PSV Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 20:36                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Jong PSV, jeugd en dames » Mauro Jaqueson Junior Ferreira Dos Santos

HR

Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »

HR

Tjop
Talent jeugd PSV

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - XX
Droomaankoop: -
Reg.: 9 augustus 2016

Blijkbaar heeft PSV een akkoord bereikt met deze jonge spits.

Voetbal naam Mauro.
Geboren 6-5-1999.
Lengte 1.70
Gewicht 62 kg

Was hier al eens op stage.

forumillustratie

.

[Dit bericht is veranderd door Tjop (op 8 februari 2017 07:10:01).]
HRHR
HR

Makaveli
Mister PSV

Uit: Utrecht
Vak: -
Reg.: 13 januari 1999

Dat is goed nieuws. Prima speler van wat ik heb gezien. Hopelijk krijgt hij zijn kansen om bij het eerste aan te sluiten want het is wel een speler met die potentie.
HR
HR

Peer
Internationale topspeler

Uit: eindhoven
Vak: Noord - SS
Reg.: 28 maart 2000

Deze jongen volgen ze al jaren,jongen is al diverse keren bij PSV geweest, kent dus de club en het land. Eindelijk kunnen ze het talent Mauro contracteren,ben benieuwd.
HR
HR

Sensation
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 5 mei 2009

HR
HR

B O M M E L
Mister PSV

Uit: Belfast
Droomaankoop: Andrija Živković
Reg.: 6 februari 2000

Speelde Mauro niet op rechtsvoor tijdens de Otten Cup?

Ik denk meer aan een buitenspeler dan aan een (centrum)spits bij hem.

[Dit bericht is veranderd door B O M M E L (op 8 februari 2017 09:31:35).]
HR
HR

bibben
Speler Jong PSV

Vak: Oost - VV
Reg.: 13 augustus 2004

Ik weet niet of het een compliment is aan PSV, maar Mauro heeft in half Europa stage gelopen, waaronder Liverpool en een andere Nederlandse club.
HR
HR

deninho32
Internationale topspeler

Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Bastian Schweinsteiger
Reg.: 26 januari 2004

Zal Rita Verdonk leuk vinden...
HR
HR

Natte Krant
Internationale topspeler

Uit: Sarlat-la-Caneda (Fr)
Reg.: 12 juli 2004

forumillustratie

Video's van hem zien er goed uit.

Hij wordt trouwens meer gezien als een aanvallende middenvelder, linksbenig
HR
HR

Mercer
Mister PSV

Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 27 september 2004

Mauro is een snelle behendige rechtsbuiten met postuur van een jochie. Ik heb hem echter alleen vluchtig zien spelen op beeld en tijdens Otten Cup. En zijn nationaliteit creëert vaak ook een uitvergroting van de werkelijke realiteit. Scamacca leek alle kwaliteiten te hebben en is verkwanseld. En andere pareltjes uit onze opleiding hebben idem het postuur van een puber, Rigo/Sidibe. Dat is overigens helemaal niet erg en vaak logisch, maar daar hoort dan wel stapsgewijs aan te worden gewerkt binnen de academie. Ik refereer dan aan een individueel krachtprogramma, voeding en de tijd nemen alvorens doorschuiven naar eerste elftal. Ik krijg echter dat idee totaal niet en dat frustreert enorm qua algehele geheel. Lammers speelt bv nu gelukkig weer zijn wedstrijden in Jong PSV, maar dat hebben ze ook ook m.i. op een belachelijke manier onderbroken zonder concreet doel. Mauro kan dus heerlijk ballen, maar ze zitten er tevens al dusdanig lang achteraan dat cancelen natuurlijk geen zin meer heeft. Ik ben dus even in algemene zin pessimistisch, maar dat heeft zoals gezegd met ons totale opleidingsklimaat te maken. Mauro, maak ons allen gek!
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

Uit: Wageningen
Vak: Noord - PR
Reg.: 19 juli 2010

quote:HR
B O M M E L schreef:

Speelde Mauro niet op rechtsvoor tijdens de Otten Cup?

Ik denk meer aan een buitenspeler dan aan een (centrum)spits bij hem.
HR
Meer een buitenspeler, of een spits in een 4-4-2 systeem rond een type Luuk bijvoorbeeld.
HR
HR

Daguardo
Mister PSV

Reg.: 14 januari 1999

Leuk. Maar dat dachten we ook van Scamacca, Beto etc. Heeft inderdaad ook nog het postuur van een jochie. We gaan zien of het een aanwinst wordt of niet. :)
HR
HR

Malarqi
Talent jeugd PSV

Reg.: 13 januari 2016

Hopelijk weet hij, in tegenstelling tot de vorige buslading buitenlandse talenten, wel het eerste te bereiken.
HR
HR

Haroldinho
Vaste international Oranje

Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Reg.: 23 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 februari 2017 om 12:39:02.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Marc was zeker net te laat deze keer. Kost deze ook 15 miljoen?
HR
HR

Sir tinus
Legende

Uit: Valkenswaard
Vak: Zuid - A
Reg.: 15 april 2005

Ik geloof niet meer in buitenlandse jeugdspelers bij PSV. Volgens mij is het vastleggen van een buiten EU speler ook heel duur qua salaris, of gaat dit trapsgewijs op basis van leeftijd?
HR
HR

Ik adem alleen PSV
Ster van het EK

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 25 november 2011

Volgende flop.
HR
HR

meneer isimat
Toeschouwer

Vak: Oost - X
Reg.: 23 maart 2016

Sir tinus schreef:

Ik geloof niet meer in buitenlandse jeugdspelers bij PSV. Volgens mij is het vastleggen van een buiten EU speler ook heel duur qua salaris, of gaat dit trapsgewijs op basis van leeftijd?
HR
Gewoon meteen bij de selectie halen dan.
PSV doet net of je eerst een vol seizoen moet uitblinken/constant moet spelen in de jupiler league.
Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan onze vrienden uit amsterdam (in vorm = spelen)
HR
HR

fc de zaag
Toeschouwer

Uit: Tilburg
Reg.: 24 januari 2017

Natte Krant schreef:

(plaatje)

Video's van hem zien er goed uit.

Hij wordt trouwens meer gezien als een aanvallende middenvelder, linksbenig
HR
'Er zit een goede kop op' gaat in dit geval niet op haha. Ach ja, als ie maar kan voetballen. Voorbereiding mee laten draaien bij het eerste en dan gewoon een kans geven.
HR
HR

Stijno90PSV
Toeschouwer

Reg.: 8 augustus 2010

fc de zaag schreef:

(...)

'Er zit een goede kop op' gaat in dit geval niet op haha. Ach ja, als ie maar kan voetballen. Voorbereiding mee laten draaien bij het eerste en dan gewoon een kans geven.
HR
'Er zit een goede kop op' wordt normaal ook niet gebruikt in de context van hoe iemand er uitziet, maar betreffende het mentale aspect van een speler. Maar inderdaad, Cocu moet toch ooit een jonkie voor de Leeuwen gooien.
HR
HR

Baseman
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 1 maart 2000

Stijno90PSV schreef:
Maar inderdaad, Cocu moet toch ooit een jonkie voor de Leeuwen gooien.HR
Je weet dat Cocu in zijn 1e jaar met het gemiddeld jongste team ooit (in zowel de Eredivisie als de Europa League) speelde?
En bijv. dit seizoen zijn Zinchenko (20) en Bergwijn (19) niet echt oud te noemen.

Apart hoe kort het geheugen van sommigen is.

[Dit bericht is veranderd door Baseman (op 8 februari 2017 14:03:54).]
HR
HR

deBruyne
Speler buitenlandse topclub

Uit: de Westereen
Droomaankoop: Erick Gutiérrez
Reg.: 10 november 2000

Het geeft mij persoonlijk in ieder geval wel een fijn gevoel dat we weer een Braziliaan in de gelederen krijgen. Hopelijk kan hij de verwachtingen waar maken de komende jaren.
HR
HR

yoeris
Talent jeugd PSV

Uit: Tilburg
Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Reg.: 6 juni 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 februari 2017 om 15:06:40.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: yoeri_sweep@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Baseman schreef:

(...)

Je weet dat Cocu in zijn 1e jaar met het gemiddeld jongste team ooit (in zowel de Eredivisie als de Europa League) speelde?
En bijv. dit seizoen zijn Zinchenko (20) en Bergwijn (19) niet echt oud te noemen.

Apart hoe kort het geheugen van sommigen is.
HR
Daar is hij heel hard op teruggekomen, heeft hij van geleerd. Bedenkt trouwens wel dat dat een situatie uit nood geboren was en dat hij toen het minder ging, het grootste talent uit onze opleiding in jaren slachtofferde (als zijnde het probleem). Dat kan natuurlijk, maar dit deed hij dan ook nog eens precies op het moment dat dit talent zijn maximale aantal wedstrijden voor het eerste gespeeld had en niet meer bij Jong-PSV mocht deelnemen. Hoe dat is afgelopen is allemaal bekend, 80% Cocu aan te rekenen. Die jongen heeft door hem 6 maanden compleet stilgestaan in zijn, stormachtige, ontwikkeling.
HR
HR

Jorgpsv
Jeugdspeler PSV

Uit: Veldhoven
Vak: West - J
Droomaankoop: Arjen Robben
Reg.: 3 oktober 2016

Hopelijk krijgt deze jongen wel gewoon een fatsoenlijke kans in het eerste team, en wordt hij niet weggestopt bij Jong PSV.
HR
HR

Juancho
Mister PSV

Reg.: 26 april 2002

Jorgpsv schreef:

Hopelijk krijgt deze jongen wel gewoon een fatsoenlijke kans in het eerste team, en wordt hij niet weggestopt bij Jong PSV.
HR
Deze zomer is hij 18 en mag hij definitief de overgang maken naar PSV. Hij zal gaan aansluiten bij Jong PSV.

;)
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

Uit: Wageningen
Vak: Noord - PR
Reg.: 19 juli 2010

Dat heet verwachtingspatronen managen. Heel slim.
HR
HR

Juancho
Mister PSV

Reg.: 26 april 2002

ShovingNE2 schreef:

Dat heet verwachtingspatronen managen. Heel slim.
HR
Die verwachtingen zijn sowieso al laag als het gaat om buitenlandse talenten die PSV aantrekt. Dus wat dat betreft kan het alleen maar meevallen :B
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Jong PSV, jeugd en dames » Mauro Jaqueson Junior Ferreira Dos Santos

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

In welke linie moet PSV nu als eerste versterking halen?

Doel
Verdediging
Middenveld
Aanval
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 89,1% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-Osijek:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!