PSV Netwerk
donderdag 27 april 2017 - 13:07                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Technische staf en bestuur Forum » [Trainer] Phillip Cocu deel II

HR

Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 75 »

HR

RIO
Mister PSV

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 19 februari 2000

Ik zeg dat de chemie er blijkbaar nog zit want de spelers vechten ervoor. We staan nog steeds 8 punten achter dus doen we het goed, nee niet echt. Tot nog toe is het teleurstellend want we hebben een betere selectie dan Feyenoord en gelijkwaardig met Ajax.
HRHR
HR

tijn0
Vedette

Reg.: 23 april 2008

De chemie is het probleem ook niet echt geweest.

Kwaliteit en onderschatting hebben ons echt wel genekt. Tegen Atlético thuis had je echt wel een punt kunnen pakken, maar dan moet je wel een penalty erin kunnen schieten. Zelfde geldt natuurlijk voor Rostov uit. Dat is kwaliteit en dan moet je het geluk hebben dat het net goed gaat, zoals vorig seizoen in de CL.

In de competitie zie je dat het een mix is. 'Ze' beginnen vaak te voetballen als het lastig wordt (je zou ze lui kunnen noemen) en 'ze' hebben te veel kansen gemist.

Vorig seizoen zetten we ook pas een reeks neer, toen we op achterstand kwamen. Blijkbaar zijn de spelers verdomd eigenwijs, dat zelf Phillip niet tot ze door kan dringen.

Ik deel dus wel de conclusie van RIO dat je moet doorselecteren op spelers.
HR
HR

Juancho
Mister PSV

Reg.: 26 april 2002

Normaal gesproken pak je idd dat als eerste aan. Maar het kan ook prima zijn dat trainer en club (dus los van spelers) toe zijn aan iets nieuws. Een fris koppie, nieuwe ideeën. Ik zeg niet dat Cocu weg moet, maar bij bijv. de Boer zag je het ook. Die kon nog makkelijk 10 jaar blijven zitten als hij wilde, maar als er twijfel is bij of de trainer of de club of het niet beter is om iets anders te doen dan moet je natuurlijk ook afscheid van elkaar nemen.

Maar nogmaals, ik zeg nergens dat het zover is, alleen dat het best eens kan gaan gebeuren bij Cocu. Zou me niks verbazen als hij nu al via via wordt benaderd voor best leuke uitdagingen.
HR
HR

Mercer
Mister PSV

Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 27 september 2004

Cocu zit hier op zijn plek en zal contract uitdienen. En volgend seizoen staat flinke renovatie gepland.
HR
HR

Menno1
WK Ster

Uit: NYC
Reg.: 10 december 2008

quote:HR
Mercer schreef:

Cocu zit hier op zijn plek en zal contract uitdienen. En volgend seizoen staat flinke renovatie gepland.
HR
Dit dus. De renovatie had afgelopen zomer al plaats moeten vinden, alleen Narsingh en Willems en Luuk gingen niet weg, waardoor er ook een beperkt budget was om te herinvesteren. Dat gaat nu in de zomer gebeuren en ik kijk er stiekem alweer naar uit, benieuwd waar ze mee komen.
HR
HR

ruuddevil
Vedette

Reg.: 1 januari 2006

Ik vraag me af waarom Cocu kiest voor Zinchenko en niet voor Pereiro.
HR
HR

TylerDurdn
Talent jeugd PSV

Uit: Eindhoven
Droomaankoop: Lacina Traore
Reg.: 21 juli 2009

Cocu legt met zijn wissels het spel van PSV helemaal lam. Waarom tegen NEC zo behoudend wisselen..we lopen alleen maar achteruit

[Dit bericht is veranderd door TylerDurdn (op 18 februari 2017 21:28:36).]
HR
HR

Massimo
WK Ster

Reg.: 4 juni 2009

TylerDurdn schreef:

Cocu legt met zijn wissels het spel van PSV helemaal lam. Waarom tegen NEC zo behoudend wisselen..we lopen alleen maar achteruit
HR
Eens. Totaal niet nodig.
HR
HR

rempsv
Selectiespeler PSV 1

Uit: budel
Reg.: 19 januari 2014

We hebben geluk dat dat angsthazenvoetbal vandaag niet is afgestraft.
Spelen we volgende week ook met deze angst is het seizoen volgende week voorbij ben ik bang.
Ach ja hoop doet leven.

[Dit bericht is veranderd door rempsv (op 18 februari 2017 22:00:45).]
HR
HR

Revolinho
Internationale topspeler

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 september 2004

Onder Cocu komt PSV wel altijd sterk uit de winterstop, toch opmerkelijk. Nu eens zien of dat stand houd.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Tja de winnende coach heeft gelijk.

Laten we het daar maar op houden.

Volgende week is do-or-die.

Should he stay or should he go?

(wordt vervolgd)
HR
HR

Johann Vogel
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 5 juni 2006

Ik had op het einde nou niet het idee dat iedereen nou wist wat het plan was. Een aantal wilde nog wel voor die derde treffer gaan maar een aantal andere wilde die 2-1 consolideren. Echt overtuigend was het allemaal niet. Verhalen dat het zelfvertrouwen toeneemt komen amper tot uiting op het veld. Maar goed, langzaam aan ga ik er maar vanuit dat we dit seizoen geen overtuigend spel meer gaan zien. Het zal elke week weer strijden worden en dan hopen en bidden dat we het tot het einde volhouden. Fraai is anders.
HR
HR
De wedstrijd van vandaag tegen Nec is eigenlijk gewoon de generale repetitie naar die van volgende week,als je dan thuis tegen een ploeg uit het rechterrijtje niet kan domineren en al niet scherp aan de aftrap kan verschijnen,doe je het zeer slecht.
Dat moet Phillip zich aanrekenen.
HR
HR

Makaveli
Mister PSV

Uit: Utrecht
Reg.: 13 januari 1999

Lekker Phillip! (mede namens de big five) :pul
HR
HR

koetje
Legende

Uit: Helmond
Vak: Noord - SS
Reg.: 7 juni 2006

Drie defensieve wissels was toch wel pijnlijk voor een topclub thuis tegen een club uit het rechterrijtje.

Met Ramselaar en Bergwijn werd ook alle diepgang eruit gehaald. Maar ja op de bank zat ook niet een dergelijke speler.
HR
HR

psvgouda
Ster van het EK

Uit: en thuis
Reg.: 27 oktober 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 februari 2017 om 22:36:55.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

killermfc schreef:

Tja de winnende coach heeft gelijk.

Laten we het daar maar op houden.

Volgende week is do-or-die.

Should he stay or should he go?

(wordt vervolgd)
HR
Ik hou er niet van om wedstrijden vroegtijdig te verlaten, maar moest ik die neiging onderdrukken: Should I stay or should I go. Tekstgetrouwer bovendien... ;) . Mij voor het eerst ècht geërgerd aan het wisselbeleid, v.w.b. Schwaab voor Guardado. Wat was die woedende regendans die Cocu uitvoerde in de tweede helft? Had hij even naar de trainer in het belendende vak gekeken? :huh
HR
HR

Joenepsv
Vaste international Oranje

Uit: klijndijk
Reg.: 29 december 2013

koetje schreef:

Drie defensieve wissels was toch wel pijnlijk voor een topclub thuis tegen een club uit het rechterrijtje.

Met Ramselaar en Bergwijn werd ook alle diepgang eruit gehaald. Maar ja op de bank zat ook niet een dergelijke speler.
HR
Nee maar dan moet je ze niet wisselen. Door een waardeloos aankoopbeleid hebben we nog maar twee snelle, diepgaande spelers over wat al topclub onwaardig is. Maar wat dat ook is vind ik het wisselbeleid vandaag. Bergwijn en met name Ramselaar speelden goed en hadden volgens mij geen fysieke ongemakken. Onbegrijpelijke wissels. Helemaal omdat Zinchenko waardeloos inviel. En door Hendrix in te brengen verloor je inderdaad alle diepgang.
HR
HR

fritske12
Jeugdspeler PSV

Vak: Oost - X
Reg.: 24 juli 2010

Cocu is toe aan een mooie nieuwe uitdaging..... en ik ben er nog meer aan toe dat cocu er aan toe is, slechte voorspelbare verdedigende wissels :kwaad :kwaad :kwaad
HR
HR

Menno1
WK Ster

Uit: NYC
Reg.: 10 december 2008

Moeilijk potje, ploeg zat al duidelijk met hun hoofd bij wedstrijd volgende week. Toch 3 pinten en luuk opnieuw trefzeker.

Lekker Phillip!
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Volgende week D-day or Doomsday... we gaan het meemaken! :\[
HR
HR

guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003

Een slechte generale .....

Bergwijn is dus ook niet de verlosser. Wat missen we Locadia.
HR
HR

Vlaming
Vedette

Reg.: 15 juli 2008

Je kan in ieder geval niet zeggen dat Cocu zijn stempel niet op dit elftal drukt. Dit team oogt al te vaak als zijn coach.
HR
HR

Ykhim
Ster van het EK

Uit: Eindhoven
Vak: West - K
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 4 november 2011

3 punten, meer hoeven we niet te zeggen.
HR
HR

Thijs85
Speler buitenlandse topclub

Droomaankoop: Leroy Fer
Reg.: 16 oktober 2006

Revolinho schreef:

Onder Cocu komt PSV wel altijd sterk uit de winterstop, toch opmerkelijk. Nu eens zien of dat stand houd.
HR
Eigenlijk zouden we Fred Rutten moeten hebben voor de eerste seizoenshelft en Cocu na de winterstop.
Hoe dan ook goed om te zien en hopen dat we volgende week van Feyenoord winnen. Elk ander resultaat betekent dat het kampioenschap niet doorgaat.
HR
HR

kloosje
Talent jeugd PSV

Vak: Oost - XX
Reg.: 16 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 februari 2017 om 01:26:01.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik vind het jammer,maar ik zie nog steeds weinig looplijnen, ideeën van cocu. Dit elftal had inmiddels verder moeten zijn
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Technische staf en bestuur Forum » [Trainer] Phillip Cocu deel II

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal PSV erin slagen Marco van Ginkel te behouden in de zomer?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 22,1% dat NEC wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!