| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
Paganitzu Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 396 Reg.: 3 maart 2007 |
quote: Tilburgse Boer schreef:
(...)
Pardon? De opvolger is 'natuurlijk' Manco? We hebben hem hier nog niet 1x in actie gezien, itt Amrabat. Plus het feit dat hij een, weliswaar talentvol, heel erg jong mannetje is die onmogelijk al klaar kan zijn voor het grote werk laat staan Europees voetbal! Met veel geluk zit hij nu op het niveau van onze Ismael, wat betekend dat hij nog veel moet leren, en nog niet zeker kan en mag zijn van een basisplaats. Amrabat op rechts, en laat Manco maar af en toe zijn minuutjes meepakken.
Kun je inderdaad gelijk in hebben, Manco is een véél groter talent dan Amrabat is maar moet wel rustig de tijd krijgen om zich aan te passen aan het voetbal hier. Laat Amrabat maar beginnen op die positie, Manco mag hem dan uit de basis proberen te spelen. Op de langere termijn is Manco de vervanger van Farfan, als alles volgens plan gaat. Anders blijft Amrabat mooi op die positie spelen.
|
|
|
PSV Sjakie Nationale topspeler
Uit: Brouwhuis Vak: Noord - S Posts: 860 Reg.: 5 juli 2003 |
quote: Tilburgse Boer schreef:
(...)
Pardon? De opvolger is 'natuurlijk' Manco? We hebben hem hier nog niet 1x in actie gezien, itt Amrabat. Plus het feit dat hij een, weliswaar talentvol, heel erg jong mannetje is die onmogelijk al klaar kan zijn voor het grote werk laat staan Europees voetbal! Met veel geluk zit hij nu op het niveau van onze Ismael, wat betekend dat hij nog veel moet leren, en nog niet zeker kan en mag zijn van een basisplaats. Amrabat op rechts, en laat Manco maar af en toe zijn minuutjes meepakken.
En voor de duidelijkheid; ik juich de komst van een CV toe, maar ik zie het niet als noodzakelijk. Marcellis en Salcido staan goed, worden alleen maar beter, en Addo achter de hand is een zekerheidje. Dan moet het wel echt een topper zijn, maar dat zou betekenen dat je de ontwikkeling van Marcellis in de weg gaat staan, of Salcido wilt verkopen. Nogmaals, ik zie de behoefte niet.
Met natuurlijk bedoel ik dat Manco gehaald is als 'opvolger' van Farfan. Ik ben het helemaal eens dat nog lang niet duidelijk is of Manco ook echt net zo goed als Farfan is/gaat worden. Maar feit blijft wel dat het de bedoeling is dat Manco de opvolger van Farfan zou moeten zijn.
Waarom ik een of meerdere verdedigers erbij wil:
Ik zie Salcido het liefst als linksback spelen. In die rol kwam hij vaak mee op en was hij aanvallend zeer gevaarlijk. Niet dat hij in zijn huidige CV-rol niet goed speelt, maar als we een goede centrale verdediger erbij zouden krijgen en Salcido links-back kunnen laten spelen, denk ik dat we er nog beter op worden. Naast een centrale verdediger, zou ik ook graag een verbeterde versie van Kromkamp erbij willen...
[Dit bericht is veranderd door PSV Sjakie (op 28 maart 2008 09:58:35).]
|
|
|
sp1337 Aanstormend talent
Uit: Esch Vak: - Posts: 131 Reg.: 11 maart 2006 | Hij was vanavond zeer zeker MoM, ondanks het verlies. Wat een versnelling heeft die gozer 
|
|
|
Mance YugoPFC  Bankzitter
Vak: - Posts: 568 Reg.: 25 augustus 2007 |
quote: sp1337 schreef:
Hij was vanavond zeer zeker MoM, ondanks het verlies. Wat een versnelling heeft die gozer 
Idd.
Jammer dat ie 2x de paal raakt.
En 1x de lat.
En 1x net voorlangs schiet.
Anders had ie er minimaal 4 gemaakt... 
|
|
|
pascal77 Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 57 Reg.: 1 januari 2008 | Zou toch geweldig zijn als we hem zouden kunnen halen, al zal hij denk ik wel naar Ajax gaan...
Erg jammer want hij is denk ik ongeveer 108 keer beter dan Dzsudzsak...
|
|
|
Mance YugoPFC  Bankzitter
Vak: - Posts: 568 Reg.: 25 augustus 2007 |
quote: pascal77 schreef:
Zou toch geweldig zijn als we hem zouden kunnen halen, al zal hij denk ik wel naar Ajax gaan...
Erg jammer want hij is denk ik ongeveer 108 keer beter dan Dzsudzsak...
Nee, zowiezo niet naar Ajaks 
En ik heb een 'gevoel' dat hij naar PSV komt 
|
|
|
pascal77 Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 57 Reg.: 1 januari 2008 |
quote: Mance schreef:
(...)
Is dat een "gevoel" of weet jij meer ?
Ik denk namelijk dat PSV hem niet kan betalen en Ajax heeft er als enige Nederlandse club wel het geld voor, al zat ook Chelsea op de tribune vanavond voor hem...
|
|
|
dastochschitterendpsv Talentje
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - EE Posts: 80 Reg.: 26 juni 2005 | Als je zo'n speler als Sulejmani kán kopen, moet je het doen. Ongelofelijk. Volgend jaar samen met Doedelzak en Amrabat voorin, dan maak je iedereen gek. Koef als supersub erachter en verkoop Lazofiets aan een Engelse first division club voor 5 miljoen!
|
|
|
Svetlana_M Toeschouwer
Vak: - Posts: 10 Reg.: 2 januari 2008 |
(...)
Ik hoop zo, maar waar gaan wij die geld vandaan halen?
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4791 Reg.: 15 april 2005 | Dit is nou iemand die Farfan zou kunnen opvolgen.. maarja we hebben met Manco en Amrabat al 2 toptelenten gekocht.
Ik zou hem zo graag bij PSV zien en samen met Koevermans en Farfan in de spits. (Misschien wil Heerenveen hem wel ruilen tegen Lazovic)
|
|
|
9.Danko Lazovic Lid 2e elftal
Uit: Helmond Vak: Oost - W Posts: 179 Reg.: 29 januari 2005 | PSV maak werk van Sulejmani !! weet je hoe goed hij is !!
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 8092 Reg.: 19 februari 2000 |
(...)
Ik heb ook een gevoel in mijn buik, oh nee, ik moet keihard schijten.
PSV helaas al Amrabat gekocht, gevalletje Lazovic (alhoewel het geen gevalletje kapitaalvernietiging is). Beter 7 miljoen meer neerleggen voor zo'n geweldenaar als Sulejmani. Ik voel een ruil Lazo-Suljemani, oh nee, nog steeds dat schijtgevoel.
[Dit bericht is veranderd door RIO (op 30 maart 2008 06:17:21).]
|
|
|
Gomesfannetje Basisspeler
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 803 Reg.: 17 mei 2007 | Maar als dat zou kunnen... de ruil Lazovic-Sulejmani...
Lazovic + 3 miljoen naar hun, wij Sulejmani.
Want die Verbeek beveelt hem bij Ajax aan.
Slaat nergens op. PSV moet gewoon eens optijd toeslaan. Straks krijg je weer zo'n gevalletje Huntelaar. PSV hapt niet toe, Ajax wel en Ajax heeft weer een geweldenaar in huis.
Dus PSV, toeslaan! 
[Dit bericht is veranderd door Gomesfannetje (op 30 maart 2008 10:19:50).]
|
|
|
|
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 803 Reg.: 17 mei 2007 | Het klinkt misschien wat achtelijk, maar eigenlijk zouden we namens het hele PSV netwerk een berichtje moeten sturen naar PSV dat ze eens moeten kijken voor Sulejmani.
Want als Ajax ermee vandoor gaat.... 
|
|
|
Pjotrek Lid 2e elftal
Vak: Oost - X Posts: 173 Reg.: 18 maart 2005 | Wat een voetballer zeg.. Heeft werkelijk alles in zich om een topper te worden.
|
|
|
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 803 Reg.: 17 mei 2007 |
quote: Pjotrek schreef:
Wat een voetballer zeg.. Heeft werkelijk alles in zich om een topper te worden.
Inderdaad. Daarom Lazovic en Koevermans verkopen + nog wat money hem halen.
|
|
|
pascal77 Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 57 Reg.: 1 januari 2008 | Enige geluk kan zijn dat Ajax op die positie al Suarez heeft, maar als we niet snel zijn dan verlies je hem aan Ajax, al blijft het wel de vraag of hij wel naar Ajax wil...
Misschien wil hij wel het liefst naar PSV en er gaan wel geruchten en waar rook is is vaak ook vuur...
Wie weet, maar feit blijft dat we eerst van die middelmaat van nu af moeten, Koevermans en Lazovic is gewoon middelmaat...helaas veel te veel geld aan uit gegeven, samen ongeveer 13 miljoen, dat krijg je er nooit meer voor terug.
|
|
|
Svetlana_M Toeschouwer
Vak: - Posts: 10 Reg.: 2 januari 2008 | *Besteed zorg aan je postings.*
[Dit bericht is veranderd door Hugo R (op 30 maart 2008 12:12:04).]
|
|
|
Psv-Poncho psvmarc77  Toeschouwer
Uit: landgraaf Vak: Zuid - F Posts: 19 Reg.: 28 september 2007 | ipv dat we Sulejmani kopen kunnen we beter de scout van Heereveen aan trekken ik denk dat we daar meer aan hebben dan steeds de hoofdprijs te betalen voor de spelers van Heereveen.
|
|
|
pascal77 Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 57 Reg.: 1 januari 2008 | Heb net ff op het Ajax netwerk zitten lezen en daar zijn ze er van overtuigd dat hij naar Ajax gaat en er zijn er bij die zeggen dat het zelfs al rond is en dat het na de play-offs bekend wordt gemaakt...
Het zal denk ik zoiezo lastig worden omAjax hierin af te troeven omdat wij simpelweg het geld niet hebben en in Amsterdam hebben ze blijkbaar geld genoeg...
quote: Psv-Poncho schreef:
ipv dat we Sulejmani kopen kunnen we beter de scout van Heereveen aan trekken ik denk dat we daar meer aan hebben dan steeds de hoofdprijs te betalen voor de spelers van Heereveen.
Jah daar heb je gewoon gelijk in, waarom haal je niet zo'n schout en betaal je die gast bijvoorbeeld 1 miljoen per jaar, als hij je elk jaar 1 zo'n speler bezorgd als Alves of Sulejmani dan is hij zijn geld dubbel en dwars waard!!
[Dit bericht is veranderd door pascal77 (op 30 maart 2008 12:10:22).]
|
|
|
Svetlana_M Toeschouwer
Vak: - Posts: 10 Reg.: 2 januari 2008 | *Knip*
[Dit bericht is veranderd door Hugo R (op 30 maart 2008 12:12:34).]
|
|
|
Edwiin Aanstormend talent
Vak: - Posts: 138 Reg.: 28 augustus 2007 | Deze jongen is nog maar 19 jaar en nu al een topper. Hij is ongelooflijk snel, scoort veel, is altijd gevaarlijk.
Het zou geweldig zijn als PSV hem kan halen.
Bij Miralem weet je bijna zeker dat je het geld zeker terugkrijgt, dat was bij Lazovic en Koevermans niet.
Maar Sulejmani is op zijn zachtst gezegd overbodig, we hebben genoeg vleugelspelers.
Mischien kan Sulejmani naast Farfan in de spits in een systeem met 2 spitsen...
Ik denk dat we eerst moeten kijken naar de verdediging.
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Mechelen Zuid Limburg (NL) Vak: - Posts: 1209 Reg.: 4 september 2005 | Wat een talent als je ziet hoeveel dreiging van deze persoon komt in een wedstrijd en hij is pas 19 jaar. Ik zou hem echt graag bij PSV aan het werk willen zien.
[Dit bericht is veranderd door Nilis 10 (op 30 maart 2008 13:46:17).]
|
|
|
Red Bastard Legende
Vak: - Posts: 1753 Reg.: 27 oktober 2001 | Ik weet niet of iemand het is opgevallen, maar bij de wedstrijd thuis tegen Tottenham zat Amrabat en Sulejmani op de tribune. Dat bracht de NOS duidelijk in beeld. Misschien toeval.
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4791 Reg.: 15 april 2005 | Als je bv Lazovic nou tegen Sulejmani kunt ruilen met wat miljoenen extra natuurlijk, en je kunt Amrabat verhuren aan Heerenveen, dan heb je wel een goede deal voor beide partijen denk ik.
PSV heeft dan :
Sulejmani-Koevermans-Farfan
Dzsudzsak-Reis-Manco
Heerenveen heeft dan : Sibon Lazovic Amrabat Beerens en P. Henrique
Niet erg realistisch , maar wel heel mooi 
|
|
|