PSV Netwerk
zaterdag 19 augustus 2017 - 07:30                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Jong PSV, jeugd en dames » Kenneth Paal

HR

Deze topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 16 »

HR

BroodOlie
Selectiespeler PSV 1

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 augustus 2011

Deze jongen verdient ook wel een topic vind ik. Schijnt een erg groot talent te zijn en mag nu dus op donderdag mee gaan trainen met de selectie. Wie kan wat meer over hem vertellen?

Kenneth Paal
forumillustratie
Positie:
Nationaliteit: Nederlands
Geboortedatum: 24-06-1997
Leeftijd: 15 jaar
Vorige club(s): NEC
HRHR
HR

Bigbosss
Talent jeugd PSV

Reg.: 13 januari 2013

Welke positie speelt hij eigenlijk?
HR
HR
Als hij in de spits staat, is het een talent, 1e paal of 2e paal komen.
HR
HR
Als je bij hem in de dekking staat dan sta je echt voor Paal.
HR
HR

F0RZA PSV
Talent jeugd PSV

Vak: Noord - P
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 10 maart 2012

Volgens mij wordt donderdag zo'n echte talententraining, kijk anders maar eens het filmpje na waarin die zwemcoach (weet ff zn naam niet meer) in de ''PSV-keuken'' komt kijken. Je ziet spelers van de B1-A1-jong PSV maar zelfs ook sommigen uit de A-selectie.
HR
HR

Hutch
Ster van het EK

Droomaankoop: Andrès Guardado
Reg.: 10 mei 2011

15 jaar en dan al met het eerste meetrainen :schrik

Dat is veelbelovend.
HR
HR

quote:HR
Hutch schreef:

Dat is veelbelovend.
HR
Dat is inderdaad iets wat als een Paal boven water staat. Hopelijk kan hij het laten zien. Altijd goed als er misschien wat talenten kunnen doorstromen en bovendien een goed signaal naar andere jeugdspelers.
HR
HR

joske de psver
Debutant Oranje

Uit: udenhout
Reg.: 8 mei 2005

Goed dat ze bij PSV perk en paal stellen tov de talenten...

Zo nu zijn alle 'Paal'-grapjes weer gemaakt.

Weet iemand wat zijn sterke punten zijn?
HR
HR

joske de psver schreef:

Goed dat ze bij PSV perk en paal stellen tov de talenten...

Zo nu zijn alle 'Paal'-grapjes weer gemaakt.

Weet iemand wat zijn sterke punten zijn?
HR
Nee hoor:

Als puntje bij paaltje komt moet hij het toch op die ene dag laten zien. Hopelijk zit er niet te veel druk op die jongen om te moeten presteren.

Nu wel, sorry voor de meligheid ;)
HR
HR

neva
Speler buitenlandse topclub

Uit: Hellevoetsluis
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 april 2007

Hutch schreef:

Dat is veelbelovend.
HR
Mwah. Deden Funso Ojo en Ibrahim Maaroufi ooit ook..
HR
HR

Derk Johansen
Mister PSV

Reg.: 14 januari 1999

Hutch schreef:

Dat is veelbelovend.
HR
Ik denk dat ze hem nu al een kans willen bieden uit voorzorg. Er zal wel weer een zekere Amsterdamse club aan deze Paal gaan trekken... ;)

[Dit bericht is veranderd door Derk Johansen (op 21 februari 2013 20:08:06).]
HR
HR

thijskeeper
Meervoudig international

Uit: Deurne
Vak: Zuid - F
Reg.: 20 januari 2007

Derk Johansen schreef:

(...)

Ik denk dat ze hem nu al een kans willen bieden uit voorzorg. Er zal wel weer een zekere Amsterdamse club aan deze Paal gaan trekken... ;)
HR
Dat vindt ik niet bePaald een nette opmerking.
HR
HR

Daniel_VB22
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Droomaankoop: Balazs Dzsudzsak
Reg.: 13 augustus 2012

Wat een humor hier weer. :cool

Nu weet ik nog steeds niet waar hij speelt :D
HR
HR

Bigbosss
Talent jeugd PSV

Reg.: 13 januari 2013

HR
HR

Ykhim

Niet geregistreerd

Hij speelt rechtsbuiten toch?
Klik hier om de spoiler te bekijken
HR
HR

Wettuh
Talent jeugd PSV

Reg.: 19 augustus 2006

BroodOlie schreef:

Deze jongen verdient ook wel een topic vind ik. Schijnt een erg groot talent te zijn en mag nu dus op donderdag mee gaan trainen met de selectie. Wie kan wat meer over hem vertellen?

HR
Waar lees je dat hij op donderdag mee mag gaan trainen?

Zou eventueel kunnen zijn dat ze op school zo heel handig zijn "donderdagstage" hebben geregeld.
HR
HR

Timm
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 7 maart 2012

Bigbosss schreef:

Welke positie speelt hij eigenlijk?HR
Hij speelde vorige week dinsdag tegen Engeland Onder 17 als linker controlerende middenvelder, maar hij kan ook linksbuiten.

Wettuh schreef:

Waar lees je dat hij op donderdag mee mag gaan trainen?HR
Twitter van Elfrink: Toptalenten van PSV trainen vanaf deze maand op donderdagmiddag op profcomplex. O.a. Hendrix, Vloet, Paal en Bakkali daarbij.
HR
HR

Siemen
Vedette

Reg.: 29 december 2008

Wettuh schreef:

(...)

Waar lees je dat hij op donderdag mee mag gaan trainen?

Zou eventueel kunnen zijn dat ze op school zo heel handig zijn "donderdagstage" hebben geregeld.
HR

Rik Elfrink ‏@RikElfrink
Toptalenten van #PSV trainen vanaf deze maand op donderdagmiddag op profcomplex. O.a. Hendrix, Vloet, Paal en Bakkali daarbij.HR
HR
HR

Zanka
Vaste international Oranje

Uit: Oirschot
Vak: West - LL
Droomaankoop: Eric Bottheghin
Reg.: 12 februari 2011

Nou, hoop dat hij in de toekomst bePAALend kan gaan zijn voor PSV. Hoor inderdaad veel goeds over hem, is in iedergeval een aanvaller dacht ik.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 30 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Mercer
Mister PSV

Droomaankoop: Erick Gutiérrez
Reg.: 27 september 2004

Eén van de grootste talenten van de opleiding. Wordt over een paar maanden zestien. Hopelijk zorgt dit er mede voor dat hij blijft. Goede actie van PSV.
HR
HR

Wettuh
Talent jeugd PSV

Reg.: 19 augustus 2006

Timm schreef:

(...)

Twitter van Elfrink: Toptalenten van PSV trainen vanaf deze maand op donderdagmiddag op profcomplex. O.a. Hendrix, Vloet, Paal en Bakkali daarbij.
HR
Kijk, bedankt! (Anderen ook.)
Voor Bakkali zal hetzelfde gelden als voor Paal: Leerlingen van onze VMBO-BL lopen elke donderdag een beroepsstage. Zou me niets verbazen als dat voor hen het meetrainen gaat zijn.
HR
HR

E8998
Ster van het EK

Uit: Turnhout
Vak: Zuid - E
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 5 augustus 2007

Heb hem een enkele keer zien spelen. Is zo makkelijk aan de bal, alsof het geen moeite kost. Technisch geweldig, hopen dat de rest zich ook zo ontwikkeld.

Valt me trouwens wel op dat sinds Bakkali in de media kwam met gebrek aan kansen er meer aan de jeugd gedaan lijkt te worden. Er in ieder geval meer over naar buiten wordt gebracht.

Wettuh schreef:

(...)

Kijk, bedankt! (Anderen ook.)
Voor Bakkali zal hetzelfde gelden als voor Paal: Leerlingen van onze VMBO-BL lopen elke donderdag een beroepsstage. Zou me niets verbazen als dat voor hen het meetrainen gaat zijn.
HR
Ik denk dat het niet zo simpel ligt. Advocaat kennende laat hij niet zomaar 15-16 jarige mennekes meetrainen met de selectie. Dus hij zal het tempo op de trainingen tot zover misschien wel redelijk kunnen bijbenen.

[Dit bericht is veranderd door E8998 (op 21 februari 2013 22:03:31).]
HR
HR

Jelle G Rode kaart: waarschuwing
Toeschouwer

Reg.: 6 februari 2013

Hopen begrijpen jullie toch wel dat dit is om deze jongens te paaien. Overigens trainde Naciri en vd Moot ook mee. Jongens zijn of worden bijna 16 dus interessant voor andere clubs. Puur financiele aktie. Had liever gezien dat jongens beloond worden omdat ze het zo goed doen ;)

E8998 schreef:

Heb hem een enkele keer zien spelen. Is zo makkelijk aan de bal, alsof het geen moeite kost. Technisch geweldig, hopen dat de rest zich ook zo ontwikkeld.

Valt me trouwens wel op dat sinds Bakkali in de media kwam met gebrek aan kansen er meer aan de jeugd gedaan lijkt te worden. Er in ieder geval meer over naar buiten wordt gebracht.

(...)

Ik denk dat het niet zo simpel ligt. Advocaat kennende laat hij niet zomaar 15-16 jarige mennekes meetrainen met de selectie. Dus hij zal het tempo op de trainingen tot zover misschien wel redelijk kunnen bijbenen.
HR
HR
HR

E8998
Ster van het EK

Uit: Turnhout
Vak: Zuid - E
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 5 augustus 2007

Jelle G schreef:

Hopen begrijpen jullie toch wel dat dit is om deze jongens te paaien. Overigens trainde Naciri en vd Moot ook mee. Jongens zijn of worden bijna 16 dus interessant voor andere clubs. Puur financiele aktie. Had liever gezien dat jongens beloond worden omdat ze het zo goed doen ;)

(...)
HR
Dat geef ik ook aan met dat stukje over Bakkali, nadat dat in de media kwam doen ze naar buiten toe, en in de club zelf ook, meer met de (talentvolle) jeugd. Toch denk ik dat een klein deel ook is omdat die jongens gewoon enorm talentvol zijn. Zoals ik zei zal Advocaat niet zomaar een of ander 15 jarig spelertje laten meetrainen als ze niet echt wat kunnen. Dat past niet in het beeld van alles wijkt voor het kampioenschap wat er is.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Jong PSV, jeugd en dames » Kenneth Paal

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Staat de positie van Cocu voor jou nu ter discussie?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 69,9% dat Vitesse wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor NAC-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!