PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Aankoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 68 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
malibu
International

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 augustus 2006
Gepost op 6 april 2008 om 12:35:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juzni_Front schreef:

(...)

Morgen al presentatie? Verrassend vroeg.

werd geroepen ja, maar Verbeek zegt dat er nog niks getekend is. Misschien dat er nog een paar dagen over heen gaan. Maar is gewoon rond dus.
 Help mods!
Pool: 2032eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.489,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Kuipbewoner

Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 14 maart 2008
Gepost op 6 april 2008 om 12:42:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mance schreef:

Sulejmani gaat naar PSV

Dat is wat ik 'weet' en erover kan vertellen

Wie het niet gelooft mag het zelf weten, ik heb niet het doel om een 'betrouwbare bron' te worden,
het is gewoon dat ik dingen weet over deze speler.

Veel plezier nog met speculeren

Nou ik ben benieuwd wie er slecht geïnformeerd is, jij of juzni.

Psv zou wel logischer zijn dan Feyenoord, wat betreft het bedrag dat er moet worden betaald
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Fantomas
Internationale topspeler

Uit: Maastricht
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 6 april 2008 om 12:45:03.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mance schreef:

Sulejmani gaat naar PSV

Wie het niet gelooft mag het zelf weten, ik heb niet het doel om een 'betrouwbare bron' te worden,

Ik hoop echt dat 't waar is, en ik trek jou ook niet in twijfel, maar:

- We hebben al zo veel aanvallers:
Voor de spits: Koevermans, Lazovic, Reis, Zeefuik
Op de flanken: Amrabat, Farfan, Manco, Dszudszak

Dat zijn 8 spelers voor in principe 3 posities, en dan heb ik 't nog niet eens over aanvallend ingestelde middenvelders als Afellay en in mindere mate Aissati. Er zullen echt spelers moeten vertrekken en/of verhuurd moeten worden.

EDIT: wat ik me wel kan voorstellen is dat PSV nu al weet dat Farfan weggaat, en dat ze daarom Sulejmani halen. Van Amrabat en voornamelijk Manco is het natuurlijk nog afwachten hoe lang 't duurt voordat ze er staan.

[Dit bericht is veranderd door Fantomas (op 6 april 2008 12:48:21).]
 Help mods!
Pool: 3722eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.487,9VoVo: 2164e / 1941e / 2227eOpstelling: 4-5-1
johninho
Vedette

Uit: Helmond
Reg.: 11 juli 2004
Gepost op 6 april 2008 om 12:48:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Fantomas schreef:

(...)

Ik hoop echt dat 't waar is, en ik trek jou ook niet in twijfel, maar:

- We hebben al zo veel aanvallers:
Voor de spits: Koevermans, Lazovic, Reis, Zeefuik
Op de flanken: Amrabat, Farfan, Manco, Dszudszak

Dat zijn 8 spelers voor in principe 3 posities, en dan heb ik 't nog niet eens over aanvallend ingestelde middenvelders als Afellay en in mindere mate Aissati. Er zullen echt spelers moeten vertrekken en/of verhuurd moeten worden.

Heerlijk toch die luxe
Alleen achterin blijft het zo huilen met de pet op...
 Help mods!
Pool: 811eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
malibu
International

Uit: amsterdam
Reg.: 1 augustus 2006
Gepost op 6 april 2008 om 12:51:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
johninho schreef:

(...)

Heerlijk toch die luxe
Alleen achterin blijft het zo huilen met de pet op...

Niks aan de hand, we gaan gewoon met 8 aanvallers spelen en winnen al onze wedstrijden met 10-8. zal ze leren, die kritieke media
 Help mods!
Pool: 2032eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.489,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
pascal77
Jeugdspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - VV
Reg.: 1 januari 2008
Gepost op 6 april 2008 om 12:54:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mance schreef:

Sulejmani gaat naar PSV

Mance, ik moet je nageven, je hebt het nu meerdere keren met enige stelligheid gezegd, dus ik geloof je op je woord!!

Uiteraard mocht het niet zo zijn dan betaal je de seizoenskaart van dit hele forum natuurlijk

Nee ik geloof je zo ook wel haha, al blijft er bij ons natuurlijk altijd wel twijfel tot het definitief rond is, omdat er veel mensen zijn hier die zeggen dat ze de zus van de tandarts kennen bij wie die net een huis heeft gekocht ofzoiets...

Maar ik hoop dat je gelijk hebt, dat zou geweldig zijn!!

Mijn opstelling:

---------------Gomes----------------
Marcellis---Ooijer---Bouma---Salcido
---------------Simons---------------
-----Amrabat------------Dszudszak---
---------------Afellay--------------
----------Farfan----Sulejmani-------
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Apollo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: hengelo
Reg.: 5 maart 2000
Gepost op 6 april 2008 om 13:56:59.       MSN: mkleinsman@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leuk, zo'n 1-mans middenveld.
 Help mods!
Pool: 2522eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Thimo !
Jeugdspeler

Reg.: 25 februari 2008
Gepost op 6 april 2008 om 14:59:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

met sulejmani erbij. Farfan weg. Hebben we dan wel een luxe probleem maar dan kunnen we toch gewoon de 2e helft 3 aanvallers wisselen als het niet loopt?, en bij blessures heb je altijd mogelijkheden. Als we reis en of zeefuik dan verhuren naar een degradatiekanidaat waar ze speelgarantie krijgen.
 Help mods!
Pool: 4979eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.499,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Thimo !
Jeugdspeler

Reg.: 25 februari 2008
Gepost op 6 april 2008 om 15:12:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap niet wat mensen klagen over Dzsudzsak. Hij heeft laten zien dat die erg goed kan voetballen. En werd door velen de hemel ingeprezen. Het zit niet altijd mee. En mensen spreken vaak van 'Vorm". Alhoewel velen zeggen dat vorm niet bestaat. En noem nou eens namen van spelers die beter zijn dan hem volgens jullie?, binnen de NL eredivisie. Op zijn positie. Ik denk dat we blij moeten zijn met hem en hem moeten steunen.
 Help mods!
Pool: 4979eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.499,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Godfather
Bankzitter

Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 6 april 2008 om 15:25:27.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thimo ! schreef:

Ik snap niet wat mensen klagen over Dzsudzsak. Hij heeft laten zien dat die erg goed kan voetballen. En werd door velen de hemel ingeprezen. Het zit niet altijd mee. En mensen spreken vaak van 'Vorm". Alhoewel velen zeggen dat vorm niet bestaat. En noem nou eens namen van spelers die beter zijn dan hem volgens jullie?, binnen de NL eredivisie. Op zijn positie. Ik denk dat we blij moeten zijn met hem en hem moeten steunen.

Sulejmani is kwalitatief beter. Evenals Suarez.
 Help mods!
Pool: 2319eMotM PSV-Heracles Almelo: SimonsBattle-rating: 1.491,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
lowlife
International

Uit: deventer
Reg.: 9 april 2005
Gepost op 6 april 2008 om 19:25:16.       MSN: lowlife_666@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Sulejmani is kwalitatief beter. Evenals Suarez.

beetje appels met peren vergelijken
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.489,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Godfather
Bankzitter

Gepost op 6 april 2008 om 19:25:52.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lowlife schreef:

(...)

beetje appels met peren vergelijken

Absoluut niet.
 Help mods!
Pool: 2319eMotM PSV-Heracles Almelo: SimonsBattle-rating: 1.491,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Drs.Nimrod
Nimrod
Legende

Uit: Syracuse (USA)
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 6 april 2008 om 19:41:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mance schreef:

Sulejmani gaat naar PSV

Ik geloof je . Oh wat zou ik dat toch fijn vinden... Waarschijnlijk gaat Koevermans of Lazovic de andere kant op.
 Help mods!
Pool: 504eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.419,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
patdaddy
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: Noord - M
Reg.: 15 augustus 2005
Gepost op 6 april 2008 om 21:11:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wanneer word dit bekend gemaakt dan??? Na de Play offs???

[Dit bericht is veranderd door patdaddy (op 6 april 2008 21:14:54).]
 Help mods!
Pool: 2003eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: -
Robinhooo
Vedette
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Rotterdam / Eindhoven
Vak: Noord - T
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 6 april 2008 om 21:37:31.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Drs.Nimrod schreef:

(...)

Ik geloof je . Oh wat zou ik dat toch fijn vinden... Waarschijnlijk gaat Koevermans of Lazovic de andere kant op.

Of chelsea koopt hem en verhuurt hem aan psv. Ik verwacht niet dat heerenveen koevermans wil, die scoort wel veel, maar levert niks meer op. En ik denk dat lazovic zich te trots voelt om "een stapje terug te doen".
 Help mods!
Pool: 1647eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.305,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Sjoerd87 PSV
Sjoerdje87
Basisspeler

Uit: Eindhoven / Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 6 april 2008 om 21:41:48.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mance schreef:

Sulejmani gaat naar PSV

Wat, is ie PSV nog een dienst schuldig ofzo..?

Tis nooit duidelijk dat een speler komt totdat ie daadwerkelijk getekend heeft (en ook dan is het maar de vraag.. alves), dat hebben wel gezien bij bijv. Guardado & v. Persie.

Van mij mag ie komen, maar al was Mance een alias voor Reker, dan nog zou ik het met een korreltje zou nemen
 Help mods!
Pool: 48eMotM PSV-Heracles Almelo: AfellayBattle-rating: 1.576,5 (daag uit)VoVo: 781e / 821e / 619eOpstelling: 4-3-3
JanKlaassen
Aanstormend talent

Reg.: 30 augustus 2007
Gepost op 6 april 2008 om 21:51:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kameleon schreef:

(...)

Als jij nou eens zou leren begrijpend te lezen zou je minder totale onzin uitkramen. Ik schrijf Dzsudzsak helemaal niet af en over vervangen zeg ik al helemaal niets.
Maar het aantal zwakke wedstrijden overtreft tot op heden het aantal sterke wedstrijden en dan heb ik toch enige twijfel,normaal toch? Die twijfel heb ik nooit bij spelers als Afellay en Aisatti, ook in Amrabat heb ik het volste vertrouwen,hopenlijk kan ik Dzsudzsak volgend seizoen ook in dat rijtje plaatsen.

Ow meteen aangebrand? Tja sorry maar ik kan erg goed begrijpend lezen. Maarre jij twijfelt dus niet aan Aisatti die al het hele seizoen uit vorm is. Maar wel aan een speler die pas net binnen is en nu al een paar keer zijn waarde heeft laten zien. Jaja dat zijn idd de tekenen van een echte kenner.

Wat mensen zoals jij eens moeten doen is een speler (zeker een jong talent) eerst een seizoen de kans geven. En vorm daarna je mening. Geef zo'n speler juist je steun inplaats van dat ie dat eerst moet verdienen.
 Help mods!
Pool: 2406eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Juzni_Front
Nationale topspeler

Uit: Zemun (Beograd)
Reg.: 29 april 2005
Gepost op 6 april 2008 om 22:34:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kuipbewoner schreef:

(...)

Maar was dat dan geen eenzijdige optie voor Heerenveen? In dat geval heeft Miralem weinig te willen...

Nee, dat is geen eenzijdige optie.

Overigens ben ik geïnformeerd dat Sulejmani reeds zijn zinnen heeft gezet op een vertrek bij Heerenveen. Kan er verder niets over zeggen, net zoals vorige week in het geval Verbeek, posting in Feyenoord topic, waar je het één en ander ook tussen de regels door kon lezen..
 Help mods!
Pool: 2802eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.489,9VoVo: -Opstelling: -
Gomes4Ever
Basisspeler

Reg.: 15 mei 2007
Gepost op 6 april 2008 om 22:46:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juzni_Front schreef:

(...)

Nee, dat is geen eenzijdige optie.

Overigens ben ik geïnformeerd dat Sulejmani reeds zijn zinnen heeft gezet op een vertrek bij Heerenveen. Kan er verder niets over zeggen, net zoals vorige week in het geval Verbeek, posting in Feyenoord topic, waar je het één en ander ook tussen de regels door kon lezen..

Feyenoord kan die jongen toch nooit betalen?
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
9.Danko Lazovic
Bankzitter

Uit: Helmond
Vak: Oost - W
Reg.: 29 januari 2005
Gepost op 6 april 2008 om 23:06:52.     MSN: vedat_helmond@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb steeds meer een gevoel dat Sulejmani volgend jaar bij ons speelt !
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.417,5VoVo: 1675e / - / 1534eOpstelling: 4-5-1
Mance
YugoPFC
Bankzitter

Reg.: 25 augustus 2007
Gepost op 6 april 2008 om 23:16:21.       MSN: Partizan      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
9.Danko Lazovic schreef:

Ik heb steeds meer een gevoel dat Sulejmani volgend jaar bij ons speelt !

Ik ook
 Help mods!
Pool: 984eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.442,7VoVo: 1459e / 106e / 1571eOpstelling: 4-3-3
Drs.Nimrod
Nimrod
Legende

Uit: Syracuse (USA)
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 6 april 2008 om 23:21:26.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mance schreef:

(...)

Ik ook

Over speculeren gesproken... Weet jij 'toevallig' iets meer over de voorwaarden waarmee hij komt?

Maw: Is hij eigendom van Chelski of niet?

quote:
Juzni_Front schreef:

Nogmaals; als Miralem vertrekt bij Heerenveen, gaat hij of naar Feyenoord of naar het buitenland.

Ik ben benieuwd wie er gelijk krijgt .

[Dit bericht is veranderd door Drs.Nimrod (op 6 april 2008 23:25:23).]
 Help mods!
Pool: 504eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.419,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Godfather
Bankzitter

Gepost op 6 april 2008 om 23:27:27.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jack van Gelder: Sulejmani in de belangstelling van PSV, Ajax maakt de grootste kans hem te contracteren.
 Help mods!
Jeroen-PSV
Regelmatige invaller

Uit: Woerden
Reg.: 26 februari 2006
Gepost op 6 april 2008 om 23:28:14.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Gelder meldt zojuist bij Studio Voetbal dat zowel PSV als Ajax interesse hebben in deze speler. Ajax zou al verder gevorderd zijn met deze spelers volgens Jack..
 Help mods!
Pool: 1808eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Sjoerd87 PSV
Sjoerdje87
Basisspeler

Uit: Eindhoven / Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 6 april 2008 om 23:29:44.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goh, volgens van Gelder is ajax verder gevorderd... dan zal het wel waar zijn Is een term die nogal ruim uit te leggen is natuurlijk, en niet te controleren, dus dat kan iedereen uitkramen.
 Help mods!
Pool: 48eMotM PSV-Heracles Almelo: AfellayBattle-rating: 1.576,5 (daag uit)VoVo: 781e / 821e / 619eOpstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk