| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
Juzni_Front Nationale topspeler
Uit: Zemun (Beograd) Vak: - Posts: 850 Reg.: 29 april 2005 |
quote: camigo schreef:
Hij zat inderdaad tijdens de wedstrijd PSV-Ajax op de tribune, maar dat was alleen op uitnodiging van zijn landgenoot(en) die bij PSV spelen. Dat heeft hij zelf op de Friese televisie gezegd (het werd althans vertaald door Pranjic )
Dat zei ik toch meteen al.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26085 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Goed nieuws voor SC Heerenveen. Miralem Sulejmani, die dit seizoen in een uitstekende vorm verkeert, wil bij zijn huidige club SC-Heerenveen blijven. Dit vertelde de Servische aanvaller tegenover de Amsterdamse televisiezender AT5.
In het programma FC Godenzonen vertelde het talent het volgende: "Op dit moment denk ik niet aan Ajax en ook niet aan andere clubs. Ik ben gelukkig bij Heereveen en wil graag daar blijven."
Afgelopen zaterdag in de wedstrijd tegen Ajax miste Sulejmani nog legio kansen. Zo raakte hij tweemaal de paal en ook nog eens de lat. De spits, die ook in de belangstelling staat van PSV en Chelsea zei daarover: "Ik ga de volgende keer de doelpunten proberen te maken die ik nu heb gemist."
Soccernews.nl
|
|
|
Sjoerd87 PSV Sjoerdje87  Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: Noord - PR Posts: 693 Reg.: 5 juni 2007 |
quote: Giallorossi schreef:
(...)
Soccernews.nl
Dat zei Suarez ook in deze fase van het vorige seizoen over Groningen toen PSV interesse had. Dus opzich is dit misschien een goed teken; Sulejmani kiest niet voor ajax maar voor PSV 
[Dit bericht is veranderd door Sjoerd87 PSV (op 1 april 2008 16:09:43).]
|
|
|
Thimo ! Jeugdspeler
quote: MartijnPSV schreef:
(...)
En toch is dat van belang indien we in de toekomst ook nog willen genieten van spelers van het niveau Sulejmani.
Sulejmani is een geweldig talent, maar met Manco en Amrabat hebben we al twee grote aanvallende talenten gehaald hebben. Bovendien hebben we op dit moment met Dzsudzsák en Jonathan ook al twee jonge, goede aanvallers in huis.
Volgend seizoen zitten we aanvallend dus ruim, ook nog met Farfán (PSV's beste aanvaller) Lazovic (waar ik vertrouwen in heb) en Koevermans (pinch-hitter). Mocht Farfán echter vertrekken, dan zou ik de komst van Sulejmani toejuichten, anders niet, omdat het dan te kosten kán gaan van Amrabat en Manco, talenten die wel 100% van ons zijn en waar we in de toekomst flink wat aan kunnen verdienen.
Manco is niet 100% van ons ik geloof dat zelfs 40% van zijn transferrechten bij zijn oude club blijven, mede hierdoor is het mogelijk geweest om hem te halen.
|
|
|
Thimo ! Jeugdspeler
quote: Sjoerd87 PSV schreef:
(...)
Eigenlijk zeg ik met die smileys al genoeg, maar das tegen de regels, dus zal het ff toeleggen; ik snap echt geen bal van wat je nou allemaal zegt. Kun je het misschien ff wat korter uitleggen?
Ik zou met name lazovic best willen verkopen maar dan voor eenzelfde of hoger bedrag dan wij er voor betaald hebben. En ik acht de kans klein dat dat gebeurt.
En een beetje voetballiefhebber ziet ook wel dat sulejmani een betere speler is dan lazovic of koevermans. Maar zijn prijs zal waarschijnlijk niet te betalen zijn. Dus hoopelijk is het via een chelsea constuctie mogelijk. Of dat wij bevoorbeeld 40% van de transferrechten bij heerenveen laten? lazovic + wat geld ruilen voor sulejmani zie ik ook niet gebeuren
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1262 Reg.: 4 september 2005 | Hij zegt dat hij blijft maar als de topclubs langskomen dan is hij toch weg. Wel natuurlijk mooi dat hij aan Heereveen denkt. 
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 13003 Reg.: 13 oktober 1999 |
quote:
Manco is niet 100% van ons ik geloof dat zelfs 40% van zijn transferrechten bij zijn oude club blijven, mede hierdoor is het mogelijk geweest om hem te halen.
Wie zegt dat?
|
|
|
R-H Nationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 880 Reg.: 14 september 2005 |
quote: Thimo ! schreef:
(...)
Manco komt transfervrij. Zou vreemd zijn als we dan toch de rechten moeten delen...
|
|
|
Paganitzu Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 401 Reg.: 3 maart 2007 | Manco komt voor een paar ton en Alianza behoud een behoorlijk deel van zijn transferrechten. Verder heeft PSV toegezegd te helpen met het opzetten én onderhouden van het jeugd/trainingscomplex. Als ze dit niet zo gedaan hadden had PSV waarschijnlijk een bedrag van rond de 8m euro moeten betalen.
|
|
|
pelon Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 1013 Reg.: 17 maart 2003 | van Basten geilt op Sulejmani en het lijkt me sterk als ajax geen poging gaat wagen hem te halen.
Sulejmani kon in het verleden al naar ajax maar toen durfde ze de gok niet aan, misschien dat dat voor Sulejmani ook nog een rol speelt.
Ik denk dat PSV wel inziet dat deze speler aan elke club wat kan toevoegen en dat ze hem volgend jaar graag aan het elftal zouden willen toevoegen.
Als het om de euros gaat staat ajax er beter voor, maar wie weet kan PSV nog ergens een oude sok met geld vinden.
Welke club gaat dit het slimste uitspelen... ??
|
|
|
Mitta Regelmatige invaller
Uit: Eefde Vak: - Posts: 262 Reg.: 3 mei 2007 |
quote: pelon schreef:
van Basten geilt op Sulejmani en het lijkt me sterk als ajax geen poging gaat wagen hem te halen.
Sulejmani kon in het verleden al naar ajax maar toen durfde ze de gok niet aan, misschien dat dat voor Sulejmani ook nog een rol speelt.
Ik denk dat PSV wel inziet dat deze speler aan elke club wat kan toevoegen en dat ze hem volgend jaar graag aan het elftal zouden willen toevoegen.
Als het om de euros gaat staat ajax er beter voor, maar wie weet kan PSV nog ergens een oude sok met geld vinden.
Uiteindelijk Heerenveen..
|
|
|
fritsie Internationale topspeler
quote: pelon schreef:
van Basten geilt op Sulejmani en het lijkt me sterk als ajax geen poging gaat wagen hem te halen.
Die gaat 100% zeker naar 020.
Niet zo vreemd, als je 60 miljoen te besteden hebt aan aankopen 
|
|
|
pelon Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 1013 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: fritsie schreef:
(...)
Die gaat 100% zeker naar 020.
Niet zo vreemd, als je 60 miljoen te besteden hebt aan aankopen 
Als we de Chelsea geruchten mogen geloven gaat hij niet naar ajax, maar willen ze hem eerst bij PSV stallen...
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2486 Reg.: 5 mei 2000 | 60 miljoen aan aankopen hahaha ... het zijn en blijven j...n als er komende zomer 15 a 20 miljoen in 020 worden besteed is het veel. Helemaal als ze weer CL mislopen.
[Dit bericht is veranderd door phoxie fan!!! (op 2 april 2008 12:47:17).]
|
|
|
Hogo Worst Geselecteerd voor Oranje
Posts: 457 Reg.: 20 juli 2006 | Denk niet dat hij naar PSV komt , het is weer zoo'n stom gerucht dat een hoop valse hoop brengt 
|
|
|
Flippie Cocu Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 801 Reg.: 19 oktober 2005 | Ik hoop heel erg dat hij naar PSV komt, maar ik acht die kans heel klein. Ik weet vrij zeker dat hij naar Ajax gaat, zeker nu ik heb gelezen dat van Basten erg gecharmeerd is van hem.
|
|
|
Ludvika Rules Jeugdspeler
Uit: Ludvika Vak: - Posts: 44 Reg.: 1 april 2004 | Ik zie hem niet naar PSV komen. Wij hebben immers Dszudzsak net gehaald, en voor komend seizoen hebben we Amrabat en Manco ook nog.
Besteedt het geld liever in een goede centrale verdediger, want op dit moment is de verdediging zo lek als een zeef. Het is dat Gomes op doel staat anders hadden we nu niet bovenaan gestaan.
|
|
|
RoyvdBerghe Jeugdspeler
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 42 Reg.: 3 september 2006 | Sulejmani is een uitstekende voetballer, maar geen diepe spits. Hij moet een aanspeelpunt om zich heen hebben en zou bijvoorbeeld met Koevermans wel een uitstekend duo kunnen vormen. Dat betekent dan wel dat je niet met buitenspelers kan spelen omdat je dan met vier aanvallers speelt en dan nog Afellay op 10. Het is dus een keuze voor systeem, en dan hoef ik hem niet zo nodig bij PSV.
|
|
|
Thimo ! Jeugdspeler
Posts: 46 Reg.: 25 februari 2008 | Ik zou hem proberen te halen via een chelsea-constructie want dan blijft er geld over voor een centrale verdediger. We moeten natuurlijk niet zorgen dat hij de ontwikkeling van eigen talenten in de weg staat maar deze speler kan/is vaak van toegevoegde waarde en dan loopt onze concurrent er ook niet mee weg. En hij kan wel degelijk als een diepe spits functioneren, je gaat me niet vertellen dat hij in die wedstrijd tegen ajax buitenspeler was. Hij kan wel degelijk als diepe spits functioneren en is multifunctioneel
|
|
|
Gringo Nationale topspeler
Uit: leusden Vak: - Posts: 1438 Reg.: 28 december 2005 | Toen ie transfervrij was, was het een mooie optie. Nu is hij te duur. Ik vind het voor PSV niet de moeite waard om 10m of 15m in hem te steken.
|
|
|
RoyvdBerghe Jeugdspeler
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 42 Reg.: 3 september 2006 |
quote: Thimo ! schreef:
Ik zou hem proberen te halen via een chelsea-constructie want dan blijft er geld over voor een centrale verdediger. We moeten natuurlijk niet zorgen dat hij de ontwikkeling van eigen talenten in de weg staat maar deze speler kan/is vaak van toegevoegde waarde en dan loopt onze concurrent er ook niet mee weg. En hij kan wel degelijk als een diepe spits functioneren, je gaat me niet vertellen dat hij in die wedstrijd tegen ajax buitenspeler was. Hij kan wel degelijk als diepe spits functioneren en is multifunctioneel
Als je goed naar mijn vorige reactie had gekeken had je daar gezien dat ik zeg dat Sulejmani vooral vanaf links komt en als tweede spits speelt. Zo speelt hij bij Heerenveen bijvoorbeeld altijd rond Sibon, de echte diepe spits in Friesland. Dus nee, hij speelde tegen Ajax inderdaad niet als diepe spits
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2486 Reg.: 5 mei 2000 | Ik ben nog zeer onder de indruk van Dzsudzsak. Die zou bij mij elke minuut spelen. Ik zie in hem een van de beste PSV'ers die over 1 seizoen al niet meer te houden is. Wat een voetballer!!! Dus op links hoef ik Miralem Sulejmani niet. Op rechts hebben we Manco, dat is ook echt een top aankoop, die jongen is echt een wereldtopper in potentie. Amrabat hebben we voor de breedte. Kortom of we verkopen Lazovic en/of Koevermans en dan is Sulejmani centrum spits of er is geen plaats voor hem wat mij betreft.
|
|
|
9.Danko Lazovic Bankzitter
Uit: Helmond Vak: Oost - W Posts: 184 Reg.: 29 januari 2005 | Ook Spaanse en Duitse interesse in Sulejmani
Miralem Sulejmani staat niet alleen in de belangstelling van PSV, Ajax en Chelsea. De Servische spits van sc Heerenveen kan ook rekenen op interesse uit Duitsland en Spanje, weet zijn zaakwaarnemer.
"Miralem speelt erg goed en heel veel clubs zouden hem willen contracteren", zegt Mihael Stankovic tegen SkySports. "Een hoop clubs hebben hem al bekeken, clubs uit Spanje, Duitsland en Nederland. Chelsea zat afgelopen weekend op de tribune."
"Hij is geëerd met de interesse van Chelsea. Het is één van de grootste clubs van Engeland en de wereld. Bovendien houdt hij van het Engelse voetbal en ziet hij een overstap naar de Premier League wel zitten", vervolgt de zakelijke vertegenwoordiger.
"Maar Miralem is tevreden bij Heerenveen", weet Stankovic. "Hij heeft daar nog een contract tot medio 2010 met een optie en zou zonder problemen nog een jaar in Heerenveen blijven om zich verder te willen ontwikkelen."
|
|
|
Tho26 Talentje
Uit: Nuenen Vak: - Posts: 70 Reg.: 7 februari 2007 |
quote: 9.Danko Lazovic schreef:
Ook Spaanse en Duitse interesse in Sulejmani
Miralem Sulejmani staat niet alleen in de belangstelling van PSV, Ajax en Chelsea. De Servische spits van sc Heerenveen kan ook rekenen op interesse uit Duitsland en Spanje, weet zijn zaakwaarnemer.
"Miralem speelt erg goed en heel veel clubs zouden hem willen contracteren", zegt Mihael Stankovic tegen SkySports. "Een hoop clubs hebben hem al bekeken, clubs uit Spanje, Duitsland en Nederland. Chelsea zat afgelopen weekend op de tribune."
"Hij is geëerd met de interesse van Chelsea. Het is één van de grootste clubs van Engeland en de wereld. Bovendien houdt hij van het Engelse voetbal en ziet hij een overstap naar de Premier League wel zitten", vervolgt de zakelijke vertegenwoordiger.
"Maar Miralem is tevreden bij Heerenveen", weet Stankovic. "Hij heeft daar nog een contract tot medio 2010 met een optie en zou zonder problemen nog een jaar in Heerenveen blijven om zich verder te willen ontwikkelen."
Misschien voor hem zelf slim om nog een jaartje bij heerenveen te blijven...ik zie hem ook niet naar chelsea gaan om vervolgens uitgeleend te worden aan psv
|
|
|
KoenPSV Toeschouwer
Uit: Gerwen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9 Reg.: 19 mei 2007 | Als Chelsea hem niet stalt bij ons en als PSV hem niet koopt, hoop ik dat een buitelandse club intersse in hem heeft. Want anders krijg je weer zo'n *** 020-ventje (zoals Suarez, Huntelaar, Heitinga, etc.). Dan zeg ik, kijk eens naar Marcus Berg. Hij doet het dit seizoen ook heel goed en je betaal misschien de helft voor hem.
|
|
|