| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Drs.Nimrod Nimrod  Legende
Uit: Syracuse (USA) Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 4966 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: Sjoerd87 PSV schreef:
Goh, volgens van Gelder is ajax verder gevorderd... dan zal het wel waar zijn Is een term die nogal ruim uit te leggen is natuurlijk, en niet te controleren, dus dat kan iedereen uitkramen.
Tja ajax heeft genoeg geld voor hem he?
quote: Administrator schreef:
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
Kunnen we deze gozer niet een ban gaan geven?
[Dit bericht is veranderd door Drs.Nimrod (op 6 april 2008 23:33:40).]
|
|
|
Mance YugoPFC  Bankzitter
Vak: - Posts: 596 Reg.: 25 augustus 2007 |
quote: Drs.Nimrod schreef:
Ik ben benieuwd wie er gelijk krijgt .
Ik wil absoluut niet dat dit een 'race' wordt van 'wie heeft er gelijk'
In het voetbal weet je het nooit, en het kan zijn dat Juzni 'heel andere' informatie heeft dan mij
quote: Over speculeren gesproken... Weet jij 'toevallig' iets meer over de voorwaarden waarmee hij komt?
Maw: Is hij eigendom van Chelski of niet?
'Toevallig' weet ik meer, maar ik kan niet alles vertellen natuurlijk
Wel kan ik je vertellen dat PSV 'zeer hard' op weg is om Sulejmani te strikken,
en ook kan ik wel vertellen dat ik nog niets over Chelsea heb gehoord.
Hier laat ik het bij, zodra ik iets nieuws hoor, meld ik het even
(Nogmaals: ik ben geen 'insider', ik weet toevallig dingen over Sulejmani, en dat is dan ook de enige speler )
[Dit bericht is veranderd door Mance (op 6 april 2008 23:40:31).]
|
|
|
Gomes4Ever Basisspeler
Vak: - Posts: 1389 Reg.: 15 mei 2007 | @Mance
Kap eens met die knipoogsmilies, want daar kan je straks naar verwijzen als hij toch niet naar PSV komt 
|
|
|
Vak: - Posts: 596 Reg.: 25 augustus 2007 | Ik heb ze weg gehaald, maar de reden is niet omdat ik 'bang ben' dat hij niet komt.
Maar ze staan zelfs ook nog een beetje irritant
Naja ga maar door met 'speculeren'.
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4808 Reg.: 15 april 2005 | Nou stel dat PSV en Ajax hem willen en ze kunnen hem beide betalen dan lijkt mij dat Sulejmani de keus heeft met wie hij eerst wil praten. Ik denk gewoon dat PSV meer te bieden heeft op dit moment. En dan doel ik niet op het salaris maar op gegarandeerd CL en PSV is natuurlijk 4 jaar op rij kampioen van Nederland dus ik denk dat dat ook wel iets doet.
En Ajax heeft niet veel oostblokkers rondlopen...
[Dit bericht is veranderd door Sir Tinus (op 6 april 2008 23:46:29).]
|
|
|
9.Danko Lazovic Bankzitter
Uit: Helmond Vak: Oost - W Posts: 190 Reg.: 29 januari 2005 | Ajax heeft beste papieren voor Sulejmani
Miralem Sulejmani wordt al langer in verband gebracht met diverse clubs uit binnen- en buitenland. De aanvaller van sc Heerenveen lijkt echter zijn carrière te gaan vervolgen bij Ajax.
Jack van Gelder zegt in het televisieprogramma Studio Voetbal dat de transfer van de Serviër naar Amsterdam zich in een ver gevorderd stadium bevindt. Daarmee lijkt Ajax onder meer Chelsea en PSV af te troeven in de strijd om de aanvaller, die naar verluidt ruim tien miljoen euro moet opbrengen.
Sulejmani, die dit seizoen al veertien keer scoorde voor sc Heerenveen, heeft in Friesland nog een contract tot de zomer van 2010.
Bron:http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/75558/1/Ajax_heeft_beste_papieren_voor_Sulejmani.html
|
|
|
quote: Sir Tinus schreef:
Nou stel dat PSV en Ajax hem willen en ze kunnen hem beide betalen dan lijkt mij dat Sulejmani de keus heeft met wie hij eerst wil praten. Ik denk gewoon dat PSV meer te bieden heeft op dit moment. En dan doel ik niet op het salaris maar op gegarandeerd CL en PSV is natuurlijk 4 jaar op rij kampioen van Nederland dus ik denk dat dat ook wel iets doet.
Vergis je aub niet met het nieuwe beleid van ajax... die zijn bereid een hoger salaris aan te bieden in vergelijking met PSV.
|
|
|
quote: Ajax heeft beste papieren voor Sulejmani
Miralem Sulejmani wordt al langer in verband gebracht met diverse clubs uit binnen- en buitenland. De aanvaller van sc Heerenveen lijkt echter zijn carrière te gaan vervolgen bij Ajax.
Jack van Gelder zegt in het televisieprogramma Studio Voetbal dat de transfer van de Serviër naar Amsterdam zich in een ver gevorderd stadium bevindt. Daarmee lijkt Ajax onder meer Chelsea en PSV af te troeven in de strijd om de aanvaller, die naar verluidt ruim tien miljoen euro moet opbrengen.
Sulejmani, die dit seizoen al veertien keer scoorde voor sc Heerenveen, heeft in Friesland nog een contract tot de zomer van 2010.
Bron:http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/75558/1/Ajax_heeft_beste_papieren_voor_Sulejmani.html
Voetbalprimeur staat al niet bekend als een 'betrouwbare site'.
En nu nemen ze precies over wat Jack van Gelder zei op TV
quote: Sir Tinus schreef:
Nou stel dat PSV en Ajax hem willen en ze kunnen hem beide betalen dan lijkt mij dat Sulejmani de keus heeft met wie hij eerst wil praten. Ik denk gewoon dat PSV meer te bieden heeft op dit moment. En dan doel ik niet op het salaris maar op gegarandeerd CL en PSV is natuurlijk 4 jaar op rij kampioen van Nederland dus ik denk dat dat ook wel iets doet.
Sulejmani heeft zelf gezegd:
"Ik hou me er niet echt mee bezig, maar als ik moest kiezen, zou PSV mijn keuze zijn, en idd door Lazovic"
- Dit heeft hij in een Servisch blad gezegd, en dit heb ik al eerder gepost -
Hij wil ook graag CL spelen, dus lijkt zijn keuze mij logisch.
[Dit bericht is veranderd door Mance (op 6 april 2008 23:54:55).]
|
|
|
Sjoerd87 PSV Sjoerdje87  Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: Noord - PR Posts: 708 Reg.: 5 juni 2007 |
quote: Mance schreef:
(...)
"Ik hou me er niet echt mee bezig, maar als ik moest kiezen, zou PSV mijn keuze zijn, en idd door Lazovic"
Hij wil ook graag CL spelen, dus lijk zijn keuze mij logisch.
Das toch niet je scoop hoop ik he..?
|
|
|
quote: Mance schreef:
(...)
Hij wil ook graag CL spelen, dus lijk zijn keuze mij logisch.
Net als Kennedy zeker? Flirten met alles en iedereen en graag CL spelen.
|
|
|
quote: Sjoerd87 PSV schreef:
(...)
Das toch niet je scoop hoop ik he..?
Nee.
Zo leg ik alleen maar uit 'waarom' hij voor PSV kiest/zou kiezen ivm Ajaks.
[Dit bericht is veranderd door Mance (op 6 april 2008 23:55:28).]
|
|
|
Kuipbewoner
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 5 Reg.: 14 maart 2008 |
quote: Juzni_Front schreef:
(...)
Nee, dat is geen eenzijdige optie.
Overigens ben ik geïnformeerd dat Sulejmani reeds zijn zinnen heeft gezet op een vertrek bij Heerenveen. Kan er verder niets over zeggen, net zoals vorige week in het geval Verbeek, posting in Feyenoord topic, waar je het één en ander ook tussen de regels door kon lezen.. 
Ok bedankt voor je antwoord, dan had ik dat verkeerd begrepen
Dit zou de prijs van Sulejmani natuurlijk wel wat lager uit laten vallen, maar kan me nog steeds niet voorstellen dat Feyenoord en zelfs Psv zich dan qua salaris kunnen meten met ajax.
Je hebt ook wat betreft Sulejmani het een en ander door laten schemeren (wat trouwens compleet tegen de meeste andere berichtgeving ingaat, zoals die van jack van gelder daarnet)
|
|
|
N2O Meervoudig international
Uit: Twente! Vak: Oost - W Posts: 715 Reg.: 16 maart 2000 | Tja... Ajax en PSV hebben interresse en Jack meldt dat Ajax de beste papieren heeft....
Is dat gemeld als objectieve journalist of als Ajax-Fan-van Gelder?
Stomme vraag: er bestaat geen objectieve Jack van Gelder 
[Dit bericht is veranderd door N2O (op 7 april 2008 00:01:56).]
|
|
|
9.Danko Lazovic Bankzitter
Uit: Helmond Vak: Oost - W Posts: 190 Reg.: 29 januari 2005 | Op het forum van 020 zijn er al van overtuigd dat Sulejmani naar 020 gaat.
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4808 Reg.: 15 april 2005 | Suljimani voor Farfan vind ik een uitstekende keuze...
Amrabat----Koevermans----Suljimani
----------------------------------
----Bakkal---Simons----Afellay----
------Koevermans---Suljimani------
----------------------------------
Dzsudzsak--Bakkal--Simons--Afellay
|
|
|
Adje Interim Aanstormend talent
Vak: - Posts: 975 Reg.: 30 november 2007 | Bronnen neem ik met een korreltje zout. Ik bekijk het maar zo;
- Sulejmani moet een aardige duit kosten
- Ajax heeft meer te besteden dan PSV
- PSV garandeert( ) CL
- PSV herbergt meer connecties (Rajkovic,Lazovic)
Feit 1 en 2 gaan om geld en dat is een belangrijk (het belangrijkste) gegeven in het voetbal. Als dat geen punt zou zijn (dus punt 3 en 4 meer van toepassing), dan zou volgens mij PSV op 1 staan bij deze jongen.
Echter verwacht ik niet dat PSV op dit moment een groot transferbedrag gaat uitgeven aan een 19-jarige knaap (weliswaar erg talentvol, maar nog niet zo lang op een betrekkelijk niveau).
PSV staat de laatste tijd niet geweldig bekend om haar slagvaardigheid betreffende ''dure transfers''. Voorbeeld hiervan is Guardado. (Wat betreft Dzsudzsak en Amrabat; die sommen lagen veel lager dan wat we NU waarschijnlijk zouden gaan betalen voor Sulejmani.)
Zoals ik het nu bekijk, heeft Ajax de beste papieren om Sulejmani aan te trekken, puur uit financieel oogpunt bekeken. Daarom kan ik ook geen goed oordeel vellen. Immers, van Ajax weten we allemaal dat ze er warmpjes bij zitten. Van PSV uit weet ik weinig; wel dat we na dit seizoen waarschijnlijk uit de schulden zijn, maar ook dat er niet veel winst is gemaakt.
Het wordt natuurlijk afwachten en ik denk dat we pas na de play-offs krijgen te horen waar Sulejmani volgend seizoen werkelijk gaat spelen.
Mocht hij niet komen, geen man overboord. Ik heb volop vertrouwen in o.a. Dzsudzsak en zijn kwaliteiten (die overigens niet goed tot uiting worden gebracht door de technische straf, maar dat terzijde).
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - JJ Posts: 9190 Reg.: 19 juni 2003 | Leuk hoor, al die mooi weer voetballers met Dszudszak, Amrabat, Manco (?), Lazovic, Afellay, Aissati en eventueel Sulejmani. Ik hoop toch meer op sterke verdedigers, en een bikkel op het middenveld.
|
|
|
quote: Remco. schreef:
Leuk hoor, al die mooi weer voetballers met Dszudszak, Amrabat, Manco (?), Lazovic, Afellay, Aissati en eventueel Sulejmani. Ik hoop toch meer op sterke verdedigers, en een bikkel op het middenveld.
Is de tendens om negatief te blijven ook al verplaatst naar het aankoopbeleid topic?
Verlos ons van het kwade...
|
|
|
quote: Adje Interim schreef:
Bronnen neem ik met een korreltje zout. Ik bekijk het maar zo;
- Sulejmani moet een aardige duit kosten
- Ajax heeft meer te besteden dan PSV
- PSV garandeert( ) CL
Feit 1 en 2 gaan om geld en dat is een belangrijk (het belangrijkste) gegeven in het voetbal. Als dat geen punt zou zijn (dus punt 3 en 4 meer van toepassing), dan zou volgens mij PSV op 1 staan bij deze jongen.
Je hebt gelijk, maar het financiele gedeelte is totaal afhankelijk van 'onze' verkoop, dus mochten Farfán en Afellay weg gaan, heeft PSV een dikke buit binnen.
Maar daar wil ik het niet eens over hebben.
quote: - PSV garandeert( ) CL
En ik denk dat deze twee punten erg belangerijk zijn.
Met name het tweede punt. - het klinkt raar ik weet het -
Sulejmani is een jongen van 19, die niet eens Engels spreekt.
Bij Heerenveen is hij dus ook totaal afhankelijk van Pranjic.
Ook hoor je vaak in interviews dat die twee overal samen te vinden zijn.
Het is nogal een jongen die 'begeleiding' nodig heeft.
Sulejmani kent Lazovic erg goed, uit de jeugd van Partizan natuurlijk.
Als Rajkovic nog een seizoen blijft, is dat ook een 'enorm' voordeel,
aangezien die twee jaren in Jong Servië hebben gespeeld.
Dit betekend natuurlijk niet dat PSV hem 'zomaar' binnen sleept, maar het zijn nogal belangerijke punten.
|
|
|
vonlanthen15 Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - JJ Posts: 883 Reg.: 13 december 2004 | Ik voel wederom een transfersoap aankomen. Zal me niks verbazen als hij uiteindelijk in het buiteland terecht komt.
Die clubs liggen toch ook niet te slapen..
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - JJ Posts: 9190 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: Drs.Nimrod schreef:
(...)
Is de tendens om negatief te blijven ook al verplaatst naar het aankoopbeleid topic?
Verlos ons van het kwade...
Wat is er negatief aan bovenstaande. Hetzelfde kan ik nu waarschijnlijk plaatsen omtrent de zgn. azijnzeikerds hier. Schiet op zeg...
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26112 Reg.: 8 juni 2001 | Ik ben benieuwd of Mance gelijk heeft. Maar als hij gelijk heeft dan moet PSV wel Lazovic of Koevermans verkopen. Anders zou ik het een onbegrijpelijke aankoop vinden.
|
|
|
chev Nationale topspeler
Vak: - Posts: 1518 Reg.: 6 november 2005 | Mischien wel met een ruil met vayrinen en een berg extra geld.
Weet niet hoe lang vayrinen zn contract nog loopt.
Maar die zou zo maar eens terug kunnen gaan naar heerenveen.
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3113 Reg.: 19 januari 2002 | Was Guusje Hiddink ook niet zo goed als rond met Ajax?
Die Sjekkie moet gewoon lekker z'n mond houden, hij denkt dat hij geweldige bronnen heeft...
|
|
|