PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Aankoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 68 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
B. Dzsudzsak
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 31 maart 2008 om 15:22:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bladieblaa schreef:

Ik zie em graag komen, maar wat denken jullie van Marcus Berg?

Denk dat die niet in dit topic thuis hoort!
 Help mods!
Pool: 3515e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.495,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomas Aruba
Basisspeler

Uit: Aruba
Vak: -
Reg.: 19 mei 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 16:17:10.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
9.Danko Lazovic schreef:

Koop gewoon zelf ipv huren van chelsea verdienen we niks aan.En is dan na 1 seizoen weg als chelsea wil.

Met alle respect, maar dat kan PSV dus niet. Ik neem aan dat de directie daar de prioriteit logischerwijs op andere posities legt, gezien het vastleggen van Dszudszak, Manco en Amrabat.

Neemt niet weg dat als Chelsea PSV de helpende hand toesteekt, PSV daar vast wel gebruik van zal maken. Dat zegt mijn gevoel, in ieder geval. Ook al zou het enigszins kapitaalvernietiging betekenen, omdat Lazovic en Koevermans dure investeringen waren.
 Help mods!
Pool: -, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
WATP
Geselecteerd voor Oranje
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 11 december 2004
Gepost op 31 maart 2008 om 16:33:32.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tijdens PSV - Ajax was hij in het Philips stadion. Dat verschaft in ieder geval ook weinig duidelijkheid
 Help mods!
Pool: 1002e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.357,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 31 maart 2008 om 16:57:18.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

Met alle respect, maar dat kan PSV dus niet. Ik neem aan dat de directie daar de prioriteit logischerwijs op andere posities legt, gezien het vastleggen van Dszudszak, Manco en Amrabat.

Neemt niet weg dat als Chelsea PSV de helpende hand toesteekt, PSV daar vast wel gebruik van zal maken. Dat zegt mijn gevoel, in ieder geval. Ook al zou het enigszins kapitaalvernietiging betekenen, omdat Lazovic en Koevermans dure investeringen waren.

Lazovic en Koevermans gaan toch wel weg (hoop ik) of in iedergeval een van de 2.

Het enige waar ik op tegen ben is dat het de ontwikkeling van Dzsudzsak in de weg kan staan, want ondanks de terugslag van Dzsudzsak kan je aan alles zien dat het een groot talent is.
 Help mods!
Pool: 3203e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.664,0 (daag uit)VoVo: 1922e / 1004e / 1891eOpstelling: 4-5-1
Thomas Aruba
Basisspeler

Uit: Aruba
Reg.: 19 mei 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 16:59:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Giallorossi schreef:

(...)

Lazovic en Koevermans gaan toch wel weg (hoop ik) of in iedergeval een van de 2.

Het enige waar ik op tegen ben is dat het de ontwikkeling van Dzsudzsak in de weg kan staan, want ondanks de terugslag van Dzsudzsak kan je aan alles zien dat het een groot talent is.

PSV zal winst willen maken op Lazovic en/of Koevermans. En dat zal moeilijk gaan, gezien de bedragen die er betaald zijn voor beide spelers.
 Help mods!
Pool: -, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 31 maart 2008 om 17:00:13.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

PSV zal winst willen maken op Lazovic en/of Koevermans. En dat zal moeilijk gaan, gezien de bedragen die er betaald zijn voor beide spelers.

Winst ga je nooit maken op deze spelers. Als je nog langer wacht is het contract bijna afgelopen en vang je er helemaal niks voor. Dus het beste zou zijn om deze spitsen in de zomer te verkopen.
 Help mods!
Pool: 3203e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.664,0 (daag uit)VoVo: 1922e / 1004e / 1891eOpstelling: 4-5-1
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 17:08:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zoltan schreef:

(...)

Zijn wij een beursgenoteerd bedrijf of een voetbalclub? Als ik Sulejmani in een PSV-shirt kan zien spelen en hij is dan zo goed als tegen Ajax is financieel gewin het LAATSTE waar ik mee bezig ben. Ik hoop jij als liefhebber toch ook?

Ja, maar het is toch logisch dat je hem in de toekomst met een grote winst kan doorverkopen? Waarvan je dan weer een andere speler (of meerdere spelers) kan kopen. Nu zijn we weer afhankelijk van Chelsea en als hij dan door Chelsea word terug geroepen hebben we geen geld om een fatsoenlijke opvolger voor hem te kopen.

[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 31 maart 2008 17:10:22).]
 Help mods!
Pool: 898e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.491,6VoVo: 1764e / 1480e / 1612eOpstelling: 4-5-1
nollie
Veelbelovend talent

Uit: Leiden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 9 augustus 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 17:19:37.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
22. Balazs Dzsudzsak schreef:

(...)

Ja, maar het is toch logisch dat je hem in de toekomst met een grote winst kan doorverkopen? Waarvan je dan weer een andere speler (of meerdere spelers) kan kopen. Nu zijn we weer afhankelijk van Chelsea en als hij dan door Chelsea word terug geroepen hebben we geen geld om een fatsoenlijke opvolger voor hem te kopen.

Ik ben het deels met je eens. PSV moet dit soort constructies niet te vaak gaan uithalen. Als er echter een speler van de absolute buitencategorie (zie Alex) naar PSV gehaald kan worden dan moet PSV het altijd doen. Dit zorgt namelijk voor een ijzersterk team dat elk jaar kampioen wordt en het is leuk voor de supporters om naar dit soort spelers te kijken.

Ik heb het gevoel dat die Sulejmani een speler van de buitencategorie is. Hij heeft echt een Messi-achtige versnelling en balbehandeling en is nog vrij effectief (hij heeft volgens mij in een half seizoen al meer gescoord dan bv Lazo). Al was het maar voor 1 jaar, ik zou het prachtig vinden om hem bij PSV te zien. En Dszudzak blijft gewoon op de linkervleugel, deze jongen moet in de spits.
 Help mods!
Pool: 1322e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
camigo
Legende

Uit: Friesland
Reg.: 10 november 2000
Gepost op 31 maart 2008 om 17:35:04.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij zat inderdaad tijdens de wedstrijd PSV-Ajax op de tribune, maar dat was alleen op uitnodiging van zijn landgenoot(en) die bij PSV spelen. Dat heeft hij zelf op de Friese televisie gezegd (het werd althans vertaald door Pranjic )
 Help mods!
Pool: 323e, Fiorentina - PSV 3-1 (1-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Psv-Poncho
psvmarc77
Toeschouwer

Uit: landgraaf
Vak: Zuid - F
Reg.: 28 september 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 18:02:42.       MSN: psvmarc77@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nogmaals trek de scout van Heereveen aan dan weet je dat je samen met Piet de Visser toppers binnen haalt..

[Dit bericht is veranderd door Psv-Poncho (op 31 maart 2008 18:03:19).]
 Help mods!
Pool: -, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jeroeninho
Aanstormend talent

Reg.: 6 november 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 18:11:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani past er niet meer bij.

Advies:

Kies 1/2 scouten van Hereveen en laat die samenwerken met Piet. Alleen bij Hereveen krijgen ze allemaal een kans en kan je een groter risico nemen. Daar5 krijgen ze meteen een echte kans. Daarom gaat het wat moeilijker bij PSV. Dat kan niet bij een Landskampioen.
 Help mods!
Pool: 2408e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
chev
Nationale topspeler

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 18:13:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou toch ook wel eens meer nieuws willen weten en juzni is verdacht stil de laatste dagen
 Help mods!
Pool: 2802e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.488,1VoVo: 1043e / 1444e / 1362eOpstelling: -
Thimo !
Toeschouwer

Reg.: 25 februari 2008
Gepost op 31 maart 2008 om 19:56:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

waarom zou je lazovic en/of koevermans verkopen met name koevermans kan altijd dienen als een breekijzers. Alleen ik zou snel zijn en een bod voor sulejmani neerleggen bij heerenveen voor het te laat is. Als het te laat is dan maar via een chelsea-constructie want koevermans/lazovic zullen zich toch niet meer echt ontwikkelen dus de ontwikkeling van eigen spelers zou die nooit in de weg kunnen staan. En bij een eventueel vertrek van deze sulejmani via een chelsea-constructie zal de schade minder erg zijn dan bij alex het geval zijn, tuurlijk word de aanval wel verzwakt. Maar het spel word opgebouwd vanuit de verdediging, hier vind je dan ook vaak de echte steunpilaren van een team. Een aanvaller zorgt natuurlijk voor 'het verschil'. Maar ik verwacht dat een eventueel vertrek van sulejmani of andere aanvaller via een huur-constructie makkelijker op te vangen is dan bij een verdediger.
 Help mods!
Pool: 4954e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.499,8VoVo: -Opstelling: -
Sjoerd87 PSV
Sjoerdje87
Basisspeler

Uit: Eindhoven / Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 20:48:24.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thimo ! schreef:

waarom zou je lazovic en/of koevermans verkopen met name koevermans kan altijd dienen als een breekijzers. Alleen ik zou snel zijn en een bod voor sulejmani neerleggen bij heerenveen voor het te laat is. Als het te laat is dan maar via een chelsea-constructie want koevermans/lazovic zullen zich toch niet meer echt ontwikkelen dus de ontwikkeling van eigen spelers zou die nooit in de weg kunnen staan. En bij een eventueel vertrek van deze sulejmani via een chelsea-constructie zal de schade minder erg zijn dan bij alex het geval zijn, tuurlijk word de aanval wel verzwakt. Maar het spel word opgebouwd vanuit de verdediging, hier vind je dan ook vaak de echte steunpilaren van een team. Een aanvaller zorgt natuurlijk voor 'het verschil'. Maar ik verwacht dat een eventueel vertrek van sulejmani of andere aanvaller via een huur-constructie makkelijker op te vangen is dan bij een verdediger.

Eigenlijk zeg ik met die smileys al genoeg, maar das tegen de regels, dus zal het ff toeleggen; ik snap echt geen bal van wat je nou allemaal zegt. Kun je het misschien ff wat korter uitleggen?
 Help mods!
Pool: 60e, Fiorentina - PSV 1-1 (0-1)MotM NEC-PSV: GomesBattle-rating: 1.576,5 (daag uit)VoVo: 781e / 821e / 619eOpstelling: 4-3-3
10. Danny Koevermans
Internationale topspeler

Uit: roosendaal
Vak: Noord - M
Uploads: 1
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 20:56:32.       MSN: iron_stampurtjeh@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani Lazovic zou ik een mooi duo vinden ( Ik zend deze post op eigen risico in om het feit dat 99.99% van de mensen Lazovic waardeloos vinden. )
 Help mods!
Pool: 449e, Fiorentina - PSV 1-1 (1-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.480,8VoVo: 2129e / 1852e / 1825eOpstelling: 4-5-1
Nilis 10
Internationale topspeler

Uit: Mechelen Zuid Limburg (NL)
Reg.: 4 september 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 21:01:07.     MSN: ja heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani via Chelsea naar PSV lijkt mij wel een goeie optie! En omdat hij wel wil komen hebben we mischien een paar jaar plezier van hem.

[Dit bericht is veranderd door Nilis 10 (op 31 maart 2008 21:01:49).]
 Help mods!
Pool: 19e, Fiorentina - PSV 0-0 (0-0)MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.395,5VoVo: 1315e / 1588e / 1244eOpstelling: 4-4-2
Koevermans
Nationale topspeler

Reg.: 5 januari 2004
Gepost op 31 maart 2008 om 21:01:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aah kom op, geen Sulejmani En zeker niet via een of andere Chelsea huurconstructie. Is zeker een groot talent, maar laat hem nog lekker jaar of twee bij Heerenveen blijven PSV heeft genoeg spitsen (niet dat we het nu of dan nog kunnen betalen). Echt dit is zijn eerste seizoen dat hij een basisplaats heeft en dan volgend jaar gelijk gehuurd door PSV van Chelsea, wat een **zooi zou dat zijn. Gelukkig is het nog maar een gerucht.
 Help mods!
Pool: 2737e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.458,2VoVo: 2190e / 1766e / 2310eOpstelling: incompleet
Sjoerd87 PSV
Sjoerdje87
Basisspeler

Uit: Eindhoven / Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 21:15:22.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
10. Danny Koevermans schreef:

Sulejmani Lazovic zou ik een mooi duo vinden ( Ik zend deze post op eigen risico in om het feit dat 99.99% van de mensen Lazovic waardeloos vinden. )

99.99% van de mensen hier vind Lazovic waardeloos.. Beetje overdreven, vind je niet. Denk dat het grootste deel van de mensen hier hem nog wel het voordeel van de twijfel geven hoor. Een paar mensen overdrijven hun commentaar op hem alleen, zodat het misschien lijkt dat iedereen hier iets tegen hem heeft.
 Help mods!
Pool: 60e, Fiorentina - PSV 1-1 (0-1)MotM NEC-PSV: GomesBattle-rating: 1.576,5 (daag uit)VoVo: 781e / 821e / 619eOpstelling: 4-3-3
demarc
Veelbelovend talent

Reg.: 26 december 2006
Gepost op 31 maart 2008 om 21:50:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nilis 10 schreef:

Sulejmani via Chelsea naar PSV lijkt mij wel een goeie optie! En omdat hij wel wil komen hebben we mischien een paar jaar plezier van hem.

Help mods!
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 21:59:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat er echt mensen zijn die denken dat dit talent volgend jaar bij ons speelt

Jongens, get real, PSV heeft geen geld

Sulejmani speelt volgend seizoen 100% zeker in 020.

[Dit bericht is veranderd door fritsie (op 31 maart 2008 22:01:02).]
 Help mods!
Pool: 1979e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003
Gepost op 31 maart 2008 om 22:03:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fritsie schreef:

Als ik Juznifront moet geloven dan gaat ie voor 100% zeker NIET naar 020.
Het wordt of Heerenveen of Feyenoord of buitenland.....

En vooral die puntjes geven aan dat er achter dat buitenland nog wat moet volgen, bv. Chelsea en verhuur PSV.

[Dit bericht is veranderd door guusje (op 31 maart 2008 22:04:36).]
 Help mods!
Pool: -, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.386,6VoVo: -Opstelling: incompleet
AHT

Toeschouwer

Uit: Hoogeveen
Reg.: 11 maart 2008
Gepost op 31 maart 2008 om 22:06:24.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lazo en/of Koef verkopen en deze jongen huren van chelsea. Wanneer Lazo en Koef worden verkocht blijft er ook nog geldt over om een ander aanvaller (Jan VOH) te kopen!!
 Help mods!
Pool: 2469e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Faraaz7
Toeschouwer

Reg.: 14 juni 2007
Gepost op 31 maart 2008 om 22:15:04.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fritsie schreef:

Uit welk ei kom jij dan?

Volgens mij vergeet je dat er een mogelijkheid is dat er bepaalde spelers bij PSV kunnen vertrekken, zoals bijv. een Farfan. Huub zal het niet toelaten om, als Farfan echt vertrekt, een tweederangs speler te gaan halen omdat er dan zogenaamd geen geld is. Er komt komend seizoen geld vrij, helemaal als PSV geen CL zou weten te halen. Farfan moet minstens 10 miljoen op kunnen leveren, ik las laatst dat Arsenal zelfs 15 miljoen voor hem heeft gereageerd als stand-in voor Eduardo da Silva. En zo zal het spelletje verder worden gespeeld, komende zomer.

En dan is er dus WEL geld om Sulejmani te halen.

[Dit bericht is veranderd door Faraaz7 (op 31 maart 2008 22:16:46).]
 Help mods!
Pool: -, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
9.Danko Lazovic
Bankzitter

Uit: Helmond
Vak: Oost - W
Reg.: 29 januari 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 22:23:04.     MSN: vedat_helmond@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik had trouwens vanmiddag ergens gelezen dat sulejmani een mondeling akkoord had en daarom de wedstrijd PSV-ajax bezocht,Of het waar is weet ik niet ?
 Help mods!
Pool: -, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.417,5VoVo: 1675e / - / 1534eOpstelling: 4-5-1
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 31 maart 2008 om 22:30:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Koevermans schreef:

Aah kom op, geen Sulejmani :( En zeker niet via een of andere Chelsea huurconstructie. Is zeker een groot talent, maar laat hem nog lekker jaar of twee bij Heerenveen blijven PSV heeft genoeg spitsen (niet dat we het nu of dan nog kunnen betalen). Echt dit is zijn eerste seizoen dat hij een basisplaats heeft en dan volgend jaar gelijk gehuurd door PSV van Chelsea, wat een **zooi zou dat zijn. Gelukkig is het nog maar een gerucht.

Als we hem huren van Chelsea is het risico redelijk klein en als hij het niet waar kan maken hebben we zo onderhand geen schade aan hem gehad, dus schade zou dat nooit kunnen opleveren.

quote:
fritsie schreef:

Dat er echt mensen zijn die denken dat dit talent volgend jaar bij ons speelt :D :D :nee

Je had nog niet meegekregen dat PSV hem wellicht huurt en niet koopt?

[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 31 maart 2008 22:30:54).]
 Help mods!
Pool: 898e, Fiorentina - PSV MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.491,6VoVo: 1764e / 1480e / 1612eOpstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk