbeeld Helmond Sport zal doen als PSV voor een jeugdspeler op de deur klopt?

Ik denk dat de HS-suporters dan dezelfde reactie geven als jij nu geeft...
HR
HR

Jef Alberts
Lid 2e elftal

4 dubble post .. Excuus

[Dit bericht is veranderd door Jef Alberts (op 6 oktober 2011 15:08:21).]
HR
HR

Jef Alberts
Lid 2e elftal

4 dubble post .. Excuus

[Dit bericht is veranderd door Jef Alberts (op 6 oktober 2011 15:09:20).]
HR
HR

Jef Alberts
Lid 2e elftal

[4 dubble post .. Excuus

[Dit bericht is veranderd door Jef Alberts (op 6 oktober 2011 15:08:48).]
HR
HR

Jef Alberts
Lid 2e elftal

4 dubble post .. Excuus

[Dit bericht is veranderd door Jef Alberts (op 6 oktober 2011 15:07:40).]
HR
HR

Armada
Legende

Uit: Bladel
Reg.: 2 oktober 2000

Jef Alberts schreef:

(...)

Dit vind ik naief...

Je ziet PSV als een kleine club, maar in Nederland zijn we een grote club net dito aantrekkingskracht.

Wat denk je we bijvoorbeeld Helmond Sport zal doen als PSV voor een jeugdspeler op de deur klopt?

Ik denk dat de HS-suporters dan dezelfde reactie geven als jij nu geeft...
HR
Twee ton is nog steeds heel veel geld voor een club als Helmond Sport.
HR
HR

RodrigoCosta
Legende

Uit: Breda
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 september 2006

Zonde maar ook de realiteit van het huidige voetbal. Nu is City wel een club die altijd aardig betaalt voor jeugdspelers naast de opleidingsvergoeding, dus hopen dat PSV er nog een miljoen aan overhoudt ofzo. Maar blijft zonde.
HR
HR

19PSV13
Internationale topspeler

Uit: Zundert
Droomaankoop: Nick Viergever
Reg.: 16 september 2005

Hoeveel heeft Feyenoord toen der tijd voor Rekik gekregen?
HR
HR

PascalBrielle
Nationale topspeler

Uit: London
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 31 juli 2003

joosth schreef:

(...)

Ze hebben Rekik laten debuteren in een bekerwedstrijd, die al wel gelopen was. Heb het idee dat dit een mooie gelegenheid was om jeugdspelers het idee te geven dat ze daadwerkelijk een kans hebben om aan te sluiten bij de 1e selectie.
Als ze bij Man city een nieuwe speler nodig hebben, dan leggen ze gewoon miljoenen neer voor een nieuwe.
HR
Nou ik moet Man City hier een beetje in bescherming nemen, begrijp me neit verkeerd ik vind het een schijt club, maar ze zijn goed bezig. Nieuw stadion willen ze bouwen wat er echt cool uitziet en vol op de jeugd willen ze gaan. Ze zijn hiervoor wezen kijken bij Barca, Arsenal en Ajax en ze hebben hele goede ideeen/plannen uiteengezet.

Als ik Bakkali was zou ik niet gaan, ik zou voor een stap voor stap aanpak gaan in mijn carriere... Maar goed...

19PSV13 schreef:

Hoeveel heeft Feyenoord toen der tijd voor Rekik gekregen?
HR
Een doos gevulde koeken.

[Dit bericht is veranderd door PascalBrielle (op 6 oktober 2011 14:41:38).]
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Favoriete Opstellingen en verkoopbeleid en bestaat uit 68 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

PSV Forums » A - PSV Forums » Jeugd, tweede elftal en dames » Zakaria Bakkali

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Wordt Mark van Bommel ooit hoofdtrainer bij PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 98,9% dat Vitesse wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Utrecht-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!