PSV Netwerk
vrijdag 18 mei 2012 - 02:47                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Technische staf en bestuur Forum » Louis van Gaal

HR

Deze topic is open en bestaat uit 96 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 96 »

HR

BPSV172
Nationale topspeler

Vak: -
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 2 december 2007

forumillustratie

quote:HR
AMSTERDAM - De wegen van Louis van Gaal en Bayern München scheiden aan het eind van dit seizoen. De 59-jarige trainer heeft ingestemd met het voorstel van de directie om een jaar eerder dan gepland - Van Gaals contract loopt medio 2012 af - afscheid van elkaar te nemen. Dat meldt Bayern München in een persbericht. Over de financiële afwikkeling van het opgezegde contract deed Bayern nog geen mededelingen. De club voerde een 'verschil van opvatting over de strategie' als officiële en ook nogal vage reden aan voor de voortijdige beëindiging van de samenwerking.HR
Net bij Studio Voetbal werd er gezegd dat 1 Nederlandse Club naar hem had geïnformeerd. Marcel Brands ontkende dat het PSV was, hij dacht zelf Vitesse.
Nou weet ik niet of Brands de waarheid sprak, maar ik zou zeker blij zijn als Louis hier aan de slag kan gaan vanaf volgend seizoen.

Wat vinden jullie??

[Dit bericht is veranderd door Chuck Norris (op 2 februari 2012 16:38:17).]
HR
HR

Godfather
Legende

Droomaankoop: -
Reg.: 20 augustus 2006

Tja over zijn trainerscapaciteiten hoeven we het niet te hebben. Over zijn persoonlijkheid ook niet.

Ik denk dat het meest relevant is te constateren dat hij totaal onhaalbaar is voor ons.
HR
HR

Peer
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Noord - SS
Reg.: 28 maart 2000

Tsja over zijn vakmanschap daar valt niet over te twisten,zou het van 1 kant wel toe juichen ook, gewoon lekker eens een hele andere wind in het Philips stadion, niet zo'n saaie lul als die Rutten. Ik zie hem al bleruuh op het Stadhuisplein haha
HR
HR

JanKlaassen
Legende

Reg.: 30 augustus 2007

Of je nou fan bent van Rutten of niet als je van Gaal zou kunnen halen dan moet je dat natuurlijk altijd doen. Is een echte toptrainer.

Echter ik gok dat Brands gelijk heeft en dat de NLse club Vitesse is.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 maart 2011 om 23:56:00.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@marcobinnekamp.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Van Gaal heeft aangegeven voor (minimaal) een jaar een sabatical te nemen. Daarnaast is hij natuurlijk gewoon onhaalbaar ...
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 maart 2011 om 08:16:34.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Al is het nog zo'n goede trainer, er zijn wel 100 redenen te bedenken waarom Louis van Gaal nooit bij PSV aan de bak moet gaan. Met hem aan het roer gooien we echt ons laatste stukje clubcultuur ook nog in de kliko.
HR
HR

Hamkaas
Vaste waarde in elftal

Uit: Rome
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Jefferson Farfan
Reg.: 3 januari 2009

Nooit doen :kots
Misschien een toptrainer.
Maar hier hoeft die zijn lul niet te laten zien.
HR
HR

Armada
Legende

Uit: Bladel
Vak: Oost - V
Reg.: 2 oktober 2000

Volmondig NEE! Zo iemand wil ik hier echt niet zien.
HR
HR

EindhovenaarPSV
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 19 september 2000

NOOIT
HR
HR

PSV_Kampioen
Bankzitter

Uit: Arnhem
Reg.: 10 september 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 maart 2011 om 10:54:04.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Buiten het feit dat het een goede trainer is zou ik hem niet bij PSV willen zien, omdat ik hem persoonlijk een drama karakter vind hebben. Dan heb ik liever Fredje.
HR
HR

zieggezaggejantje
Legende

Vak: West - H
Reg.: 24 augustus 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 maart 2011 om 11:15:42.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: j.vangeffen@chello.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
laat mij dan maar een afwijkende mening hebben maar ik zou het toch wel de moeite van het proberen waard vinden.
HR
HR
HR
HR

guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003

Ik ben een van Gaal-hater maar mijn liefde voor PSV is zo groot dat ik hem graag als de opvolger van Rutten zie komen. De enige trainer die de impasse waarin PSV momenteel zit kan doorbreken. Dus zeg ik ja, want het doet me sinds het vertrek van Hiddink zo'n pijn dat het zo bergafwaarts gaat met PSV.
HRHR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

Al komen er 100 van Gaal's en nog wat Mourunho's ,met een tweede rangs selectie zit je altijd op de tweede rang. Rutten bereikt meer dan met onze spelers eigenlijk mogelijk is. Hou eens op met kijken naar het Hiddink tijdperk. Dat heeft Timmer nodeloos afgesloten. Met elf lelijke eendjes wint niemand een race op het circuit van Zandvoort. Het team waarin ik speel zal nooit de CL halen,laat staan winnen. Ook dat team is n.l. amateurniveau.
HR
HR

smash016
Legende

Vak: Zuidwest - GG
Droomaankoop: Marcus Pedersen
Reg.: 7 december 2007

Hij heeft aangegeven een jaar rust te willen nemen na Bayern. Sowieso komt hij natuurlijk niet naar PSV toe. Anders open je meteen een Mourinho-topic...

Dat hier nog mensen serieus op ingaan, dat verklaart ook gedeeltelijk de continue kritiek die Rutten te verduren krijgt in z'n eigen topic.
HR
HR

Mr. JEMP!
Legende

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Oost - V
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 28 januari 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 maart 2011 om 13:38:54.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: jempy22@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nee dank je!
HR
HR

arne
Legende

Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Steven Defour
Reg.: 25 april 2001

'PSV is klaar met Rutten en wil Van Gaal'
Gepubliceerd op 16-03-2011, 05:00 door Mart van Gemeren.

PSV heeft Louis van Gaal gepolst om aan het einde van dit seizoen Fred Rutten op te volgen als hoofdcoach. Dat melden goed ingelichte bronnen bij de Eindhovense club. Rutten heeft het met zijn defensieve speelwijze verkorven bij het toch al kritische PSV-publiek. Desondanks staat PSV nog altijd eerste in de Eredivisie.

Van Gaal kan aan het einde van dit seizoen zijn biezen pakken bij Bayern München. Beide partijen besloten om eerder dan verwacht uit elkaar te gaan. De kans dat Van Gaal voor een avontuur bij PSV gaat, lijkt echter klein. De trainer liet eerder weten wel wat te voelen voor een sabbatical year.

Eerder werd al duidelijk dat Vitesse Van Gaal gepolst zou hebben voor de functie van hoofdtrainer.

http://www.sportdome.nl/Nieuws/28921--PSV-is-klaar-met-Rutten-en-wil-Van-Gaal-.html

[Dit bericht is veranderd door arne (op 16 maart 2011 08:28:51).]
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 maart 2011 om 08:31:15.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik mag hopen dat dit een grap is, een hele slechte grap.
HR
HR

japanganger
Basisspeler

Uit: Ehv.
Vak: Noord - O
Reg.: 22 mei 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 maart 2011 om 09:25:21.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
'k hoop het ook, maar.....

Mart van Gemeren is van de redactie van Sport 1, toch niet echt een clubje dat 'zomaar' wat geruchten de lucht in slingert..

van Gaal bij PSV, dan moet ik toch 'ns hard gaan nadenken of ik nog wel seizoenskaarthouder wil blijven..
HR
HR

Sneaky Bastard
Legende

Uit: Hellmond
Vak: Oost - X
Reg.: 4 augustus 2005

Zoals van der Gijp altijd zegt daar geloof ik HE-LE-MAAL niets van!

EDIT:

Dit is niets anders dan een zielige poging van Mart van Gemeren tot onrust stoken bij PSV.

[Dit bericht is veranderd door Sneaky Bastard (op 16 maart 2011 09:35:40).]
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 maart 2011 om 13:15:25.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Als we dan toch iemand uit Duitsland moeten halen, toon dan lef en ambitie en pols Felix Magath. Dat zou pas een stunt zijn.
HR
HR

Tieske
Vedette

Reg.: 9 december 1999

quote:HR
Sneaky Bastard schreef:

Zoals van der Gijp altijd zegt daar geloof ik HE-LE-MAAL niets van!

EDIT:

Dit is niets anders dan een zielige poging van Mart van Gemeren tot onrust stoken bij PSV.
HR
Ik ben normaal helemaal niet van het meegaan met roddel en achterklap op dit gebied. Maar het verhaal van die Mart van Gemeren kan zomaar eens kloppen. Ik heb vandaag dit bericht ook vernomen via een bron die behoorlijk bekend is binnen PSV. Er schijnt een eerste gesprek te zijn geweest, een week of twee geleden. Dit zal ongetwijfeld orienterend zijn geweest.

Nogmaals, ik post nooit dit soort roddels. Ik las dit bericht echter en kan dus beamen dat dit niet uit de lucht is gegrepen. Vanuit rancune zie ik het van Gaal overigens zomaar doen. Een lange neus trekken naar Cruijff en zijn kornuiten.

En hoe ironisch zou het zijn... met een nieuw kampioenschap Louis horen bléren... "Wij zijn de beste..." :D :denk
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 maart 2011 om 13:47:55.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik twijfel er ook geen seconde aan dat Van Gaal het weleens zou kunnen zien zitten. Als er een club is in Nederland waarmee hij veel eer kan behalen is het PSV wel. Veel potentie, maar op het moment weinig rendement. Bovendien kan hij naar 2 mensen een dikke vinger opsteken als het hem lukt met PSV succesvol te zijn: Johan Cruijff (die hem er bij Ajax niet bij wil hebben) en Guus Hiddink (waarvan hij sowieso puistjes krijgt).

Ik kon tot nu eigenlijk niet indenken waarom PSV in godsnaam bij Van Gaal uitkomt. Je zou toch denken dat hij op alle fronten botst met onze clubcultuur. Maar, er speelt wel iets: Als Rutten weggaat, zal Ten Hag ook vertrekken. Cocu willen ze vast en zeker behouden. Met Rutten en Ten Hag buiten de deur zijn Cocu en Marcel Brands de overgebleven mensen van de technische leiding. Cocu kent Van Gaal van Barcelona en het Nederlands elftal en Brands kent Van Gaal van AZ. Zo gek is de naam van Van Gaal bij nader inzien dus niet. Tiny Sanders zal er sowieso wel mee akkoord gaan, want hij bekijkt het alleen van de zakelijke kant en laten we wel zijn: Van Gaal kan geld opleveren.

Het enige dat ik nog kan hopen is dat de RvC een dergelijke deal blokkeert. Dat is het enige orgaan die de clubcultuur moeten bewaken. En daarbij, ik kan met niet voorstellen dat iemand als Hans van Breukelen akkoord gaat met Louis van Gaal.

Dat Van Gaal wordt genoemd, is dus wel te verklaren, maar ik hoop echt dat het niet zover gaat komen. Het past gewoon niet. Als je de keuze voor Van Gaal maakt, gooi je je hele cultuur overboord en, niet onbelangrijk, je zult Guus Hiddink hier voorlopig niet meer zien. Sterker nog, ik denk dat de kans dat Hiddink bij Ajax aan de slag gaat alleen maar groter wordt.

[Dit bericht is veranderd door Harba Lorifa (op 16 maart 2011 13:48:29).]
HR
HR

Ezekiel
Internationale topspeler

Uit: Amersfoort
Reg.: 6 juni 2009

Van Gaal is een geweldige trainer, maar ik denk niet dat hij bij de club past.

[Dit bericht is veranderd door Ezekiel (op 16 maart 2011 14:03:30).]
HR
HR

RodrigoCosta
Legende

Uit: Breda
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 september 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 maart 2011 om 15:04:40.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Als AZ Van Gaal kan halen kan PSV dat ook, hij doet het sowieso meer voor de eer dan voor het geld. Verder gewoon een geweldige coach natuurlijk, samen met Hiddink de beste van Nederland. Als hij naar PSV komt gaat de vlag hier uit, die maakt ons kampioen. Van Gaal weet net altijd dat beetje extra uit spelers te halen, speelt aanvallend voetbal, combinatiespel en durft talenten in te passen. Ja, ik zou hem graag zien komen. Moeilijk karakter? Ja, tegen de pers. Spelers lopen vrijwel allemaal met hem weg.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 96 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Technische staf en bestuur Forum » Louis van Gaal

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is PSV met Advocaat en Van Bommel erbij favoriet voor de titel volgend jaar?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 78,8% dat VVV Venlo wint van Helmond Sport. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.