PSV Netwerk
donderdag 25 mei 2017 - 20:22                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Jong PSV, jeugd en dames » Lennerd Daneels

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

TomPSV.
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

Positie: Middenvelder
Nationaliteit: Belgisch
Geboortedatum: 10-04-1998
Leeftijd: 15 jaar
Vorige club(s): GBA

Beste speler van de PSV C1 tijdens de Lion City Cup. Vooral technisch erg sterk en heeft ook nog een goed inzicht en een prima passing. Een echte spelmaker. Leuk om naar te kijken. Zal volgend seizoen wel in de B1 gaan spelen neem ik aan, heeft er nu twee jaar opzitten bij de C. Kan in april 2014 voor het eerst een contract tekenen.
HRHR
HR

thijskeeper
Meervoudig international

Uit: Deurne
Vak: Zuid - F
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2007

Speelde leuk inderdaad, net als dat keepertje.
HR
HR

bibben
Speler Jong PSV

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - VV
Reg.: 13 augustus 2004

Depay syndroom, zoals bij velen in de opleiding.
HR
HR

TomPSV.
Vedette

quote:HR
bibben schreef:

Depay syndroom, zoals bij velen in de opleiding.
HR
Wat is het Depay syndroom?
HR
HR

Bigbosss
Talent jeugd PSV

Reg.: 13 januari 2013

TomPSV. schreef:

(...)

Wat is het Depay syndroom?
HR
Iemand die gewoon naar zijn leeftijd gedraagt. Mensen hier denken dat Depay 25 is en niet 19. :D
HR
HR

bibben
Speler Jong PSV

Vak: Oost - VV
Reg.: 13 augustus 2004

Ik bedoel niet wat iemand buiten het voetbal doet, maar hoe een speler tijdens de wedstrijden oplossingen kiest.

[Dit bericht is veranderd door bibben (op 17 juni 2013 11:47:02).]
HR
HR

Ramon Bruurs
Internationale topspeler

Uit: New York
Droomaankoop: Arjen Robben
Reg.: 17 mei 2007

bibben schreef:

Ik bedoel niet wat iemand buiten het voetbal doet, maar hoe een speler tijdens de wedstrijden oplossingen kiest.
HR
Syndromen worden niet genoemd naar de persoon die het syndroom heeft, maar naar diegene die het labeltje verzonnen heeft. Bij deze presenteer ik u het Bibbensyndroom.
HR
HR

Siemen
WK Ster

Reg.: 29 december 2008

Heeft een contract aangeboden gekregen.
HR
HR

Jasper_PSV
WK Ster

Uit: Brussel
Reg.: 28 juli 2006

Siemen schreef:

Heeft een contract aangeboden gekregen.
HR
Nog voor z'n 16e? Lijkt me stug
HR
HR

Siemen
WK Ster

Reg.: 29 december 2008

Jasper_PSV schreef:

(...)

HR
Dat is wat Thijs Slegers tweette.

thijsslegers ‏@thijsslegers 2h
#psv heeft Bergwijn, Daneels en Verreth uit de B-jeugd een contract aangeboden.HR
HR
HR

Mercer
Mister PSV

Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 27 september 2004

Jasper_PSV schreef:
HR
Zo'n contract gaat toch pas komende zomer in, wettelijk.

Daneels viert in april zijn 16e verjaardag.. :ja
HR
HR

TomPSV.
Vedette

Eerste contract voor Lennerd Daneels bij PSV

Lennerd Daneels heeft dinsdag een contract getekend dat hem voor drie jaar aan PSV verbindt. De 16-jarige aanvallende middenvelder, geboren in het Belgische Gierle, kwam het afgelopen seizoen uit in de B. Daneels won afgelopen weekend met PSV B1 de KNVB beker voor B-junioren.

Lennerd Daneels begon zijn carrière in zijn geboorteland bij Germinal Beerschot Antwerp (GBA). In 2010 maakte hij de overstap naar PSV, waar hij in de D1 ging spelen. Via de C2 en C1 kwam hij dit seizoen in de B terecht. Afgelopen zaterdag stond Lennerd Daneels in de basis in de bekerfinale van PSV B1 tegen Vitesse B1, een finale die door PSV met 2-0 werd gewonnen. “Ik ben blij, maar vooral erg trots dat ik deze kans krijg van PSV”, was de eerste reactie van Lennerd nadat hij zijn contract had getekend. Lennerd zal ook komend seizoen nog uitkomen in de B, waar hij met het winnen van de beker dit seizoen natuurlijk een prachtige prijs heeft gewonnen. “Het was een moeilijke wedstrijd, maar in de tweede helft waren we beter en hebben we die beker kunnen pakken.” Lennerd Daneels komt ook uit voor het Belgische nationale team onder 17.HR
Goed nieuws, groot talent :)
HR
HR

Mercer
Mister PSV

TomPSV. schreef:
(...)
Goed nieuws, groot talent :)
HR
Zeker. Mooi.
HR
HR

RIO
Mister PSV

Uit: Amsterdam
Reg.: 19 februari 2000

Inderdaad, erg mooie trap, moet nog wel een beetje door groeien.
HR
HR

B O M M E L
Mister PSV

Uit: Belfast
Droomaankoop: Andrija Živković
Reg.: 6 februari 2000

Daneels, Rigo, fijne spelertjes.
HR
HR

Jasper_PSV
WK Ster

Uit: Brussel
Reg.: 28 juli 2006

Ondertussen drie jaar verder en ik vraag me af waarom PSV z'n contract wilt gaan verlengen?

Schoot uit z'n slof tegen die extreem zwakke jeugdploeg van Rostov (3 goals, 3 assist in die twee wedstrijden), maar lijkt verder totaal nog niet in beeld te zijn bij Jong PSV, ondanks dat die al 19 is. Als je dan ook nog bedenkt dat Jong over nauwelijks vleugelspelers beschikt..

Bankmateriaal voor Jong de komende twee seizoenen dan?
HR
HR

Joenepsv
Vaste international Oranje

Uit: klijndijk
Reg.: 29 december 2013

Kijk ook op van dit nieuws. Had verwacht dat ze hem zouden laten gaan. Heeft zich voor zover ik er zicht op heb weinig ontwikkeld.
HR
HR

thijskeeper
Meervoudig international

Logisch. Geef hem nog een contract voor 2+1 jaar of iets dergelijks. Jong PSV heeft ook selectiespelers nodig en zo kan hij zich bewijzen. Stond inderdaad iets meer stil de laatste tijd, wie weet herpakt hij zich. Hij kan in Jong PSV op zoek naar waar zijn plafond als voetballer ligt.
HR
HR

Carero
Vaste waarde PSV 1

Uit: Belfast
Reg.: 10 juli 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 april 2017 om 01:36:58.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: mathijzkroz@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

thijskeeper schreef:

Logisch. Geef hem nog een contract voor 2+1 jaar of iets dergelijks. Jong PSV heeft ook selectiespelers nodig en zo kan hij zich bewijzen. Stond inderdaad iets meer stil de laatste tijd, wie weet herpakt hij zich. Hij kan in Jong PSV op zoek naar waar zijn plafond als voetballer ligt.
HR
Ik vind juist dat we wat voorzichtiger mogen zijn om spelers die het vrijwel zeker niet gaan redden, langdurige contracten aan te bieden. Zo staan Ritzmaier en Rai Vloet nog steeds bij ons onder contract, spelers die veel meer hebben laten zien op die leeftijd (ofjah, meer betrokken werden bij de eerste selectie).

Aan de andere kant heb je een behoorlijke selectie nodig voor de JL, daar heb je gelijk in.
HR
HR

Peer
Internationale topspeler

Uit: eindhoven
Vak: Noord - SS
Reg.: 28 maart 2000

Doorselecteren graag!
HR
HR

thijskeeper
Meervoudig international

Carero schreef:

(...)

Ik vind juist dat we wat voorzichtiger mogen zijn om spelers die het vrijwel zeker niet gaan redden, langdurige contracten aan te bieden. Zo staan Ritzmaier en Rai Vloet nog steeds bij ons onder contract, spelers die veel meer hebben laten zien op die leeftijd (ofjah, meer betrokken werden bij de eerste selectie).

Aan de andere kant heb je een behoorlijke selectie nodig voor de JL, daar heb je gelijk in.
HR
Eens, tot op een bepaalde hoogte. Daarom ook 2 met een optie voor nog 1 jaar in plaats van 3, 4 of zelfs 5 seizoenen voor talenten waar twijfel bij is (wat eerder gebeurde met Ritzmaier, Koch, Vloet etc.).

Hij is dit seizoen overigens wel de speler met de meeste assists in PSV O19, met ongeveer één assist per twee wedstrijden. Dan verdien je het wel om jezelf in Jong PSV door te ontwikkelen.

Rendeert hij niet kan hij na 2 jaar Jong PSV weg. Bovendien: de aanval van Jong PSV is niet zo druk bezet, zeker als je bedenkt dat ze ook nog eens af en toe bij PSV-1 zullen mogen aansluiten volgend seizoen:

Verreth
Lammers
Gudmundsson
Laursen
Daneels
Konings

+ eventueel Dani van der Moot, waar FC Utrecht wel een optie tot koop op heeft...

In de O19 zitten dan nog wel Gakpo en Piroe, zij zouden dan ook af en toe aan kunnen sluiten. Dat is in mijn ogen een prima bezetting (ook qua aantallen). Daneels mag ons overtuigen!

[Dit bericht is veranderd door thijskeeper (op 21 april 2017 02:52:43).]
HR
HR

voskat
WK Ster

Vak: Noord - PP
Reg.: 17 augustus 2000

Carero schreef:

(...)

HR
Nou, Ritzmaier staat er inmiddels vrij goed op bij de Eredivisieclubs, dus die zie ik inmiddels wel verkocht worden voor een schappelijk prijsje.
HR
HR

Mercer
Mister PSV

Ritzmaier is leuke selectievulling, maar komt op elke positie feitelijk sportief tekort voor clubs die hem salaristechnisch zouden kunnen overnemen. Daneels is een leuke speler die prullaria van Mertens op zijn zolderkamer verzameld, maar net als bij zovelen stagneert hun ontwikkeling op een gegeven moment. Verreth traint zelfs mee met het eerste elftal, terwijl dat totaal nergens op gebaseerd is. Rigo heeft een kinderlijke fysiek en voldoet niet aan profielschets 6. Ze zullen hem waarschijnlijk een klein contract geven als selectiespeler en in laatste contractjaar uitlenen. Meulenhof wordt ook verlengd, maar dat is puur met de hoop dat hij de komende jaren alsnog die flinke groeispurt zal doormaken. De keuze is dus houden of middelmaat van buitenaf aantrekken zonder enig perspectief. Soulas maakt een goed huurseizoen door, maar binnen de jeugdopleiding draait het m.i. om zoveel mogelijk kwaliteit te waarborgen om vervolgens optimaal ontwikkelingstraject te hanteren in een veilig topsportklimaat. De kwaliteit is voor onze begrippen uitstekend, maar we hanteren een conservatief beleid in de leeftijdsfase 17-21. No explanation needed.
HR
HR

Kevin Strootman
Speler buitenlandse topclub

Uit: -
Vak: Zuid - C
Reg.: 21 oktober 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 april 2017 om 08:58:38.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: svendeboer@live.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

thijskeeper schreef:

(...)

Eens, tot op een bepaalde hoogte. Daarom ook 2 met een optie voor nog 1 jaar in plaats van 3, 4 of zelfs 5 seizoenen voor talenten waar twijfel bij is (wat eerder gebeurde met Ritzmaier, Koch, Vloet etc.).

Hij is dit seizoen overigens wel de speler met de meeste assists in PSV O19, met ongeveer één assist per twee wedstrijden. Dan verdien je het wel om jezelf in Jong PSV door te ontwikkelen.

Rendeert hij niet kan hij na 2 jaar Jong PSV weg. Bovendien: de aanval van Jong PSV is niet zo druk bezet, zeker als je bedenkt dat ze ook nog eens af en toe bij PSV-1 zullen mogen aansluiten volgend seizoen:

Verreth
Lammers
Gudmundsson
Laursen
Daneels
Konings

+ eventueel Dani van der Moot, waar FC Utrecht wel een optie tot koop op heeft...

In de O19 zitten dan nog wel Gakpo en Piroe, zij zouden dan ook af en toe aan kunnen sluiten. Dat is in mijn ogen een prima bezetting (ook qua aantallen). Daneels mag ons overtuigen!
HR
Ik mag toch hopen dat Gakpo en Piroe vast in Jong PSV zitten volgend seizoen.. Het lijkt mij daarnaast niet meer dan logisch dat Piroe een kans in de voorbereiding gaat krijgen deze zomer.
HR
HR

daanpsvehv
Veelbelovend talent PSV o19

Vak: West - JJ
Reg.: 22 augustus 2015

Piroe gaat naar Jong PSV traint nu al volop mee met Jong en speelt bijna niet meer in de A1 alleen bij belangrijke wedstrijden. Gakpo zou ook de overstap naar Jong kunnen maken net als waarschijnlijk Daneels. Obispo, Sadilek en Fernandes en nog een hele rits spelers
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Jong PSV, jeugd en dames » Lennerd Daneels

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal Davy Pröpper deze zomer vertrekken bij PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 21,9% dat Wit Rusland wint van Bulgarije. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.