| Poster | | Topic: [positie] Spits |  |
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2768 Reg.: 5 mei 2000 | Sibon mag alleen weg als er een vervanger kan worden aangetrokken nu Robert voor 1,5 jaar is verhuurd.
Wie zouden er als vervanger in de picture staan?
[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 21 december 2005 14:38:12).]
|
|
|
eentweetje Legende
Uit: Axel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2148 Reg.: 16 oktober 1999 |
quote: phoxie fan!!! schreef:
Sibon mag alleen weg als er een vervanger kan worden aangetrokken nu Robert voor 1,5 jaar is verhuurd.
Wie zouden er als vervanger in de picture staan?
Huntelaar?? 
|
|
|
Revolinho Vedette
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2307 Reg.: 1 september 2004 | Ik zou voor Adebayor gaan. Of ie haalbaar is, weet ik niet maar hij is toch een behoorlijke voetballer. Ik meen zelfs dat er scouts van PSV voor hem op de tribune zaten bij Willem II - AS Monaco, begin dit seizoen.
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2768 Reg.: 5 mei 2000 | Het is de nummer 3 spits dus Huntelaar lijkt me beetje duur alternatief in financieel moeilijke tijden
|
|
|
eentweetje Legende
Uit: Axel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2148 Reg.: 16 oktober 1999 | was ook maar een grapje 
|
|
|
lindsaywilson Legende
Posts: 7400 Reg.: 7 maart 2002 | zal wel een (bijna) transfervrije speler worden......
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777204 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Schaap Lid 2e elftal
Uit: Oisterwijk Vak: Noord - RR Posts: 168 Reg.: 26 juli 2002 | Misschien zijn ze bij Heerenveen wel gek genoeg om Sibon te ruilen met Huntelaar. Wellicht betalen ze er dan nog een miljoen euro erbij. Is dat foutje ook weer rechtgetrokken.
|
|
|
Sappelaar Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1627 Reg.: 6 juni 2005 | Samaras is de meest complete spits die op de Nederlandse velden rondloopt. Hij is veel getalenteerder dan Hunterlaar maar iedereen geilt op Klaas Jan omdat hij een "gewone hollandse" jongen is. Samaras kan goed met de rug naar het doel spelen maar is met zijn snelheid en zijn passeerbewegingen ook goed inzetbaar aan de zijkanten. Daarnaast is hij ook nog eens fysiek sterk.
Helaas zal er waarschijnlijk een flink prijskaartje om zijn nek hangen.
|
|
|
lempkesfabriek Vedette Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 6400 Reg.: 26 november 2004 | van Boekel, Vonlanthen of Tim Janssen
|
|
|
Parkie1 Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1142 Reg.: 8 april 2005 | Vonlanthen terug halen
Samaras
Hoogendorp
Kalou 
[Dit bericht is veranderd door Parkie1 (op 21 december 2005 10:37:33).]
|
|
|
lindsaywilson Legende
quote: lempkesfabriek schreef:
van Boekel, Vonlanthen of Tim Janssen
mag van mij ook..vind eigenlijk sowieso dat de derde keus voor een positie een jeugspeler moet zijn.....
|
|
|
Ossenaar Geselecteerd voor Oranje
Uit: Oss Posts: 524 Reg.: 19 januari 1999 | Dit kunnen we neem ik aan toch wel opvangen met een jeugdspeler. En anders moeten we gewoon Vonlanthen terughalenb. Die minuten die Sibon dit seizoen heeft gemaakt zijn het niet waard om daar een dure vervanger voor te halen.
|
|
|
NiSp Legende Winnaar Banner Battle
Uit: Erp Vak: Oost - X Posts: 1855 Reg.: 7 maart 2004 | Samaras zou een mooie vervanger zijn, maar die moet waarschijnlijk ook nog flink wat duiten kosten..maar hij is idd een van de meest complete spitsen in Nederland 
|
|
|
Vak: - Posts: 1142 Reg.: 8 april 2005 | Nee die minuten die Sibon heeft gespeeld zijn niet veel omdat Robert nog voor hem stond als vervanger, en stel dat er een blessure komt dan zit je met de gebakken peren.
We gaan nog een zwaar half seizoen tegemoet en wil je nog alles eruit halen wat er in zit dan heb je gewoon een goede vervanger nodig.
Het beste zou Samaras zijn om te huren dan een half jaartje dan ofdat Heereneveen dan mee wil werken is maar de grote vraag.
Vonlathen komt eigenlijk nog veel te kort.
|
|
|
Tito Raymond International Zilver + FPC PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Posts: 544 Reg.: 30 december 2002 | het beste lijkt mij om een aanvaller te kopen die ook vrij multifuntioneel is, dus ook aan de zijkanten kan opereren(ala Farfan).
Dan zat ik te denken aan Huysegems, maar die zal idd ook niet heel makkelijk haalbaar zijn.
Samaras kan ook als valse buitenspeler spelen, maar hier geld t zelfde verhaal, dus zou Vonlanten eventueel kunnen, alleen Hiddink ziet blijkbaar dat hij nog niet goed genoeg is.
|
|
|
Jinwook Internationale topspeler
Uit: Zoetermeer Vak: - Posts: 1062 Reg.: 23 december 2001 | Verhuur van Robert heeft meer te maken met financiele situatie van PSV dan de sportieve situatie. PSV gaat komende tijd onnodige spelers wegwerken, anders begrijp ik de verhuurperiode van 1,5 jaar niet zo..
PSV hoeft nog geen vervanger te halen, want de spits positie is goed ingevuld en als het nodig is kunnen we Vonlanthen nog terughalen.
Kortom, ik verwacht geen nieuwe spits.
|
|
|
Vak: - Posts: 1142 Reg.: 8 april 2005 | Wel als Sibon nog weg gaat dan wil Hiddink een vervanger.
Dus die moet er echt komen, Huisegems is een goeie
|
|
|
psvtinus International
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 572 Reg.: 5 november 2004 | VOnlanthen komt echt niet terug om even op de bank te gaan plaatsnemen. Speelt ie liever bij NAC.
Ik zou Samaras halen. Superspits in wording!
|
|
|
Bahay Vaste waarde in elftal
Uit: Cuijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 409 Reg.: 19 juli 2003 | Er moet echt wel een vervanger aangetrokken worden als ook sibon vertrekt.
Mischien een jeugdspeler de kans geven, zou niet weten welke!! of anders mischien Vonlanthen terughalen.
opties:
Samaras
Hoogendorp
VandenBergh(genk)
of mischien iets uit brazilie of argentinie!!
|
|
|
lindsaywilson Legende
quote: psvtinus schreef:
VOnlanthen komt echt niet terug om even op de bank te gaan plaatsnemen. Speelt ie liever bij NAC.
net of ie daar zo veel speelt 
|
|
|
Parcye Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 7328 Reg.: 25 februari 2001 | Hoogendorp zou een prima aankoop zijn.
|
|
|
Nostalgia Vaste waarde in elftal
Vak: Oost - X Posts: 408 Reg.: 21 maart 2003 |
quote: Parcye schreef:
Hoogendorp zou een prima aankoop zijn.
... deze jongen is te oud in mijn ogen, heeft het gewoon niet voor een topclub als PSV (ideale voetballer voor RKC).
Probeer dan inderdaad een Samaras te huren met optie tot koop, je kunt dan kijken of deze jongen met betere spelers om zich heen (nog) beter kan gaan presteren en hij wellicht DE spits voor de toekomst is...
|
|
|
Afellay_Aissati Legende
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 3323 Reg.: 14 april 2002 |
quote: lindsaywilson schreef:
(...)
net of ie daar zo veel speelt 
Zolang "Koning" Van Hooijdonk daar is, bepaalt hij de opstelling. 
|
|
|
Vak: - Posts: 1142 Reg.: 8 april 2005 |
quote: psvtinus schreef:
VOnlanthen komt echt niet terug om even op de bank te gaan plaatsnemen. Speelt ie liever bij NAC.
Ik zou Samaras halen. Superspits in wording!
Daar heeft hij zelf niks over te zeggen, als PSV hem terug wil halen gebeurd dat gewoon, Vonlanthen heeft niks te willen. Maar van mij mag hij nog ff bij NAC blijven hoor zo goe di shij nog niet haal dan Samaras maar
|
|
|