PSV Netwerk
donderdag 25 mei 2017 - 20:22                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Technische staf en bestuur Forum » Toon Gerbrands

HR

Deze topic is open en bestaat uit 155 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 155 »

HR

Hakeem Olajuwon
Ster van het EK

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 13 maart 2008

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 3 min
Belangrijk nieuws: #PSV en Toon Gerbrands zijn zojuist tot een definitief akkoord gekomen.

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 2 min
Toon Gerbrands is per 1 juli definitief de nieuwe algemeen directeur van #PSV.

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 1 min
#PSV zal de benoeming van Toon Gerbrands later vandaag bekendmaken.
HRHR
HR

M.Delgado
Internationale topspeler

Uit: Berlicum
Vak: Noord - P
Reg.: 4 september 2003

quote:HR
Hakeem Olajuwon schreef:

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 3 min
Belangrijk nieuws: #PSV en Toon Gerbrands zijn zojuist tot een definitief akkoord gekomen.

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 2 min
Toon Gerbrands is per 1 juli definitief de nieuwe algemeen directeur van #PSV.

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 1 min
#PSV zal de benoeming van Toon Gerbrands later vandaag bekendmaken.
HR
Dat is op deze dramaandag toch wel positief en zeer welkom nieuws!
HR
HR

PsvCocu
Debutant Oranje

Vak: Noord - U
Droomaankoop: Lucas Piazón
Reg.: 28 december 2013

Positief nieuws inderdaad! Wat zou het mooi zijn als hij 1 juli Brands op straat gooit :B
HR
HR

Menno1
WK Ster

Uit: NYC
Reg.: 10 december 2008

Erg blij mee. Stond op mijn lijst boven aan. Het is niet dat je door een nieuwe AD plotseling kampioen gaat worden, daar is veel meer voor nodig.

Maar denk wel dat Gerbrands de boel op scherp kan zetten, de organisatie en communicatie flink Zal verbeteren en er voor gaat zorgen dat PSV zich weer als een topclub gaat gedragen.

Welkom!
HR
HR

AbramoBOEIJ
Nationale topspeler

Uit: Assendelft
Vak: Zuid - EE
Droomaankoop: Steven Defour
Reg.: 2 juli 2002

Welkom Toon!

En nu aan de bak, er is verdomme werk aan de winkel om deze bende weer op de rails te zetten. Om te beginnen een ploeg, waar wij ons als supporters mee kunnen identificeren.
HR
HR

Mercer
Mister PSV

Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 27 september 2004

Hartelijk welkom bij de mooiste club van Nederland. :ja

:psv
HR
HR

Massimo
WK Ster

Reg.: 4 juni 2009

Komt natuurlijk niet als een verrassing, maar ik ben er op voorhand erg content mee. Iemand die bij PSV het presteren weer belangrijk kan laten worden en waar de focus weer op het voetbal kan worden gelegd.

Er is meer nodig dan alleen een goede AD, maar de eerste stappen worden met dit soort aanstellingen wel gezet. En dan ook nog eens een AD met 12 jaar ervaring in deze functie in de jungle van de voetballerij.
HR
HR

PSV Oisterwijk
Mister PSV

Uit: Tilburg
Vak: Zuid - F
Reg.: 9 december 1999

AbramoBOEIJ schreef:

Welkom Toon!

En nu aan de bak, er is verdomme werk aan de winkel om deze bende weer op de rails te zetten. Om te beginnen een ploeg, waar wij ons als supporters mee kunnen identificeren.
HR
Het vele werk wat er ligt is op voetbal technisch gebied. Laat dat nu net Brands zijn werk veld zijn.

Hopelijk horen we volgende week, na de hopelijk laatste wedstrijd van dit seizoen dat Brands op straat geknikkerd is to Gerbrands.
HR
HR

Mercer
Mister PSV

Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 27 september 2004

Ik ga overigens gelijk al z'n boeken kopen. :B

:tong
HR
HR

Daniel_VB22
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Droomaankoop: Balazs Dzsudzsak
Reg.: 13 augustus 2012

Het zal mij benieuwen. Welkom, Toon.
HR
HR

cabinessence
Jeugdspeler PSV

Vak: Noord - O
Reg.: 1 november 2006

Stijn Schaars, Adam Maher, Marcel Brands, rode shirtjes, spelen in de subtop en nu dus Toon Gerbrands: we zijn langzaam van PSV naar AZ aan het transformeren... :verlegen
HR
HR

NilisVanNistelrooy
Nationale topspeler

Reg.: 9 april 2007

Ik wens Toon Gerbrands en Marcel Brands veel succes. Ik hoop ook dat komend seizoen de schuld wordt gelegd waar het thuishoort en niet automatisch op het bordje van Gerbrands of Brands, die het dan weer hebben gedaan.

Laten we wel wezen: Brands heeft de trainers Rutten, Advocaat en Cocu spelers als Strootman, Mertens, Van Bommel, Toivonen, Dzsudzsak maar natuurlijk ook Depay, Park, Ruiz gegeven. Dit is gewoon kampioensmateriaal. Als het hiermee niet lukt, is het dan Brands zijn schuld? Of straks die van Gerbrands? Mag hij dan ook met pek en veren overladen de stad uit?

Het is tijd om de hele cultuur en de keten bij PSV eens flink op te schudden. Mooie klus voor Toon Gerbrands, lijkt me. Iemand als Jacco Verhaeren is ook zo een type, maar dan minder omzichtig als Toon. Ik denk dat het een prima instapmoment is voor de nieuwe man. Succes!
HR
HR

HSpecter
Talent jeugd PSV

Reg.: 11 november 2007

cabinessence schreef:

Stijn Schaars, Adam Maher, Marcel Brands, rode shirtjes, spelen in de subtop en nu dus Toon Gerbrands: we zijn langzaam van PSV naar AZ aan het transformeren... :verlegen
HR
Ah, gister Sjek en Waterreus het één-tweetje zien maken? Wat een aanfluiting was dat.
HR
HR

Papa0608
Debutant Oranje

Uit: veldhoven
Vak: West - K
Reg.: 28 maart 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 april 2014 om 17:04:40.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

NilisVanNistelrooy schreef:

Ik wens Toon Gerbrands en Marcel Brands veel succes. Ik hoop ook dat komend seizoen de schuld wordt gelegd waar het thuishoort en niet automatisch op het bordje van Gerbrands of Brands, die het dan weer hebben gedaan.

Laten we wel wezen: Brands heeft de trainers Rutten, Advocaat en Cocu spelers als Strootman, Mertens, Van Bommel, Toivonen, Dzsudzsak maar natuurlijk ook Depay, Park, Ruiz gegeven. Dit is gewoon kampioensmateriaal. Als het hiermee niet lukt, is het dan Brands zijn schuld? Of straks die van Gerbrands? Mag hij dan ook met pek en veren overladen de stad uit?

Het is tijd om de hele cultuur en de keten bij PSV eens flink op te schudden. Mooie klus voor Toon Gerbrands, lijkt me. Iemand als Jacco Verhaeren is ook zo een type, maar dan minder omzichtig als Toon. Ik denk dat het een prima instapmoment is voor de nieuwe man. Succes!
HR
En wie is er verantwoordelijk voor de aanstelling van de trainer??
HR
HR

trouwepsvfan
Vaste international Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Alex
Reg.: 1 juli 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 april 2014 om 17:04:49.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: Blanca-delouw@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik snap niet waarom iedereen hier zo blij mee is.

Toon gaat Marcel nog jaren het handje boven het hoofd houden.
HR
HR

Dorito
Mister PSV

Reg.: 14 januari 1999

Rik Elfrink

Toon Gerbrands tekent bij #PSV tot 1 juli 2018. Zijn opdracht is om PSV terug te brengen naar de top van Nederland.
HR
HR

Thoresen KONING
Mister PSV

Uit: Breda
Vak: Noord - PR
Reg.: 23 augustus 2001

*

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 29 april 2014 06:47:04).]
HR
HR

iceminem
Nationale topspeler

Uit: De Klaai
Vak: West - LL
Droomaankoop: Javier Hernandez
Reg.: 24 maart 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 april 2014 om 17:34:39.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ach, niemand weet hoe hij het gaat doen, bij AZ heeft hij het goed gedaan, nu AZ financieel weer gezond is gaat hij daar weg, ik hoop dat het geen crisismanager is, want die hebben over het algemeen geen kaas gegeten van een financieel gezond bedrijf leiden.
Maar geef hem het voordeel van de twijfel, ik ga dat iig wel doen.

[Dit bericht is veranderd door iceminem (op 28 april 2014 17:35:50).]
HR
HR

Rob91
Nationale topspeler

Vak: Zuidwest - GG
Droomaankoop: Marco Van Ginkel
Reg.: 19 juli 2013

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 april 2014 om 17:40:56.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ben er blij mee, hij heeft het bij AZ goed gedaan.
Laat hem PSV terug brengen naar de top, al kan hij dat natuurlijk niet alleen.
HR
HR

Daniel_VB22
Meervoudig international

Vak: Noord - S
Droomaankoop: Balazs Dzsudzsak
Reg.: 13 augustus 2012

Vreemd. Het topsportklimaat spreekt Toon aan. Terwijl dat juist is wat terug moet komen.
HR
HR

Menno1
WK Ster

Uit: NYC
Reg.: 10 december 2008

PSV Oisterwijk schreef:

(...)

Het vele werk wat er ligt is op voetbal technisch gebied. Laat dat nu net Brands zijn werk veld zijn.

Hopelijk horen we volgende week, na de hopelijk laatste wedstrijd van dit seizoen dat Brands op straat geknikkerd is to Gerbrands.
HR
Ik heb nieuws voor je: dat gaat niet gebeuren. Maar dat zal geen enkele nieuwe AD doen: gelijk zijn TD eruit gooien.

Laat Toon lekker zijn werk doen, de boel grondig analyseren, en dan kijken wat voor maatregelen hij neemt. Ipv hopen dat hij alles eruit gooit op dag 1. Wat geen enkele fatsoenlijke Manager zal doen.
HR
HR

eindhovenboy
Selectiespeler PSV 1

Reg.: 10 maart 2013

http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Toon-Gerbrands-wordt-nieuwe-algemeen-directeur-PSV.htm
Wat me opvalt in dit artikel is dat Swinkels zegt" met het oog op de lange termijn is de club een nieuwe weg ingeslagen"
Begrijp ik dit nu goed, dat men best tevreden is zoals het nu gaat :huh, en men vooral kijkt op een lange termijn :huh

Ik mag het toch hopen dat men inziet dat er veel veranderd moet worden, ik vind het prima dat spelers uit de eigen opleiding de kans krijgen, maar als je de komende jaren mee wil doen om het kampioenschap, dan is er toch flink werk te doen.
HR
HR

PSV in de CL
Veelbelovend talent PSV o19

Vak: Zuid - CD
Reg.: 28 januari 2009

Geachte heer Gerbrands, beste Toon,

Als u dit leest, vooreerst een warm welkom bij de mooiste club van Nederland. Hij ligt diep in mijn hart verankerd. Nu u voorzitter bent, hoort u bij de familie. Zo gaat dat hier in zuiden. En dus bent u nu ook míjn voorzitter. Het is immers ook míjn PSV.

Mijn PSV, of beter ONS PSV is gehavend en onze harten zijn verwond. In een paar jaar tijd zijn we beroofd van alles wat van waarde is. Het stadion? Verpatst. Het parkeerterrein? Verpatst. De grasmat? Platgetrapt door Jong PSV. De absolute topsportmentaliteit? Verkwanseld.

Willekeur en onverschilligheid dolen als verkleumde geesten door onze voetbaltempel. Alleen de pilaren staan nog fier overeind. Als rudimenten die herinneren aan een glorieus verleden staan ze daar. PSV is het Atlantis van voetbalsport geworden.

U heeft de taak meegekregen om topvoetbal terug te brengen naar Eindhoven. Ik ken u niet, maar ben wel op de hoogte van uw verleden als topsporter. En dat geeft me hoop. Want in de topsport gelden de natuurwetten. Het is eten, of gegeten worden.

We rekenen erop dat u die mentaliteit terugbrengt naar ons mooie stadion. Want hij is niet ver weg. Het verleden echo't nog na. "Wat eens de oude glorie aan roem heeft gebracht, dat geeft ons vertrouwen, de moed en de kracht." Dat vertrouwen schenk ik u, opdat u alles doet wat u moet doen. Zonder genade. Ik wens u en ons een prachtige tijd met u als voorzitter.

[Dit bericht is veranderd door PSV in de CL (op 28 april 2014 18:25:58).]
HR
HR

Massimo
WK Ster

Reg.: 4 juni 2009

Met Gerbrands haal je kwaliteit binnen en vooral omdat hij van buitenaf komt zal de kritiek in het begin en vooraf heviger zijn. Ik denk dat binnen een jaar de tendens een heel stuk positiever over hem zal worden. Zowel binnen als buiten PSV. Alhoewel ik nu al behoorlijk wat positiviteit hier tegen kom en de berichten hoe hij bij de sponsors ligt in eerste instantie ook wel ok lijkt.

Net als bij Langeler waar veel kritiek was op het binnenhalen van als hoofd jeugdopleiding en dat het iemand van binnenuit moest zijn. De verhalen werden overwegend ook steeds positiever dit jaar.

Ik ben er voorstander van dat als je van buitenaf iemand kan kiezen met kwaliteit dat daar dan voor gekozen wordt.
HR
HR

tijn0
Vedette

Reg.: 23 april 2008

Ik heb niet echt een hele uitgesproken mening over hem, vind hem op zich een logische keuze. Enige waar ik bang voor ben is dat de klik met Brands te goed kan zijn om professioneel te blijven, maar dat wachten we nog even af.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 155 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Technische staf en bestuur Forum » Toon Gerbrands

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal Davy Pröpper deze zomer vertrekken bij PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 21,9% dat Wit Rusland wint van Bulgarije. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.