PSV Netwerk
maandag 26 juni 2017 - 14:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Technische staf en bestuur Forum » [Trainer] Phillip Cocu deel II

HR

Deze topic is open en bestaat uit 101 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 101 »

HR

Willem G
Administrator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 6 september 2014

Nieuw deel.

Vorige deel is hier terug te vinden.

Laatste post vorige topic:

quote:HR
killermfc schreef:

In mijn beleving is de beleving van voetbalsupporters à priori primitief. Zoals het hoort! ;)
HR
HRHR
HR

Ykhim
Ster van het EK

Uit: Eindhoven
Vak: West - K
Droomaankoop: Erick Gutiérrez
Reg.: 4 november 2011

Ik trap af met een welverdiende welkomstquote, gewoon omdat het kan:

Lekker Phillip! :pul

Klik hier om de spoiler te bekijken
HR
HR

milansandro
Meervoudig international

Reg.: 9 augustus 2008

Het is duidelijk overigens waarom Cocu voor Pereiro blijft kiezen..
Kijk maar is naar de bijzonder onzichtbare invalbeurt van Bergwijn..
Pereiro heeft in tegenstelling tot Bergwijn wel scorend vermogen..
HR
HR

ziege maar ook zagge
WK Ster

Uit: Eindhoven - Stratum West
Reg.: 14 maart 2003

Tsja meer scorend vermogen dan Bergwijn heb je al snel he. Maar die jongen komt er nog wel, die moet gewoon niet opgeven. Ik zie meer toekomst in hem dan in Pereiro.

Maar voor nu: Lekker Phillip :pul
HR
HR

Ykhim
Ster van het EK

milansandro schreef:

Het is duidelijk overigens waarom Cocu voor Pereiro blijft kiezen..
Kijk maar is naar de bijzonder onzichtbare invalbeurt van Bergwijn..
Pereiro heeft in tegenstelling tot Bergwijn wel scorend vermogen..
HR
Pereiro betaalt zijn trainer misschien niet terug met goed voetbal, maar wel met belangrijke doelpunten. Die 1-3 maakte vandaag het verschil tussen een tweede helft billenknijpen of een tweede helft uit kunnen counteren. Prima dus.

Wel jammer dat PSV niet meer uit de tweede helft heeft gehaald. Zeker na de rode kaart had je AZ kunnen afslachten en uit kunnen lopen naar 1-5 of 1-6. Maar ja, misschien vraag ik dan wel teveel in tijden als deze :B

Voor nu inderdaad: Lekker Phillip! :pul
HR
HR

Mick Jagger
WK Ster

Uit: Amersfoort
Droomaankoop: Arjen Robben
Reg.: 6 juni 2009

Lammers viel niet in omdat hij anders maandag niet meer mee mocht doen? Rare wissel anders om Siem te brengen. Of ben ik nu aan het zoeken? :B
HR
HR

PCS
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Gold Coast
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

Dat mag je niet zeggen hier, want mensen vinden bij een ruime voorsprong in de 80e minuut niet voldoende om een jeugdspeler te brengen. (Zie Excelsior thuis)
HR
HR

Ykhim
Ster van het EK

PCS schreef:

Dat mag je niet zeggen hier, want mensen vinden bij een ruime voorsprong in de 80e minuut niet voldoende om een jeugdspeler te brengen. (Zie Excelsior thuis)
HR
Nee, doe eens normaal. Je gaat toch geen jeugdspeler erin brengen bij een ruime voorsprong in de 80e minuut?
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Eerlijk is braaf: prima pik! :ja
HR
HR

Joenepsv
Nationale topspeler

Uit: klijndijk
Reg.: 29 december 2013

Cocu had de boel weer prima staan. Lastige eerste tien minuten maar daarna sterk herpakt. Ik wil niet zuur doen maar heb wel een punt van kritiek. Het is onbegrijpelijk dat hij Siem laat invallen. Daar heeft helemaal niemand wat aan. Siem heeft niks aan tien minuten meehobbelen en Psv ook niet. Lammers daarentegen leert van tien minuten tegen Az en het scoreverloop was er ook naar. Hem in dit soort wedstrijden laten spelen is een investering voor de toekomst. Iedereen bij Psv heeft de mond vol dat in 2020 het doel is om de helft van de selectie zelf op te leiden maar dat begint bij dit soort momenten. Daarmee geef je een signaal af naar je opleiding.
HR
HR

Menno1
WK Ster

Uit: NYC
Reg.: 10 december 2008

PCS schreef:

HR
Had gewoon gemoeten inderdaad. Knal er twee jeugdspelers dan in.

verder: lekker hoor Phillip.
HR
HR

PCS
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Gold Coast
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

Menno1 schreef:

(...)

Had gewoon gemoeten inderdaad. Knal er twee jeugdspelers dan in.

verder: lekker hoor Phillip.
HR
Zijn wij het helemaal eens!

Lekker Menn...euh Phillip! :pul
HR
HR

tijn0
Vedette

Reg.: 23 april 2008

Even los van de goede pot (hup Cocu), maar nog altijd wordt vaak de uitspraak "lekker Phillip" gebezigd, of een variant. Een uitspraak van Bujis, die niet meer actief is (in die naam). Niet om 't een of ander, maar hij mocht graag spelers tot het bot afzeiken. Wijnaldum kreeg alle kritiek van voren. Ik ken er hier die vele malen positiever ingesteld zijn. Het klopt niet helemaal om zijn uitspraak te gebruiken.

[Dit bericht is veranderd door tijn0 (op 5 februari 2017 01:04:14).]
HR
HR

Ykhim
Ster van het EK

Ik zag vandaag anders nog een posting van Bujis in het OJK! :ja

Maar begrijp ik nou goed dat je het wil veranderen naar ''hup Cocu''? :schrik
HR
HR

Giancarlo Antognoni
WK Ster

Reg.: 13 december 2002

Niks op Cocu aan te merken n.a.v deze wedstrijd,alleen had ik Arias er eerder afgehaald.Prima gespeeld.Die 17 jarige mogen ze wel snel vastleggen.
HR
HR

tijn0
Vedette

Reg.: 23 april 2008

Ykhim schreef:

Ik zag vandaag anders nog een posting van Bujis in het OJK! :ja

Maar begrijp ik nou goed dat je het wil veranderen naar ''hup Cocu''? :schrik
HR
Mag, was meer een aanmoediging (ik ben uiteindelijk supporter). Gaat mij er meer om dat de uitlating staat voor positiviteit, maar de bron was alles behalve.
HR
HR

J.B. Rode kaart: waarschuwing
Debutant Oranje

Vak: Noord - R
Reg.: 14 september 2014

Om eens iets inhoudelijks te posten:

Lekker Phillip :B
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

Uit: Wageningen
Vak: Noord - PR
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 19 juli 2010

Prima overwinning. 4 overwinningen op rij en vol de druk op de concurrentie.

Lekker Phillip! Ook namens Bujis! :pul

[Dit bericht is veranderd door ShovingNE2 (op 5 februari 2017 11:25:52).]
HR
HR

J.B. Rode kaart: waarschuwing
Debutant Oranje

Vak: Noord - R
Reg.: 14 september 2014

Zoals eigenlijk al verwacht was. De bepalende spelers zijn (nagenoeg) allemaal fit en het verschil is duidelijk te zien. We komen op stoom en Cocu kan zich weer beroepen op zijn bank.

Het is alleen jammer dat we bij de beide doelpunten uit slordigheid gewoon weggeven. Daar kom je bij AZ nog wel mee weg, maar tegen Utrecht of F`noord zal dat toch anders moeten. Isimat is voor mij de eerste keuze ipv Schwaab. Als mandekker vind ik Isimat een stuk beter.
HR
HR

mrmenno19
Debutant Oranje

Reg.: 28 maart 2013

Cocu doet het fantastisch met het materiaal wat we hebben. Al moet ik wel zeggen dat ons middenveld wel echt heel sterk is.

Denk dat we niet kansloos zijn voor het kampioenschap. Ik zie een soort stabiliteit ontstaan. Zou zomaar kunnen dat Ajax en Feyenoord hun mindere periode nog moeten krijgen.
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

Uit: Wageningen
Vak: Noord - PR
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 19 juli 2010

mrmenno19 schreef:

Cocu doet het fantastisch met het materiaal wat we hebben. Al moet ik wel zeggen dat ons middenveld wel echt heel sterk is.

Denk dat we niet kansloos zijn voor het kampioenschap. Ik zie een soort stabiliteit ontstaan. Zou zomaar kunnen dat Ajax en Feyenoord hun mindere periode nog moeten krijgen.
HR
Verwacht jij 9 punten voor Ajax, PSV of Feyenoord thuis tegen H'veen, en uit bij Heracles en AZ? Nee. Die hebben wij wel binnen gehaald. Het is nog niet gespeeld inderdaad.
HR
HR

Juancho
Mister PSV

Reg.: 26 april 2002

Het echte lekker Philip komt er bij mij pas uit als we daadwerkelijk op gelijke hoogte staan met Feyenoord.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Idd. Hartstikke fijn dat er na de winterstop een 100% score na 4 wedstrijden is. Maar bij een thuiswedstrijd tegen Excelsior is dat logisch, althans dat was het pré-Cocu, en gingen de volgende 2 overwinningen gepaard met veel pijn & moeite. En tegen een zwaar gedevalueerd AZ, met gebrekkige aanval (Mühren verkocht, Weghorst geschorst) & dito verdediging (Vlaar geblesseerd, Haps geschorst) was alles behalve een comfortabele overwinning een regelrechte schande geweest.

En Phillip heeft sowieso nog wat goed te maken. Aangezien, op een kleine handvol wedstrijden na, tijdens de eerste seizoenshelft bij trainer & spelers de wil om te winnen ontbrak, speelt PSV nu de rest van dit seizoen voor spek & bonen, tenzij..... nog 13 finales, Phillip, 13x winst vereist.
HR
HR

Menno1
WK Ster

Uit: NYC
Reg.: 10 december 2008

Want anders? dan ben je boos?

Ik zie PSV nog wel alle 13 wedstrijden winnen. Alleen denk ik niet dat Feyenoord 9 punten gaat laten liggen in die 13 wedstrijden. Hoogstens 6-8.
HR
HR

Juancho
Mister PSV

Reg.: 26 april 2002

Menno1 schreef:

Want anders? dan ben je boos?
HR
Mag je niet teleurgesteld zijn als blijkt dat we evt binnenkort definitief afhaken? Ik ben nog niet vergeten dat we snel uit de beker en uit Europa zijn en dat we een draak van een eerste competitiehelft achter de rug hebben met een flinke achterstand op de koploper.

Ik ben het niet vaak eens met Killer, maar om dit seizoen nog te redden zal je idd gewoon alles moet winnen en dan nog hopen dat het genoeg is. Je moet je ogen niet gaan sluiten voor de prestaties voor de winter vind ik, want daar leg je toch ook zeker een basis voor de 2de seizoenshelft.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 101 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Technische staf en bestuur Forum » [Trainer] Phillip Cocu deel II

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is Lozano een goede aankoop van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 5,3% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.