| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
Godfather Bankzitter
Vak: - Posts: 226 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: Tim_PSV schreef:
Ze hebben gewoon een topschutter nodig die de gouden schoen haalt
Hahahaha, daar zijn wij ons nu ook wel van bewust hoor Tim_PSV, dat lijkt me logisch. Maar de vraag is of die te vinden is en/of haalbaar is hè !!
|
|
|
KoninGomes KoningLazo  Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8697 Reg.: 30 maart 2003 |
Zowel Koef als Lazo kunnen er 25+ per seizoen maken. Daarvoor heb je geen Sulejmani nodig. Het gaat om de intentie van de ploeg, als je achteroverleunt scoor je nu eenmaal minder dan wanneer je op de aanval speelt.
Ik denk dat als een van onze twee spitsen bij Ajax/Heerenveen zou spelen, hij de 30 zou kunnen halen.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2559 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
Jammer genoeg zijn die ook niet voor het oprapen.
|
|
|
kameleon Nationale topspeler
Vak: Zuid - A Posts: 1056 Reg.: 31 december 2005 |
quote: Giallorossi schreef:
(...)
Dan zou PSV dus Koevermans of Lazovic naar Heerenveen moeten sturen en daar een deal van maken.
Maar ik weet niet wat we met Sulejmani moeten. Op de flanken hebben we al Farfan, Dzsudzsak, Amrabat en Manco. Dat lijkt me toch meer dan genoeg.
Wat heeft het een nou met het ander te maken: Sulejmani is geen flankspeler maar een centrumspits,bovendien voor een speler van zijn klasse is er altijd plaats. Manco is pas 17 en Dzsudzsak is na een uitstekend begin ontzettend ver teruggevallen.moet nog blijken of hij wel zo goed is.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26100 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: kameleon schreef:
(...)
Wat heeft het een nou met het ander te maken: Sulejmani is geen flankspeler maar een centrumspits,bovendien voor een speler van zijn klasse is er altijd plaats. Manco is pas 17 en Dzsudzsak is na een uitstekend begin ontzettend ver teruggevallen.moet nog blijken of hij wel zo goed is.
Dat Dzsudzsak veel talent heeft dat kan een blinde nog wel zien. Hij heeft nu even een terugval waar elk talent mee te maken krijgt.
Maargoed, ik blijf er bij dat PSV Sulejmani niet nodig heeft.
|
|
|
Godfather Bankzitter
Vak: - Posts: 226 Reg.: 20 augustus 2006 |
(...)
Dat Dzsudzsak veel talent heeft dat kan een blinde nog wel zien. Hij heeft nu even een terugval waar elk talent mee te maken krijgt.
Maargoed, ik blijf er bij dat PSV Sulejmani niet nodig heeft.
En waar baseer je dat dan op.
|
|
|
ng_psv Talentje
Uit: swalmen Vak: - Posts: 69 Reg.: 5 juli 2006 | Net werd bij RTL gemeld dat PSV nadrukkelijk belangstelling had voor Sulejmani.
|
|
|
9.Danko Lazovic Bankzitter
Uit: Helmond Vak: Oost - W Posts: 187 Reg.: 29 januari 2005 | Staat nadrukkelijk in de belangstelling van PSV zojuist bij RTL samenvattingen.
Zou een goeie zet zijn als ze hem binnen halen !
Come on PSV 
|
|
|
quote: Godfather schreef:
(...)
En waar baseer je dat dan op.
Bij de grote talenten als Robben en Ronaldo heb ik die enorme terugval nooit gezien. Ik hoop dat je gelijk hebt maar voor hetzelfde geld heeft Dzsudzsak een paar wedstrijden goed gepresteerd omdat men hem niet kende.
Jij werpt je wel als kenner op maar ik zal als ,,kenner,, hier dan beweren dat Sulejmani een betere voetballer is dan Dzsudzsak.
|
|
|
Mance YugoPFC  Bankzitter
Vak: - Posts: 587 Reg.: 25 augustus 2007 |
(...)
Waar heb jij het nou weer over?
Sulejmani is gewoon een linksbuiten...
Dat hij bij Heerenveen veel scoort betekend niet dat hij een centrumspits is... 
|
|
|
BasjeSentenbak Bankzitter
Uit: Vught Vak: Noord - M Posts: 239 Reg.: 24 mei 2006 | @kameleon: jij bent als "kenner" al helemaal niet serieus te nemen getuige je posts in het heden en verleden.
Dus jij wil Dzsudzsak gaan vergelijken met Ronaldo?
Het kan aan mij liggen maar een uitstekende speler, wat Dzsudzsak is, hoeft niet altijd van het niveau Ronaldo te zijn.
Ronaldo = wereldklasse. Dat niveau gaat Sulejmani nooit halen. Ronaldo was op zijn 17e al klassen beter dan Sulejmani nu.
Gert-Jan Verbeek heeft zelf al een keer in een interview voor, ik meen, de camera's van RTL toegegeven dat Mickey Sulejmani zich met name in uitwedstrijden veel meer moet profileren. Ik heb zojuist de wedstrijd tegen Willem II live gekeken en hij onderscheidde zich weer niet in een uitwedstrijd. Sulejmani heeft dus ook regelmatig een terugval.
Wanneer Sulejmani naar PSV komt (ik denk het niet maar toch)en Heerenveen koopt weer een uitstekende vervanger dan weet ik zeker dat jij, Kameleon, de kwaliteiten van Sulejmani weer bagatelliseerd ten faveure van die evt nieuwe aankoop.
Jij bent namelijk heel goed in het naar beneden halen van spelers van PSV. Bij bepaalde spelers heb je een punt maar als je nou al over Dzsudzsak begint
Sulejmani zou een uitstekende aankoop zijn van PSV. Een speler waar je voor naar het stadion komt en een speler die PSV, ondanks de aanwezigheid van Manco, Amrabat, Koevermans, Dzsudzsak en Lazovic direct sterker maakt.
Wat ik alleen wil aangeven is dat het de reinste onzin is om te beweren dat Sulejmani beter is dan Dzsudzsak omdat Sulejmani nog net zo wisselvallig is als onze Hongaarse aanwinst.
Sulejmani is een pure aanvaller (hij zou ook centraal in de spits kunnen spelen) gezegend met een fantastische techniek, overzicht, snelheid en doelgerichtheid.
Dzsudszak is veel meer een linkermiddenvelder die ook als linksbuiten uit de voeten kan. Ook daar loopt de vergelijking met Sulejmani al mank.
Sulejmani speelde ijzersterk tegen oa AZ thuis en Ajax thuis maar heeft ook mindere uitwedstrijden gespeeld. Wanneer Sulejmani fantastisch speelt, zoals tegen Ajax, wordt dit meteen belicht en uitvergroot in de pers (zeker als Gert Jan Verbeek met zijn uitspraken nog n duit in het zakje doet) maar wanneer hij een mindere wedstrijd speelt zoals vandaag dan hoor je er niks over.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26100 Reg.: 8 juni 2001 | Ik ben het helemaal met jou eens BasjeSentenbak!
Dzsudzsak in een handenbindertje. Hij kan echt fantastisch voetballen. Dat hij nu een dip heeft is niet zo raar. Hij is net in een nieuw land en sommige verwachten hier dat hij even de nieuwe Ronaldo wordt
Ronaldo is van een andere categorie, een categorie die PSV in deze tijd nooit meer kan betalen en dan mag je heel blij zijn dat je een speler als Dzsudzsak in je selectie hebt. Hij heeft wel in z'n eentje de wedstrijden tegen Ajax en AZ beslist, dat wordt door velen ineens weer vergeten na een paar mindere wedstrijden van Balazs.
Sulejmani is momenteel net zo wisselvallig. Hij kan geweldig voetballen, maar is niet altijd even beslissend. Want buiten het versieren van de vrije trap waar Sibon uit scoorde, heb ik Sulejmani niet gezien.
Ik denk dat Dzsudzsak en Sulejmani niet veel van niveau verschillen en dan vind ik het zonde om Sulejmani te kopen, tenzij hij ook centraal in de spits uit de voeten kan, maar voor zover ik weet is Sulejmani een linkerspits.
|
|
|
Ik ben het helemaal met jou eens BasjeSentenbak!
Dzsudzsak in een handenbindertje. Hij kan echt fantastisch voetballen. Dat hij nu een dip heeft is niet zo raar. Hij is net in een nieuw land en sommige verwachten hier dat hij even de nieuwe Ronaldo wordt
Ronaldo is van een andere categorie, een categorie die PSV in deze tijd nooit meer kan betalen en dan mag je heel blij zijn dat je een speler als Dzsudzsak in je selectie hebt. Hij heeft wel in z'n eentje de wedstrijden tegen Ajax en AZ beslist, dat wordt door velen ineens weer vergeten na een paar mindere wedstrijden van Balazs.
Sulejmani is momenteel net zo wisselvallig. Hij kan geweldig voetballen, maar is niet altijd even beslissend. Want buiten het versieren van de vrije trap waar Sibon uit scoorde, heb ik Sulejmani niet gezien.
Ik denk dat Dzsudzsak en Sulejmani niet veel van niveau verschillen en dan vind ik het zonde om Sulejmani te kopen, tenzij hij ook centraal in de spits uit de voeten kan, maar voor zover ik weet is Sulejmani een linkerspits.
Laat mij nou toch altijd gedacht hebben dat Afellay de beste speler bij PSV is die,samen met onze megastar Gomes bijna altijd van beslissende invloed is in ,nagenoeg alle wedstrijden. En Dzsudzsak valt me al vele weken enorm tegen,
maar net als jullie hoop ik van harte dat het van tijdelijke aard is. Als de dip dan net zo lang duurt dan bij Farfan,die pas de laatste wedstrijden weer op niveau speelt na een dip van bijna een jaar, zijn we er goed mee.
|
|
|
vennegoorfan Regelmatige invaller
Uit: Mariaheide Vak: Zuidwest - GG Posts: 300 Reg.: 23 juni 2005 | Niks ten nadele van Sulejmani, ik vind het een geweldige speler, maar ik denk dat het beter is het geld (10 miljoen wordt er gezegd) te besteden aan een goede verdediger. Aanvallend hebben we al genoeg in huis: Manco, Amrabat, Dszudszak, Koevermans, Lazovic, Jonathan, Zeefuik en eventueel nog Farfan. Dan komen er teveel aanvallers op de bank (of zelfs de tribune) terecht. Je kunt je geld nou eenmaal maar één keer uitgeven. De prioriteit ligt in de verdediging.
|
|
|
Gomes O Goleiro Grande..
 Toeschouwer
Vak: Noord - M Posts: 82 Reg.: 13 maart 2008 |
quote: vennegoorfan schreef:
Niks ten nadele van Sulejmani, ik vind het een geweldige speler, maar ik denk dat het beter is het geld (10 miljoen wordt er gezegd) te besteden aan een goede verdediger. Aanvallend hebben we al genoeg in huis: Manco, Amrabat, Dszudszak, Koevermans, Lazovic, Jonathan, Zeefuik en eventueel nog Farfan. Dan komen er teveel aanvallers op de bank (of zelfs de tribune) terecht. Je kunt je geld nou eenmaal maar één keer uitgeven. De prioriteit ligt in de verdediging.
Er word ook gezegt dat Chelsea hem binnenhaalt en dan uit leent aan PSV.
|
|
|
JanKlaassen Aanstormend talent
Vak: - Posts: 124 Reg.: 30 augustus 2007 |
(...)
Laat mij nou toch altijd gedacht hebben dat Afellay de beste speler bij PSV is die,samen met onze megastar Gomes bijna altijd van beslissende invloed is in ,nagenoeg alle wedstrijden. En Dzsudzsak valt me al vele weken enorm tegen,
maar net als jullie hoop ik van harte dat het van tijdelijke aard is. Als de dip dan net zo lang duurt dan bij Farfan,die pas de laatste wedstrijden weer op niveau speelt na een dip van bijna een jaar, zijn we er goed mee.
Nou hebben we hier mensen zitten (zonder enig verstand van voetbal) die spelers al na 1 seizoen afschrijven. Maar jij spant de kroon. De jongen is een talent en pas 21. Hij speelt nog geen half seizoen hier en we moeten hem al vervangen van je.
Ik ben erg blij dat PSV geen mensen zoals jou aan het roer heeft. Dan zou elk jaar het complete team mogen opzouten omdat meneer weer denkt een andere speler te hebben gezien.
|
|
|
Juzni_Front Nationale topspeler
Uit: Zemun (Beograd) Vak: - Posts: 855 Reg.: 29 april 2005 | Derksen is een leugenaar.
Dat pulpblaadje zit er zo regelmatig feitelijk naast en de webpagina heeft vaak genoeg 'exlusief' berichten die helemaal niet uitkomen.
|
|
|
Sappelaar Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1251 Reg.: 6 juni 2005 |
verslaggever bij de wedstrijd willem 2-heerenveen meldt zojuist dat sulejmani in de nadrukkelijke belangstelling staat van PSV, indien het klopt zou het een fantastische deal zijn.
Deze speler is echter onder de 10 miljoen niet haalbaar,dus hoeveel waarde moet aan een dergelijke quote worden gehecht?
Afgezien van het gegeven dat je quotes van een verslagger inderdaad niet al te serieus moet nemen wil ik nog even ingaan op het bedrag van 10 miljoen wat door iedereen hier voor zoete koek aangenomen wordt. Niemand kent de inhoud van het contract van Sulejmani dus niemand weet hoeveel hij moet kosten. Wellicht heeft hij wel een bepaalde clausule in zijn contract waardoor hij goedkoper weg kan. Heerenveen wil nu heel snel verlengen met Sulejmani dat zegt wat dat betreft ook wel iets. Dat Verbeek, die volgend seizoen toch weg is, op een persconferentie een beetje loopt te brallen over hoe geweldig Sulejmani is en dat ie voor 10 miljoen een koopje is zegt mij wat dat betreft niet zoveel.
|
|
|
Uit: Zemun (Beograd) Vak: - Posts: 855 Reg.: 29 april 2005 | Voorlopig heeft Sulejmani nog niet verlengt. Ik denk dat hij dat ook niet doet.
|
|
|
quote: JanKlaassen schreef:
(...)
Nou hebben we hier mensen zitten (zonder enig verstand van voetbal) die spelers al na 1 seizoen afschrijven. Maar jij spant de kroon. De jongen is een talent en pas 21. Hij speelt nog geen half seizoen hier en we moeten hem al vervangen van je.
Ik ben erg blij dat PSV geen mensen zoals jou aan het roer heeft. Dan zou elk jaar het complete team mogen opzouten omdat meneer weer denkt een andere speler te hebben gezien.
Als jij nou eens zou leren begrijpend te lezen zou je minder totale onzin uitkramen. Ik schrijf Dzsudzsak helemaal niet af en over vervangen zeg ik al helemaal niets.
Maar het aantal zwakke wedstrijden overtreft tot op heden het aantal sterke wedstrijden en dan heb ik toch enige twijfel,normaal toch? Die twijfel heb ik nooit bij spelers als Afellay en Aisatti, ook in Amrabat heb ik het volste vertrouwen,hopenlijk kan ik Dzsudzsak volgend seizoen ook in dat rijtje plaatsen.
|
|
|
malibu International
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2048 Reg.: 1 augustus 2006 | Verbeek dus naar Feyenoord, Sulejmani mee in de slip-stream? In iedergeval zoals Juzni had voorspeld.
|
|
|
Thomas Aruba Basisspeler
Uit: Aruba Vak: - Posts: 514 Reg.: 19 mei 2007 |
quote: Juzni_Front schreef:
Voorlopig heeft Sulejmani nog niet verlengt. Ik denk dat hij dat ook niet doet.
De enige manier dat Feyenoord die jongen kan betalen is d.m.v. externe financieerders. Ik ben benieuwd.
|
|
|
Uit: Zemun (Beograd) Vak: - Posts: 855 Reg.: 29 april 2005 |
quote: malibu schreef:
Verbeek dus naar Feyenoord, Sulejmani mee in de slip-stream? In iedergeval zoals Juzni had voorspeld.
Morgen al presentatie? Verrassend vroeg.
|
|
|
Kuipbewoner
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 4 Reg.: 14 maart 2008 |
quote: Juzni_Front schreef:
Voorlopig heeft Sulejmani nog niet verlengt. Ik denk dat hij dat ook niet doet.
Maar was dat dan geen eenzijdige optie voor Heerenveen? In dat geval heeft Miralem weinig te willen...
|
|
|
Mance YugoPFC  Bankzitter
Vak: - Posts: 587 Reg.: 25 augustus 2007 | Sulejmani gaat naar PSV
Dat is wat ik 'weet' en erover kan vertellen
Wie het niet gelooft mag het zelf weten, ik heb niet het doel om een 'betrouwbare bron' te worden,
het is gewoon dat ik dingen weet over deze speler.
Veel plezier nog met speculeren 
[Dit bericht is veranderd door Mance (op 6 april 2008 12:33:34).]
|
|
|