PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Aankoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 68 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
Sir Tinus
Internationale topspeler

Uit: Valkenswaard
Vak: -
Reg.: 15 april 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 00:01:24.     MSN: martijn_ossel@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het gaat er ook om wat Sulejmani zelf wil natuurlijk. PSV heeft wat dat betreft best wel wat meer met Servie dan Ajax.
 Help mods!
Pool: -, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.421,2VoVo: 1114e / 24e / 1158eOpstelling: incompleet
9.Danko Lazovic
Bankzitter

Uit: Helmond
Vak: Oost - W
Reg.: 29 januari 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 00:04:42.     MSN: vedat_helmond@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jaa idd Sir Tinus,Ik zou ook wel eens willen weten waarom hij op de tribune zat tijdens PSV-Ajax.En hij was toch al sinds s middags in eindhoven? zal toch nie voor niks zijn
 Help mods!
Pool: -, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.417,5VoVo: 1675e / - / 1534eOpstelling: 4-5-1
Charly
Regelmatige invaller

Reg.: 3 maart 1999
Gepost op 31 maart 2008 om 00:30:41.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weet het juzni front niet meer ?
 Help mods!
Pool: 3080e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Sir Tinus
Internationale topspeler

Uit: Valkenswaard
Reg.: 15 april 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 00:54:02.     MSN: martijn_ossel@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Juzni heeft volgens mij al 10x gezegt dat het of Feyenoord of buitenland wordt.
 Help mods!
Pool: -, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.421,2VoVo: 1114e / 24e / 1158eOpstelling: incompleet
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 31 maart 2008 om 01:42:19.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dave_Blokker89 schreef:

Ik vind deze Sulejmani absoluut een versterking voor PSV, heb k na Heerenveen-thuis al geoppperd. Hij heeft EN een actie EN scorend vermogen, al had hij gisteren niet veel geluk in de afwerking. Dus zeker een versterking en door zijn 19 jaar ook zeker in speler met potentie, meer dan Lazovic en Koevermans.

Sulejmani is toch een linksbuiten? Dan heeft dat toch niks met Lazovic of Koevermans te maken?
 Help mods!
Pool: 3203e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.658,5 (daag uit)VoVo: 1922e / 1004e / 1891eOpstelling: 4-5-1
Gomesfannetje
Basisspeler

Uit: Steenwijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 mei 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 07:38:07.     MSN: Die heb ik ja!      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Chelsea wil Sulejmani bij PSV stallen'

Miralem Sulejmani is dé revelatie van de huidige Eredivisie. De aanvaller maakt met zijn spel bij sc Heerenveen enorm veel indruk en hij zou inmiddels de belangstelling van onder meer Chelsea en Ajax hebben gewekt.

Het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat er geruchten gaan dat Chelsea poogt de Serviër vast te leggen, om hem vervolgens eerst een jaar bij PSV te stallen. De Engelsen zouden al op hem en zijn zaakwaarnemers hebben ingepraat.

Daarnaast volgt ook Ajax de verrichtingen van Sulejmani nauwgezet. De Amsterdammers lijken dus echter concurrentie te krijgen van buitenlandse topclubs, die met meer geld het 19-jarige talent eerder zouden kunnen verleiden.

Gertjan Verbeek gaf het afgelopen zaterdag na de wedstrijd tussen Heerenveen en Ajax (2-4) al aan. "Als ik Ajax was, dan wist ik het wel", zei hij over Sulejmani, die in de wedstrijd éénmaal scoorde, één assist gaf, tweemaal de paal raakte en één keer de lat trof.

Als dit waar is!! Yes!

Bron: http://www.voetbalprimeur.nl
 Help mods!
Pool: 275e, Fiorentina - PSV 1-1 (0-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1684e / 1724e / 1482eOpstelling: 4-5-1
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 08:02:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Adje Interim schreef:

(...)

Als het echt zo zou zijn dat Sulejmani 10 miljoen moet kosten, dan valt PSV gewoon af, tenzij er verkocht wordt. Dat gaat echter niet gebeuren...

Farfán zal na zijn goede wedstrijden tegen de Spurs wel kunnen rekenen op interesse uit Engeland, dus ik vrees dat die deze zomer gaat vertrekken. Ook verwacht ik dat Koevermans ergens anders gaat ballen, omdat ie hier niet echt veel minuten maakt.

Dan zou er denk ik toch wel cash binnen zijn om Sulejmani binnen te halen en als ik eerlijk ben heb ik ook liever dat PSV hem zelf koopt dan dat we hem moeten huren van Chelsea, want dan kunnen we er weer niks aan verdienen.
 Help mods!
Pool: 898e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.491,6VoVo: 1764e / 1480e / 1612eOpstelling: 4-5-1
guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003
Gepost op 31 maart 2008 om 08:10:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sir Tinus schreef:

Juzni heeft volgens mij al 10x gezegt dat het of Feyenoord of buitenland wordt.

Ik zou het vreemd vinden als ie naar Feyenoord gaat, is voor hem geen stap hoger. Ik neem aan dat ie een club zal kiezen die CL speelt.
 Help mods!
Pool: -, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.386,6VoVo: -Opstelling: incompleet
ya ya
International

Reg.: 6 juli 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 08:59:48.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat 020 wel een aardige kans maakt. Die hebben immers al een grote zak met geld staan en hoeven niet te wachten op een verkoop zoals PSV. Bovendien kunnen die wat meer risico nemen omdat men met Heitinga en Huntelaar 2 zekerheidjes in huis hebben wat betreft een flinke afkoopsom deze zomer.

PSV heeft echter net Dzsudzsak gehaald en moet hem gewoon eens een tijdje als spits/ linksbuiten gebruiken en dan weet je pas of we Sulemjani nodig hebben of helemaal niemand meer praat over deze Servier. Het is zeker een aardige speler maar dan pleeg je weer kapitaal vernietiging.
Je kunt je beter afvragen of we niet eens een scout van Heerenveen moeten kopen ipv een speler. Buiten Piet de Visser komt er weinig spectaculairs uit de scouting van PSV de laatste jaren. Heerenveen daarentegen haalt de ene na de andere nobody, die met veel winst doorverkocht worden.
 Help mods!
Pool: -, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
R-H
Nationale topspeler

Uit: Echt
Vak: Noord - S
Reg.: 14 september 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 09:30:12.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als we hem kunnen halen in samenwerking met Chelsea, zeker doen!! (wel zorgen dat er geen 100% speelgarantie in het contract wordt opgenomen, want dan kan het ten kosten gaan van bv Dzsudzsak/Amrabat/Manco)
 Help mods!
Pool: 154e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
pelon
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - Y
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 31 maart 2008 om 10:35:02.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani in beeld bij Ajax
Door MAARTEN WIJFFELS
HEERENVEEN - ’Shevchenko speelt ook altijd op rubbertjes,’’ zei Miralem Sulejmani zaterdag tegen Gertjan Verbeek. De coach van Heerenveen was niet onder de indruk. Hij verplichtte hem in de rust tegen Ajax andere schoenen aan te trekken.
afbeelding vergroten Miralem Sulejmani houdt Thomas Vermaelen van het lijf. FOTO DENNIS BEEK
,,Daarom droeg Mickey na de pauze ineens oranje schoenen met pinnen,’’ verduidelijkte Verbeek. In 45 weergaloze minuten zag hij het 19-jarige talent scoren, twee keer op de paal mikken en daarnaast nog drie kansen missen. Ondanks de 4-2 nederlaag genoot Verbeek van zijn ploeg en van Sulejmani in het bijzonder.

,,Deze jongen creëert een groot aantal kansen in een rechtstreeks duel met Heitinga, een international die vijf jaar ouder is dan hij. Jammer dat het rendement vandaag nog te laag lag, maar dat is onderdeel van het leerproces. Mickey mag nog gewoon in de A-junioren spelen, hè.’’ En na een korte stilte: ,,Als ik Ajax was, dan wist ik het wel.’’

Ook in Amsterdam is de spectaculaire entree van de 19-jarige Serviër in de eredivisie onderwerp van gesprek. Wat een jongleur met zijn handen kan, speelt Miralem Sulejmani klaar met zijn voeten en het is niet verwonderlijk dat ze bij Ajax graag zouden willen dat dit ventje na de zomer een aanvalslinie vormt met Klaas Jan Huntelaar en Luis Suárez. Dan bundel je – op papier – de kwaliteiten van een stoïcijnse afmaker aan die van een rommelaar met een straatvechtermentaliteit (Suárez) en een straatvoetballer met oog voor het teambelang (Sulejmani).

Hoe reëel die wens is, moet de komende periode blijken. Het Ajax van Marco van Basten (zaterdag toeschouwer in Friesland) is bepaald niet de enige club die de haalbaarheid van Sulejmani aan het onderzoeken is. Er gaan geruchten dat Chelsea het talent en zijn stoet van zaakwaarnemers achter de schermen al heeft bewerkt en wil proberen hem volgend jaar te stallen bij PSV.

Na Heerenveen – Ajax kwam ter sprake dat de vaderlandse topclubs kennelijk hebben verzuimd zo’n exceptioneel talent zelf al eerder binnen te halen. Gertjan Verbeek zei dat hij ‘in één opslag had gezien dat Sulejmani heel goed was.’ ,,Het was hetzelfde verhaal als met Jon Dahl Tomasson. Die trainde voor het eerst mee op proef en na een halfuur vroeg Riemer van der Velde: Wat vind je ervan? ,,Die kan zo in het eerste,’’ zei ik. ,,Dat hadden we met Sulejmani ook.’’

Het is echter te gemakkelijk om te stellen dat andere Nederlandse clubs hebben zitten slapen. AZ was in de herfst van 2006 de eerste die de Serviër op proef had. Omdat er toen al een guerillagevecht dreigde om zijn transferrechten, liet de Alkmaarse directie de speler lopen.

Ajax tastte aansluitend eveneens de mogelijkheden af, maar deinsde terug voor het perspectief van slepende procedures bij UEFA en FIFA. Als het beursgenoteerde Ajax een moddergevecht was begonnen om een net 17-jarige jeugdspeler, was er zonder twijfel een tsunami van kritiek op de club neergedaald.

Dat provincieclub Heerenveen maandenlang ruziede met Partizan Belgrado en de FIFA Sulejmani zelfs een half jaar schorste wegens vermeende contractbreuk, was in de publiciteit een bericht van een paar regels.

,,Achteraf durf ik te stellen dat het voor Mickey voordelig is geweest dat hij het eerste halfjaar niet heeft gevoetbald,’’ aldus Gertjan Verbeek. ,,Wij hebben hem in alle rust kunnen voorbereiden op het voetballen in Nederland. We praten nu samen wel eens over zijn toekomst. Hij is er klaar voor als een club hem na dit seizoen weghaalt. En als hij blijft, is nog één jaar Heerenveen lang zat. Daarna kan Heerenveen geen voorwaarden meer scheppen om zo’n speler beter te maken. Zijn medespelers zijn daar dan simpelweg niet goed genoeg voor.’’

Zo ging het eerder met Huntelaar ook, weet Verbeek. ,,Maar in Nederland kunnen alleen Ajax en PSV hem betalen. Daarom ga ik ervan uit dat Heerenveen zijn huiswerk heeft gedaan en een nieuwe trainer heeft gezocht die het ziet zitten om Mickey eventueel hier verder te ontwikkelen. Als hij nu al tien miljoen waard is, dan is dat over niet al te lange tijd 25 miljoen. Dat kan niet missen.’’

Bron: AD.nl
 Help mods!
Pool: 3359e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.486,4VoVo: -Opstelling: incompleet
RosMaster
Meervoudig international

Reg.: 1 maart 2000
Gepost op 31 maart 2008 om 10:39:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hmmm, als ajax hem koopt hebben ze weer een goede deal in de spits, net als met huntelr... Verpats Farfan en Lazovic maar en koop die gast... samen met Reis in de spits...

Het wordt weer eens tijd voor een topper in de spits!!!

[Dit bericht is veranderd door RosMaster (op 31 maart 2008 10:40:25).]
 Help mods!
Pool: 3115e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.494,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Albert Trestena
Basisspeler

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 10:46:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
guusje schreef:

(...)

Ik zou het vreemd vinden als ie naar Feyenoord gaat, is voor hem geen stap hoger. Ik neem aan dat ie een club zal kiezen die CL speelt.

Dat zou ook wel een stunt zijn; Als hij wacht tot de pay-offs en voorronde CL gespeeld zijn, en dan pas de club die club die CL haalt (of gewoon PSV) kiest.

Het zou wel leuk zijn als hij door Chelsea bij PSV wordt gestald, maar het wordt zo wel erg druk qua jonge spitsen bij PSV.
 Help mods!
Pool: 509e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 31 maart 2008 om 10:49:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een goede wedstrijd tegen Ajax al niet los kan maken.....
 Help mods!
Pool: 778e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
malibu
International

Uit: amsterdam
Reg.: 1 augustus 2006
Gepost op 31 maart 2008 om 11:00:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:

Wat een goede wedstrijd tegen Ajax al niet los kan maken.....

Speelt het hele seizoen al top. Niettemin hebben we nu niks aan hem want we hebben al geinvesteerd in Lazovic en Koevermans. Die zullen echt moeten spelen want anders heb je helemaal 14 miljoen door de plee gegooid. Aannemend dat beiden niet aan de straatstenen zijn kwijt te raken, tenzij er een behoorlijk verlies op gemaakt word.

m.a.w. er is nu even geen plaats voor Sulejmani, zeker niet als huur opbject want juist een club als PSV moet zijn geld verdienen door doorverkoop van spelers, met name dan spitsen. Ik denk dat Ajax weer veel gaat verdienen met deze jongen als opvolger van Huntelaar. Wat dat betreft doen ze het erg slim moet ik zeggen.
 Help mods!
Pool: 2004e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.489,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Stephano1981
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Goes
Reg.: 8 juli 2004
Gepost op 31 maart 2008 om 11:34:29.         MSN: stephano1981@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
malibu schreef:

(...)

Speelt het hele seizoen al top. Niettemin hebben we nu niks aan hem want we hebben al geinvesteerd in Lazovic en Koevermans. Die zullen echt moeten spelen want anders heb je helemaal 14 miljoen door de plee gegooid. Aannemend dat beiden niet aan de straatstenen zijn kwijt te raken, tenzij er een behoorlijk verlies op gemaakt word.

m.a.w. er is nu even geen plaats voor Sulejmani, zeker niet als huur opbject want juist een club als PSV moet zijn geld verdienen door doorverkoop van spelers, met name dan spitsen. Ik denk dat Ajax weer veel gaat verdienen met deze jongen als opvolger van Huntelaar. Wat dat betreft doen ze het erg slim moet ik zeggen.

Ik ben het met malibu eens. Hij speelt al langer top en springt er echt wel uit bij Heerenveen evenals Bradley trouwens. MOcht je hem willen halen op welke wijze dan ook (huur of koop): het zal ten koste gaan van andere spelers. Eerst zal er moeten worden verkocht in de aanval en pas dan kan er worden gekocht. Op het moment hebben we in aanvallend opzicht teveel spelers voor volgend seizoen: Lazovic, Koevermans, Farfan, Reis, Zeefuik, Amrabat, Manco, Dzsudzsak. 8 spelers dus.
 Help mods!
Pool: 2514e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
redbull009
Lid 2e elftal

Uit: Eindhoven
Vak: West - KK
Reg.: 24 oktober 2001
Gepost op 31 maart 2008 om 12:46:47.         MSN: basjebogers@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RosMaster schreef:

Hmmm, als ajax hem koopt hebben ze weer een goede deal in de spits, net als met huntelr... Verpats Farfan en Lazovic maar en koop die gast... samen met Reis in de spits...

Het wordt weer eens tijd voor een topper in de spits!!!

Nee dat is een goed oplossing, de twee spitsen verkopen die wel een actie kunnen maken, verkoop dan Koevermans, en de overige spelers die overbodig zijn en haal van dat geld een goede spits.
 Help mods!
Pool: 439e, Fiorentina - PSV 1-1 (1-0)MotM NEC-PSV: GomesBattle-rating: 1.480,8 (daag uit)VoVo: 285e / 631e / 339eOpstelling: 4-5-1
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 31 maart 2008 om 13:31:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
malibu schreef:

(...)

Speelt het hele seizoen al top.
Genoeg wedstrijden van hem gezien waar hij totaal onopvallend speelde. Verbaas me toch altijd hier op het forum (en ook in de media) hoe mensen spelers beoordelen na een paar goede wedstrijden. Natuurlijk heeft die jongen talent maar er wordt hier weer blindelings vanuit gegaan dat het een wereldtopper zal worden......
 Help mods!
Pool: 778e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Zoltan
Bankzitter

Uit: Nijmegen
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 3 augustus 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 13:35:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
22. Balazs Dzsudzsak schreef:

(...)

Dan zou er denk ik toch wel cash binnen zijn om Sulejmani binnen te halen en als ik eerlijk ben heb ik ook liever dat PSV hem zelf koopt dan dat we hem moeten huren van Chelsea, want dan kunnen we er weer niks aan verdienen.

Zijn wij een beursgenoteerd bedrijf of een voetbalclub? Als ik Sulejmani in een PSV-shirt kan zien spelen en hij is dan zo goed als tegen Ajax is financieel gewin het LAATSTE waar ik mee bezig ben. Ik hoop jij als liefhebber toch ook?

[Dit bericht is veranderd door Zoltan (op 31 maart 2008 13:36:00).]
 Help mods!
Pool: 1226e, Fiorentina - PSV 1-1 (0-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
MartijnPSV
Toeschouwer

Uit: Veldhoven
Vak: Zuid - CC
Reg.: 7 april 2006
Gepost op 31 maart 2008 om 13:44:08.       MSN: martijn_psvfan90@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zoltan schreef:

(...)

Zijn wij een beursgenoteerd bedrijf of een voetbalclub? Als ik Sulejmani in een PSV-shirt kan zien spelen en hij is dan zo goed als tegen Ajax is financieel gewin het LAATSTE waar ik mee bezig ben. Ik hoop jij als liefhebber toch ook?

En toch is dat van belang indien we in de toekomst ook nog willen genieten van spelers van het niveau Sulejmani.

Sulejmani is een geweldig talent, maar met Manco en Amrabat hebben we al twee grote aanvallende talenten gehaald hebben. Bovendien hebben we op dit moment met Dzsudzsák en Jonathan ook al twee jonge, goede aanvallers in huis.

Volgend seizoen zitten we aanvallend dus ruim, ook nog met Farfán (PSV's beste aanvaller) Lazovic (waar ik vertrouwen in heb) en Koevermans (pinch-hitter). Mocht Farfán echter vertrekken, dan zou ik de komst van Sulejmani toejuichten, anders niet, omdat het dan te kosten kán gaan van Amrabat en Manco, talenten die wel 100% van ons zijn en waar we in de toekomst flink wat aan kunnen verdienen.
 Help mods!
Pool: 1248e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1384e / 58e / 2092eOpstelling: incompleet
hoensbroek
Internationale topspeler

Uit: Heerlen
Reg.: 30 augustus 2004
Gepost op 31 maart 2008 om 13:53:31.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zoltan schreef:

(...)

Dat klopt wel inderdaad. Feit is wel dat PSV zich geen kapitaalvernietiging kan permiteren. Sulejmani is van oorsprong een buitenspeler welke eventueel goed tot zijn recht zou kunnen komen in de spits.
PSV heeft voor de buitenposities net aardig geinvesteerd in potentiele topper evenals Sulejmani zelf. Namelijk; Nordin Amrabat, Balaz Dzudzak, Reimund Manco. Het heeft al Jefferson farfan.
Voor de punt van de aanval heeft PSV al grote talenten als; Jonathan Reis, Genero Zeefuik en heeft daarnaast zowel Jefferson farfan, Danny Koevermans en Danko Lazovic die miljoenen hebben gekost. Er zal eerst iets moeten vertrekken wil PSV er aan denken Sulejmani binnen te halen, of zelf kunnen binnenhalen. Anders gaat het ten koste van andere talenten die veel geld hadden kunnen waard worden bij genoeg speelminuten. Een verhaal als Johan Vonlanthen bijvoorbeeld.
 Help mods!
Pool: 1179e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.194,4VoVo: 765e / 1088e / 615eOpstelling: 4-4-2
Sjoerd87 PSV
Sjoerdje87
Regelmatige invaller

Uit: Eindhoven / Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 14:37:00.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sir Tinus schreef:

Het gaat er ook om wat Sulejmani zelf wil natuurlijk. PSV heeft wat dat betreft best wel wat meer met Servie dan Ajax.

Dat kan best kloppen, maar denk dat dat niet zo veel zegt. Eerlijk gezegd had ik ook gedacht dat Leonardo voor PSV zou kiezen omdat wij veel meer met Brazilië hebben, en omdat ie bevriend is met Gomes. Maar toch ging ie (gelukkig maar) naar ajax.

Overigens stond in de krant (de pers geloof ik) dat ajax geïntereseerd is in Sulejmani en zijn landgenoot Pranjic. Hoe slecht is dat, Pranjic is toch een kroaat..
 Help mods!
Pool: 60e, Fiorentina - PSV 1-1 (0-1)MotM NEC-PSV: GomesBattle-rating: 1.571,5 (daag uit)VoVo: 781e / 821e / 619eOpstelling: 4-3-3
9.Danko Lazovic
Bankzitter

Uit: Helmond
Reg.: 29 januari 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 15:04:35.     MSN: vedat_helmond@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Koop gewoon zelf ipv huren van chelsea verdienen we niks aan.En is dan na 1 seizoen weg als chelsea wil.
 Help mods!
Pool: -, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.417,5VoVo: 1675e / - / 1534eOpstelling: 4-5-1
Albert Trestena
Basisspeler

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 15:09:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjoerd87 PSV schreef:

(...)

...

Overigens stond in de krant (de pers geloof ik) dat ajax geïntereseerd is in Sulejmani en zijn landgenoot Pranjic. Hoe slecht is dat, Pranjic is toch een kroaat..

Ze zijn beiden in de Socialistische Federale Republiek Joegoslavië geboren. Dus er valt wel wat voor te zeggen, ondanks dat het toch fout is.
 Help mods!
Pool: 509e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
bladieblaa
Toeschouwer

Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 31 maart 2008 om 15:18:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zie em graag komen, maar wat denken jullie van Marcus Berg?
 Help mods!
Pool: 744e, Fiorentina - PSV 1-1 (1-1)MotM NEC-PSV: GomesBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1552e / 676e / 1765eOpstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk