| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
Ludvika Rules Jeugdspeler
Uit: Ludvika Vak: - Posts: 44 Reg.: 1 april 2004 | Toen Berg vertrok van IFK Göteborg naar Groningen, was zijn vervanger Pontus Wernbloom. Deze jonge gast presteerde zelfs nog beter dan Berg dat deed bij IFK. Dit is een intressante optie om in de gaten te houden. Hij is jong en nog relatief goedkoop.
Verder zo lang Farfan niet vertrekt geen geld uitgeven aan Sulejmani. Dit geld moet in mijn ogen gestoken worden in de defensie, want die is dit jaar zo lek als een mandje 
|
|
|
RoyvdBerghe Jeugdspeler
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 42 Reg.: 3 september 2006 |
quote: KoenPSV schreef:
Als Chelsea hem niet stalt bij ons en als PSV hem niet koopt, hoop ik dat een buitelandse club intersse in hem heeft. Want anders krijg je weer zo'n *** 020-ventje (zoals Suarez, Huntelaar, Heitinga, etc.). Dan zeg ik, kijk eens naar Marcus Berg. Hij doet het dit seizoen ook heel goed en je betaal misschien de helft voor hem.
Marcus Berg, daar zeg je me wat inderdaad. Daar had ik nog totaal niet over nagedacht. Ik denk dat Berg met zijn fysiek en geweldig scorend vermogen (links, rechts, hoofd) zeker wel een aanwinst zou kunnen zijn en in vergelijking met andere opties ook niet al te duur. Ik denk dat Berg inderdaad een heel goede optie is.
|
|
|
Adje Interim Aanstormend talent
Vak: - Posts: 961 Reg.: 30 november 2007 |
quote: RoyvdBerghe schreef:
(...)
Marcus Berg, daar zeg je me wat inderdaad. Daar had ik nog totaal niet over nagedacht. Ik denk dat Berg met zijn fysiek en geweldig scorend vermogen (links, rechts, hoofd) zeker wel een aanwinst zou kunnen zijn en in vergelijking met andere opties ook niet al te duur. Ik denk dat Berg inderdaad een heel goede optie is.
Berg is echt niet goedkoop, Groningen heeft hem vorig seizoen gehaald voor een kleine 4 miljoen euro. Dit seizoen draait hij al meteen heel aardig. Dat en zijn lange contract komt waarschijnlijk op een kostenplaatje van 9/10 miljoen.
[Dit bericht is veranderd door Adje Interim (op 3 april 2008 14:20:39).]
|
|
|
Juzni_Front Nationale topspeler
Uit: Zemun (Beograd) Vak: - Posts: 853 Reg.: 29 april 2005 | Nogmaals; als Miralem vertrekt bij Heerenveen, gaat hij of naar Feyenoord of naar het buitenland.
|
|
|
malibu International
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2041 Reg.: 1 augustus 2006 |
quote: Juzni_Front schreef:
Nogmaals; als Miralem vertrekt bij Heerenveen, gaat hij of naar Feyenoord of naar het buitenland.
Je klinkt erg zeker van je zaak. Jammer voor ons en voor Ajax dus.
|
|
|
JurgenKean Bankzitter
Vak: - Posts: 213 Reg.: 15 december 2004 |
quote: Nogmaals; als Miralem vertrekt bij Heerenveen, gaat hij of naar Feyenoord of naar het buitenland.
Tja, hoe maak je je carriere kapot he. . . 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26092 Reg.: 8 juni 2001 | Feyenoord kan hem toch niet betalen, maar ik blijf erbij dat PSV hem niet nodig heeft. We hebben Dzsudzsak, Amrabat, Farfan en Manco al voor de flanken.
|
|
|
Taylormade Bankzitter
Vak: - Posts: 194 Reg.: 29 augustus 2007 |
Nogmaals; als Miralem vertrekt bij Heerenveen, gaat hij of naar Feyenoord of naar het buitenland.
Buitenland, is groot he, veilige uitspraak.
Maar we hebben hem niet nodig.
|
|
|
Thimo ! Jeugdspeler
Posts: 46 Reg.: 25 februari 2008 | we hebben hem niet perse nodig maar hij is altijd welkom zou ik zeggen. Fantastische speler als farfan verkocht word zou ik hem wel halen. Als feyenoord hem haalt denk ik dat ze goede zaken doen. Maar denk niet dat in staat zijn om te voetballen.
|
|
|
fritsie Internationale topspeler
Posts: 1007 Reg.: 28 augustus 2005 | Zure Japie naar het buitenland, wat een kontverhaal zeg
Feyenoord, als ze niet uitkijken, missen ze gewoon weer Europees voetbal. En Zure Japie zou zijn stabiele situatie bij Heerenveen daarvoor inruilen? Wat een gelul. Die gaat gewoon naar 020.
|
|
|
Boekel1 International
Uit: Boekel Vak: - Posts: 544 Reg.: 15 mei 2004 | Ik hoop dat hij komt!
Dan hebben ze weer een topper! 
|
|
|
Kuipbewoner
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 3 Reg.: 14 maart 2008 |
Heb al een tijdje meegelezen hier, omdat ik een grote fan ben van Sulejmani. Hoop dat je gelijk hebt en dat hij naar Feyenoord komt. Je klinkt alleen wel een stuk minder zeker dan een paar weken geleden:
"Speelt aankomend seizoen bij Feyenoord. Mark my words. "
Ik mag toch hopen dat jullie hier ook liever hebben dat hij naar Rotterdam gaat dan naar 020, ookal lijkt me dat wel de meest logische optie als je kijkt naar het beschikbare geld enz...
|
|
|
Godfather Bankzitter
Vak: - Posts: 208 Reg.: 20 augustus 2006 | Gisteren bij RTL Voetbal was er nog een stukje over Sulejmani. Hij wou misschien wel bij Heerenveen blijven maar hij keek wel wat hij ging doen. Derksen voegde er nog aan toe dat PSV hem zou moeten ruilen: Sulejmani naar PSV en Danko en Koef naar Heerenveen. En hij voegde daaraan toe: Het is voor PSV en Ajax een buitenkansje, én AZ, en Feyenoord kan hem niet betalen. Dus alle mensen die zeggen dat hij naar Feyenoord gaat ofzo: onzin.
|
|
|
|
malibu International
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2041 Reg.: 1 augustus 2006 | Juzni Front zit er niet vaak naast met zijn voorspellingen. Ik reken dus niet op hem. jammer, want het is een geweldig talent. Aan de andere kant zouden we eerst moeten verkopen in de aanvalslinie voordat we zouden kunnen investeren.
|
|
|
Kuipbewoner
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 3 Reg.: 14 maart 2008 |
quote: Godfather schreef:
Gisteren bij RTL Voetbal was er nog een stukje over Sulejmani. Hij wou misschien wel bij Heerenveen blijven maar hij keek wel wat hij ging doen. Derksen voegde er nog aan toe dat PSV hem zou moeten ruilen: Sulejmani naar PSV en Danko en Koef naar Heerenveen. En hij voegde daaraan toe: Het is voor PSV en Ajax een buitenkansje, én AZ, en Feyenoord kan hem niet betalen. Dus alle mensen die zeggen dat hij naar Feyenoord gaat ofzo: onzin.
En waar ging Amrabat ook alweer naar toe volgens Derksen (tot 2 keer toe)?
Ik zeg niet dat je die member van het forum hier perse moet geloven, maar Derksen kraamt ook vaak onzin uit
|
|
|
Godfather Bankzitter
Vak: - Posts: 208 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: Kuipbewoner schreef:
(...)
En waar ging Amrabat ook alweer naar toe volgens Derksen (tot 2 keer toe)?
Ik zeg niet dat je die member van het forum hier perse moet geloven, maar Derksen kraamt ook vaak onzin uit
Heerenveen, maar daar kon Derksen weinig aan doen, was ook al bij Studio Voetbal gemeld, dat Wetzel samen met Amrabat naar Heerenveen zou gaan. Was gewoon ook bijna rond maar ketste net af. Meestal zit Derksen er wel goed bij.
|
|
|
stuttgart88 Internationale topspeler
Uit: nijmegen Vak: Noord - PP Posts: 998 Reg.: 24 juli 2003 |
Als hij dan meer hersencellen heeft dan een amoebe zal hij naar het buitenland gaan.
quote: Godfather schreef:
Gisteren bij RTL Voetbal was er nog een stukje over Sulejmani. Hij wou misschien wel bij Heerenveen blijven maar hij keek wel wat hij ging doen. Derksen voegde er nog aan toe dat PSV hem zou moeten ruilen: Sulejmani naar PSV en Danko en Koef naar Heerenveen. En hij voegde daaraan toe: Het is voor PSV en Ajax een buitenkansje, én AZ, en Feyenoord kan hem niet betalen. Dus alle mensen die zeggen dat hij naar Feyenoord gaat ofzo: onzin.
Als Derksen iets roept ben ik juist geneigd het tegendeel te geloven. Als er iemand veel en vaak ver naast zit!
[Dit bericht is veranderd door stuttgart88 (op 5 april 2008 13:53:35).]
|
|
|
Jeroeninho Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 390 Reg.: 6 november 2007 | Denk ik niet het soort speler wat we nodig hebben. We hebben talent, techniek en actie genoeg.
|
|
|
Rinko7 Regelmatige invaller
Uit: Hoogerheide, Noord-Brabant Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 285 Reg.: 14 september 1999 | Juzni, Chelsea is ook buitenland...!
Kan ie toch nog verhuurd worden of zit dat er ook niet in??
|
|
|
Adje Interim Aanstormend talent
Vak: - Posts: 961 Reg.: 30 november 2007 | Ik denk dat hij toch naar Ajax gaat, wat er hier ook gezegd wordt. Zou hem ook graag hier zien, maar er moet eerst verkocht worden.
|
|
|
Godfather Bankzitter
Vak: - Posts: 208 Reg.: 20 augustus 2006 | Na de reclame bij RTL straks een portret van Miralem, misschien zit er nog wat info in.
|
|
|
kameleon Nationale topspeler
Vak: Zuid - A Posts: 1056 Reg.: 31 december 2005 | verslaggever bij de wedstrijd willem 2-heerenveen meldt zojuist dat sulejmani in de nadrukkelijke belangstelling staat van PSV, indien het klopt zou het een fantastische deal zijn.
Deze speler is echter onder de 10 miljoen niet haalbaar,dus hoeveel waarde moet aan een dergelijke quote worden gehecht?
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26092 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: kameleon schreef:
verslaggever bij de wedstrijd willem 2-heerenveen meldt zojuist dat sulejmani in de nadrukkelijke belangstelling staat van PSV, indien het klopt zou het een fantastische deal zijn.
Deze speler is echter onder de 10 miljoen niet haalbaar,dus hoeveel waarde moet aan een dergelijke quote worden gehecht?
Dan zou PSV dus Koevermans of Lazovic naar Heerenveen moeten sturen en daar een deal van maken.
Maar ik weet niet wat we met Sulejmani moeten. Op de flanken hebben we al Farfan, Dzsudzsak, Amrabat en Manco. Dat lijkt me toch meer dan genoeg.
|
|
|
motd Legende
Uit: leiden Vak: - Posts: 1928 Reg.: 29 april 2003 |
quote: Giallorossi schreef:
Feyenoord kan hem toch niet betalen, maar ik blijf erbij dat PSV hem niet nodig heeft. We hebben Dzsudzsak, Amrabat, Farfan en Manco al voor de flanken.
Farfan speelt m.i. volgend seizoen niet meer bij PSV. Al had ik hem dit jaar veel liever centraal gezien dan op de flank...
En als Reis ook nog weg wil dan moet er vervanging komen.
Waar is trouwens de tijd gebleven dat onze flankspelers regelmatig van kant wisselden?! Onder Hiddink...
[Dit bericht is veranderd door motd (op 5 april 2008 19:59:48).]
|
|
|
Tim_PSV Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 170 Reg.: 7 maart 2007 | Ze hebben gewoon een topschutter nodig die de gouden schoen haalt
|
|
|